Hellsing

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Arucard

Viesti Kirjoittaja Arucard » Pe Loka 06, 2006 19:14

jaa as, kyllähän tuo kyseinen anime oli hyvä kun sen jaksoi katsoa sarjan alusta loppuun. Vakava mielinen sarja se kyllä olikin ja hyvä niin, ei siinä paljoa vitsejä tarvitse heittää kun lahtaa vamppyyrejä. Tunnus musiikki tällä animella on ehkäpä paras mitä olen koskaan kuullut animeissa.

Ja Alucard sai kyllä minulta täydet pisteet. Henkilöhän oli niin kylmähermoinen kun vain voi olla. Mutta tämä minua hieman häiritsi kun viimeisellä vastustajalla oli vagina keskellä otsaa :D En tiedä pistikö se teidä silmään mutta silti....
<HELLSING, hells gate arrested, GOTT MIT UNS, and shine heaven now>

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » La Marras 04, 2006 02:50

Parasta animea ikinä. Ja nyt puhun OVAsta. Pidän sen tyylistä satamäärin enemmän kuin vanhasta animesta. Koska vampyyrit ja verenvuodatus on lähellä sydäntä niin Hellsing on juuri oikea sarja minulle. Lisää pitäisi mangaa hankkia, ehdottomasti. (Rip~<3~Pip <3 ah.) Paitsi että ikävöin niitä vanhan Hellsingin musiikkeja. Ei tässä ole niin hyvät musat kuin siinä vanhassa. Hö.

Ja OVA 2 oli aivan julmetun loistava. Rakastin joka sekuntia. Alucard, antisankarien antisankari. Kumarran sitä miestä. (Ja olisi kyllä loistava jos Dawnista tehtäisi kunnon anime, se on hemmetin loistava manganakin.. ja Girlycard 8D <3 ja mikä parhainta, nuori Walter.. wow.)

Kunimura

Viesti Kirjoittaja Kunimura » Ti Marras 21, 2006 19:27

Hellsing on yksi suosikki sarjoistani. Siitä TV animesta en juuri pidä, mutta manga ja OVA ovat todelle tiukkaa settiä. OVA 2:ssa hieman häiritsee se että Kazuya Nakai ei esittänyt Jania, koska hänen suorituksensa TV animessa oli aivan loistava. Toinen OVA version heikkous on musikiit jotka eivät vedä vertoja Yasushi Ishiin loistaville musiikeille. Huomasiko kukaan muu OVA 2:ssa ns. "Konami koodia"?

Manga on kuitenkin paras, mutta aika lähelle tuo OVA tuuppaa. The Dawn on kanssa aivan mainio.
Asiaa chapterista 78 (spoilereja) kirjoitti:Näyttääpä siltä että Walter on päättänyt pettää Hellsingin jo aikaa sitten. Luke Valentinekin on näemmä tekemässä come backiä chapterin lopussa.

Murgatroyd

Viesti Kirjoittaja Murgatroyd » Ti Marras 21, 2006 20:37

Kunimura kirjoitti:
Asiaa chapterista 78 (spoilereja) kirjoitti:Näyttääpä siltä että Walter on päättänyt pettää Hellsingin jo aikaa sitten. Luke Valentinekin on näemmä tekemässä come backiä chapterin lopussa.
Spoileria samaisesta (ja aiemmista) chapterista:
Siltä vähän vaikuttaa. Sitä on vaan niin vaikea uskoa, kun katsoo Walterin kaikkia ilmeitä ja toimintaa aiemmin. Mutta sitten taas tulee miettineeksi, missä hän oli silloin, kun Integran eno alkoi vähän toimimaan. Nyt tuo ase juttu vain vahvistaa epäilyksiä. Tosin onhan se mahdollista, että Walterin muisti oli jotenkin pyyhitti hetkellisesti tai edes jotain...Mihinköhän suuntaan Dawn sitten lähtee jos/kun Walter paljastuu petturiksi? Ja silloinhan se saa aivan uuden merkityksen. Nyt Hellsing on sellasessa vaiheessa, että loppuratkaisuun on miljoonia vaihtoehtoja, eikä oikein osaa odottaa seuraavia tapahtumia. Ja kauheesti pyörii kysymyksiä päässä @_@. Mutta siitä olin niin varman, että tulisimme vielä näkemään lisää Lukea. Ja se on mahtavaa, koska Luke on joku ihanin.
Itsekin ihmettelin tuota Yanin ääninäyttelijävalintaa, kun luulin sen olevan se sama. TV:ssä sen nauru oli ainakin joku ikimuistoisin, kun taas OVA:ssa Wataru Takagin suoritus ei ollut mitenkään mieleenpainuva.

