Salapoliisi Conan

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Howler

Viesti Kirjoittaja Howler » Pe Loka 13, 2006 21:17

Ryokan kirjoitti:Uusimmassa osassa silmään pistivät heti suuret, saksankieliset äänitehosteet. Aikookohan Egmont pitää tätä linjaa tästä eteenpäin? Yksi Conanin vahvoja puolia verrattuna muihin suomijulkaisuihin on ollut juuri alkuperäiset, kääntämättömät ääniefektit, joten olisi sääli jos näistä jouduttaisiin luopumaan.
Itsekin pistin tämän huomiolle ja laittaisin Egmontin alueelle viestiä asiasta jos sillä täällä olisi oma osio. Olen kuitenkin liian laiska laittaakseni mailia. Mutta toivottavasti eivät pidä samaa linjaa, koska menee maku vähän.

Migata-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Migata-chan » Ma Loka 16, 2006 16:08

Itselläni kotona kirjat 3-5, ihan kiva sarja. ostan lisää kun löydän :D

Kampela

Viesti Kirjoittaja Kampela » La Loka 21, 2006 19:34

Olen lukenut kirjat 1-5. Tylsäää sarja en jaksa lukea sitä enää.

@Bay@

Viesti Kirjoittaja @Bay@ » La Loka 21, 2006 22:22

25 oli tosi hyvä!!! Haluan lukea ensi numeron heti! Jäi niin hyvään kohtaan! :D Tietääköhän Ran jo?! Vähän olisi hyvä jos tietäisi.. Keskimmäinen tarina oli jännittävin! :) Kazuha on kiva tyyppi! Muuttaisivatpa Heiji ja Kazuha sinne Tokioon. xD Olis aika kiva käänne
wwii

Chikyoko

Viesti Kirjoittaja Chikyoko » Su Loka 22, 2006 14:41

25 oli tosi hyvä!!! Haluan lukea ensi numeron heti! Jäi niin hyvään kohtaan! :D

Olen samaa mieltä! ^^ Itseltäni löytyy kaikki tähän asti ilmestyneet Conanit, ja aion jatkossakin ilmestyvät osat haalia itselleni. Vaikkakin pitemmän päälle juoni tuntuu hivenen toistavan itseään... Mutta onneksi aina väliin löytyy repäiseviä käännöksiä. :)
Choosing good side between good and evil doesn't always make you a hero.

inuyashan pentu

Viesti Kirjoittaja inuyashan pentu » Su Loka 22, 2006 17:00

En oo kiinnostunu conan-sarjasta, ei se piirustus tyyli oikeen miellytä, ja mua ei myöskään kiinnosta mitkään salapoliisit tai sen sellaiset... Ehkä sit joskus ku on kauhee mangahimo, eikä missään näy pelastusta, niin vois ostaa ehkä pari :roll:
ISTU!!!! Sanoo Kagome Inuyashalle.

Mii-chann

Viesti Kirjoittaja Mii-chann » Ma Loka 23, 2006 11:40

Conan on ensimmäinen manga sarja johon kunnolla tutustuin ja se onkin
lempi sarjani. Omistan kaikki tulleet ja olen lukenut seuraavat kirjat enkuksi. Animena conan on yhtä hyvä kuin manganakin. Itselläni on toisaalta tylsä lukee noita seuraavia kun tietää mitä tapahtuu. xD
Viimeksi muokannut Mii-chann, Pe Loka 27, 2006 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tsukiko

Viesti Kirjoittaja Tsukiko » Ma Loka 23, 2006 11:49

Pahana tapanani on aina ensimmäisenä kaikista kirjoista vilkaista se viimeinen sivu, varsinkin Conanissa, Ranmassa ja Inuyashassa, koska siellä on yleensä fanartia, ja mitä siellä Conanin lopussa sitten olikaan.. :shock:
Viimeisimmän Conanin jälkeen koukutuin lopullisesti sarjaan :D

Shin'ai

Viesti Kirjoittaja Shin'ai » Ma Loka 23, 2006 21:52

Enpä ole hirveän paljoa lukenut mangaa (saattaa johtua että sitä on täällä suurimmaksi osaksi vain suomeksi ja enkku-käännös ei ole ihan mikään paras >.<), mutta animea olen hieman enemmän tuijotellut. Vaikkei se nyt näytä menevän hirveän paljoa eteenpäin juonen kannalta, ei se varsinaisesti itseäni häiritsekään. Conania katson enimmäkseen, jos haluan tyhjentää pääkoppaani ja vain katsoa jotain. Ihan mukavaa viihdettähän se on, mutta voi kun niiin koukuttavaa.
Epätoivoisten Lonkeroiden Aliylilonkero o7

Muhvi

Viesti Kirjoittaja Muhvi » Ti Loka 24, 2006 15:59

Conan on tosi hyvä sarja , mutta välillä tympii että melkein aina kun Conan, Ran ja vanha kunnon Kogoro-setä menee jonnekkin niin siellä tapahtuu murhia. Ne murhat on tosi hyvä juttu Conanissa, mutta olen lukenut ehkä 6 tapausta jossa ei ole murhattu ketään. Mutta Conanin juoni on todella hyvä ja kuvat tosi taitavasti piirretty, varsinkin kaikki kuolleet ;) että on se melkein lempi manga sarjani.

Chikyoko

Viesti Kirjoittaja Chikyoko » Su Marras 12, 2006 22:44

Itse en pidä yhtään Conanista animena. Tiedä häntä mistä johtuu... Mutta mangaan olen koukussa täydellisesti. :D

suzuki

Viesti Kirjoittaja suzuki » Ma Marras 13, 2006 17:16

Chikyoko kirjoitti:Itse en pidä yhtään Conanista animena. Tiedä häntä mistä johtuu... Mutta mangaan olen koukussa täydellisesti. :D
johtuisiko pienestä kammosta murhiin? :D

Eemeri

Viesti Kirjoittaja Eemeri » Ma Marras 13, 2006 20:07

Lueskelin sarjan viimeisiä osia pari vuotta takaperin. :wink:

Tosin olen kyllä unohtanut melkein kaikki... :lol:
Oli hyvä sarja.
"アニメ と 漫画、 毎朝、 毎晩。"
"No pain, no gain."
"Kaikki lasketaan..."

Egmontin Yookai

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » Ti Marras 14, 2006 14:41

Howler kirjoitti:Itsekin pistin tämän huomiolle ja laittaisin Egmontin alueelle viestiä asiasta jos sillä täällä olisi oma osio. Olen kuitenkin liian laiska laittaakseni mailia. Mutta toivottavasti eivät pidä samaa linjaa, koska menee maku vähän.
Egmont yrittää pysytellä parhaalla mahdollisella linjalla, mutta kireiden tuotantoaikataulujen puitteissa on välillä pärjättävä sillä aineistolla mikä on, sen sijaan että tilailtaisiin ja odoteltaisiin "joskus ehkä" saapuvia matskuja...

Linaja pysyy se, että ääniefekteihin kosketaan niin vähän kuin mahdollista...
Mangamankeli kamien armosta

-Janne

Chikyoko

Viesti Kirjoittaja Chikyoko » Ti Marras 14, 2006 21:47

suzuki kirjoitti: johtuisiko pienestä kammosta murhiin? :D
Kammoa murhiin ei todellakaan ole. :) (pikemminkin päinvastoin. erityistä mielenkiintoa. ;) ) Animejälki ei vain miellytä silmää. Mutta eihän sitä voi kaikesta pitää, eikö vain? :) Leffat uppoavat sarjaa paremmin. ^^

moderaattorin editoima: Rikkinäinen quote korjattu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”