Fruits Basket

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Ma Heinä 03, 2006 01:26

Himawari kirjoitti:Löysin tokyopoin sivuilta tiedon, että niitä ilmestyisi 20.
22 volumea niitä ilmestyy. Volume 21 on aika uusi myös Japanissa, joten aivan uusi (eli ei vielä lähiaikoina tiedossa) Jenkeissä.
Pörrölonkero.

sakaki

Viesti Kirjoittaja sakaki » Ma Heinä 03, 2006 22:55

furuban animen olen katsonut <3<3<3 mutta olin tyytymätöb loppuun..*mutristaa suuta* kyo+tohru=<3
-...

Jade-san

Viesti Kirjoittaja Jade-san » Pe Heinä 07, 2006 16:47

Mangaa en ole lukenut, mutta animen olen katsonut läpi. Ihastuin välittömästi, vaikka en oikein ymmärtänyt loppua (se oli loppu, mutta ei kuitenkaan loppu loppu. Ja alan taas selitellä...). Sakakin kanssa olen samaa mieltä: Kyo+Tohru=true love! <3<3<3
Edit: niin sitten Yuki jää minulle! ^^
Viimeksi muokannut Jade-san, Ke Huhti 18, 2007 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

StrawberryNeko

Viesti Kirjoittaja StrawberryNeko » Pe Heinä 07, 2006 17:15

Pidetäänkö Kyo+Tohru=true love-kerho? ^^
Itse en niin tykkää Yukista ja kun minä tykkään tälläisistä agressiivisistä luonteista ^3^
Shigure:Kyo-kun and Tohru sitting in a tree...k...i...s--

Kyo:Stop That!It wasn´t like that!

<3

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » La Heinä 22, 2006 23:30

Eilen huomasin vasta, että minusta ainakin Kyo, Momiji, Haru ja Shigure ovat aivan parhaita!!!! :lol: :lol:
En tiedä miksen sitä ole aikasemmin huomannut, ne vaan ovat jostain syystä minusta parhaita :D

May-chan

Viesti Kirjoittaja May-chan » Su Heinä 23, 2006 11:23

Olen nyt katsonut 4 ensimmäistä jaksoa ja kivalta vaikuttaa... Yuki ja Kyo on kivoja! Kyllä aion ostaa lisääkin.

Aoi

Viesti Kirjoittaja Aoi » Ke Heinä 26, 2006 15:52

Aluksi olin 100% Tohru+Yuki kannalla, mutta mitä pidemmälle mangaa luen niin Kyo alkaa nousta sieltä koko ajan :P
Spoiler kirjoitti:Kyo kun (<-- tai Kyo-kun xD) jotenkin rauhoittuu siinä mitä pidemmälle mennään. Se ei enää haasta riitaa ja hajota kaikkia paikkoja... Se oli kyllä toisinaan hyvinkin hauskaa :D
Eli toisin sanoen miekin liittyilen varmaan jossakin vaiheessa Kyo+Tohru kerhoon xD Nyt oon jo hieman kahden vaiheilla: 50-50 :) Saa nähdä miten käy 14. osan jälkeen kun se tuossa elokuussa ilmestyy ^^ (eikös se niin ollut?)
Suosikkimangani: Nodame Cantabile, Sunadokei (Sand Chronicles), Yotsuba&!, Hikaru no Go sekä Fullmetal Alchemist. Suosittelen tutustumaan :]

Miyavi-

Viesti Kirjoittaja Miyavi- » To Heinä 27, 2006 10:20

jäin kans koukuun tohon sarjaan animena,, :) eiks sitä mangaa saa fantasiapeleistä ja suomalaisesta kirjakaupasta ? oon ainaki nähny sitä siellä

Lönkka
Fantasiapelit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lönkka » To Heinä 27, 2006 11:10

Aoi kirjoitti:Saa nähdä miten käy 14. osan jälkeen kun se tuossa elokuussa ilmestyy ^^ (eikös se niin ollut?)
Pitääpää mainita kun niin sopivasti sattui...

Eli Fruits Basketin numero 14 on juuri saapunut maahan ja ellei mene sössimiseksi niin parin tunnin kuluttua sitä pitäisi löytyä ainakin Fantasiapelien Helsingin liikkeestä.

-Lönkka
Fantasiapelit

TAMPEE

Viesti Kirjoittaja TAMPEE » To Heinä 27, 2006 15:08

Katsoin nyt koko sarjan loppuun, aivan ihana sarja pakko myöntää :) <3 Ja koska tykkään iloisista lopuista, loppu miellytti suuresti ^^ Kyon ja Tohrun välille olisin toivonut enemmän jotain mutta kaikkea ei voi saada :D
Viimeksi muokannut TAMPEE, Ma Heinä 31, 2006 16:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

reggae

Viesti Kirjoittaja reggae » To Heinä 27, 2006 17:50

Katsoin ite yhen jakson Fruit basket:tia ja jäin koukkuun...:)) sarja on hyvä ja hauska eikä nliian pitkä.