Noista OVA:n musiikeista en oikein osaa sanoa, vaikka TV-animessa ne olikin aivan upeita. Mielestäni sen tyyliset musiikit eivät välttämättä sopisi nykyisen OVA:n maailmaan. Siinä on kuitenkin täysin erilaiset värimaailmat ja tunnelmakin on vähän goottimaista (josta en oikein pidä). Mutta eivät nuo musiikit nyt kovin hienoja ole olleet. Merche Funebre tosin menee, samoin se yksi viulukappale. Ei noista kyllä ole ensimmäisen Hellsing animen musiikkeja haastamaan.

Muuten OVA:t on kyllä menny, mutta en vaan osaa arvostaa niitä siinä mielessä kuin mangaa. Hienosti ne on toteutettu ym, eikä mitään kamalan suuria mokia ole sattunut. Mielestäni he olisivat saaneet kyllä säilyttää alkuperäiset mangassa olleet huumorikohtaukset. Noi ei oikein toimi : / Muuten tykkään kyllä, mutta mulle manga vain on enemmän rakkautta : D Mangassa on niin ihana katsella Hiranon taitojen kehittymistä ja kaikkea muuta kivaa. Tunnelma on oikea. Ja Hirano on sitten parhain piirtämään ilmeitä (vastalauseita ei hyväksytä).

Hellsing Finlandin mukaan OVA III:n alustava julkaisupäivämäärä olisi 9.2.2007.

Kunimura

Viesti Kirjoittaja Kunimura » Ti Marras 21, 2006 21:54

Dawnista ei voi sanoa mitään, koska se on vielä aika pahasti kesken. Voihan olla että natsit aivopesi Walterin jo silloin Warsovassa, mutta kukaan ei ole vain osannut epäillä sitä. Ja kuka on tämä mystinen kahlihdittu naishenkilö josta Majuri ja Tohtori puhuvat Dawnissa? Saattaa olla että Hellsingiin tulee vielä tässä vaiheessa uusi hahmo tai näemmä hänet sitten kun Hirano jatkaa jälleen The Dawnia. Molempia skenaariota odotan innolla.
Murgatroyd kirjoitti:Noista OVA:n musiikeista en oikein osaa sanoa, vaikka TV-animessa ne olikin aivan upeita. Mielestäni sen tyyliset musiikit eivät välttämättä sopisi nykyisen OVA:n maailmaan. Siinä on kuitenkin täysin erilaiset värimaailmat ja tunnelmakin on vähän goottimaista (josta en oikein pidä).
Tuo on aivan totta. TV Hellsingin tunnelma oli enemmän psykedeelinen joka johtui niistä musiikeista, mutta OVA on ulkoasultaan goottinen joka minusta sopii hyvin Hellsingiin. Se sopii minusta hyvin yhteen Hiranon mustiaa painottavan piirtotyylin kanssa. TV anime oli minusta aivan turhan "kirkas" mikä ei ollenkaan tuonnut esille mangan synkkää ulkoasua.
Murgatroyd kirjoitti:Muuten OVA:t on kyllä menny, mutta en vaan osaa arvostaa niitä siinä mielessä kuin mangaa. Hienosti ne on toteutettu ym, eikä mitään kamalan suuria mokia ole sattunut. Mielestäni he olisivat saaneet kyllä säilyttää alkuperäiset mangassa olleet huumorikohtaukset. Noi ei oikein toimi : / Muuten tykkään kyllä, mutta mulle manga vain on enemmän rakkautta : D Mangassa on niin ihana katsella Hiranon taitojen kehittymistä ja kaikkea muuta kivaa. Tunnelma on oikea. Ja Hirano on sitten parhain piirtämään ilmeitä (vastalauseita ei hyväksytä).
Harvemmin mikään OVA, TV anime tai elokuva yltää täysin alkuperäisteoksen tasolle saati ylittää sen. Näin äkkiä en osaa nimetä yhtäkään. Hellsing OVA pääse lähelle, mutta vielä on parantamisen varaa.

