Naruto

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » To Marras 23, 2006 16:12

ei hajua, mangaa en oo lukenut kuin englannistetun verran ja animessa on viimeiset 60? 70? jaksoa ollu filleriä....
May the light guide you, vanguish the darkness on the way.

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » To Marras 23, 2006 17:38

Hmm väkisin on tässä tullut mieleen, kun olen tätä HunterxHunteria lukenut, niin tuo Naruton Akatsuki on melko samanlainen, kuin HunterxHunterin Spider. Onkohan Naruton tekijä hiukan lainaillut ideoita tuosta HxH:sta tai jotain. Olen nimittäin huomannut muitakin samankaltaisuuksia, mitä en kuitenkaan osaa sanallisesti määritellä. (jes hienoa, nyt ne pitää minua ihan pimeenä tapauksena)
This mystery is already on the tip of my tongue!

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » To Marras 23, 2006 23:24

Alucard kirjoitti:Hmm väkisin on tässä tullut mieleen, kun olen tätä HunterxHunteria lukenut, niin tuo Naruton Akatsuki on melko samanlainen, kuin HunterxHunterin Spider. Onkohan Naruton tekijä hiukan lainaillut ideoita tuosta HxH:sta tai jotain. Olen nimittäin huomannut muitakin samankaltaisuuksia, mitä en kuitenkaan osaa sanallisesti määritellä. (jes hienoa, nyt ne pitää minua ihan pimeenä tapauksena)
Muistaakseni Kishimoto oli kovasti HxH:n tekijän fani (tai toisinpäin.) :s joten valikoivan muistini mukaan Kishi on toki ottanut vaikutteita tältä herralta. (en siis todellakaan muista tarkkaan, jostakin luin.)
Kito-kun kirjoitti:Animea vai mangaa on tullut noin paljon? Jos animea, niin olen pahasti jäljessä! Voi, voi. Pieni spoileri olisi paikallaan. Milloin Sasuke pääsee pois Orolta? :>
Kysymys kuuluu: Milloin hän lähtee pois, ei 'pääsee'. Poikahan meni sinne vapaasta tahdostaan. Ja tähän mennessä mangassa Sasukea on näkynyt kerran eikä se typerys ole lähtemässä seuraavaan puoleen vuoteen yhtään mihinkään Oron luota... Mokomakin penikka on venähtänyt hujopiksi ja näpäytti Kyuubiäkin nenälle joten... :p Ja mangasta on juuri tullut 331 luku.

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » Pe Marras 24, 2006 03:46

loppujen lopuksi kun katotaan niin samankaltaisuuksia löytyy sarjoista toisiin... niiltä ei vain voi välttyä...

esim... sister princess? muistuttaa vähän angel tails...
bleachin "aurat"? db?

kaikissa on jotain muista, tai jostain... nykyään on hyvin HYVIN harvinaista löytää jotain ihan uutta...

ja miten/miksi ihmisistä tulee mangan/animen tekiöitä? koska "me seuraamme jonkun muun jalan jälkiä" = halusimme itse tehdä samaa ja niin teimme...
mutta tämä meni tosissaan huti "naruto" keskustelusta että...

Kito-kun

Viesti Kirjoittaja Kito-kun » Pe Marras 24, 2006 22:26

Sori, muotoilin kysymyksen huonosti. Tiedän kyllä, että Saske sinne vapaasta (tyhmästä) tahdostaan meni, juu. ^^ Kiitoksia tiedosta, Alucard! Tyhmää. En ole koko sarjaa jaksanut vähään aikaan katsella, kun jynttää siinä samassa kohtaa. Pitäisi varmaan taas ruveta..

moderaattorin ilmoitus: spoileritagit varmuuden vuoksi, eipäs spoilata ketään ehdoin tahdoin ~ ReeRee-chan

pienikisu

Viesti Kirjoittaja pienikisu » Pe Marras 24, 2006 23:25

p
Viimeksi muokannut pienikisu, To Huhti 07, 2011 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kito-kun

Viesti Kirjoittaja Kito-kun » La Marras 25, 2006 13:12

Tervetuloa joukkoomme, Kewashii! :D
Jooh. Niinhän siinä käy; Katsoo pari jaksoa ja heti on koukussa. Mutta hyvä vaan! On meinaan niin mahtava sarja!

