Uta no Prince-sama - Maji Love 1000%

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Pyrue

Uta no Prince-sama - Maji Love 1000%

Viesti Kirjoittaja Pyrue » Ma Kesä 18, 2012 22:49

Nanami Haruka saatetaan 'idoli kouluun' jossa hän tutustuun kuuteen kuumaan laulavaan bishouneniin - loput varmaan arvaattekin.

Jeps, tässäpä sarja josta voi olla montaa mieltä :D Itse katsoin animen(mangaan saatikka siihen peliin en ole perehtynyt) ihan innoissani läpi parissa päivässä, mutta jälkeenpäin muutamia arvosteluja kyseisestä sarjasta luettuani tajusin itsekin että, hmm, ei se ehkä sittenkään niitä parhaimpia sarjoja ollut. Ulkoasu on toki nättiä ja sarjan jaksaa kyllä katsoa loppuun ihan vaikka pelkästään senkin takia, mutta juoni on toivottoman kliseinen ja vaikka se luokitellaankin käänteishaaremiksi, niin mitään rakkaudentunnustuksia siitä ei juuri irronnut. Toiveita sopii kyllä elätellä toiselle tuotantokaudelle.
Spoiler:
Yksi mikä sai minut kirjaimellisesti repimään hiuksia päästä turhautumisen takia oli tämä Ittokin ah-niin-romanttinen tunnustus: ''Nanami, I love.... your music''

....huoh DX
Kertokaa mitä mieltä te muut olette olleet tästä! ^^
Viimeksi muokannut Pyrue, Ti Kesä 19, 2012 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Meiko-

Re: Uta no Prince sama - Maji love 1000%

Viesti Kirjoittaja Meiko- » Ma Kesä 18, 2012 23:28

Juu tykkäsin tästä sarjasta kovasti aivan sen takia että suorastaan rakastuin ääninäyttelijöiden laulutaitoihin. Tosin Syo Kurusun lauluista en pitänyt.
Sarjan käänteishaaremisuus sai minut hieman hämilleen koska mitään ehottelua ei oikein näy (jos ei lasketa jinguji reniä joka flirttailee muutenkin kaikille). Toisaalta kuulemma sarja saa jatkoa joten saa nähdä että kehittyykö juoni vai tuleeko lisää kivoja kappaleita~
Periaatteessa laulut ja piirrosjälki pitivät minut sarjassa kiinni koska ei tämä ole niinkään maata mullistava sarja.
Siinä minun mielipide~

Desutossu
Viesti:

Re: Uta no Prince sama - Maji love 1000%

Viesti Kirjoittaja Desutossu » Ti Kesä 19, 2012 10:19

Näin lopputunnarin sarjasta viime frostissa ja ihastuin heti siihen päästyäni kotiin katsoin sarjan ja olin täys fani tällekin sarjalle. Käänteishaaremi oli loistava juttu sarjaan ja nanami oli minusta vain tiellä koko sarjassa. Laulut ovat ihania kuten myös pojat mutta juonta se ehkä kaipaisi kaverikseen, viimeisen jakson vihjailusta, ehkä tuleva vastustaja, voisi tulla jotain hyvää kamaa kakkos kaudelle. Todellakin toivon että kakkos kausi tulee sillä sarja on aivan mahtava ja fanitan sitä täysillä aina ja ikuisesti :mrgreen:

Ee-chan

Re: Uta no Prince-sama - Maji Love 1000%

Viesti Kirjoittaja Ee-chan » Pe Heinä 20, 2012 21:58

Joo, mikään 1000% ihkuilun arvoinen sarja ei tosiaan ollu
kyseessä, mutta meikälikka sortui silti. xDD Laulut oli suurin osa
ihania, rakastan varsinkin Miyanon ääntä Tokiyana, vaikka
muuten koko seiyuu on mun mielestä kuin limanen italiaano
- vaikka saa toki olla eri mieltä. x)) Juoni nyt oli sellanen "ihan
kiva", lähinnä just ne biisit ja perusidea ("tehdään parhaamme
tullaksemme tosi hyviksi idoleiksi ja säveltäjiksi!!"), sekä tietenkin
huomattava yaoi-potentiaalisuus ♥♥ (kheheheh..) piti mut ruudun ääressä.
Ja ohan se piirrostyyli niin ihana...♥ Mut mitään maailmanluokan ongelmia
ratkova sarja ei munkaan mielestä siis Prince-sama ole. >:DD

