Time Stranger Kyoko

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Brisca

Viesti Kirjoittaja Brisca » Su Syys 11, 2005 20:21

Safiiru kirjoitti:
Ja kyllä se vaan on niin että Ginga Souba (Ihastuin tähän bishiin ensisilmäyksellä! (meillä on sama syntymäpäivä! ^^)) ja Widseek kuuluvat toisilleen!! ^-^

Jupjup! Näin on asia, sillä heidäthän on suorastaan luotu toisilleen! Taisi itseltäni mennä hetki jos toinenkin pohdiskellessani, mitä kulissien takana tapahtui. :P
"Go home, crybaby, before you piss me off even more"
-Yuki Eiri

Hiro-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiro-chan » Ma Syys 12, 2005 13:56

Kyllä sen huomaa, kun alkaa shoujoa tulla Suomeen: heti alkaa löytyä hieman erikoisempia rakkaussuhteita, esim. Mizunon rakkaus Gingaan ja Karenin ihastus Kyokoon (mikä ei toteutunut, mutta jonka Tanemura kyllä mainitsi)... Lisää vaan tällaista!

Widseek/Ginga ei yhtään hullumpi. Kyoko kun päätyy kumminkin yhteen Sakatakin kanssa...

Yhdessä pälätyksessään Tanemura-sensei mainitsi Machahikon ja oli lisännyt sulkeissa perään "copyright Masaru". Ei kai hän vain tarkoittanut Sexy Commando Gaiden! Sugoi yo, Masaru-san! -sarjan Kondou Machahikoa? Ja jos tarkoitti, niin miksi hän tuon nimen oli sinne sekaan ängennyt? o_O

Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug » Ma Syys 12, 2005 19:55

Kolmososan kannessa on näköjään 12 tyyppiä, mukaanluettuna Hizuki. Jonka on siis oltava myöskin joku Strangeri. Minkähän rodun bossi se sitten on? Eikös lohna-rodun bossin paikka ole jo käytetty? Spekulaatiota? Laskuvirhe pankissa outoilijoiden eduksi?

Chie^

Viesti Kirjoittaja Chie^ » To Syys 15, 2005 17:48

Ihana sarja, täytyy sanoa! Pidän hyvin paljon kuvien yksityiskohdista. Vol. 3 mahtaa tapahtua kaikenlaista, nimittäin 7 kykenevää puuttuu! Se täytyy ostaa.
Minulla on jo vol. 1, mutta kakkosta en ole jaksanut ostaa, olen lainannut kaverilta. Taidan sen varmaan jossain vaiheessa ostaa.

Olen samaa mieltä monen muunkin kanssa, Widseek ja Ginga kuuluvat yhteen! Kukaan tai mikään ei heitä saa erottaa. Piste. Kyoko saa kuitenkin sen Sakatakin, joten Widseek otta Gingan. (Tai Ginga Widseekin, yksi ja sama) Mutta kukakohan jää Hizukille... Noh, ei kai kukaan. Voi surku.
Even if it's a sin, say that you love me with your forbidden lips

Mera

Viesti Kirjoittaja Mera » Pe Syys 16, 2005 09:50

..... en tiedä teistä mutta miusta se kakkosen loppu on ihana
<3
"I can't tell if you're serious or sarcastic."
"I've got nothing but love baby!!"

Brisca

Viesti Kirjoittaja Brisca » Pe Syys 16, 2005 19:32

Ihan varmasti se Hizuki on joku salainen kaksoisagentti ja sen lisäksi demoni-kuningas..nojoo..mut se demoni-juttu ei olisi yhtään hassumpi, vai?
"Go home, crybaby, before you piss me off even more"
-Yuki Eiri

Annikin

Viesti Kirjoittaja Annikin » Pe Syys 16, 2005 20:58

En ole ostanut enkä varmaan tule ostamaan. Sohjo on kivaa ei siinä mitään mutta piirrustustyyli jotenkin raapii silmää. Kyoko näyttää rumalta sohjotytöksi.

blue_wolf

Viesti Kirjoittaja blue_wolf » Pe Syys 16, 2005 21:53

Brisca kirjoitti:Ihan varmasti se Hizuki on joku salainen kaksoisagentti ja sen lisäksi demoni-kuningas..nojoo..mut se demoni-juttu ei olisi yhtään hassumpi, vai?
He, ennemmin se kaksoisagentti... :lol:
Hizuki on niin outo henkilö, ettei muusta väliä. En tajua yhtään häntä, Näyttelee ihan "normaalia" muiden seurassa, mutta hetikohta jossain hiippailemassa ja vakoilemassa...Siksi minä hänestä niiin pidänkin. :) Salaperäisyys kunniaan!

