Cyber Idol Mink

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Su Helmi 12, 2006 13:05

Mirai kirjoitti:Luin ensimmäisen osan ja se riitti jo. Se oli AIVAN liian siirappimaista, kliseistä ja piirustus tyyli liian söpöilevää kaltaiselleni kyynikölle (deja'vu, olen sanonut aivan samaa tokyo mew mewistäkin) Täytyi ponnistella kovasti että sain luettua ekan osan loppuun asti. Toivon etten törmää uudestaan kyseiseen sarjaan uudestaan. :? :roll:
sillä tytöllä oli kannessa pinkit hiukset! ^^ kliseinen oli ihan hyvä sana tuosta sarjasta.
Pörrölonkero.

usagi-chan

mink

Viesti Kirjoittaja usagi-chan » Su Huhti 02, 2006 19:44

mink on ihan hyvä sarja ja se on hyvin piirretty... itselläni on kakkonen.... ja olen lukenut ykkösen ^^

Mimi_

Viesti Kirjoittaja Mimi_ » Su Huhti 02, 2006 21:18

Pidän kyllä shoujosta, pidän kovastikin, mutta tämä nyt ei kovin loistavalta vaikuttanut mitä nyt ensimmäisen osan luin. Piirrostyyli miellyttää mutta juoni on ihan liian kliseinen. Voisin kuitenkin toisenkin osan ostaa jos ylimääräistä rahaa jää (mitä ei muuten tule tapahtumaan tän vuosituhannen puolella kun ostoslista on muutenkin puolitoista metriä pitkä)

ChiakiChan

Viesti Kirjoittaja ChiakiChan » Ti Elo 01, 2006 21:04

Minulla on koko sarja, ja pidin kovasti, piirustustyyli välillä liian sutaistua, inhottaa kun joistian kuvista paistaa selvästi ihmisiä, jotka eivät ole Megumin, vaan jokun hänen avustajansa piirtämiä! (Aivan erinäköisiä kuin Megumin piirrokset)

Yksi lempisarjoistani vaikkei kuvat olekaan niin kauniista että niitä kopioisi :P

Lunalina

Re: Cyber Idol Mink

Viesti Kirjoittaja Lunalina » To Joulu 06, 2012 00:50

Näin ykköspokkaria myynnissä Animeseminaarissa käytettynä. Yhden luvun katsottuani päätin jättää väliin.

Olen koenut ihan tarpeeksi shojosarjoja.
"The past won't be changed, but we can change the future!"
-Karin, Kamichama Karin Chu

"Bring it on, shorty!"
-Spyro, Spyro 2: Gateway to Glimmer

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”