Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ryokan

Viesti Kirjoittaja Ryokan » Ke Elo 31, 2005 17:46

Mecha kirjoitti:Sama kaava toistuu useaan kertaan sarjan aikana.
Tai jakson aikana, jolloin mennään metsään ja kovaa :) Minua itse asiassa harmittaa, että SubTV taipuu näyttämään DBZ:aa lisää. Jollekin uudelle sarjalle olisi tilausta ultrakökön NGE:n jälkeen... Mutta tietysti tämä on makuasia, jotkut varmasti pomppivat riemusta kyuun uutisten jälkeen.

LikeNot

Viesti Kirjoittaja LikeNot » Ke Elo 31, 2005 18:06

No voi hittolainen...

Ensinnäkin, jos subbari kerran rohkeasti(?) lähti peliin mukaan esittämällä NGE:n, olisi se voinut myös jatkaa samalla linjalla, ja näyttää hieman erikoisempaa kamaa kuin DBZ:taa. Ymmärrän kyllä, että katsojia palvelee saada kyseinen sarja taas ruutuun, kun sitä ollaan viime vuodet pompoteltu ruudusta pois - ja takaisin. Mutta silti jokin hieman erinlainen ei olisi ollut pahitteeksi. Edelleen tämä on makuasia, joten fanit älkää haukkuko minua suohon...

Toiseksi, kerran viikossa? Vajaa kolmesataista osaista sarjaa? Tuskimpa sarjaa kuitenkaan esitetään kolmea-neljää vuotta? Harvinaisen typerä päätös, varsinkin kun sarjassa yhden jakson tapahtumat voidaan yleensä selostaa parilla lauseella. Ja kuinka moni jaksaa nousta sunnuntai aamuna kymmeneltä animea katsomaan? :)
I just watched dream that I never awaked. And of course it has to be nightmare...

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Elo 31, 2005 18:33

Voisin spekuloida, että ei SubTV näyttäisi tuota, ellei sille olisi katsojia. Katsojaryhmä vaan voi olla vähän nuorempia.

Mutta, ei missään ole sanottu etteivätkö he voisi hankkia jotain muutakin vielä näytettäväksi. Tämä nyt oli vain tämän päivän uutinen. Ja tiedämme, että YLE Teemakin suunnittelee uutta ohjelmistoa kunhan uusinnat ja Otaku-sarja on näytetty.

Janski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janski » Ke Elo 31, 2005 18:49

Itse pidän kyllä enenmmän siitä alkuperäisestä DB:eest kuin Z:etast jaa että miksi? no siksi että se Goku tunttuu olevan liian voittamaton siin DBZ:tas (tai siis miten sen ottaa) on minulla kuitenkin kaksi Dragon Ball Z peliä GBA:lle ja PS2:lle

Lazzuu

Viesti Kirjoittaja Lazzuu » Ke Elo 31, 2005 19:10

LikeNot kirjoitti:No voi hittolainen...

Ensinnäkin, jos subbari kerran rohkeasti(?) lähti peliin mukaan esittämällä NGE:n, olisi se voinut myös jatkaa samalla linjalla, ja näyttää hieman erikoisempaa kamaa kuin DBZ:taa. Ymmärrän kyllä, että katsojia palvelee saada kyseinen sarja taas ruutuun, kun sitä ollaan viime vuodet pompoteltu ruudusta pois - ja takaisin. Mutta silti jokin hieman erinlainen ei olisi ollut pahitteeksi. Edelleen tämä on makuasia, joten fanit älkää haukkuko minua suohon...

Toiseksi, kerran viikossa? Vajaa kolmesataista osaista sarjaa? Tuskimpa sarjaa kuitenkaan esitetään kolmea-neljää vuotta? Harvinaisen typerä päätös, varsinkin kun sarjassa yhden jakson tapahtumat voidaan yleensä selostaa parilla lauseella. Ja kuinka moni jaksaa nousta sunnuntai aamuna kymmeneltä animea katsomaan? :)
Voisi joo jotain uutta näyttää. Eikös tuo DBZ ole pariin otteeseen jo uusittu?
Jeah.

Sumppu

Viesti Kirjoittaja Sumppu » La Syys 03, 2005 16:53

Jonkun verran katselin silloin kun telkasta tuli. On niitä kyllä parempiakin nähty... :roll:

Vegetto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vegetto » Ke Syys 07, 2005 12:26

[/quote]
Muistan katsoneeni DBZ:tä subilta ihan innoissani mutta lopulta se alkoi kyllästyttää. Sanokoon BDZ-fanit mitä vain mutta kyllä se on niin itseään toistava kuin vain voi olla. Sama kaava toistuu useaan kertaan sarjan aikana.[/quote]

Olet täysin oikeassa.
Onko kukaan nähnyt DBGT?
Itseäni ei tämä oikein hirveästi kiinnoista koko sarjan paras kohta on kun Vegetasta tulee SSJ4.
Ja piirto tyyli on mielestäni huonompaa kuin DBZ:ssa.