Mutta tuo demoni-kunkku-juttu ei kyllä hassumpi ole, harmitte vain, että jos tämä johtopäätös jostain oudosta syystä osui oikeaan ( :shock: ) eli verhon paljastus Hizukin kohdalla ei ole enään "yllättävää" tai "jännittävää".
Kiitti paljon Brisca. :roll:

street

Viesti Kirjoittaja street » Ma Syys 19, 2005 04:07

Törmäsin tähän kun etsiskelin tietoa Kyokosta. Lukekaa ja räjähtäkää.
http://demi.fi/keskustelu.php?m=2&f=11&id=743900

Pahimpia paloja:
"Mangassa ehkä eniten häiritsevät parit aikaharppaukset, joita ei lukiessa välttämättä tajua."

"MIINUKSET
- Luetaan 'takaperin'"

"Sakataki on lutumussu!!" + 100 samaan suuntaan viittaavaa kommenttia

Eli Sakataki onkin sitten hyvä vinkki miehille, joiden periaatteena on "cosplayaan jotta saan naisia". Tai noh, tyttöjä.

offtopic turhuutta: Onkohan tässä nähtävissä otaku-kulttuuria tyttöjen puolelta. Siinä missä nykyään keski-ikäiset japanilaismiehet osaavat vieläkin robottisarjojen tunnareita ja mechojen tarkat speksit ulkoa, niin tytöt ihkuttavat roolihahmoja, etenkin eeegh..."lutumussuja" poikia? Vai onko tämä vain tavallista kuolaamista tyyliin "Johny Depp on ihqpeipe ja sais tul juottaan mulle rommia koska vaa".

Sinänsä jännää...Otetaanpa tapaus, että aloitan ketjun, jossa ihQtan Love Hinan tai <insert your favourite ecchi anime>:n tyttöjä. Selitän kovaan ääneen, miksi Shinobu on lutumussu loli, kun se osaa kokatakin, ja että mielestäni Kitsunen pitäisi saada Keitaro, koska sillä on isoimmat rinnat, joita siirtyisin ihQttamaan. Kun minä niin pidän tytöistä, jotka osaavat juoda kunnolla. Niin. Tässä tapauksessa olisin kieroutunut perverssi. Ylläolevat Demin tytöt ovat vain hassuja teinejä. *sob* where's the justice?

Yhtälailla kummassakin genressä on asioita, jotka on tehty kuolattavaksi ;) Tytöillä vakavat, vakaat bishounenit, ja pojilla varmaan mikä tahansa ecchi-sarjan tyttö joka "oho löytyy kylpyhuoneesta" kahdennenkymmenennen kerran juuri kun päähenkilöpoika on sinne menossa.
Thousand years of pain!
Close the world . txen eht nepO

Krigsi

Viesti Kirjoittaja Krigsi » Ma Syys 19, 2005 09:25

Sisältiköhän tuo nyt spoilereita? Ainakin yritti sisältää, tiedä sitten onko vain näiden "teinityttöjen" horinaa. Näkee sitten kolmannen osan myötä onko lukunautinto pilattu.

Chie^

Viesti Kirjoittaja Chie^ » To Syys 22, 2005 15:11

Luin sen ja... Hmm... Mitä tässä nyt pitäisi sanoa? Jotain teini-tyttö juttuja taas. ''Luetaan takaperin'' -juttu kyllä häiritsi. MEHÄN tässä luemme väärinpäin! (Minun mielestäni)

Kaikki kuolaavat Sakatakin perään. Onhan se ihan söpö, mutta... Ja näyttää siltä että useimmat lukevat vain Ranma½ ja Conania Kyokon lisäksi. Onhan siellä tietenkin sellaisia jotka lukevat muutakin, sillä niin siellä luki.