Hiranon piirtojälki on Hellsingin alussa aika karua katseltavaa nykyiseen verrattuna, mutta pikkuhiljaa se kehittyy siihen mitä se on nykyään. Näinhän käy melkein kaikille piirtäjille jossain vaiheessa ja se että kehittyy koko ajan on hyvän piirtäjän merkki.

Murgatroyd

Viesti Kirjoittaja Murgatroyd » Ke Marras 22, 2006 15:03

Kunimura kirjoitti:
Dawnista ei voi sanoa mitään, koska se on vielä aika pahasti kesken. Voihan olla että natsit aivopesi Walterin jo silloin Warsovassa, mutta kukaan ei ole vain osannut epäillä sitä. Ja kuka on tämä mystinen kahlihdittu naishenkilö josta Majuri ja Tohtori puhuvat Dawnissa? Saattaa olla että Hellsingiin tulee vielä tässä vaiheessa uusi hahmo tai näemmä hänet sitten kun Hirano jatkaa jälleen The Dawnia. Molempia skenaariota odotan innolla.
Dawn on kyllä ollut jo harmittavan kauan katkolla. Edes seuraavassa numerossa YKO:sia sitä ei tule olemaan. Se kahletyyppi on kyllä epäilyttävä, mutta itse olen viime aikoina miettinyt Kuningattaren roolia Hellsingissä. Siis mitä sen Alun välillä on oikein ollut ja onko sille jokin suurinkin tarkoitus, ettei sen kasvoja näytetty? Onko koko tyypillä edes mitään merkitystä? Ja noista mahd. uusista hahmoista vielä. 4. volan sivulla 91 on aika monta tummaa tyyppiä.. jotka voivat kyllä olla vain joitain randomeja nazeja. Sitten vielä vaivaa Kapteenin äxönit. Siis häh, se anto armoa Heinkelille? Eikä tässä voi muuta kuin odottaa, vaikka kysymyksiä riittäisi...
Se alkupokkareiden piirustustyyli on jännää, oikeasti pidän siitä : D. Vaikka onhan se nykyinen paljon parempaa. Meinaan vaan, että ei se kamalalta silloin tuntunut. (Integra näytti aivan naiselta, zomg 8'D).

Kunimura

Viesti Kirjoittaja Kunimura » Ke Marras 22, 2006 18:00

Dawn on kyllä ollut jo harmittavan kauan katkolla. Edes seuraavassa numerossa YKO:sia sitä ei tule olemaan. Se kahletyyppi on kyllä epäilyttävä, mutta itse olen viime aikoina miettinyt Kuningattaren roolia Hellsingissä. Siis mitä sen Alun välillä on oikein ollut ja onko sille jokin suurinkin tarkoitus, ettei sen kasvoja näytetty? Onko koko tyypillä edes mitään merkitystä? Ja noista mahd. uusista hahmoista vielä. 4. volan sivulla 91 on aika monta tummaa tyyppiä.. jotka voivat kyllä olla vain joitain randomeja nazeja. Sitten vielä vaivaa Kapteenin äxönit. Siis häh, se anto armoa Heinkelille? Eikä tässä voi muuta kuin odottaa, vaikka kysymyksiä riittäisi...
Minä ajattelin ensimmäistä kertaa vol 4:sta lukiessani että Hirano ei vain halunnut piirtää kuningattarelle kasvoja, koska ei halunnut paljastaa vielä onko Hellsingissä sama kuningatar kuin todellisessa Britanniassa, mutta ehkä tämä selviää myöhemmin. Tai sitten Hirano ei takoittanut kasvojen varjostamisella mitään eikä tule myöhemmin tarttumaan tähän yksityiskohtaan.

Sille että Kapteeni jätti Heinkelin henkiin voi olla syynä pelkästään se että hänkin on saksalainen eikä halua siksi syyttä tappaa arjalaista toveriaan tai jotain vastaavaa. Kapteeni on muutenkin varsin mystinen hahmo.

Dawn on kyllä todellakin niin kriittisessä vaiheessa että jos sitä jatkettaisiin paljastaisi Hirano ehkä liikaakin Walterin yhteydestä natseihin joten ymmärrän hyvin jos Hirano haluaa piirtää ensin Walterin ja Alucardin taistelun loppuun ja vasta sitten paljastaa mitä siellä Varsovassa todella tapahtui. Aika näyttää...

eyrie

Viesti Kirjoittaja eyrie » Ti Joulu 05, 2006 19:20

Taas yksi Hellsingin fani ilmoittautuu :D !

