Hamtaro

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Sallow

Viesti Kirjoittaja Sallow » La Loka 23, 2004 16:12

Yesa kirjoitti:Silloin tällöin kuului hamstereiden eriskummallisia ääntelyjä (esim. nuuskiessa), ja jäinkin miettimään että löytyykö nämä samat ääntelyt japanilaisesta versiosta,
Osoitteessa www.hamtaro.com/ham-ham_words.html
löytyy kaikki nämä sanat mitä hamsterit käyttävät
esim. Kushi-Kushi ->hamsut käyttävät sanaa kun ovat ujoja tai nolostuneita (Hamtaro sano näin kun tiputti auringoskukan siemenet)
Chick-ah-Chick-ah -> ääni siitä kun hamsut kävelevät (Hamtaro lauloi näin siinä laulussa Bossilta Bijoulle) ja
Hiff-Hiff -> nuuskimista
Hamha!!!!!!
"Ham-ham sanomat. . .*zuzuzu*" -Snoozer-
Jag är sailor moon och jag vill straffar dig, i månens namn!!!!"-SM

Mei

mutta

Viesti Kirjoittaja Mei » To Marras 04, 2004 13:36

Mä olen katsonut kaikki kaks Hamtaro jaksoa jotka tähän mennessä on näytetty.. ja olen myös tyytyväinen dubbauksiin :D
Mä näin Hamtaro sukkia K-marketissa jo puoli vuotta sitten ja ihmettelin että mikä ihmeen hamtaro.. no nyt se selvis :)
hamtaro on kiva :wink:

Efinkartlu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Efinkartlu » To Marras 04, 2004 14:21

Njoo, voishan tännekin vastata.
Itse ajattelin ihan piruuttani katsoa 30.10 lauantaina yhden jakson.
Itseni mielestä hamtaro on: hellyttävä, hauska, kiva, erikoinen (niin ja näin), joskus rasittava (uskoisin).
Jotain siitä jäi piilemään...
Vattumainen Hyperaktiivinen Nettihamsteri (VHN)

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » La Marras 06, 2004 00:22

Hamtaro? Pieniä, pyöreitä, iloisia, söpöjä, rasittavia(?), hellyyttäviä otuksia? Mikäs siinä. Ensinmäisen jakson näin ja ikäväkseni jouduin toisen jakson jättämään katsomatta menojen takia. Nyt huomenna esitettävän kolmannen jakson voisi taas vaihteeksi vaikka katsoakkin.

Hamtaro fani

Viesti Kirjoittaja Hamtaro fani » Su Marras 14, 2004 23:39

tykkään hamtarosta paljon.... olen nähnyt sitä japanin-englannin ja suomenkielisenä...... hamtaro on kuitenkin lempi animeni...... mulla on seinät täynnä hamtaro kuvia ja julisteita :oops: :wink:

Tetsumonkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tetsumonkai » Ma Marras 15, 2004 00:11

Hamtaro fani kirjoitti:tykkään hamtarosta paljon.... olen nähnyt sitä japanin-englannin ja suomenkielisenä...... hamtaro on kuitenkin lempi animeni...... mulla on seinät täynnä hamtaro kuvia ja julisteita :oops: :wink:
Hehe minulla taas täyttyy seinät GITS ja Appleseed kuvilla. Hyllyille taas tulee GITS mangaa ja figureita. Jostain voi siis päätellä että olen kyseisen sarjan harras fani. :D

Ryuuzaki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ryuuzaki » Ma Marras 15, 2004 17:18

Mei kirjoitti:hamtaro on kiva
Itse en välitä enkä ole katsonut, kai sitä voisi vlkaista. Varsinkin en tykkää on toi nimi... Hamtaro... Miksi juuri Hamtaro?!?!

Jos haluatte tietää miksi en tykkää tuosta että se on Hamtaro, niin etunimeni on Taro :twisted:

Gema
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gema » Ma Marras 15, 2004 18:43

Ryuuzaki kirjoitti:...niin etunimeni on Taro...
Takkun!

