Hellsing

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Pe Kesä 09, 2006 21:41

Niinpä niin. Eihän mikään ole muuttunut kun aloitan uusintakierrosta Hellsingistä: Alucard on edelleenkin aivan yhtä ihana koko olemukseltaan, tavoiltaan ja ääneltään, ja veri roiskuu.

Ja se on hyvä juttu.
Pörrölonkero.

Murgatroyd

Viesti Kirjoittaja Murgatroyd » Ke Kesä 14, 2006 18:40

Nihii, enää vajaat kaksi kuukautta OVA II:een, joka on huhujen mukaan 40 minuuttia pitkä (eli lyhyempi kuin ensimmäinen). Niin ja ajattelin tässä muutta Amerikkaan... Kouta Hirano vierailee Otakonissa. Mäkin haluan!
Ja kyseinen tapahtumahan on Baltimoressa 4.-6.8.06
Epistä, tulisi Suomeenkin :P
Niin ja 8. pokkari julkaistaan Japanissa, joko 26.7. tai 2.8. Jälkimmäinen on luotettavampi tieto, se on Shonen Gahoshalta, ensimmäinen on joltain randomilta sivulta. Muttamutta, jännittää tuo kansi. Itselläni on jo omat epäilykseni >D .Niin ja tietenkin Janin ja Luken aftermangat, ne piristää.

Tosiaan... Se kasi... En voinut olla lukematta (sinnittelin kyllä pitkään). Ja olen spoilaantunut ysin chaptereista. Pahasti. (Jo jonkin aikaa sitten, arvatkaa onko ottanu sydämmestä?). En pysty ainakaan vielä kommentoimaan kasia, täytyy vähän miettiä asioita... Oloni on kurja. Tiesin, että ajattelisin vielä joskus näin, "onneksi on aina anime". Toivottavasti ne eivät jatka sitä (siis animea, "alkuperäistä"), en halua, että kukaan kuolee. Siis hahmoista 8D
Hemmetin spoilerit.... Niin ja en ole vieläkään pystynyt muodostamaan mielipidettä ensimmäisestä OVA:sta vaikka olen katsonut sen ties kuinka monta kertaa. Hankalaa. Ehkä sitten kakkosen jälkeen.

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Ke Kesä 14, 2006 21:46

Mitäs ihmettä. Sanotko siis, että 8. mangapokkari julkaistaisiin 26.7 tai 2.8 eikö se ole jo julkaistu. Olen minä ainenkin sen saannut jo aikoja sitten luettua. Jos puhut Volume9, niin sitten tietysti.
This mystery is already on the tip of my tongue!

Murgatroyd

Viesti Kirjoittaja Murgatroyd » Ke Kesä 14, 2006 22:15

Alucard kirjoitti:Mitäs ihmettä. Sanotko siis, että 8. mangapokkari julkaistaisiin 26.7 tai 2.8 eikö se ole jo julkaistu. Olen minä ainenkin sen saannut jo aikoja sitten luettua. Jos puhut Volume9, niin sitten tietysti.
Eipä ole julkaistu, ainoastaan chapterit, joita siis ilmestyy Young King Ours-nimisessä "lehdessä". Tai miksi niitä nyt ikinä kutsutaankaan (taidettiin joskus verrata postiluetteloihin. Vai oliko se puhelinluetteloihin? XD).
No kuitenkin, se on vähän niinkuin Shonen jump, tässä julkaistaan Hellsingin lisäksi mm. Trigunia.
Tässä sivut (VAROITUS! Tuo kansikuvaa spoilaa niitä, jotka eivät ole vielä lukeneet seitsemättä volaa): http://www.shonengahosha.co.jp/ours/
Niin ja vissiin se on sitten toiselta nimeltään Shonen gahosha tai jotain sinne päin.
Mutta toivottavasti älysit, että tarkoitin _pokkari_muodossa ^^

Vol. 9:stä on ilmestynyt 6 chapteria, joten 4 tarvitaan vielä, jotta päästäisiin pokkarin kokoiseksi.

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Ke Kesä 14, 2006 23:31

Joo heheh en tainnut älytä, että puhuit pokkari muodossa. :oops:

No jaa mitäpä pienistä!

Kansteri

Viesti Kirjoittaja Kansteri » Pe Kesä 16, 2006 17:41

Mangaa ja animea oon molempii seurannut. Mutta omasta mielest anime on parempi. Alucardin charmi tulee paremmin esille! :3
Mangassa kyllä on sitä vtsittelykin mikä on hyvä ja harmi ettei sitä ole animessa. Mutta manga on sieltä täältä aina aikast oudosti/huonosti piirretty...
Anime parempi.
Mitasanai emotion shikato kimete oikose yo.