Hellsing oli ensimmäinen mangasarja johon "oikeasti" hurahdin, eikä ole innostus laantunut vieläkään. Kaikki vain tuntuu natsaavan niin sopivasti (ehkä hiukan pimahtaneen?) mieleni kanssa. Oli myös yllättävää huomata, että vaikka en ollut ikinä ajatellut olevani näin kova "splatter" fani niin kyllähän tuosta veren räiskimisestä ympäri pihaa on nautittu hiukan liikaakin. Ja minä kun luulin olevani hiukan pehmo. Tosin olin aina tiennyt olevani ylikiinnostunut natseista, siitä ei ole ollut epäilystäkään.

Tuli myös molemmat OVA:t katsottua niiden ilmestymisen jälkeen ja menin aivan sanattomaksi. Olin pettynyt niin kovasti ensimmäiseen animeen (varsinkin natsien pois jättäminen), etten edes osannut odottaa jotain näin loistavaa. Varsinkin OVA II iski suoraan tajuntaani kaikella verellä leikkimisellään.

Nyt vain odotetaan jännityksellä milloin tuo DarkHorse saisi vol. 8:n ulos (ja olisihan OVA III:kin kiva vielä joskus nähdä ;>)

Ming

Viesti Kirjoittaja Ming » Ke Joulu 13, 2006 11:05

Itse olen Hellsing animen katsonut kaiken mikä on ilmestynyt. Itse pidän sarjasta koska:

a) Pidän ylicool tyypeistä
b) Pidän välillä juonettomasta räiskinnästä.
c) Se sisältää kumpaakin välillä.

Sitä paitsi pidän vampyyreistä. Ja Hellsing oli ensinmäinen sarja jota seurasin. Mangaakin olen lukenut vähän, mutta tulin siihen tulokseen että, se ei ole minua varten. En voinut sietää piirros tyyliä, ja en pidä huumorista.
Hane ga nai --- naze

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » To Joulu 14, 2006 00:46

Ming kirjoitti: b) Pidän välillä juonettomasta räiskinnästä.
Siis eihan tuossa mitaan juonetonta raiskintaa ole... jes pitaa paasta tasta jenkkinappiksesta eroon nakojaan.
This mystery is already on the tip of my tongue!

tellie

Viesti Kirjoittaja tellie » To Joulu 14, 2006 02:33

Uuh, "vanha" anime tullut kahdesti katsottua ja mangat luettua ensimmäisestä viiteen. Tahtoo omat, niin mangat kuin animetkin... Joskos sitä vaikka kävisi lähikaupan kassan tyhjentämässä, niin voisi olla tarpeeksi varakaskin moiseen ;) Tai sitten ihan suosiolla odottelee esim. kesätöiden jälkeiseen aikaan, jos niitä vaikka saisikin tänä vuonna.

Ja sitten herääkin kysymys, että manga vai anime? En oikein osaa päättää. Animelle talonkokoiset plussat siitä, että sitä siitä on iloa huomattavasti useammaksi tunniksi, ja musiikit tosiaan ovat mahtavat. Toisaalta taas manga koliseen kenties kovemmin noin tarinankerronnan ja vastaavan puolesta, piirroskin on miellyttävämpää. Vaan eipä ole merkittävä seikka, nautin molempia sitä mukaan kun saan käsiini. Harmi vain, että OVA:a tulee valejalkahalvautuneen etanan vauhdilla ;(

Hellsingissä minuun iskee vakavuus, väkivalta toisinaan melkein(?) itsetarkoituksena, ja se, että vampyyrit eivät ole neitejä. Monesti kun nuo kuvataan sellaisina pikkusormi pystyssä verta viinilasista juovina, tai sitten nuppineulankokoisilla hampailla uhrinsa kaulaan siististi purevina otuksina. Nössöilyä, sanon minä ;) Parempi ottaa kunnollinen purukalosto käyttöön eikä ujostella splätterin kanssa. Tosin tuntuu siltä, että Alucardkin on mennyt hullumpaan suuntaan mangan aikana, ja ihan kuin olisin ollut huomaavinani pienen omantunnon pistoksen siinä vaiheessa, kun ensimmäistä kertaa sarjan aikana pisteli lihoiksi ihmisiä, kun niin kiihkeästi Serasille kommentoi

