Perjantaina jotain (27.5)

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

leonichan
Viesti:

Perjantaina jotain (27.5)

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ti Touko 24, 2005 16:31

Ihan vain tällainen pienimuotoinen juttu olisi perjantaina, että tänne saa tulla viettämään iltaa. Miulla olisi sellainen tunnin mittainen saunavuorokin kahdeksasta yhdeksään (ja päivän viimeinen, joten ei haittaa jos vähän venyy, kiuas tosin menee silloin yhdeksältä pois päältä). Tilaa ei ole hirmusti, tämä on vain pikkunen yksiö, mutta sopu sijaa antaa, eiks je? Kyllä tänne on sellainen 5-6 ihmistä mahdutettu ennenkin ja ehkä mahtuu vielä muutama enemmänkin, jos tarvetta tulee. Kassotaan. Tekemistä olisi ainakin sen verran, kuin pelikonsoli ja pari nujakointipeliä, sekä muutama manga-albumi. Ja sosiaalinen saa tietysti olla.

Kämppä sijaitsee Sienimäellä, tarkempia tietoja saa sitten, jos päättää tulla. Tarjoilussa toimitaan nyyttäriperiaatteella, koska olen tällä hetkellä melko köyhä ja se on muutenkin hyvä systeemi, kun ihmiset pitävät erilaisista raksuista ja limuista. Sitten vielä allergiavaroitus: miulla on kaksi kissaa. Kukaan allerginen ei tosin ole niihin vielä kuollut, allergialääkkeillä ovat selvinneet. Paikalle saa alkaa valumaan 16-17 aikoihin.

Kiinnostuneet voivat ilmaista itsensä vaikka irkissä, pikaviestillä tai sähköpostilla: saana.pyhajarvi AT pp.inet.fi (huomatkaa, e-mail vaihtui taas, tällä kertaa toivoakseni ihan viimeisen kerran)
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

Sanae-chan

Viesti Kirjoittaja Sanae-chan » La Touko 28, 2005 20:28

Olikos kivaa eilen, ketä oli paikalla ja mitä teitte?
Itse olin muualla kuin täällä, niin en paikalle päässyt :/

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Su Touko 29, 2005 17:18

Hahah, itse asiassa paikalla ei ollut ketään, lukuun ottamatta mieletonta, joka käväisi pikaisesti asentamassa miun optisen hiiren ja heivasi sitten meidät molemmat automobiilillaan ShyHin luokse, jossa katsoimme paria animea ja juoruilimme mangoista. Ilmeisesti ihmisillä ei vielä ole ihan niin kesäloma, kuin he halauavat antaa meidän kesäkoululaisten uskovan, jotta olisimme kateudesta vihreitä ja sopisimme maastoon paremmin ;) Mutta, saimme ainakin päätettyä, että meidän pitäisi alkaa suunnittelemaan seuraavaa videoiltaa. Olimme ahkeria \o/

Lumilintu

Viesti Kirjoittaja Lumilintu » Ma Touko 30, 2005 08:38

Tosi jees mutta näistä jutuista vois tiedottaa noin niinkuin hyvissä ajoin. Ei sillä, mie olin kyllä viikonlopun Lahdessa, mut jos kotona joskus olen ni ois mukava tulla. Katellaan jos parin viikon päästä...

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ma Touko 30, 2005 14:08

No tässä oli lähinnä kyse sellaisesta extempore-illanvietosta, johon ei nyt niin kovin montaa olisi edes mahtunut. Jos olisi ollut videoilta, niin tieto olisi kyllä lähtenyt matkaan aiemmin. Ja on meillä joskus noita ihan kunnollisiakin saunailtoja, niistä kyllä tiedotellaan sellaista viikkoa aiemmin. Tässä vain on ikävää se, että tiedotus on niin nettipainotteista ja kaikki ei pääse nettiin niin kovin usein, joten pointti on kuitenkin hyvä ja koetetaan tästä lähtien tiedotella aikaisemmin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”