X/1999

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

orangerolls

Re: X/1999

Viesti Kirjoittaja orangerolls » Su Joulu 19, 2010 17:44

Pyysin joululahjaksi näitä osia. Animessa olen jaksossa 12.
Mielestäni X on aivan älyttömän hyvä sarja. Vaikka juoni on kliseinen, hahmodesingi on ihan superluokkaa. Lempihahmojani ovat Kamui ja Satsuki. Kamui on vaan niin viileä, mielenkiintoinen hahmo ja Satsuki on siitä jänskä tyyppi kun sillä on se menneisyytensä ja ohjailee jotain konetta. Sarja on aika väkivaltainen, veri lentää.. Animessa on hyvät ääninäyttelijät, japaniksi sitä olen katsonut.
Sarjan alku muodostuu hahmojen esittelystä, mutta myöhemmin alkaa tapahtua... Alku tuntuu vähän liian pitkältä, mutta ne menneisyydet on niin mielenkiintoisia, että ei niitä voi olla katsomatta.
dr.online kirjoitti: Tuo kyllä ärsyttää ihan suunnattomasti välillä miten asioita toistetaan niin hirveästi... mutta kun sarjaan olen kerran jäänyt koukkuun siitä koukusta en pääse enää irti. Ei kaikki sarjat ole täydellisiä eikä tämäkään. Mutta haluan vain niin kovasti tietää miten niiden raukkojen nyt käy. :B
Olen myös koukussa tähän, ja eikös manga ja animeversiot ole tässä sarjassa vähän erilaisia? En tiedä, kysyn.

OP ja ED on parhaita..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”