Anime Allnighter

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

Zero
Viesti:

Anime Allnighter

Viesti Kirjoittaja Zero » Pe Heinä 08, 2005 12:59

Allnighter tarkoittaa sitä, että animea katsotaan mahdollisimman pitkään läpi yön. Riippuu tietysti henkilöstä, että miten paljon aina jaksaa hereillä pysyä. Saradalla on nyt idea pistää pystyyn allnighter animen parissa ja se tulisi pidettävän jonkun saradalaisen omassa kodissa tässä heinäkuulla tai elokuun alussa. Olen tässä Verdictin kanssa muuttamassa suurehkoon kaksioon (61m2) ja sinne mahtuisi väkeä sen jonkin verran, jos allnighter me siellä nyt edes uskalletaan pitää. Mahdollisia vaihtoehtoja voitte laittaa tähän keskusteluun. Kun kerran Verdict nyt on sen verran sellainen resurssi, niin siinähän on kaksi hyllyä animea katsottavaksi ja minulta yksi hylly mangaa luettavaksi, jos ei sen hetken katsominen kiinnosta.

Tarkempi päivämäärä ja paikka ilmoitetaan myöhemmin ja ehdotuksia pistäkää siis tähän ketjuun. Katsotaan onnistuuko Saradan ensimmäinen allnighter miten hyvin. Myös mahdollista katseltavaa voitte kirjoitella, jos on ehdotuksia senkin puoleen.
EI! Kaikki on KIELLETTY! Tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.

Verdict

Viesti Kirjoittaja Verdict » Pe Heinä 08, 2005 16:09

<sarkasmi>
mahdollinen vaihtoehto: ei pidetä "oolnaitteria" :?
</sarkasmi>

mutta joop, se kyllä meidän asunnon kohdalla vierähtää varmasti elokuun puolelle..
Viimeksi muokannut Verdict, La Heinä 09, 2005 02:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lumilintu

Viesti Kirjoittaja Lumilintu » Pe Heinä 08, 2005 19:00

Älä höpise, totta kai allnighter pystyyn!!! Jea!!! Ja kaikkea hyvää ruutuun! Mitä ite ainakin kaipailisin ois Full Metal Alchemist, Ranma ½ ja tietty Guu. :D :P

Verdict

Viesti Kirjoittaja Verdict » La Heinä 09, 2005 02:11

Lumilintu kirjoitti:ja tietty Guu.
Guu vaan ei vielä taida olla saatavilla dvd-muodossa enkku-subeilla, loistava valinta muuten kyllä. :roll:

la metalle

Viesti Kirjoittaja la metalle » La Heinä 09, 2005 18:27

joo kaikki tollanen on just kivaa. voidaan kattoo sailor moonii ja puhua rumia :oops: mie aineski tuun suvin ja mikon lemmenpesään :D

Sanae-chan

Viesti Kirjoittaja Sanae-chan » Ti Heinä 12, 2005 20:28

Itseäni kiinnostaisi myös, että jos joku järjestää niin kelpaa kyllä minulle ;>

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Ti Heinä 12, 2005 20:43

Jep jep. Olen mukana, ehdottomasti - mutta milloin sit en olisi ollut ^-^. Elokuu olisi ainakin minulle sopivaisin aika, kun tuo lomakin pääsee alkamaan ens viikolla. Katsomisen suhteen en osaa sen enempää ehdotella, sillä miullehan kelpaa tuttuun tapaan kaikki mitä tarjotaan.
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

bluumberry

Viesti Kirjoittaja bluumberry » To Heinä 14, 2005 19:10

Ei oo miul ainakaan mitään ideaa vastaan ^_^

Shiniya

Viesti Kirjoittaja Shiniya » Ma Heinä 25, 2005 19:44

Minä en todellakaan uskalla tulla kenenkään kotiin katsomaan animea. Saati sitten koko yöksi. Viimeeksikin jätin tulematta, koska en uskaltanut mennä kenenkään ventovieraan kotiin. Joten minua tuskin videoilloissa näkyy, jos niitä jonkun kotona pidetään.

Sanae-chan

Viesti Kirjoittaja Sanae-chan » Ma Heinä 25, 2005 21:42

Shiniya, itsekin uskalsin mennä pitkän pohdinnan jälkeen, ja olen kyllä iloinen että menin, mukavaa porukkaa on :) Ja kyllähän tiedät esim. miut etukäteen, voidaan mennä vaikka samaa matkaa tai jotakin, jos se rohkaisee.

Zero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zero » Ti Heinä 26, 2005 17:30

Shiniya kirjoitti:Minä en todellakaan uskalla tulla kenenkään kotiin katsomaan animea. Saati sitten koko yöksi. Viimeeksikin jätin tulematta, koska en uskaltanut mennä kenenkään ventovieraan kotiin. Joten minua tuskin videoilloissa näkyy, jos niitä jonkun kotona pidetään.
Ei hätää, kyllähän sinä minut tunnet? En minä pedofiili ole, eikä pahemmin tuo Verdictikään. :) Tämä jonkun kotona pidettävä ilta nyt johtuu siitä, ettei allnighteria kyllä voi kirjastossa pitää. Tavalliset videoillatkin riippuvat siitä, miten paljon edellisillä kerroilla oli osaanottoa mukana.
EI! Kaikki on KIELLETTY! Tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.

la metalle

Viesti Kirjoittaja la metalle » Su Elo 07, 2005 18:05

onks tosta tapahtumasta tulossa mitään? onko päivää jo lyöty lukkoon?

Shiniya

Viesti Kirjoittaja Shiniya » Ti Elo 09, 2005 15:53

Njaa, voisihan sitä harkita. Kesälomaa on ainakin vielä peruskoululaisilla ja lukiolaisilla viikko jäljellä, että mieluummin kesäloman aikana, koska minun on pakko totutella uuteen unirytmiin, kun on nyt kesällä joka yö tuo nukkumaanmeno vierähtänyt sinne neljään-viiteen. Että minulle ei tuo allnighter tuottaisi mitään ongelmia, jos paikalle uskaltautuisin.

la metalle

Viesti Kirjoittaja la metalle » Su Elo 14, 2005 18:55

no höh eikö tästä tullutkaan mitään? koulut ku alkaa ni en mie jaksa lähtee minnekkään illaks katsomaan animea ja viikonloput pyhitän muulle toiminnalle :/

Shiniya

Viesti Kirjoittaja Shiniya » Ma Elo 15, 2005 01:08

Njah. Allnighter-suunnitelmat ovat tällä hetkellä näköjään hiukan jäissä. Eli tuskin sitä varmaankaan pidetään (tai mistä minä tiedän), mutta toki joillakin on viikonloppuina joskus aikaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”