Anime-tapahtuma Lappeenrannassa!

Sarada on Imatran seudun Anime- ja Mangaseura, joka tukee japanilaista animaatiota ja sarjakuvaa, sekä pyrkii levittämään siitä tietoutta Imatran lähiseudulle.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sarada / Aktiivit

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ti Touko 17, 2005 23:59

Rikollinen tuplapostaus, mutta ilmi tuli "hurja hätätilanne". Eurazia on kuulemamme mukaan lopettanut. Eli keksitäänkö joku vaihtoehtoinen ruokailupaikka, vai jätämmekö väliin? Siinä olisi kiinalainen ja italialainen ainakin lähellä.
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » Ke Touko 18, 2005 09:29

No eipä ehtinyt olla Eurazia kauaa pystyssä, harmistus. Miulle sopii millainen ruokailuvaihtoehto tahansa, vaikka vedyt ja atomitkin :)

Mutta sitähän minä kirjoittelemaan rupesin, että jos minun kyydissä lähtevät eli ainakin bluumberry & kumppani(t) tulisivat vaikka keskusliikenneasemalle, niin ei menisi enää aikaa kiertelyyn, vaan pääsisimme suuntaamaan suoraan kohti L:rantaa. (Kiroaa sen, kun joutuu olemaan niinkin myöhään töissä...)
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

la metalle

Viesti Kirjoittaja la metalle » Ke Touko 18, 2005 16:51

siis ketä nyt on tulos ShyHi:n kyytiin? ja mistä meidät muut haetaan? ruokapuolesta rossoon vaan siel on hyvä ruoka :P

Sanae-chan

Viesti Kirjoittaja Sanae-chan » Ke Touko 18, 2005 17:05

Minullekin ruokapuoli on aivan sama -tietyissä paikoissa vaan hinta esteenä.
Muuten kyselin samaa kuin mikko (la metalle), eli ilmoittakaahan sit kyydeistä kun saatte hoidettua. Eihän tässä mikään kiire tosin vielä ole. Ihanaa, että joku/jotkut suostuivat taksikuskeiksi!

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ke Touko 18, 2005 18:02

Hyvä kun muistutitte, olisin unohtanut kokonaan "mokoman pikkujutun"... Eli autopaikat on jaettu seuraavasti:

mielettoman kyydissä menevät minä, Sanae-chan ja Kostis.
ShyHin mobiililla kulkevat Bluumberry&comp. ja la metalle.

Enhän unohtanut ketään?
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

la metalle

Viesti Kirjoittaja la metalle » Ke Touko 18, 2005 18:29

ShyHi pääsee ajamaan rallia :D :D Voitaisko sopia sit mis me tavataan...siis ShyHi ja se se yks tyttö minkä nimeä en muista+sen kaveri

mieleton

Viesti Kirjoittaja mieleton » Ke Touko 18, 2005 23:26

En voi sanoa ShyHin puolesta, mutta itse haen kyytiläiseni heidän kotoaan. En tiedä missä Sanae-chan asuu, joten yhteystietovinkkejä otetaan vastaan vaikkapa yksityisviestinä foorumilla tai sähköpostitse mieleton [at] mieleton [dot] net. Tietysti on myös mahdollista hakea halukkaat vaikkapa koululta, kirjastolta yms. jos se on tarpeen. Jos perjantaiaamuun mennessä saisin jonkinlaisen varmistuksen noista - hyvä.

Aikataulusta sen verran, että emme todennäköisesti mene Lappeenrannan suuntaan samaa matkaa. Suunnitelmana oli, että minun porukkani lähtee jo vähän aikaisemmin liikenteeseen (arvio kello 17:00 viimeistään), jotta ehdimme käymään mm. Anttilassa perillä. ShyHi pääsee tietojeni mukaan töistä 17:30, joten hänen kyytinsä lähtee varmaan pian sen jälkeen. Kunhan kaikki ovat turvallisesti Lappeenrannassa, suunnittelimme menevämme siis yhdessä syömään.

Ruokapaikkojahan on esim. italialainen ravintola Tiglio, joka sijaitsee ihan kirjaston lähellä - siis ihan tapahtumapaikan lähellä. Aukioloajoista riittää tietää se, että paikka on auki 01:00 asti perjantaisin, jos päätyisimmekin syömään tapahtuman jälkeen. Jostain kauppakeskuksesta pitäisi myös löytyä kiinalainen ravintola, jos sellainen miellyttää enemmän. Ruokailuasiaa voinemme kuitenkin koordinoida perjantaina kaikkien saavuttua paikalle.

Lopuksi vielä tuosta aikataulusta, jos jollekin tuo kuulostaa sopimattomalta, kommentoida saa joko tähän viestiketjuun tai yksityisemmillä keinoilla.

