Gravitation

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mera

Viesti Kirjoittaja Mera » Pe Syys 16, 2005 09:47

:D iihana sarja. en tosin omista vielä kuin kaksi
ensimmäistä, mutta lisää tulee
(heti kunraha tilanne sen sallii..)
Yuki on ihana ja shuichi herttainen hahmo,¨
mutta henk.koht. pidän eniten tohmasta.. :P
"I can't tell if you're serious or sarcastic."
"I've got nothing but love baby!!"

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Pe Syys 16, 2005 16:13

Jatkoa Graville on ilmestynyt kesästä asti Gentoshan nettilehdessä, jota voi lukea myös englanniksi pientä maksua vastaan. Ensimmäisen osan voi ladata sivulta ilmaiseksi.

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » Ma Loka 03, 2005 17:06

Joo. Gravitation on hyvä. Jokin aika sitten olisin ihkuttanut ja ylistanyt sen maasta taivaisiin, mutta en enää. En tiedä, mikä on vikana, mutta enää se vain ei iske niin kunnolla kuin joskus muinoin.

Animen, siis koko sarjan, olen nähnyt yhteensä kolme kertaa; ensimmäisellä kerralla rakastuin, toisella se oli loistava ja kolmannella pettymys.

Mangaa, puolestaan, olen lukenut kaikki paitsi vol. 12, ja omistan niistä suurimman osan. Ja nyt täytyy tunnustaa eräs asia. Monet täällä sanovat, että Murakamin piirustustyyli on parantunut Gravin myötä. Minä olen toista mieltä. Pidän paljon enemmän alkupään numeroiden piirustustyylistä kuin loppupään - 10'ssä ja 11'ssa melkeimpä inhosin sitä. Ehkä se on osana siihen, etten enää pidä siitä niin paljon.

Tai siis tottakai minä pidän. Suorastaan rakastan 1-5 mangoja. Mutta siitä se alamäki sitten alkaa.

Nah. Animen musiikit kuitenkin on mukavaa kuunneltavaa, pidän.

Rociel

Viesti Kirjoittaja Rociel » La Loka 08, 2005 18:46

Gravitationilla on paljon tunne arvoa, koska se on ensimmäisiä lukemiani mangoja. Ja edelleen ne jaksavat naurattaa vaikka ovatkin jo muutaman kerran läpi luetut. (ja koko anime 3 kertaa katsottu)
Monet sanovat sarjaa sekavaksi, mutta uskoisin että graveja "oppii" lukemaan.

Tohma Seguchi on lempi hahmoni, vaikka pidänkin peukkuja Shuichin ja Yukin suhteelle.
"Boku wa utsukushi?"

Weiss_Kreuz

Viesti Kirjoittaja Weiss_Kreuz » Ke Loka 19, 2005 17:48

Gravi on aivan ihana anime.. Mun mielestä se Ask:n laulaja on ihana en muista koskaan nimee :oops: ja sit Yuki ja Ryichi aivan ihania :D Tohma on ihan kiva. Mun mielestä se Yukin kihlattu on syvältä.. En tykänny siitä yhtään.. Voi ei unohdin mainita että Hirokin on ihana.. Gravi on aivan ihana mut ei paras Anime... Weissit rulaa x) 8)

yulia

Viesti Kirjoittaja yulia » Ke Loka 19, 2005 21:29

Hmm...Olen lukenut vain muutamia alkupään osia tätä mangaa mutta ei se miltään huonolta vaikuta.Uskon että tulen joskus hankkimaan lisää (Älkää naurako!!!Ei se ole mun vika jos olen hidas hankkimaan sarjoja loppuun asti...).Animea tuli tsekattua jopa eka jakso ja siihen typpäsi.Olisi ollut ihan kiva ilman kuvia ja ääntä...(Se musiikki!!!!Argh!!!En nyt sentään näin nuorena tahdo kuolla!Ja ne hiukset....tuen väritöntä versiota...)Mutta olenkin itse TODELLA nirso animessa,mangaa menee melkein mitä vain.

Ota-kun

öh...

Viesti Kirjoittaja Ota-kun » Pe Loka 28, 2005 16:04

en oikein fanita shônen-ai -sarjoja, mutta ei Gravitation mikään hullumpi ole... Ei mikään lemppari, mutta ei huonokaan. Tätä sarjaa rakastavia on kyllä pilvin pimein, se on huomattu. ;)
Ota-kun
- ota kun tarvitset -

also known as Poku89
Suomi24:n anime&manga -palstan sheriffi (moderaattori)

Betelgeutze

Re: öh...

Viesti Kirjoittaja Betelgeutze » Pe Loka 28, 2005 23:11

Ota-kun kirjoitti:Tätä sarjaa rakastavia on kyllä pilvin pimein, se on huomattu. ;)
Niimpä taitaa olla, koska - kukapa nyt ei näin mainiota sarjaa rakastaisi? *yrittää piilotella veristä kukkakaalia samalla kun potkii viimeisimmän tapaamansa Gravitation -vihaajan irtonaista kättä paremmin piiloon sängyn alle* Vai onko joku eri mieltä?
Itse omistan harmikseni vain Gravitation -mangan ensimmäisen osan. Mutta jee, aion tuossa joulun aikaan hommata itselleni Gravitationin animena kokonaisuudessaan + sen OVAn. Manganakin aion ehkäpä jossain vaiheessa hommata kokonaan, en ole vielä varma. Aivan ihana sarja sen perusteella, mitä olen siihen kerennyt tutustua.
Viimeksi muokannut Betelgeutze, Ma Loka 31, 2005 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » La Loka 29, 2005 20:51