Mei

ja

Viesti Kirjoittaja Mei » Ma Marras 22, 2004 12:07

Hamtaron kaveri Penelope on kuitenkin ihan huippu!! :P
höh Hamtaro teki kivan tempun kun alkoikin viime lautantaina jo 25 yli 9 ja ennen se oli alkanut viis yli puoli kymmenen :(

Efinkartlu
Viesti:

Re: ja

Viesti Kirjoittaja Efinkartlu » Ma Marras 22, 2004 15:57

Mei kirjoitti:Hamtaro teki kivan tempun kun alkoikin viime lautantaina jo 25 yli 9 ja ennen se oli alkanut viis yli puoli kymmenen :(
Ei hamtaro sitä tehnyt, vaan MTV3.
Sehän aika useasti noita ohjelmien aikoja muuttaa.
Joskus saa syyttää jääkiekko matseja, ja joskus jotain muuta.
Vattumainen Hyperaktiivinen Nettihamsteri (VHN)

mansi

Re: ja

Viesti Kirjoittaja mansi » Ma Marras 22, 2004 16:15

Efinkartlu kirjoitti:
Mei kirjoitti:Hamtaro teki kivan tempun kun alkoikin viime lautantaina jo 25 yli 9 ja ennen se oli alkanut viis yli puoli kymmenen :(
Ei hamtaro sitä tehnyt, vaan MTV3.
Sehän aika useasti noita ohjelmien aikoja muuttaa.
Joskus saa syyttää jääkiekko matseja, ja joskus jotain muuta.
Yksi pahimmista riiaajista on seiska (7), joka ei edes ilmoita yleensä lehdissä ohjelmien muutoksista ja MTV3 joka ei ilmoita ennen kuin samana päivänä ohjelmamuutoksista, MTV3:lle saa myös lähettää palautetta kyseiseltä sivulta http://www.mtv3.fi/palaute, josta hyvällä tuurilla voit vaikuttaa MTV3:men ohjelmistoon. Ei se ole Hamtaron vika...

Boytoy

Viesti Kirjoittaja Boytoy » Ma Marras 22, 2004 19:19

Hamtaro-dubbaus on takapuolesta erään mielestä. Kyllä vain. Mutta mitä muuta voi odottaakaan suomalaisilta perusjunteilta...? (*eräs odottaa pisteliäitä kommentteja tästä*)
Eräs on kuitenkin sitä mieltä että Hamtaro on niiiin kawaii sarja että jos se VAIN tulisi original-muodossa niin eräs olisi suuri fani... (ai tätä kitkerän suloista kipua mitä toiset kutsuvat elämäksi... ja mitä minä kutsun päänsäryksi)

Mei

niin..

Viesti Kirjoittaja Mei » Ti Marras 23, 2004 08:49

en mä tosissani Hamtaroa syytä :wink:
Mutta kiva kun pitää tuollain vaihdella ohjelmien esitysaikaa.. Vaikka eihän tuosta jäänyt kun 10min pois.. mutta ne jaksot on aika lyhyitä :evil:
ja dubbauksista: Ehkä Penelope on just siksi paras kun se ei piipitä vaan sanoo aina välissä vaan jotain "bukii" tms :P
Mutta alkaa näyttää siltä että Hamtarokin menee "Kauniiksi ja rohkeiksi" kun siihen tuli se ranskalainen valkea neitohamsteri :roll:

Chi-90
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chi-90 » To Joulu 02, 2004 09:20

Hamtaro on aivan ihana! Ihanat pinet söpöt hamsterit ja "suuret seikkailu". xD En voi jättä yhtäkään osa aväliin, olen todella lapsellinen ihminen. :oops: :oops:
Aloitin katsomaan Hamtaroa vasta 3 viikkoa sitten joten joudu ostamaan aikaisemmat osat dvd<:lle ellei ohjelma ala alusta (mikä on tyypillistä ja tyhmää, en toivo sitä tässäkään tapauksessa.)
Lempihahmoni on Penelope.:P Söpö .x D
Kolme päätä velkaa, Kyuu ja Hotaru ja Tsubasa, tarkkailkaa postilaatikkoanne.

Boytoy

Viesti Kirjoittaja Boytoy » To Joulu 02, 2004 21:09

Chi-90 kirjoitti:Hamtaro on aivan ihana! Ihanat pinet söpöt hamsterit ja "suuret seikkailu". xD En voi jättä yhtäkään osa aväliin, olen todella lapsellinen ihminen. :oops: :oops:
Etkä ole! Mitä lapsellista on siinä että katsoo animea oli se sitten nuoremmille tai ei!?! Tärkeintä on se tunne, asenne ja se että kauniit ja ihanat japanilaiset ovat taiteilleet Hamtaron... 8)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”