Bleach

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » To Loka 26, 2006 00:42

Hmm. Kylläkyllä. :p Orihimessä ei viehätä vain mikään. Oikeastaan koko tyttörukka on täysin neutraali mulle. En oikein jaksa välittää. Ja kuka tahansa jota paritetaan Uryuulle on nou nou. Se on vain niitä hahmoja joiden kanssa ei oikein.. naksahda kukaan. Hinamori on aivan julmetun ärsyttävä. HitsuHina.... yäk. Se vain ärsyttää vielä lisää että vaikka Hinamorin pitäisi jo tietää että Aizen on täysp***ka koko äijä niin vielä se jaksaa vinkua että Aizen ei oo se oikee pahis jnejne. Lähinnä säälittävää sellainen roikkuminen. Huh. Ja mitä isorintaisuuteen tulee.. ei, ei se tee Orihimestä ärsyttävää. En minä inhoa Matsumotoakaan, päin vastoin, rakastan sitä naista, mutta kuitenkin.

Pysyn edellisessä kannassani. Parasta olisi jos Bleachissa ei olisi edes pareja.. saavatkoon fanitytöt-ja pojat ja doujinshit pitää parituksensa. :B

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » To Loka 26, 2006 15:22

Zan kirjoitti: Se vain ärsyttää vielä lisää että vaikka Hinamorin pitäisi jo tietää että Aizen on täysp***ka koko äijä niin vielä se jaksaa vinkua että Aizen ei oo se oikee pahis jnejne. Lähinnä säälittävää sellainen roikkuminen. Huh.
Tuota on tullut mietittyä, koska itse olin vielä vähän aikaa samalla kannalla - eikö Hinamori voisi vain unohtaa sen typerän Aizenin? Mutta kun asiaa lähtee miettimään, niin ajatelkaa joku ketä arvostatte ja kunnioitatte erittäin paljon, joku ihminen kehen luotatte (voi olla vaikeaa jos sellaisia ihmisiä ei ole, mutta miettikää sitten vaikka äitiänne. :p). Sitten käy sillä tavalla että se ihminen onkin läpeensä paha, kääntää sinut vanhimpia ystäviäsi vastaan ja lopuksi yrittää murhata sinut. Mitäpä muuta siitä voi seurata kuin aika paha järkyttyminen, se että yrittää vakuutella itselleen ja muille että tässä on käynyt jokin väärinkäsitys jne. En nyt tiedä olisiko tuota pitänyt pistää spoileriksi voi ei, mutta kaiken vuoksi.

Murgatroyd

Viesti Kirjoittaja Murgatroyd » To Loka 26, 2006 16:21

Siis hetkonen, kuka voi vihata jotakuta _pelkästään_ siksi, että tyyppi omistaa isot rinnat? Toivottavasti kukaan ei saa sellaista kuvaa viestistäni. Orihimen tapauksessa se vain tuo hahmoon lisää ärsyttävyyttä. Hän on sairaan laiha, mutta rinnat on kolme kertaa sen pään kokoiset. Eikä hällä ole edes selkäkipuja. "Hehee, kaikki syömäsi ruoka menee rintoihisi! = D ." Lol? Ei.
Minulle liioitellut rinnat ovat melkein aina, hahmosta riippumatta, jonkilainen mini-miinus. Samanlainen mini-miinus voi olla myös jonkun hahmon äärimmäinen kivunsietokyky. " Oon niinQu ihan khuul, muutama kylkiluu vain katkesi niin, että kohta ne puhkaisevat sydämeni. Jee >B ) "
MUTTA, hahmo voi pelastaa tuomionsa olemalla muuten parempi (minun makuuni).

