Yhteistilaus Archoniasta

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

rixus

Viesti Kirjoittaja rixus » Ti Kesä 06, 2006 23:09

mazojedi kirjoitti:Hmm... Itsekin tässä Archonia tilausta järjestän Riihimäen seudulta ja ajattelin sanoa, että eikös toi tarjous ole voimassa 9.6 asti? Ainakin näin nettisivulla lukee.
!!!
Kiitos huomautuksesta mazojedi!
Luin viestin liian nopeasti.
Anteeksi!
Mikä moka!
Sen ehkä juuri ehtisi. Nopeasti tilauslistat minulle. Tekisin tilauksen pe 9.6.
Tehtäisiin sitten pidemmän toimitusajan tilaus. Maksu kuitenkin etukäteen, vaikka tuohon 16. päivän paikkeille. Heinäkuun alkuun mennessä olisi tilaus mahdollisesti jo minulla...

Eli haluatteko hyötyä alennuksesta vai tehdäänkö tilaus vasta kuun lopussa?
Minä kyllä ottaisin itse mielelläni hyödyn tuosta alennuksesta.
. . ..life is just a broken dream. . . .. .ja tiedoksi - positiivisuus on perseestä - . ..
\\>> mainostaja <<//
OSTETAAN Finder series vol 3

_hikaria

Viesti Kirjoittaja _hikaria » Ke Kesä 07, 2006 12:08

mie en ehdi saada rahoja.. kasaan näin varhaisella varoitus ajalla :( en tiedä pääsenkö nyt mukaan.
Hajimare dake yume mite okiru

BAA

mukana

Viesti Kirjoittaja BAA » Ke Kesä 07, 2006 18:40

Mukana ollaan!!! Tehdäänkö tilaus jo tänään ^_^?

rixus

Viesti Kirjoittaja rixus » Ke Kesä 07, 2006 19:11

hikaria:
Olen pahoillani sekoilustani tuon tarjouspäivän suhteen, ja ettet sen takia voi osallistua. Toivottavasti lähdet kuitenkin mukaan jo seuraavaan tilaukseen. :)

Eli teen tilauksen lähipäivinä, että saadaan hyöty tuosta tarjouksesta. ^-^
. . ..life is just a broken dream. . . .. .ja tiedoksi - positiivisuus on perseestä - . ..
\\>> mainostaja <<//

_hikaria

Viesti Kirjoittaja _hikaria » To Kesä 08, 2006 11:50

tuun mukaan seuraavaan tilaukseen mielelläni :) ja ei haittaa sattuuhan sitä :)
Hajimare dake yume mite okiru

rixus

Seuraavan tilauksen ilmianto

Viesti Kirjoittaja rixus » Ke Elo 09, 2006 14:31

Juu, eiköhän ole aika hankkia taas jotain uutta luettavaa.
Pitäähän sitä olla koulussa jotain mielenkiintoista luettavaa ja töissäkin jotain hyödyllistä ajanvietettä. :)

Tuleeko liian lyhyellä varoitusajalla jos teen tilauksen [toivomuksesta parin pv:n muutos tilauspvm.] 16.8. ?

Heti tilauksen tehtyäni lasken kunkin osuuden ja maksu viimeistän [myös maksu pvm. muuttuu] 17.8.
Tehdään tälläkertaa PIKA-tilaus. Eli vain sellaisia tuotteita jotka on saatavissa 48h sisällä.
Tilaus olisi sitten minulla viimeistään varmaan tuossa 30.8. (menee noin 10 pv maksusta).
----------------------------------------------------------------------------------------
Tulevasta sen verran, että kun tämä pikatilaus ollaan saatu päätökseen niin eiköhän jo syyskuussa laiteta alulle PITKÄ -tilaus. Siihen, sitten sopii tilata pidemmänkin odotusajan tuotteita.
----------------------------------------------------------------------------------------

Ensikertalaiset aina tervetulleita mukaan. Joten ottakaa yhteyttä niin saatte lisä infoa.

-minä jatkan veden pohjaankeittämistä (makaronit unohtui lisätä. ^-^' )[/code]
\\>> mainostaja <<//

rixus

Viesti Kirjoittaja rixus » Pe Syys 08, 2006 16:43

Miteskäs on löytyykö innokkaita tilaukseen?
Voin tehdä tilauksen niin pian kuin vain osallistujia löytyy... viikkojen 37-38 aikana.
Vaikka kyseessä onkin PITKÄ -tilaus niin se pitää Archonian nykyisen politiikan mukaan maksaa heti, että mitään alkaa tapahtua. Joten heti kun olen tilauksen tehnyt niin seuraavana päivänä pitää olla valmis maksamaan oman osuutensa. Postikulut ovat siinä 1 euron luokkaa per kirja.

Kuten aina ennenkin niin nytkin kaikki uudet osallistujat tervetulleita ja tietysti aikaisemminkin osallistuneet. :)
Ottakaa yhteyttä maililla tai lähettäkää viestiä foorumin kautta.
\\>> mainostaja <<//

rixus

Pika-pikaa

Viesti Kirjoittaja rixus » To Marras 23, 2006 12:49

Tervehdys manga harrastaja toverini.