Tuohon alkupuolen käännösasiaan pitää sen verran puuttua, että minä todennäköisesti tulisin lukemaan/katsomaan Hellsingiä(kin) englanniksi ennnemmin kuin suomeksi juuri siksi, että kielelliset liukumiinat jäävät huomaamatta. Ikävä kyllä niin myös helmiosasto, mutta kun miettii kumpia käännöksessä yleensä on enemmän, liukumiinoja vai helmiä, niin taitaa ensimmäisen puoleen kuitenkin vaaka kallistua ja vakavasti. Parastahan tietysti olisi, jos joku repisi aivan uskomattoman hienon suomikäännöksen noihin, jolloin sitä ymmärtäisi kaiken todella hyvin, saisi nauttia niistä käännöksen helmistä ja vielä omalla kielellään.

Kunimura

Viesti Kirjoittaja Kunimura » La Joulu 16, 2006 10:55

tellie kirjoitti:tuntuu siltä, että Alucardkin on mennyt hullumpaan suuntaan mangan aikana, ja ihan kuin olisin ollut huomaavinani pienen omantunnon pistoksen siinä vaiheessa, kun ensimmäistä kertaa sarjan aikana pisteli lihoiksi ihmisiä, kun niin kiihkeästi Serasille kommentoi
Spoilereita:
Tarkoitatko kolmos kirjan kolmatta lukua? En usko että Alucard raivosi Serasille puolustellakseen tekemäänsä vaan lähinnä siksi että Seras ei vielä pystynyt hyväksymään ihmisten tappamista ja Alucard haluaa kouluttaa hänestä tappajan. Näin minä näksin tuon kohtauksen. Toisaalta Alucard oli ennen ihminen ja muuttui vampyyriksi vain säästääkseen "henkensä". Hän ei kuitenkaan haluaa muiden kokevan samaa kohtaloa, mikä selvisi Alucardin surressa hirviöksi muuttuneen Andersonin kuolemaa. Alucard on kyllä melko sekava hahmo jonka ajatuksista ei oikein ota selvää.
Chapter 79:
Näyttää siltä että Luken comeback jäi hieman lyhyeksi ja hän kuoli taas. Walterkaan ei näköjään ole niin ylivoimainen kuin ensiksi lukijan annettiin ymmärtää ja hän joutui vetäytymään. Alucard taisi jäädä ihan ilman vastusta...

Michi-chan

Viesti Kirjoittaja Michi-chan » Ke Helmi 21, 2007 21:42

Minäkin olen kaikki wanhat ja Ultimatet katsellut, ja nyt odottelen kolmatta. Se kuulemma ilmestyykin vasta ensi kuun lopussa, jos juoruihin on uskomista. ;______:

Tutustuin sarjaan ensimmäisen OVA:n kautta, enkä yhtään tajunnut, että se edes oli OVA, kunhan katsoin kun kiinnosti niin jumalattomasti. Rakastuin välittömästi sarjaan ja katsoin perään kaikki wanhat episodit ja nyt olen lukenut mangatkin melkein kaikki. En voi käsittää miten ihastuin siihen niin täysin... Pidän edelleenkin vain mangasta ja OVA-jaksoista, sillä vanhat jaksot kuivahtavat. Inhoan varsinkin viimeisten jaksojen Incognitoa. Se inhottava pieni luikero, jolla ei ole ajan ja tajun tuntoa. Yäk.

Tietäisikö joku, monta chapteria niitä nyt on julki? Olen lukenut lukuun 77 asti, enkä mistään löydä 11. albumia tai enempää lukuja. Kai niitä nyt on olemassa? ._______.
We can all have individual holes!
Much like we have individual rooms in the castle,
we would have our individual holes in the ground.