Gravitation oli juuri ensimmäinen manga jonka ostin jotain vuosi sitten,ja täytyy sanoa,olen ihan sen sarjan fani!^^ Nyt koko ihana sarja lepää kirjahyllyssäni ja animet on tullu katottua ja tietty myös OVA:t :D itse asiassa on tullu vähän myös sitä soundstoryä kuunneltua......mikä on Gravista.....^^

Maki Murakamin piirrostyylissä on just se vaihtelevaisuus josta tykkään :D parhaimmillaan se oli kyllä siinä jossain puolessa välissä sarjaa luulisin......siinä vaiheessa missä Shuichilla oli pitemmät hiukset.....^^

Itse asiassa en ole vähään aikaan lukenut tai katsonut Gravitationia,joten minulla ei ole ihan uusia vaikutelmia sarjasta......pelkään että fanitus sammuu jos luen liikaa niitä ^^
mutta sitä nyt ei taida ihan vähään aikaan tapahtua,luulisin 8)......
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Advis

Viesti Kirjoittaja Advis » To Marras 17, 2005 18:41

Kas, tuli tämäkin sarja katsottua! Poikkeaa kovin kaikista aiemmin näkemistäni animesarjoista, mutta shounen-ai vetosi kyllä. Välillä ihan sydän itki Suichin puolesta.^^; Tuo niin nuori ja hivenen naiivi, mutta niin sydänjuuriaan myöten rakastunut poikarukka.. Julkisuudessa tähti, yksityiselämässä tossun alla ja epätoivon partaalla yrittäessään saavuttaa miltei tavoittamattomissa asti olevaa rakastettuaan.

Pidin tästä kyllä.
I´ll always wait for you..here in the rain.

iina

Viesti Kirjoittaja iina » To Marras 17, 2005 18:47

Kolme viimeistä jaksoa edelleen näkemättä, mutta kuuntelinpa huvikseni OSTia ja voi että se kuulostikin hyvältä. En muistanut, että siinä oli niinkin tarttuvat musat. Pitänee pyytää koko sarja jostain lainaan, vaivaa kovasti, etten ole nähnyt loppuun saakka.

~ Pessimisti näkee vaikeutta joka tehtävässä, optimisti näkee tehtävää joka vaikeudessa ~

BoNnE

Viesti Kirjoittaja BoNnE » To Marras 17, 2005 19:14

Hmm, eikö näihin manga/anime sarja topicceihin vois laittaa tietoo niistä manga/anime sarjoista... tää on vaan niinku että: Kellä on tällänen sanoo mitä tykkäs? :D Täältä ei saa mitään tietoo näistä! Eikö tässä asiassa voitais tehä minkäänlaista parannusta? (Gravi on muuten just paras!)
"If you believe everything you read, better not read."

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » To Marras 17, 2005 19:25

Kyllähän nimikettä koskevien tietojen laittaminen on toki mahdollista (spoilerit tietysti jälleen kerran huomioiden), mutta vetovastuu on tässä selkeästi kunkin ketjun aloittajalla. Jos ei mitään pitkällisiä selostuksia jaksa ryhtyä laatimaan, optiona on myös viitata esim. ANN:n mainioon ensyklopediaan tai muuhun vastaavaan resurssiin. Ja jos nimikeestä on tehty ihan kunnon arvostelu Arvostelut-alueelle, löytyy siitä tietysti tietoa.

(Sivuhuomio: Vaikka kysymys sinänsä onkin varsin aiheellinen, yksittäisen sarjan ketju ei ehkä ole ihan kaikkein otollisin paikka sen esittämiselle.)
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Starflow

Viesti Kirjoittaja Starflow » Ma Marras 21, 2005 17:59

Nii-ih... Minähän siis liputan ihan täysillä tämän genren puolesta. Gravitation on mangana hauskin ja sekopäisin shônen-ai tapaus mitä vastaan on tullut. Ehdottomasti myös yksi mutkikkaimmista juonista, vaikka sortuukin välissä ylilyönteihin ja loppua kohti Shuichin ulkonäkö menee yhä nuorekkaammaksi... Omistan kaikki 12 kirjaa enkä olisi voinut kuvitellakaan ekan neljän osan jälkeen että jättäisin kesken. Gravitation oli itse asiassa ensimmäinen tämän sortin sarja, jonka luin. (Senpai suositteli ja minähän kipitin tekemään tilausta...) On tullut luettua sitä Gentoshan nettilehteä, mutta toivottavasti TokyoPop ottaisi asiakseen julkaista Gravi kakkosen myös. Suosittelen sarjaa kaikille, jotka vouhkaavat FAKEsta kuvitellen sen olevan jotenkin juonellisesti parasta antia genressään. Ei sillä, etten tuotakin sarjaa omistaisi. Sitä minä vaan että Gravitation on todellakin älyttömän paljon koukuttavampi kuin monet muut vastaavat. Angstiahan siinä on vain kevyt annos, mutta jos komediaa kaipaa niin...

shounen

Viesti Kirjoittaja shounen » La Joulu 03, 2005 22:56

omistan sarjaa vasta 2 kirjaa mutta olen silti aivan myyty, kun on sanottu että piirrustus jälki muuttuu. Niin muuttuuko se samaan suuntaan kuin mihin anime on tehty? Sillä ainakaan 1-2 kirjojen piirrustyyli ovat aivan erillaiset kuin mitä animeen on käytetty.
:3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”