Mangafani

Viesti Kirjoittaja Mangafani » La Marras 25, 2006 14:19

Mä en animea vielä oo nähny, mutta oon lukenu ruotsiks jotaan sinne keskitason ninjatestiin missä orochimaru tulee ekan kerran. Ruotsissa tulee ylipäätäänsä paljon enemmän mangaa ku täällä. :?

moderaattorin ilmoitus spoileritagit kaiken varalta ~ ReeRee-chan

Roakel

Viesti Kirjoittaja Roakel » La Marras 25, 2006 17:41

Naruto sarjan fillerit päättyvät virallisesti helmikuussa 2007, ja tällä kertaa asian on sanonut Kishimoto itse uudessa Weekly Jump-lehdessä eikä mikään random fani. Sarjan nimikin muuttuu Naruto: Hurricane Chronicle (ihan varmuuden vuoksi spoilerissa) joten tässä vaiheessa voi odottaa ihan "uutta sarjaa". Modetaattorin huomautuksesta en "vääriä" linkkejä laita.

moderaattorin editoima: Spoileritagitys muutettu sellaiseksi, että se jotain suojaakin.

Kito-kun

Viesti Kirjoittaja Kito-kun » La Marras 25, 2006 18:37

Ookkei! Vihdoinkin fillerien tiedetään päättyvän. Kaverin mukaan ois pitäny jo kuukaus sitte! Pyh ja pah.
Voivoi. Ruotsinkielistä Narutoa.. Kamalaa. Yh.

Karko

Viesti Kirjoittaja Karko » La Marras 25, 2006 19:17

Roakel kirjoitti:Naruto sarjan fillerit päättyvät virallisesti helmikuussa 2007, ja tällä kertaa asian on sanonut Kishimoto itse uudessa Weekly Jump-lehdessä eikä mikään random fani.
Niinhän herra Kishimoto sanoi itse myös keväällä 2006 (huhtikuukos se nyt oli?) ja kesällä 2006, mutta toisinpa kävi.

Roakel

Viesti Kirjoittaja Roakel » La Marras 25, 2006 20:41

Karko kirjoitti:
Roakel kirjoitti:Naruto sarjan fillerit päättyvät virallisesti helmikuussa 2007, ja tällä kertaa asian on sanonut Kishimoto itse uudessa Weekly Jump-lehdessä eikä mikään random fani.
Niinhän herra Kishimoto sanoi itse myös keväällä 2006 (huhtikuukos se nyt oli?) ja kesällä 2006, mutta toisinpa kävi.
Minä muista kertakaan jossa Kishimoto olisi tätä uutista lukuun ottamatta sanonut sanakaan noista fillereistä, pelkkää spekulaatiota olen lukenut tähän päivään asti milloin ne muka loppuisi. Tätä asiaa varmistaa vielä sekin asia, että keväällä Japanissa julkaistaan Naruto-peli jossa he ovat time-skip vaatteissaan.

Kirjoittakaa Googleen Naruto: Hurricane Chronicles niin löydätte lisää uutisia tästä aiheesta.

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » La Marras 25, 2006 22:31

"vasta" 8 jaksoahan sitten niitte piti loppua ;)

Roakel

Viesti Kirjoittaja Roakel » La Marras 25, 2006 23:22

Fillereiden ei ole pitänyt loppua missään vaiheessa kun kaikki nämä teoriat ovat olleet pelkkiä arvauksia, spekulaatiota ja kaikki yhtä samaa asiaa. Tällä kertaa se on ihan virallisesti sanottu että ne loppuu, ja kaikenlisäksi luotettavista lähteistä (ja väärinkäsitysten vuoksi tarkoitan tietenkin Japanin Shonen Jumpia enkä niitä kymmeniä sivuja jotka siitä ovat uutisoineet).

"Happy, anyone"?

isokana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isokana » Su Marras 26, 2006 00:34

Roakel kirjoitti:Naruto sarjan fillerit päättyvät virallisesti helmikuussa 2007, ja tällä kertaa asian on sanonut Kishimoto itse uudessa Weekly Jump-lehdessä eikä mikään random fani. Sarjan nimikin muuttuu Naruto: Hurricane Chronicle (ihan varmuuden vuoksi spoilerissa) joten tässä vaiheessa voi odottaa ihan "uutta sarjaa".
Onko tuo helmikuu varmasti virallista tietoa? Parit foorumit läpikahlattua tuntuisi siltä, että ajaksi on mainittu kevät 2007/alkuvuosi 2007, joka sitten oheiskrääsän ilmestymisen perusteella on ajoitettu helmikuulle. Toinen ehkä huomionarvoinen juttu on se, että tuo englanninkielinen nimi on fanikäännös japaninkielisestä Shippuu-den -termistä eikä virallinen nimi.

Mutta hei, ainakin on suunnitelmissa että Naruton fillerit loppuvat! Ensin Suomi voittaa Euroviisut, sitten kyuu vaihtaa avatarin, sitten Naruton fillerit loppuvat... jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä maailmanlopun läheisyydestä. Minä puolestani menen liittymään jokaiseen uskontokuntaan jonka löydän.
MyAnimeList
Friends? If you're talking about henchmen, I've got lots of those.
I wanted to mess with your mind a bit. Sorry.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”