Sarjan loppu oli myös hyvä. Iloinen ynm. :P

moderaattorin ilmoitus: tuplapostaus yhdistetty ~ReeRee-chan-sama

moderaattorin muokkaama: triplapostaus yhdistetty -Darth Mauno

kagura

Viesti Kirjoittaja kagura » Ke Elo 02, 2006 09:56

Tässä minun mielipiteitä tuttuun tapaan uusimmasta Furubasta, eli vol 14. Spoilaa pahasti tämän volan, siksi valkoinen. Menkää pian ostamaan, ihana osa tiedossa!

Tämä oli taas ihan kymppi vola mulle. Syy siihen on se, että Izusu eli Rin on mielestäni yksi kiinnostavimpia hahmoja koko mangassa. Alusta asti kun Rin ilmestyi tarinaan, paloin halusta kuulla lisää hänestä. Monissa osissahan keskitytään yhteen hahmoon ja selvitellään hänen taustojaan ja motiiveitaan, ja tässä volassa se hahmo oli juuri Rin. Rinin tarina kerrottiin lapsuutta myöten (ja voih, kun taas oli surullinen tarina vanhemmista, jotka hylkäsivät zodiac-lapsensa) ja selvisi myös se, kuinka hänen suhteensa Hatsuharuun oli alkanut. Rin on niin traaginen hahmo heikon ja sairaan ruumiinsa ja haavoittuneen mielensä kanssa. NYYH! Ja miksi Akito on niin kauhean julma? Tässä tuli ekan kerran ajatus, että entäs jos Akito ei olekaan mies? Alkukuvassa, kota ei selitetty näytti olevan Akito sängyssä miehen kanssa? Ja sitten hän hoki korostetusti Rinille, kuinka VIHAA NAISIA ja kuinka naiset ovat petollisia ja inhottavia ja kuinka hän ei voi sietää pitkiä mustia hiuksia! Olikohan Akitolla itsellään sellaiset joskus??! Voi että kun kiinnostaa! Ja kauhiasti itketti, kun Rin lopulta kuistille lyhistyneenä halasi Tohrua ja "hyväksyi" tämän. Tosin aikaisemoi inho Tohruakin kohtaan sai selityksen. Liikkistä..

No niin, puoli kirjaa meni tässä ja mielestäni loppu olikin sitten vähän keventelyä tästä. Koulujuttuja (blaah) ja niitä oppilaskuntatyyppejä ja salajuonia jne. Hyviä ja kiinnostaviahan kaikki Takaya-sensein sivut ovat, ei siinä mitään. Mutta kyllä Furuba on hieno ja kaunis manga :)
- ナナ -

Zaya

Viesti Kirjoittaja Zaya » Ke Elo 02, 2006 13:35

kagura kirjoitti:Tässä tuli ekan kerran ajatus, että entäs jos Akito ei olekaan mies? Alkukuvassa, kota ei selitetty näytti olevan Akito sängyssä miehen kanssa? Ja sitten hän hoki korostetusti Rinille, kuinka VIHAA NAISIA ja kuinka naiset ovat petollisia ja inhottavia ja kuinka hän ei voi sietää pitkiä mustia hiuksia! Olikohan Akitolla itsellään sellaiset joskus??! Voi että kun kiinnostaa!
Jos kiinnostaa tuo kerta, niin tässä pientä spoilailua asiasta:
Kyllä, Akito on oikeasti nainen.
;)

Jing

Viesti Kirjoittaja Jing » Ke Elo 02, 2006 13:41

Itselläni on pokkarit 1-9 ja DVD:nä tulleet 1-3 suomeksi.
Hauska on, erittäin hauska :D
Minua vain ärsyttää hiukan tuo Tohru, kun hän on minusta liian kiltti, mutta sehän sen rooli onkin :roll:
Parhaat hahmot ovat minusta ehkäpä:Kyo,Haru,Kagura ja tietenkin Momiji^^

Kyo
Pidän Kyo:sta siksi koska hän on niin hauska, söpö, ja ihailen häntä koska hänellä on niin paljon tahtoa voittaa Yuki :wink:

Haru
Haru taas on tooosi ihana, koska minusta on jännää seurata että koska hän muuttuu mustaksi Haruksi ja sitten taas laantuu tavalliseksi :P

Kagura
Hän taas on minusta kaikista hauskin koko sarjan hahmoista.Hyvin suuniteltu luone :roll:

Momiji
Noh, kukapa ei tästä pirpanasta pitäisi? :lol: Hän on söpö, suloinen, söpö, suloinen ja hauska kanssa :lol:
Aeris-"Why you came?"
Cloud-"Because..."

Sazu-Kun

Viesti Kirjoittaja Sazu-Kun » Ke Elo 02, 2006 19:40

*khöh*
miulla olisi kysymys:
Kun olen nyt jo aikoja sitten nähnyt Furuba-animen loppuun,
mutta tahtoisin jatkaa sarjaa mangana, niin mistä osasta miun pitäisi alkaa sitä lukea? o.O

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”