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » Ke Syys 07, 2005 12:50

Janski kirjoitti:Itse pidän kyllä enenmmän siitä alkuperäisestä DB:eest kuin Z:etast jaa että miksi? no siksi että se Goku tunttuu olevan liian voittamaton siin DBZ:tas (tai siis miten sen ottaa) on minulla kuitenkin kaksi Dragon Ball Z peliä GBA:lle ja PS2:lle
Siinä se onkin, yksi kaavan osista. Goku ratkaisee aina isot taistelut lopulta ja muut vain pidättelevät pahista kunnes Goku ilmaantuu. Garlic Jr saagassa oli mukava poikkeus kun Gohan oli ratkaisija. mutta seuraavaa vastaavaa ei ehditty nähdä subilta.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

Strawberry

Viesti Kirjoittaja Strawberry » To Syys 08, 2005 18:28

Itse en ole ollut oikein kiinnostunut koskaan kyseisestä sarjasta, mutta kun subbarilla 18.9 alkaa, niin kyllä kai pari jaksoa viitsin katsellakin.
..ja jos kiinnostusta riittää, niin enemmänkin. ;)

Vegetto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vegetto » To Syys 08, 2005 18:55

Strawberry kirjoitti:Itse en ole ollut oikein kiinnostunut koskaan kyseisestä sarjasta, mutta kun subbarilla 18.9 alkaa, niin kyllä kai pari jaksoa viitsin katsellakin.
18.9?
Alkaako DBZ taas?
Kyllähän subin sivulla luki että syksyllä tulee animea, mutta onko se DBZ?

Akuryou

Viesti Kirjoittaja Akuryou » To Syys 08, 2005 20:20

Vegetto kirjoitti:
Strawberry kirjoitti:Itse en ole ollut oikein kiinnostunut koskaan kyseisestä sarjasta, mutta kun subbarilla 18.9 alkaa, niin kyllä kai pari jaksoa viitsin katsellakin.
18.9?
Alkaako DBZ taas?
on se. vieläpä uusilla jaksoilla

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » Pe Syys 09, 2005 08:26

Akuryou kirjoitti:
Vegetto kirjoitti:
18.9?
Alkaako DBZ taas?
Tässä tapauksessa kuitenkin tuo "uusilla jaksoilla" tarkoittaa "Suomessa näyttämättömät jaksot". Mutta, se siis jatkuu siitä mihin jäi eli Android Sagan lopusta.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Pe Syys 09, 2005 11:23

Pöh ne jaksot, mitä SubTV esitti toosasta oli oikeastaan aika huonoja sen myönnän, mutta niistä jaksoista, missä Cell oli niin jaksojen taso nousi huomattavasti (ei näytetty subilla). Ja sen jälkeen jaksot, missä tuli Majin Buu.

Mutta toisaaltahan nythän ensi viikolta lähtien alkaa tulemaan DBZ joka sunnuntai eli eiköhän niihin Cell jaksoihin hyvällä säkällä päästä.
This mystery is already on the tip of my tongue!

Akuryou

Viesti Kirjoittaja Akuryou » Pe Syys 09, 2005 14:21

Mecha kirjoitti:
Akuryou kirjoitti:
Vegetto kirjoitti:
18.9?
Alkaako DBZ taas?
Tässä tapauksessa kuitenkin tuo "uusilla jaksoilla" tarkoittaa "Suomessa näyttämättömät jaksot". Mutta, se siis jatkuu siitä mihin jäi eli Android Sagan lopusta.
totta kai. ei tässä lasketa mukaan mitään muita maita

Akuryou

Viesti Kirjoittaja Akuryou » Pe Syys 09, 2005 14:22

Alucard kirjoitti:Pöh ne jaksot, mitä SubTV esitti toosasta oli oikeastaan aika huonoja sen myönnän, mutta niistä jaksoista, missä Cell oli niin jaksojen taso nousi huomattavasti (ei näytetty subilla). Ja sen jälkeen jaksot, missä tuli Majin Buu.

Mutta toisaaltahan nythän ensi viikolta lähtien alkaa tulemaan DBZ joka sunnuntai eli eiköhän niihin Cell jaksoihin hyvällä säkällä päästä.
reippaasti päästäänkin koska jaksoja on hommattu 168 lisää

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”