Kunimura

Viesti Kirjoittaja Kunimura » Ke Helmi 21, 2007 22:33

Michi-chan kirjoitti:Tietäisikö joku, monta chapteria niitä nyt on julki? Olen lukenut lukuun 77 asti, enkä mistään löydä 11. albumia tai enempää lukuja. Kai niitä nyt on olemassa? ._______.
Chaptereja on tällä hetkellä 81 ja kuusi chapteria The Dawn prologi-mangaa. Kirjoja on Japanissa julkaistu 8, Dark Horse on julkaissut seittemän englanniksi ja kahdeksas tulee kesällä. Yhdeksäs kirja tulee Japanissa kun chaptereita on tarpeeksi ja kirjaa varten tehtävät lisät (omake-mangat, kannet, etc.) saadaan valmiiksi. Ehkä se tulee vielä tämän vuoden loppuun mennessä, mutta siitä ei ole mitään takeita.

Chapter 80:
Kaksi sanaa: Girly-Card!

Northern lights

Viesti Kirjoittaja Northern lights » Pe Maalis 02, 2007 21:25

Todii, elikkäs Hellsing...

Hellsingiä ajauduin katsomaan Vampire Hunter D: Bloodlust elokuvan takia, ja yhden anime foorumin käyttäjien takia. Olin uusi animeiden fanittaja ja halusin tietää mitä animeita kannattaisi katsella/hankkia. Kaikki tuntuivat kumminkin hehkuttavan Hellsingiä, joten ostin yhden dvd:n... ja petyin. En tiedä sitten mikä jutussa mättäsi eniten loppujen lopuksi. Minulla oli tuolloin maailman huonoin DVD soitin käytössä, jonka takia en pystynyt kuulemaan yhtään hahmojen ääniä taikka musiikkia paitsi enkuksi ja sattumalta inhoan enkuksi dubattuja animeita joten minun piti turvautua englannintaitooni (tekstitys oli englanniksi tietty), mikä ei ollut tuolloin parasta laatua, ja lukea tekstityksiä... eli saattoi olla ettei tuosta animesta saatu paljoa iloa irti. Katsoin DVD:tä pari kertaa läpi ja sitten se meni hyllyyn pylöttymään. Myin parin kuukauden päästä poiskin, kun ei se vain kolahtanut yhtään minuun...:?

No, pakko myöntää että Alucard vaikutti mielenkiintoiselta hahmolta, ja tavallaan olisi senkin takia voinut katsella anime, mutta jos animen taso menee niiden kolmen ekan jakson tasolla niin en ole jäänyt paljosta paitsi. Hellsing vaikuttaa ja varmasti onkin hieman vartumeemmille ihmisille tarkoitettu sarja, mutta minua vain noiden kolmen jaksojen aikana ärsytti se että viholliset tapettiin yhden jakson aikana ja seuraavassa jaksossa tuli uusi. Eli vihollisilla ei ole mitenkään ihmeempää roolia sarjassa, mutta tämän käsityksen sain vain noiden ekojen jaksojen aikana, en tiedä muuttuiko meno muissa DVD:eissä.

Mutta, minua häiritsi ehkä eniten animen grafiikka. Se oli minulle vähän liian... miten sen voisi sanoa...? Synkkä. Varjostuksissa käytettiin liikaa mustaa ja taivaskin oli jokin punanen(?) sävyltään. Olisin halunnut animelta hieman enemmän vaihtelua taustojen suhteen. EN musita nähneeni yhtään pätkää noissa kolmessa jaksossa jossa olisi ollut muu aika kuin yö, siis ulkona. Eikä minusta (kun niitä jaksoja muistelen) muutenkaan koko animessa ole mitään mikä olisi silmiä hivelöivää. Kyllä, olen liiaksi takertunut grafiikkaan, mutta niin se vain on :roll: .

Mangaa en ole lukenut, mutta pari sivua olen nähnyt ja äskeisestä puheestani huolimatta, manga näytti hyvältä... Voisin kuvitella lukevani tuollaista. Valitettavasti tuo manga on kuitenkin aika kallis. Taisin fantasialinnasta bongata jonkun numeron tuosta sarjaa ja hintaa oli lähelle 20€ postikuluineen... :? En heti aijo ostaa -.-;

MUOKS// No, pyörrän puheitani Grafiikan suhteen hieman. Näin Hellsing Ultimate OVA trailerin, ja... täytyy myöntää että näytti hyvältä. Täysin eri tasoa kuin mitä näin kolme vuotta sitten. Lieniköhän silloinen DVD ollut tämä vanhempi versio? (kuulemma ultimate on uudempi o.O;; en ole asiasta hirveästi perillä joten saatan puhua omiani).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”