Maniac Road

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Don Pixe

Maniac Road

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Ke Heinä 27, 2005 13:10

Onko kukaan muu törmännyt tähän?

Shinsuke Kurihashin kolmiosainen manga Maniac Road kertoo miehestä nimeltä Takezou Muto, kun tämä tutustuu Kinushiman perheeseen. Perheessä on kolme sisarusta, jotka asuvat yksin, ja heidän isänsä, kuuluisa pienoismallien rakentaja, on kuollut. Takezou on myös kiinnostunut pienoismalleista, ja rakentaa niitä itsekin taitavasti. Kinushimat koettavat ansaita elantonsa pitämällä elektroniikkaliikettä Akihabarassa, joka ei tunnut menestyvä mainittavasti. Edesmennyt isä jätti jälkeensä maksamattomia lääkelaskuja. Takezou kuitenkin tulee ja muuttaa liikkeen otakun paratiisiksi...

Siinä pientä selostusta. Sarja on myös melkoinen tietopaketti (ainakin minulle), mitä harrastuksiin tulee. Pidin sarjasta kovasti, ja ilmeisesti jatko-osaakin Kuri-setä meinaa tehdä.

moderaattorin ilmoitus- sarjan perustiedot löydät täältä:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=4280

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » Ke Heinä 27, 2005 21:38

Itse luin ystävältäni ensimmäisen osan (hän oli mennyt tekemään sellaisen kuuluisan "Näyttääpä hauskalta. Taidanpa ostaa"-ostoksen) enkä kyllä joutunut pettymään. Olen itse ajatellut hankkia sarjaa ja hauskahan se jatkokin olisi (kunhan ei liikaa jatku.)

Totta, sarja on todellinen aarreaitta (jos tosiaan siis on kiinnostunut niistä aiheista mitä sarja käsittelee. Tai siis siitä.) Myös otaku-huumori on huvittavaa, mitä nyt hieman viljeltiin siellä täällä (tai siis itseasiassa, huumorin vääntäminen siitä mitä on olla otaku.)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”