Hinamorina olisin jo varmaan tappamassa Aizenia. Ja tuskin Aizen nyt ihan äidin paikkaa vei ; 9

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » To Loka 26, 2006 16:46

Murgatroyd kirjoitti:Hinamorina olisin jo varmaan tappamassa Aizenia. Ja tuskin Aizen nyt ihan äidin paikkaa vei ; 9
Ei nyt äidin paikkaa, mutta voisi kyllä sanoa että isän paikan kyllä vei. En muista kuinka kauan Hinamori roikkui Aizenin kelkassa, mutta kauan se oli (ja on oikeastaan vieläkin). Hinamorillahan ei oikein muuta "perhettä" ollut kuin Shiro-chan (vrt. pikkuveli) ja Aizen (vrt.oikeastaan isä).
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

tellie

Viesti Kirjoittaja tellie » Ma Loka 30, 2006 16:51

Murgatroyd kirjoitti:Sanoin tässä vähän aikaa sitten hyvästit fillereille. Ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta kun ne...Sniff. N-ne r-r-aiskasi Ishidan! Ihan tosi, hahmojen luonteiden sörkkiminen fillereissä pitäisi kieltää lailla! Murrrrrrrrrr.
Siis mitä hemmettiä ne oikein ajatteli, kun ne laittoi Ishidan rakastumaan johonkin ******** vanhaan harppuun?! Fillereissä ensirakkaus!? Poika parka. Ja muutenkin se siellä joen luona poraaminen ja kaikki. Ei kai se nyt sentään mangassa vollotta, vai? Ishidan miehisyys, luonne ja asenne on täten mennyttä. Hautajaiset tilaukseen.
Kyllähän noissa fillereissä tosiaan Ishda tuntuu muuttuneelta mieheltä (tai no pojalta vielä siinä iässä), mutta toisaalta Quincy -voimien menettäminen varmaan ottaa koville, joten pieni itsensäetsimiskausi lienee ihan nieltävissä oleva seikka. Lisäksihän Ishda ei missään vaiheessa selittänyt rakastumistaan siihen harppuun, muut vain arvelivat sitä... Minun oma henkilökohtainen tulkintani kallistuu ennemminkin kunnioituksen, arvostuksen ja aidon ymmärryksen, sekä niiden myötä tulleen koiramaisen uskollisuuden puolelle, molemmat kun tavallaan ovat lajinsa viimeisiä ja, Ishda konkreettisemmin kuin harppu, mutta kyllähän harpullakin on se oma tragediansa, kun ainoana noudattaa niitä vanhoja sääntöjä. Paljon yhteistä, sama sävel ja sellattiis, mutta että rakkautta...

Eikä harputella millään pahalla, kivatsu tätihän se omalla tavallaan oli :) Sopivassa suhteessa sellaista... miten sen nyt sanois, kylmentynyttä katkeruutta ja asian hyväksymistä

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » Su Marras 12, 2006 02:15

aloitin tässä vast ikään kattoon bleachia, mutta nauraa on saanut ja itkua on tiherretty, kaiken kaikkiaan alusta tähän saakka ollut hieno!
toivon että ei mee loppuun päin huonoksi
May the light guide you, vanguish the darkness on the way.

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Su Marras 12, 2006 03:38

Drikon Rjelavan kirjoitti:aloitin tässä vast ikään kattoon bleachia, mutta nauraa on saanut ja itkua on tiherretty, kaiken kaikkiaan alusta tähän saakka ollut hieno!
toivon että ei mee loppuun päin huonoksi
Laatu alkaa välillä hiukan heittelehtimään fillereistä lähtien, eli 64/65 jaksoista eteenpäin, mutta kyllä niitäkin katsoo. Ovat ainakin tuhat kertaa laadukkampia kuin esimerkiksi Naruton vastaavat.

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » Ma Marras 20, 2006 01:34

noh kun on vasta 10 jaksoo katsonut... ja toiseksi kuten en narutossakaan en välitä "fillereistä" ahmin kirjaimellisesti animen fillereitä tai ilman täysin ja kokonaan (ahmin myös kirjoja miltei kansineen päivineen "todellinen fani fantasia kirjallisuuden kanssa myös)

...

tämä voi mennä hiukan off topikiksi mutta katsottuani englanniksi bleach episodit 1-3 voin vain sanoa että pidän japaniksi tehdystä 100 ja 1 kertaa enemmän... entä mitä te muut ootte mieltä englanniksi puhutuista?

mutta bleach on muuten ihan loistava.
musiikki on hienoa, graffat myös ja ichigon kykyjen heräämistä on mukava katsoa...

tosin se "velka" taitaa olla pelkkä tekosyy siihen mitä se tällähetkellä touhuaa siinä missä oon menossa...

moderaattorin editoima: Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty.

