Love Hina

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Cir
Paikkakunta: Helsinki (Ikaalisissakin näkee.. tosin aika harvakseltaan nykyään)

Viesti Kirjoittaja Cir » La Heinä 16, 2005 00:53

Allekirjoittanut ehti lukaista mangan kokonaisuudessaan ennenkuin animesta näki yhtäkään jaksoa. Koska manga kuuluu yhä suosikkeihini omassa genressään (ts. romcomit), niin animea odotin aikoinaan innolla. Osoittautui kuitenkin yhdeksi pahimmista manga --> anime -käännöspettymyksistäni. Anime onnistui vesittämään tai muutoin vain väljentämään valtaosan niistä elementeistä, jotka tekevät mangasta niin mieleenjäävän.
Sarjassamme "fansubien klassikoita":
"Are you aware of the frequent occurrences of the mass naked child events within the country?" (AnimeJunkies / GitS:SAC)

NERV

Viesti Kirjoittaja NERV » Ma Heinä 25, 2005 21:07

ookke, nyt kun oon mangan saanu luettua niin ei sen anime-versio tunnukkaan enään niin hyvältä. Manga on ehdottomasti niin paljon parempi
R.I.P Eddie Guerrero

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » To Heinä 28, 2005 01:19

Love Hinassa viehättää ennenkaikkea sen huumori ja hauskat hahmot. Siis puhun nyt animesta mangaa en ole edes nähnyt. Ekat 30 jaksoa tuli katsottua, kun se tuli internet tv:stä yhdessä vaiheessa.
This mystery is already on the tip of my tongue!

Tzibu

Viesti Kirjoittaja Tzibu » To Heinä 28, 2005 01:24

Alucard kirjoitti:Love Hinassa viehättää ennenkaikkea sen huumori ja hauskat hahmot. Siis puhun nyt animesta mangaa en ole edes nähnyt. Ekat 30 jaksoa tuli katsottua, kun se tuli internet tv:stä yhdessä vaiheessa.
Ei sitä sarjaa ole kuin se 25 jaksoa. Ja 3 love hina againia. Ja hyihyi internet tv:tä.

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » To Heinä 28, 2005 09:50

Tzibu kirjoitti:Ei sitä sarjaa ole kuin se 25 jaksoa. Ja 3 love hina againia.
+ Love Hina Christmas Special (jakso 26)
+ Love Hina Spring Special (jakso 27)

Jebula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebula » Ke Elo 10, 2005 13:05

ostin juuri love hina mangaa ja huumori ainakin on hauskaa. :D

Dragonfly

Viesti Kirjoittaja Dragonfly » Ke Elo 10, 2005 14:23

Olen nähnyt Love Hinaa vain animena, eikä se oikein iskenyt. Tietysti siihen voi vaikuttaa, että pidän yleensä vähän vakavahenkisemmistä sarjoista. Ensimmäiset jaksot olivat ihan katsottavia, mutta pikku hiljaa mm. Keitaron "kömpelyys" alkoi ärsyttää.
Mangana tietysti voisi olla parempi, en tiedä...

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » Ke Marras 09, 2005 15:52

Ihan siedettävä on,ainakin huumoria löytyy tästä sarjoista :D Ja itselläni on kaikki sarjat!

Blue

Viesti Kirjoittaja Blue » To Marras 10, 2005 09:53

Love Hina anime oli yksi ensimmäisiä sarjoja joita katsoin joten tietenkin sitä piti hyvänä, mutta kun nytten myöhemmin olen lukenut mangaa niin mielipiteeni siitä on koko ajan laskenut, koska animessa on ihan liikaa turhia hahmoja(esim. Kentaro), turhia juonihaaroja(esim. Naru idolina) ja tietenkin aivan käsittämätön vuori niitä muita tarpeettomia muutoksia.

En siis yritä sanoa että anime olisi huono, se vain ei ole samalla tasolla mangan kanssa joka on yksi suosikeistani. Yksi mangan kiinnostavia puolia on piirtojäljen kehittyminen, kun vertaa ensimmäistä mangaa ja myöhempiin niin sen kyllä huomaa. Ja nytten kun alettu lempihahmoja listaamaan niin ilmoitampa omani joka on Kanako.

Ale-chan

Viesti Kirjoittaja Ale-chan » Ti Marras 15, 2005 20:31

Manga on hyvää shittiä. Animesarja on hyvää shittiä ensimmäisellä kerralla. Sen jälkeen sitä ei enää pysty katsomaan kun ei se enää naurata ollenkaan. Mutta ihan hyvä anime, manga vain on paljon parempi.
Valehtelu on luonnollista. Vähän niin kuin derivointi.
-Joku

Shinji-san

Viesti Kirjoittaja Shinji-san » To Marras 17, 2005 12:06

Jyväskylän kirjastojen mangapolitiikan takia joudun arvottamaan tämän(kin) sarjan ykkösosan perusteella.

Love Hina on oikein mainio sarja. Vaikka tarina onkin hiukan höhlä, Keitaron toilailut naurattavat. Lisäksi sarjassa on toinen asia, jota, tiedän kyllä, minun pitäisi haukkua lukijoiden kosiskeluksi, mutta joka viihdyttää: naiset. Niin, haukkukaa vain pervoksi, mutta en voi sille mitään. Kokonaisuutena hyvä sarja.
When you feel depressed I only have to do... What? Get drunk? -Englanninopettaja David Hamer, Jyväskylän Lyseon lukio

Animefans!

zenisu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zenisu » To Marras 17, 2005 17:49

Kaksi ensimmäistä mangaa olen lukenut, animea en ole nähnyt mutta ei haittaisi jos näkisinkin. Olihan se hauskaa luettavaa, mutta nauran harvoin lukiessani joten se jäi hymähtelyihin.
katsottua|kuunneltua|syötyä

“The wind... it's nice. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!”
-Yuna

Cloudberry

Viesti Kirjoittaja Cloudberry » Ma Marras 28, 2005 00:19

Mangaa en oo lukenu. Mut pitää varmaan hommata, koska kaikki näkyvät olevan sitä mieltä, että se on huomattavasti animea parempi. Animena oon kattonu kaikki jaksot, ja myös kolmen jakson jatkosarjan, love hina againin joka oli kyllä vähän pettymys. Tuntui että se oli vähän juosten kustu, ja tarkoituksena oli vain saada faneilta manit pois. Mutta musta todella hyvä sarja muuten

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » La Joulu 10, 2005 20:45

olen lukenut kaikki mangat, ja voisin sanoa, ettei tämä niin hirveän hyvä ollut, mutta kyllä sitä luki.

oli jotain hyviä kohtiakin, mutta ei tarpeeksi hyviä, sillä kun kohtaus on mittapuuni mukaan HYVÄ, niin silloin nauran vähintään 10 minuuttia. tälle ei paljon naurettu.
Pörrölonkero.

Turozuka

Viesti Kirjoittaja Turozuka » Ma Tammi 02, 2006 00:33

Itse pidän Love Hinasta. Sarja on mielestäni hauska ja hyvin piirretty.Lisäksi LH 1 oli ensimmäinen enkun kielinen manga jonka olen ostanut...
GTO - Greatest Thing Oolweis :D
Dir en grey - elämän suola ja sokeri ja etikka <3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”