Löysikö kukaan harrastemessujen jälkeen tänne?

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

Shikon

Viesti Kirjoittaja Shikon » Pe Kesä 01, 2007 21:52

Minäkin olin paikalla. ^^ Selailin kädet täristen FMA yhtätoista, vieressäni seisoi pitkähiuksinen hujoppi (poika), joka tajusi vasta siinä vaiheessa että kyseinen anime perustuu mangaan... Mutta siis, tyttö olen, 13 kesäinen, eli noihin iltoihin olisi kiva osallistua.

la metalle

Viesti Kirjoittaja la metalle » La Kesä 02, 2007 22:05

vähäks siistii ku mukaan löytää vissii joka päivä uusia tyyppejä ^^ Pitää vissii suunnitella jotain kesäohjelmaa että päästään näkemään etes kerran :P

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Su Kesä 03, 2007 09:23

Huh. Pääseehän sitä joskus tännekin kaiken kiireen keskellä. Miulle on kertynyt kaikenlaista hommaa on just tähän kuun vaihteeseen ja leonichanilla on muutto menossa = netti poikki tällä hetkellä, joten hieman hommat seisoo kesäohjelman suunnittelun kannalta just nyt. Mutta kyllä myö koitetaan mahollisimman pian jotain saada päätettyä ^^.
VanillaChan kirjoitti:Mikä sen rajapatsaan paikan osote on? Kui usein se illanvietto olikaan?
Osoite ilmoitetaan yksityisesti uusille jäsenille illanviettoon ilmoittautumisen yhteydessä, ettei paikalle ilmaannu ihan ketä tahansa. Videoiltojen pitää olla sillä tavalla "suljettuja" tilaisuuksia, että pysytään lain puitteissa.

Tähän mennessä illanviettoja on ollut aika tarkkaan kerran kuukaudessa - joskus hieman pidemmin välein ja näillä näkymin tahti jatkuu samana ainakin kesän ajan. Kunhan nyt päätetään, mitä kesällä tehdään :) .
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Sere

Viesti Kirjoittaja Sere » Ti Kesä 05, 2007 12:33

Minä olin paikalla, vaikka olen jo löytänyt tänne jo aikoja sitten^^

Sanae-chan

Viesti Kirjoittaja Sanae-chan » Ti Kesä 05, 2007 13:04

Oo täällähän on paljon uutta ja kiinnostavaa porukkaa :) Loistavaa! Eikä se haittaa vaikka olisi vasta vähän aikaa harrastanut, oon itekin ihan noob mutta nautin vaan tästä piirustustyylistä ja sarjojen kirjosta mitä animesta ja mangasta löytyy :)

Mutta kuten sanottua, pistäytykää täällä kesän mittaan katsomassa että mitä ohjelmaa saadaan kasaan!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”