One Piece

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

jw

Viesti Kirjoittaja jw » Ke Marras 02, 2005 19:38

Don Pixe kirjoitti: Kumma juttu.
Ihan mahtava!

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Ke Marras 02, 2005 19:45

jw kirjoitti:
Don Pixe kirjoitti: Kumma juttu.
Ihan mahtava!
Sitä, juuri sitä.
PS. Ihan näin pienellä kirjoitettuna, tuohan ei ole minun tekemäni mikäli joku niin luuli. :/ Kunnia tuon piirtäjälle, jonka nimi ei nyt tule mieleen... Joten pahoittelen.

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Ke Marras 02, 2005 22:30

Niin Rogeriahan alettiin myöhemmin kutsumaan Gold Rogeriksi ei se ole sen oikea nimi. Vaan häntä alettiin kutsumaan sillä nimellä sen jälkeen, kun hänestä tuli merirosvo kuningas.
This mystery is already on the tip of my tongue!

Yoshitsumi

Viesti Kirjoittaja Yoshitsumi » Ke Marras 02, 2005 22:46

Tosi raaka toi sarjakuva! xP Toi oli hyvä toi:"Minulta meni jalat jo volyymissä 52 (oon hyppiny koko matkan tänne)" xDD Sanjilla on niin hyvä ilme, mut ei senpuoleen.. on noil kaikilla! xP
Kotisivu (Siellä linkit fanart gallerioihin.)

Cir
Paikkakunta: Helsinki (Ikaalisissakin näkee.. tosin aika harvakseltaan nykyään)

Viesti Kirjoittaja Cir » To Marras 03, 2005 14:18

Mangassa kun ollaan edetty jo aikamoisen pitkälle, ja olen päässyt niitä loppupään kappaleita lukaisemaan, niin...

VAROITUS, MAHDOLLISESTI SPOILEREITA, VAIKKA SPEKULAATIOTA ONKIN:
Itse olen jo hyvän aikaa epäillyt, että Gold Rogerin aarre on itse asiassa jokin niistä muinaisista superaseista joita Robin tutkii/jäljittää. Tähän on ollut sekalaisia viittauksia tarinan mittaan, erityisesti siinä, että aseeseen viittaavat johtolangat muodostavat pitkähkön ketjun, joka pienen logiikanvaivauksen jälkeen tuntuisi osoittavan sinne Grand Linen viimeiselle saarelle, jossa Rogerin aarteenkin pitäisi ilmeisesti olla!
Sarjassamme "fansubien klassikoita":
"Are you aware of the frequent occurrences of the mass naked child events within the country?" (AnimeJunkies / GitS:SAC)

Betelgeutze

Viesti Kirjoittaja Betelgeutze » To Marras 03, 2005 17:03

Don Pixe kirjoitti:
jw kirjoitti:
Don Pixe kirjoitti:Kumma juttu.
Ihan mahtava!
Sitä, juuri sitä.
PS. Ihan näin pienellä kirjoitettuna, tuohan ei ole minun tekemäni mikäli joku niin luuli. :/ Kunnia tuon piirtäjälle, jonka nimi ei nyt tule mieleen... Joten pahoittelen.
Tuo on kyllä loistava, olen nähnyt monta kertaa ennenkin. Mutta hei, pistänpä teidän iloksenne kyseisen sarjakuvapätkän tekijän nettisivujen osoitteen, sieltä löytyy mm. tietoa hänestä itsestään. *Klik*

Hequtiuz

Viesti Kirjoittaja Hequtiuz » To Marras 03, 2005 18:08

Huui, noi oli upeita noi hänen "manga-fanipiirrokset" :D Tosi makeita!
Muutenki hienot sivut ja tolleen. Ja joo, toi sarjakuvapätkä oli ihan pro xD
http://www.geocities.com/hegutius

// Hegun kootut teokset (ei manga/animekuvia, turha vaivautua...): http://www.photobucket.com/albums/b25/heidinpiirrokset

Betelgeutze

Viesti Kirjoittaja Betelgeutze » To Marras 03, 2005 18:41

Hequtiuz kirjoitti:Huui, noi oli upeita noi hänen "manga-fanipiirrokset" :D Tosi makeita! Muutenki hienot sivut ja tolleen. Ja joo, toi sarjakuvapätkä oli ihan pro. xD
Olen samaa mieltä, jeahhh~~~!
*kika kika* Kikatuttaa. Jaa mikä? No tiätty ne Luffy/Zoro -fanartit. *kika kika* Mutta joo, ei tälläkertaa mitään älyllistä elämää tältä suunnalta. Taaskaan. Mutta, kukapa välittäisi.. Pääasia on että on aina happy-happy -fiiliksellä, right?