Ei, en väitä että Conan tai Ranma olisivat huonoja, eieieiei, luen itsekkin niitä ja pidän niistä! Mutta voisivathan he jotain muutakin...
Even if it's a sin, say that you love me with your forbidden lips

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » To Syys 22, 2005 15:25

Chie^ kirjoitti:Kaikki kuolaavat Sakatakin perään. Onhan se ihan söpö, mutta...
Mutta mitä? Sakataki on varsin pörr ja edistää hyvälaatuisten proteiinien kiertoa elimistössä. Tai jotain.

Laureloth

Viesti Kirjoittaja Laureloth » Ma Syys 26, 2005 17:05

Tänään sain kaveriltani lainaksi volumet 1 ja 2, ja siinähän menikin sitten koulupäivä mukavasti... En vain muista yhtään mitä tunneilla käsiteltiin.^^

Rakastuin tuohon piirrostyyliin ja hahmoihin. Voi Kyoko, jos sinä joskus satut kyllästymään Sakatakiin niin minulla kyllä löytyy käyttöä :twisted: Oho, taidan minäkin nyt kuulostaa aika... teiniltä?^^
Samoin kaikki muut somat miekkoset voivat oikein hyvin muuttaa meille. Vaatekaapissa on vielä tilaa... *bishounen-addiktio*

Juonikin on ihan kiinnostava ja jäin siihen aika nopeasti koukkuun. Välillä tosin menin vähän sekaisin, kun lähes kaikki naishahmot ovat niin paljon toistensa näköisiä. Mutta kun saman kohdan lukee uudestaan pari kertaa, niin siitä saa jo selkoa. Ja päättelemällä pääsee jo aíka pitkälle.

Olin myös hyvin iloisesti yllättynyt suomennoksen tasosta. Minulla on aikaisemmat suomennetut mangat jääneet lukematta osin juuri tökkivän suomennoksen takia, mutta ilmeisesti nyt on otettu vähän opiksi.
Vaikka suomi taitaakin olla aika vaikea saada sarjakuvissa kuulostamaan luonnolliselta, tässä oli jo onnistuttu todella hyvin.

Jään odottelemaan kolmatta volumea.

Nanahara Shuya

Viesti Kirjoittaja Nanahara Shuya » Ma Syys 26, 2005 18:54

Jostain syystä mielestäni jäänyt jotenkin pintapuoliseksi silmän viihteeksi, ymmärrän jos ihmiset tykkäävät, itse vain en oikein innnostunut.. :P mutta piirros jälki on hyvää ja on hauska piirrellä kuvia kysisistä pokkareista, muuten en oikein tykkää. :?
Yhtäkkiä ovi aukeaa naksahtaen ja hoitotäti tuo kärryssä ruokaa. Kaikki välineet, millä syön ovat muovisia. Muovisia, turvallisia käyttää. Sisimmässäni hymyilen, mutta se ei ole ilon hymyä. Se on sellaista hymyä, jonka vuoksi olen täällä.

Bitten

Viesti Kirjoittaja Bitten » Ti Loka 04, 2005 13:55

Höhöö, shoujoa! :twisted: Pitää kai sitä nyt tämmöisen animepojankin kokeilla vähän jotain muutakin mangaa, kuin dragonballia ja one pieceä, eikö vain?
Ihan hyvä manga oli. Erittäin hyvin piirretty!!1 Juoni aika kökkö: "Ää! En halua prinsessaksi, minun pitää herättää ikiunta uneksiva sisareni!". Siitä en hirveästi pitänyt. Strangerit ovat ihan hyvä idea. Manga suhteellisen raskasta luettavaa verrattuna muihin lukemiini mangoihin. Onneksi vain 3-osainen. En kadu kahden osan ostamista ja aion ostaa kolmannenkin, tosin ihan vain vaihtelun vuoksi. Jos olisi enemmän valinnanvaraa, niin olisin varmaan jättäny ostamatta. Onhan niitä englanninkielisiä mangoja, mutta eipä minulle tule kovin useasti tilaisuutta ostaa niitä... :cry:

Oli se kyllä järkytys, kun luin kirjan lopusta, että "tämä on shoujoa, eli tyttöjen mangaa". Mistä minä olisin sen voinut tietää...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”