Edit: Pientä piristystä odotellessa reissua: :shock:
Kuva

bluumberry

Viesti Kirjoittaja bluumberry » To Touko 19, 2005 17:16

ShyHi kirjoitti:Mutta sitähän minä kirjoittelemaan rupesin, että jos minun kyydissä lähtevät eli ainakin bluumberry & kumppani(t) tulisivat vaikka keskusliikenneasemalle, niin ei menisi enää aikaa kiertelyyn, vaan pääsisimme suuntaamaan suoraan kohti L:rantaa. (Kiroaa sen, kun joutuu olemaan niinkin myöhään töissä...)

No tota ku mie ja miun kamu asutaan aika lähekkäin ja onnelassa ni meijät sais hyvin kyllä otettuu kyytiin yhtä aikaa ja ei ois kivaa sit iltamyöhällä takaisin tultua kiva kotiinpäin lähtee enää. Riippuu tietenkin siitä missä sie asut ja missä kolmas kyytiläinen asuu. Ja tietenkin siitä miten itse haluat sillä sinähän se kuski olet :D Sinun päätös siis mutta jos vaan voisi kompromisoida niin se olis kivaa.

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » To Touko 19, 2005 18:27

Muuuaahahaahaa :lol: ! mieleton toi kuva on aivan mahtava! Urheat olkoot ne, jotka siun kyytiin uskaltautuvat...

Asiaan. Pyysin miun kyydissä lähteviä saapumaan keskusliikenneasemalle, koska olen töissä aivan siinä lähellä. Siitä pääsee suoraan kuutoselle ilman suurempia kiertelyjä, enkä haluaisi aikataulun venyvän ihan mahdottomiin. Joten kaikki ajoissa paikalle, sillä en suostu odottamaan ketään! Poispäin tullessa voin toki kuskata porukkaa lähemmäksi kotiovea, sillä silloin ei luultavasti ole mihinkään kiire ja Onnela on miunkii kotimatkan varrella.
“There is much more to the world than you think. Perhaps it is really a doorway, and if you choose to go inside, you'll find many unexpected things.” ~ Shigeru Miyamoto ~

Sanae-chan

Viesti Kirjoittaja Sanae-chan » To Touko 19, 2005 18:58

Mukavaa, että meitä noinkin monta lähtee! Lähetän osoitteeni mielettomalle yksityisviestillä. Huomenissa nähdään ^_^!
(kuva kieltämättä hieman pisti arveluttamaan ;>)

bluumberry

Viesti Kirjoittaja bluumberry » To Touko 19, 2005 21:11

Okei sitten. Myö tullaan siinä puolen aikoihin sinne jo valmiiksi.

ShyHi

Viesti Kirjoittaja ShyHi » La Touko 21, 2005 19:22

Nyt olen eilisestä onnistunut hieman toipumaan, joten jakselen kolmen tunnin päikkäreiden voimalla jotain kirjoitellakin.

Ehdottomasti suuret kiitokset Lappeenrantalaisille mainion illan järjestämisestä! Ohjelma oli mielestäni kattava ja koska itse en ole kovinkaan kauan näissä piireissä pyörinyt, sain uutta tietoa keskustelupaneelien kautta. Ainakin muistiin tarttui parin J-Rock bändin nimet, joihin haluan tutustua ehdottomasti paremmin. Iso plussa muuten niille rohkeille, jotka olivat nähneet vaivaa ja laittaneet cosplay-puvun päälleen! Hienoa oli myöskin se, että animet jotka näimme, edustivat kaikki erilaisia genrejä. Minusta taisi tulla Guu-fani samantien ^-^.

Tietenkin ISO HALI meidän omalle poppoolle erittäin hauskasta illasta! Kesäksi pitää ehdottomasti keksiä jonkinlainen tapaaminen, sillä ikävähän tässä tulee, jos monta kuukautta joutuu olemaan ilman teidän seuraanne :)

Sanae-chan

Viesti Kirjoittaja Sanae-chan » Su Touko 22, 2005 11:23

Samat sanat kuin ShyHillä! Hauskaa oli, ja kesällähän olis hyvin aikaa järjestää vaikka kuin pitkä anime-maraton ;>

Lappeenrantalaisia tänne tuskin eksyy lukemaan, mutta jos eksyy niin kiitoksia!

Krigsi

Viesti Kirjoittaja Krigsi » Ti Touko 24, 2005 16:35

Itse haluaisin kiittää teitä siitä, että informoitte tästä illasta. Olisi muuten mennyt tämä(kin) ihan ohi silmien kun täällä tuppukylässä asuu.

Tälläiselle animeen vasta innostuneelle oli erittäin mielenkiintoinen ilta, tuli ensimmäinenkin oikea mangakin napattua mukaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sarada - Imatran Anime- ja Mangaseura”