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Ma Marras 20, 2006 15:31

Drikon Rjelavan kirjoitti:noh kun on vasta 10 jaksoo katsonut...
tosin se "velka" taitaa olla pelkkä tekosyy siihen mitä se tällähetkellä touhuaa siinä missä oon menossa...
Asiahan on niin, että Ichigolla on todella vahva velvollisuudentunne. Hän tekee sen mikä on oikein ja mikä on tehtävä, vaikkei kiinnostaisikaan. Ichigo on tavallaan vastuussa siitä, että Rukia ei pysty hoitamaan hommiaan ja hän tietää sen itsekin.

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » Ma Marras 20, 2006 16:43

velvollisuuden tuntoa tai ei. huomaa että jotain muutakin siinä liikkuu :)

Karko

Viesti Kirjoittaja Karko » Ma Marras 20, 2006 23:39

Mahtava sarja tosiaan, katsonut jaksosta 7 lähtien. ^^ Nuo fillerit eivät kyllä mitään herkkua ole, mutta kyllä niitäkin katsoo. Millonkohan muuten mahtaa tuosta bleach -elokuvasta tulla DVD ulos tjsp?

Solid

Viesti Kirjoittaja Solid » Su Marras 26, 2006 03:09

No tässä aloin juuri katsomaan sarjaa. 6 jaksoa läpi (jäi muuten jännittävään kohtaan 8) )
Piirrostyyli on tosiaan vähän poikkeava, mutta ei tee sarjasta mitenkään huononpaa (eli sama asia kuin OP:n kanssa). Yllättävän mielenkiintoinen tarinakin löytyy ja hahmot myös. Varsinkin, kun ottaa huomioon sen kuinka paljon pidän näistä "jahtaa/auta kuoleita sieluja"-sarjoista :)
Musiikki on myös mainitsemisen arvoinen. Parhainta, mitä olen jossain sarjassa kuullut.

Eihän tämä tästä huonone. Optimistisesti eteenpäin aina, kun aika riittää :)

Madrii

...

Viesti Kirjoittaja Madrii » Ma Marras 27, 2006 05:49

Mä pidin kaikista eniten bleachin alkutaipaleesta, siinä oli jotain omituista ja kiinnostavaa. Harmi että parinkymmenen jakson jälkeen homma alkaa käydä tylsäksi itsensä toistamiseksi ja tajuaa että tämä ei ole enään sitä mistä aluksi kiinnostuin. Selittämätöntä on kuitenki se että olen menossa bleach ep. 104 heheh...
It's better been pissed off than beeing pissed on...

-Ju-

Viesti Kirjoittaja -Ju- » To Joulu 07, 2006 18:16

Tää sarja on kyl mun makuun! :) Hienot hahmot ja kiehtova tarina. Ois melkein täydellinen ilman fillereitä...

Niillä ollaan kyl onnistuttu pilaan liian monta sarjaa! T_T Kyl niitäki kuitenki paremman puutteessa kattoo... Syventää jonkun verran hahmoja... Kuitenki ois parempi ilman! :?

Pomdidali

Viesti Kirjoittaja Pomdidali » To Joulu 07, 2006 23:44

Ugh! Fillerit on melkoista roskaa, ihan sama vaikka ne juonellisesti olivatkin aika huonoja, mutta siinä vaiheessa kun piirrosjälki alitti riman totaalisesti lopetin katsomasta fillereitä ja aloin lukea mangaa alusta ja katsella vanhoja jaksoja -pakkohan jollakin on vieroitusoireet karkoittaa. :wink:
Asiahan on niin, että Ichigolla on todella vahva velvollisuudentunne. Hän tekee sen mikä on oikein ja mikä on tehtävä, vaikkei kiinnostaisikaan. Ichigo on tavallaan vastuussa siitä, että Rukia ei pysty hoitamaan hommiaan ja hän tietää sen itsekin.
Minulla on tästä oma teoriani kun olen vähän tällainen... kröhöm... Shoujo-fani. :D
Ichigo <3 Rukia
Ei pieni romantiikka mitään sarjaa pilaa -parhaimmillaan vaan parantaa.
:wink:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”