Moon Yan

Viesti Kirjoittaja Moon Yan » Pe Kesä 16, 2006 21:09

Katsoin vähät aikaa sitten viisi ekaa jaksoa, ja yllätyin iloisesti kun huomasin sen olevan oikeasti hyvä. Alucard rulettaa :twisted: ! Oon katsonut tähän asti lähes tulkoon pelkkää shoujoa, joten Hellsingin veri & ammuskelujutut tuovat hyvää vaihtelua.

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Pe Kesä 16, 2006 21:11

voin tässä tehdä tunnustuksen: karsastin Anime-lehden arvostelun perusteella tuota mangaa vähän aikaa, ei tainnut olla kaikkein parhaimmat näytepalat mitä siihen artikkeliin valittiin. *vinksvinks*

juu, mutta luettuani volume 3, sanonpas täällä, että manga voittaa mielestäni animen.
Pörrölonkero.

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » To Heinä 13, 2006 23:21

Uuden Hellsing OVA:n traileri on vapautunut. Vaikuttaa aika aika aika no katsokaa itse

Zepro

Viesti Kirjoittaja Zepro » Pe Heinä 14, 2006 13:55

Vähemmänpuoleisesti on näitä "kauhu"-sarjoja tullut katsottua, mutta tämä upposi kuin kuuma veitsi voihin. :wink: Todella tyylikäs ja innostava sarja.

Madvampire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Madvampire » Ti Heinä 18, 2006 22:20

Olen lukenut vain pari ensimmäistä mangaa, mutta pidän sarjasta. Olen jäänyt koukuun poliisityttöön 8D. Sarja on myös niin tyylikäs~
Marraskuu
eilen torin laitaan kasvoi
mandoliinipuu

Marraskuu
nyt on sen kuoreen kirjoitettu
beibi i love you

Yoshitsumi

Viesti Kirjoittaja Yoshitsumi » To Heinä 20, 2006 12:25

Zepro kirjoitti:Vähemmänpuoleisesti on näitä "kauhu"-sarjoja tullut katsottua, mutta tämä upposi kuin kuuma veitsi voihin. :wink: Todella tyylikäs ja innostava sarja.
En osaa itse oikein sanoa mikä tässä sarjassa viehättää, XD se vaan yksinkertaisesti on niin paras. Ehkä sen viehättävät hahmot. :D
Kotisivu (Siellä linkit fanart gallerioihin.)

Murgatroyd

Viesti Kirjoittaja Murgatroyd » Ke Elo 02, 2006 11:45

Toivottavasti huomasitte tuon trailerin lisäksi, että myös ilmestymispäivä on muuttunut. Ei tosin paljoa, uusi päivämäärä kun on 25.8.
Myös kahdeksannen volan kansikuva on ollut jo 'jonkin aikaa' selvillä. Siinä tulee olemaan Enrico ja Anderson! .
Jotain tuollaista kyllä odottelinkin... Ja seuraavaksi laitetaan vedonlyönti 9. albumista ;P
Niin ja tosiaan, on huhuttu, että OVA I:n enkkujulkaisu olisi tulossa 5. joulukuuta. Enkkudubin ääninäyttelijät ovat samat kuin alkuperäisessäkin (no siis jee. Itse ainakin kuolin, kun kuulin ne ensimmäistä kertaa. Integran ääni oli pelottava o.o'' .Mutta joo, en ole kuullut niitä kauheasti, joten en tuomitse. )

Tämä ei nyt ihan liity, mutta antakaa anteeksi. Nimittäin onko kellään mitään tarkempaa tietoa tuosta Hiranon uudesta julkaisusta, Ikaryakusta? Kuulemma jonkinlainen komedia... Jonka pääosassa on itse Kouta Hirano. Tästä tulee hauskaa. Muah. Taide on kuulemma yhtä nättiä, kuin Hellsingissä, mutta muuten ei kuulemma ole yhtäläisyyksiä.

Luin juuri uusimman chapterin Hellsingistä. Chapter 75 siis. Taidan kuolla.
Oikeasti, olen järkyttynyt. Toivottavasti se on joku väärinkäsitys tai jotain... Mutta ei, ei se voi olla. Prkl.
Hirano on julma. Mutta silti niin kiva. Ja muutenkin koko 9. vola on ollut niin auts. Varsinkin se yksi kohta. Julmaa, niin julmaa...
Ja Dawniakaan ei ole ilmeiseti vieläkään tulossa lisää. Ainakaan seuraavassa YKO:ssa. Tarvitsen sitä, haluan vastauksia. Ja muutenkin.

Menen hankkimaan mielenrauhaa. Jostain.

Yoshitsumi

Viesti Kirjoittaja Yoshitsumi » Ti Elo 15, 2006 18:17

Kukaan tulossa Animeconiin Hellsing hahmona? :D Mä cossaan Serasia xP
Kotisivu (Siellä linkit fanart gallerioihin.)

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Pe Elo 25, 2006 18:20

Eikös uuden Hellsing OVA:n pitäisi tänään ilmestyä?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”