The World God Only Knows

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Pavez
Viesti:

The World God Only Knows

Viesti Kirjoittaja Pavez » Su Loka 10, 2010 04:34

Okei alustuksen voitte lukea jostain muualta, mutta tiivistettynä sarjassa on kyse tyttöjen hurmaamisesta bishoujo-pelien tapaan. Ja tarkoitan sitä kirjaimellisesti, sillä päähenkilö ei muuta teekään kuin näitä pelejä pelaa. Sitten hän joutuu osapuoleksi sopimukseen, jonka seurauksena hän joutuu myös 3D-tyttöjä hurmaamaan. Bishoujo-pelien kaikki clicheet käydään läpi ja homma on loistavasti toteutettu. Protagonisti siis päättelee pulmat auki peleistä oppimallaan viisaudella. Omaperäistä ja hauskaa. Tästä huumorista eivät sitten kaikki ehkä diggaa.

Eli nämä romanssit on jo nähty kaikki ennenkin, eikö niin(jos niitä pelejä olette pelanneet, niin silloin varsinkin)? No ehkä, mutta entä sitten? Arcit jaksavat kiinnostaa, osa jopa yllättää ja päähenkilön catch-phrase on aivan hulvaton. Ja onhan ne tytöt kaikessa stereotypiassaan ihan mukavaa katsottavaa. 60 chapteria pysyi ainakin koossa tämä juttu. Sen jälkeen vähän ailahtelevaa.

Animeen en ole koskenut vielä, mutta kai ne tämänkin onnistuvat kusemaan? Kertokaa toki, jos olen väärässä.

Manga
Anime

Tounis

Re: The World God Only Knows

Viesti Kirjoittaja Tounis » Su Loka 10, 2010 14:56

Pavez kirjoitti:Animeen en ole koskenut vielä, mutta kai ne tämänkin onnistuvat kusemaan? Kertokaa toki, jos olen väärässä.
Lista sarjoista, jotka Manglobe on kussut:
...
...
...
Niin.

Animea olen sen ensimmäisen katson tiiraillut, ja lupaava sarja taitaa olla käsillä. Odotan kakkosjaksoa kuumotuksella.
mal | blog | band || [23:17] <+Tutka> Aniki - paikka jossa Touniskin näyttää fiksulta

Matti

Viesti Kirjoittaja Matti » Ti Loka 12, 2010 15:51

Pavez kirjoitti:Anime
Täällä myös

Xanotos

Viesti Kirjoittaja Xanotos » Ma Touko 23, 2011 20:45

Aivan loistava mangana ja aimenakin ihan lupaava.

Lleech

Viesti Kirjoittaja Lleech » Ma Touko 23, 2011 22:03

Jaksoin jotain sata chapteria sarjaa seurata mutta sitten jotenkin kiinnostus vain lopahti. Ihan kivan originaali ajatus mutta jonkin takia unohdin mangan sitten kokonaan ja kun olisi voinut ruveta taas seuraamaan niin ei vaan jaksanut.

Plussat siis originaalisuudesta mutta en jaksanut vaan seurata arkista arkkiin samaa menoa, aina sama kaava mutta eri tyttö.

EpikFeil

Viesti Kirjoittaja EpikFeil » Ti Touko 24, 2011 23:15

Uu, mä olen ekan kauden vilkuillut, ja tokaa sen verta kun on tullut. Magna nyt on joku ihan turha juttu ei kiinosta.

Joo mut, mä tykkäsin jostain syystä ihan sairaasti. En ole vielä ihan hirmusti näitä visual novelleja pelaillut enkä niiden pohjalta tehtyjä sarjoja katsonut, joten tarinat jaksoivat vielä itkettääkin. Ehkä mä sitten kun parikymmentä deittipelisarjaa oon kattonut ja tsekkaan tän uudestaan, ehkä mä sitten nauran. Tai no, nauroin mä jo vähän, mutten saanut varmaan läheskään kaikkea irti, vaikka hahmot tunnistinkin kliseiksi.

Ei kai enempää. Keima on siisti hahmo. Ja tykkään kun kakkoskaudella on fantasiaelementtejä enempikin, tai sit en tykkää. Vähän ristiriitanen fiilis, vaikka toteutus ihan kiva onkin. Njoo, seuraavaa jaksoa odotellessa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”