Jos löytyisi innokkaita tilaajia niin laitetaan pikatilaus Archoniaan. Laitetaan tilaus pikaisesti menemään ja maksu heti perään niin saadaan lukemiset nasevasti ennen joulua kotiin. Tai noh jo vähän ennen, mutta kuitenkin.

Uudet, vanhat, kaikki tervetulleita mukaan. Uudet osallistujat saavat tietysti minulta lisää opastusta.

Suunnittelin, että annan teille miettimisaikaa viikonlopun yli ja tiistaina 28.11. tekisin tilauksen. Maksut heti perään keskiviikkona.
Eli mielihyvin otan vastaan tilauslistoja (tavarasta joka saatavilla 48h sisään). Jään odottamaan yhteyden ottoanne.
\\>> mainostaja <<//

rixus

PIKAinen tilaus 5.3.07

Viesti Kirjoittaja rixus » Ti Helmi 27, 2007 21:38

Nyt olisi taas aika uuden tilauksen. Tulkaa mukaan. Teen tilauksen maanantaina 5.3. ja maksu olisi heti seuraavana päivänä. Tilaukseen mukaan vain heti saatavilla olevia tavaroita/pokkareita. Jos haluatte mukaan niin laittakaa minulle loppuviikosta listoja haluamistanne tuotteista. Kysyttävää..? Laita viestiä. ^-^
-kiitos ja kuittaus
\\>> mainostaja <<//

rixus

Noniin

Viesti Kirjoittaja rixus » Ti Maalis 27, 2007 11:53

Minä täällä taas!

Nyt olisi sitten pitkän tilauksen vuoro.
Eli tilauslistoihin voi laittaa 48h ja 2-3viikon tavaraa ja joissain tapauksissa myös ennakkotilauksia, mutta jos sellaisia haluatte niin neuvotellaan.
Laittakaa listoja tulemaan 1.4. mennessä.
Maksun perin teiltä heti pääsiäisen jälkeen 10.4.

Yhtä asiaa hämmästellen...
Kävin kerran Lappeenrannan monarilla animeillassa kääntymässä ja populaa oli niin, ettei istumapaikkaa tahtonut löytyä, mutta missä harrastajat piileksivät, kun mangan tilausta ollaan tekemässä. Missä,häh?! xP
Jos mangan ostaminen kiinnostaa, niin tässä olisi kohtuullisen hyvä tilaisuus sitä itselleen hankkia. Yritystä ihmiset!

keväisin mainosterveisin
-minä- ^-^/

mese: rs.rixus@yahoo.co.uk
-josta tavoittaa myös maililla
\\>> mainostaja <<//

rixus

Viesti Kirjoittaja rixus » Su Huhti 08, 2007 10:57

Kirjottelen tänne taas, ja asiakin on aina vain se sama. ^-^'
Archonia tilaus

Tein menneen viikon aikana tilauksen kuten uhkailinkin, mutta osallistujia oli sen verran vähän, että päätimme jäädä odottamaan jos joku vielä haluaisi tulla mukaan ja saisimme toimituskulut vähän alemmas.
Aikaa on 28.4. asti. Aikaisemminkin saa ilmottaa haluistaan. :)
\\>> mainostaja <<//

rixus

Viesti Kirjoittaja rixus » To Elo 09, 2007 21:08

Moe! Moe!

Kesä alkaa kääntyä jo kohta syksyyn. Kaipaisiko kukaan luettavaa?
Mitä olette mieltä, onko ajoitus huono?
Meneekö rahat koulu hankintoihin, vai laitetaanko tilausta menemään?

Pari aika houkuttelevaa porkkanaa voisin teille vipata.
-Toimituskulut ovat laskeneet
-Toimitus on nopeutunut

Suomeksi tämä tarkoittaa, että ennen toimituskulut olivat 32.80 nyt 19.99 eli alennus on huomattava.
Ja jos tilataan vain heti saatavilla olevia niin aikaa menee 5-7 arkipäivää, kun tavara on minulla.

Kaikki maksukykyiset tervetulleita mukaan!
\\>> mainostaja <<//

Tagawari

Viesti Kirjoittaja Tagawari » Pe Elo 10, 2007 20:42

Minulle ainakin kelpaa. Vaikka nyt Fantsu on rantautunut Lappeenrataankin, sen hintataso on silti valitettavan korkea Archoniaan verrattuna. Elikkäs olen mukana seuraavaan tilaukseen :].
Hi Everyone Meet bunny
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Help Bunny by Copying and pasting Bunny into your signature to help him gain world domination!

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » La Elo 11, 2007 01:16

Riippuu siitä milloin pitää maksaa. Jos on ihan pikapikatilaus, en taida ehtiä, mutta jos kuun loppuun kerkiäisi, niin sitten. Joskus 25. varmaan olisi pätäkkää käytettävissä.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

rixus

Viesti Kirjoittaja rixus » Ma Elo 13, 2007 19:43

Saamistani viesteistä tein sellaisen yhteenvedon, että parempi tehdä tilaus ensikuun puolella. Palataan asiaan.
Minuun saa ottaa yhteyttä asian tiimoilta, ja ilmoittelen täällä sitten taas.
\\>> mainostaja <<//

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”