Iteki oottelen just kakkostuotantokautta, vissiin mitä spoilerilähteet
netissä paljastaa, niin
Spoiler:
Tokiyan ja Nanamin suhde pitäis syventyä.. Näin ainakin
käy jossain pelin juonessa, kattoo nyt ottaako ne sen animeen.. ://
Hauskana kylkiäisenä vielä voisin vinkata, että kannattaa hakea YouTubesta
Uta no Prince-saman livekonserttia, ihan jollain sarjan nimellä ja live concert:illa
pitäis löytyä.. :DD Nyyh, kyllä vähän tuli kade olo, moisen konsertin oisin
kyllä iteki halunnu kokea ihan paikan päällä...
~: We will both die :~

Phantomhive

Viesti Kirjoittaja Phantomhive » La Elo 04, 2012 21:04

Aw, musta Uta no Prince-sama oli ihan hyvä sarja, ehkä se juoni ois voinu omasta mielestäni olla vähän erilainen. Sorruin kyllä niihin poikiin ja lauluihin. :D

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Elo 05, 2012 04:16

Joo no todellakin hyvä sarja! Ihan sinänä mielenkiintoisesti toteutettu. Aluksi en kyllä tiennyt mitä odottaa ja olin aika epävarma mitä tuleman pitää.Itse olisin kyllä enemmän romanssia toivonut mutta katsotaan sitten kakkostuottarilla: )

Vähän ehkä liian "raapaistaan pinnalta" kosketus jäi minulle ensimmäisestä tuottarista, mutta onneksi toinen on tulossa. Tyytyväinen olin siihen että jokainen hahmo sai aika tasapuolisesti "oman jaksonsa" eikä johonkin hahmoon keskitytty pelkästään, sillä joskus jos on paljon "päähahmoja" niin tapaa käydä niin.

Itsekkin tuon live consertin katsoin, kannattaa todellakin tsekata!
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » To Loka 18, 2012 10:15

Sarja yls mun suosikkisarjoihin.... Mikä on ihme, koska en vaan voi sietään Harukaa, haluisin vaan repiin silt sen silmät päästä ja syöttään hänelle ne raakana .__.
Se on vaan niiiin v*ttumainen... (anteeksi hänen tykkääjille, mielipide on aina mielipide. Loukkaantukaa jos haluatte, ihan sama)
Mut laulut ovat hyviä, samoin juoni on hauska... Harmittaa, kun ei mene täysin pelin mukaisesti, mut voi voi, jos vaikka maaliskuussa alkavassa tokassa seasonissa tulis esim. Shôn pikkuveli, Kaoru....
Spoiler:
ja se on nimenomaan SHÔ, ei mikään samperin SYO!!
terv. vittuuntunut Shô-fani
Master fucking spark, bitch!

Sacchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sacchan » Ma Joulu 03, 2012 17:37

Ompi UtaPrince miunkin suosikkeihin yltänyt. Käänteishaaremeista nyt muutenkin tykkään ja tämä plus laulavat bishounenit yhdistelmä erittäin jees :3
Näin peliin, mangasta puhumattakaan (onko tästä edes manga-versiota en tiiä 0_0) en ole perehtynyt mutta kuitenkin. Anime nyt oli ihan kivan näköistä ja näin, Ittoki-kun on ihana aina ja ikuisesti jne. >:3
Kakkostuottaria odotellen >D Toivottavasti saataisiin enemmän romanssia kehään ja joku antaisi minulle mahdollisuuden ampua Ichinosen heti alkuun pois kuvioista niin kaikki olisi hyvin (mielipide, anteeksi nyt Ichinosen faneille... ^^'')

brownjett

Viesti Kirjoittaja brownjett » Pe Tammi 11, 2013 13:56

I’m happy I located this blog! From time to time, students want to cognitive the keys of productive literary essays composing. Your first-class knowledge about this good post can become a proper basis for such people. nice one

Animefan69

Viesti Kirjoittaja Animefan69 » La Huhti 06, 2013 15:31

Mistä tuota kyseistä ohjelmaa voi katsoa ? Joo anteeks. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”