Jebula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebula » To Marras 03, 2005 23:20

No voi... Nyt tiedän miten One Piece tulee loppumaan. :lol:

Betelgeutze

Viesti Kirjoittaja Betelgeutze » Pe Marras 04, 2005 14:04

jebula kirjoitti:No voi... Nyt tiedän miten One Piece tulee loppumaan. :lol:
Hui. Spoilaannuitko pahastikin? 8)

Laurelez

Viesti Kirjoittaja Laurelez » La Marras 05, 2005 15:45

One Piece on yks hauskimmista mangasarjoista mitä tiedän... Luffy ja kumppanit on hauskoja, ja ovat piristäneet monta sateisen surullista päivääni... =) Kaverini, joka suositteli mulle Narutoa, suositteli mulle myös One Pieceä, ja ta-dah, pidin siitä. Taisteluihin keskitytään ehkä joskus vähän liikaakin, ei aina tahdo pysyä mukana että missä ruudussa mennään... Mutta aion lukea sitä jatkossakin! Sen verran hjyvä se on (=
Please understand,things went out of my hand.I don't really hate you, I don't despite you.This's too late to say,but my hatred is only for me.Please don't turn away but hear me say:I'm sorry for everything...

Officer Saejima the Cop

Viesti Kirjoittaja Officer Saejima the Cop » La Marras 05, 2005 16:31

Jep,

GTO:n ja Initial D:n ohella yksi suosikki mangoistani. Odan omanlainen tyyli piirtää erottuu hyvin muista. Itse pidän kyllä sarjan henkilöiden ilmeistä, kun he reagoivat eri asioihin ja sen huumorista.

Henkilöistä pidän ehdottomasti Sanjista. Aina niin cool ja naistenmies, sekä potkii kovaa ja... tyylillä 8)
Ok, tulin suomeen Onizukaa ja Ryujia pakoon... jäi hieman velkoja maksamatta... heh heh hee...

Hequtiuz

Viesti Kirjoittaja Hequtiuz » La Marras 05, 2005 22:42

Tajusin muuten vasta nyt, että OP-animessa on nuo Zoro miekkailukohtaukset toteutettu surkeesti, kun siinä ei tätä miekkailijan "jalkatyötä" (*miekkaiulutermit hallussa, kyllä xD*) ole niinkun oikeestaan varmaan ajateltu. Jalat vaan vispaa jonnekin, erittäin hupaisaa katottavaa xD
Buggy on paras.
http://www.geocities.com/hegutius

// Hegun kootut teokset (ei manga/animekuvia, turha vaivautua...): http://www.photobucket.com/albums/b25/heidinpiirrokset

Jebula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebula » Su Marras 06, 2005 19:06

uusimmassa vol.8:ssa oli muuten yhdellä sivulla alimmissa kuvissa jäänyt japsi tekstit. :o

Laurelez

Viesti Kirjoittaja Laurelez » Ma Marras 07, 2005 19:31

Hequtiuz kirjoitti aiheesta, jota en ollu ennen huomannutkaan, nimittäin juuri siitä Zoron "jalkatyön" puutteesta. Onko se vain animessa vai myös mangassa? o.O Pitääkin kun lainaan kaveriltani vol.8:n katsoa tarkemmin... ja jebula, pitääpä tarkistaa tuo mistä mainitsit, se että jonnekkin oli jääny japsitekstit, pitää nekin katsoa :P
Lempihahmojani on Zoro (en oo varmaan ainoa mutta...), Sanji, itse Luffy ja Buggy, ja ne Zoron kaverit (Johnny ja se toinen?) on hupaisia myös, samoin Buggyn joukko. Myös Usopp aiheuttaa sen että suupielet kaartuvat harvinaiseen hymyyn (en paljoa hymyile..).~
Please understand,things went out of my hand.I don't really hate you, I don't despite you.This's too late to say,but my hatred is only for me.Please don't turn away but hear me say:I'm sorry for everything...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”