Pita-Ten

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Hecchan

Viesti Kirjoittaja Hecchan » La Elo 26, 2006 00:38

Minua niin harmittaa se, että Pita-Tenin animeversiosta on tehty niin ärsyttävän pastellisävyinen ja iloinen! Siinä ei ole mitään juonta *esim. siinä ei kerrota miksi Misha edes tuli maan päälle.. :/ * ja mikä pahinta Nya ei muutu siinä pojaksi! ;___; Mutta siis joka tapauksessa pidän mangasta ihan mega paljon enemmän, kuin animesta.
Ja nyt vähän historiaa kuinka tutustuin kyseiseen sarjaan *senhän te kaikki halusitte tietää!? :wink: *
Kaikki alkoi siis, kun kaverini etsi joskus sarjaa jota voisi alkaa lukemaan. Yhtenä vaihtoehtona hän näytti googlesta Pita-Tenia. Rakastuin heti piirrostyyliin ja onnekseni kaverini ostikin sen ensimmäisen osan. Lähes puolivuotta myöhemmin ostin sarjaa itselleni lisää. Lopulta ystäväni myi sen ensimmäisen osan minulle *ei kuulemma itse jaksanut enää sitä sarjaa keräillä enempää*.

Odete

Viesti Kirjoittaja Odete » Ti Elo 29, 2006 14:43

Pidän enemmän animesta kuin mangasta joten olen perehtynyt sarjaan vain anime mielessä. Todella ihana söpöily sarja. ^^ Sarjassa on myös erittäis kekseliäs juoni, ei osaa arvata mitä seuraavaksi tapahtuu sillä juonen vaihdos on päällä kokoajan. hahmot ovat söpösti piirrettyjä ja niitä katsoessa tekee mieli halia. ^^ Tee Hee Hee on jäänyt minun päähäni sarjaa katsoessa. Suloista <3

Juunigatsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juunigatsu » Su Loka 08, 2006 10:49

Olenkohan minä ainoa joka ei liiemmin pidä sarjasta? Tietääkseni Yoosei kyllä kirjoitti, ettei hänkään pidä Pita Tenistä. Minä kyllä ihailen kauniita kansia ja piirrostyyliä ja avauskuvia yms. Mutta Misha on aika ylipirteä. Tai no, olenhan vain lukenut kaverin ykköspokkarista muutaman sivun. Jättää sanattomaksi...

meevi

Viesti Kirjoittaja meevi » Ke Marras 01, 2006 18:44

Minä pidän suunnattomasti<3
Siis aivan tajuttoman hyvä.Sekä manga että anime.
Cossasinkin traconissa Koboshi Uematsua,rakastan Koboshia kun se vaan on niin ihana.

NinjaChan

Viesti Kirjoittaja NinjaChan » To Marras 02, 2006 20:54

Hheaa..enpö vielä mangana ole saanut, mutta animena olen kattonu ja animeconissa ryhmän kanssa ja yksin hilluskelen myös shiana vaikka se ei nyt taida tähän liittyä? :D

Odete

Viesti Kirjoittaja Odete » Su Marras 05, 2006 00:12

namiko kirjoitti: Cossasinkin traconissa Koboshi Uematsua,rakastan Koboshia kun se vaan on niin ihana.
Etkää? 8D Mä kattelin tuolla youtubessa videoita traconista kun en sinne itse päässyt ja näin siellä Koboshin ja kattosin että ompa söpö cospaly asu ^^ se taisitkin olla sinä... ^^ laitan linkin tänne jos vielä tuon samaisen videon löydän ;D

Ai niin ja anteeksi että poikkesin tästä aiheesta hiukan ><"

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » Ke Marras 29, 2006 22:25

pidän sitä mangana,kun lainasin tänään kirjastosta. Paras hahmo on se Kotarou :) Varmaan sitä ärsyttää aika paljon kun Misha on koko ajan sen perässä :D

Lala

Viesti Kirjoittaja Lala » To Marras 30, 2006 15:19

Kaikki 8 kirjaa omistan ja yli puolet animesta nähnyt. Aluksi olin siihen aivan ihastunut, mutta loppua kohden se alkoi latistua - ainakin mangassa, miun mielestä.
Tähtinä antaisin 3½/5 :>
Ihan kelpo sarja. Hahmot ovat välillä hermostuttavia ja joskus ihastuttaviakin, mutta normaaliahan se on. (:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”