Kingdom Hearts / Organisaatio XIII Cosplay projekti

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

Bloody Queen

Kingdom Hearts / Organisaatio XIII Cosplay projekti

Viesti Kirjoittaja Bloody Queen » Pe Syys 28, 2007 18:36

No niin,tämä pikku nyypä meni ja perusti cosplay ryhmän.
Tämä ryhmä olisi tarkoitus saada ensi vuoden Nekoconiin Kuopioon,päivämäärän ilmoittelen kun saan tietää sen.

(Sori jos laitoin oikeat nimenne,en nimittäin tiedä kaikkien nimikkeitä.)
Hahmot:
Organisaatio XIII;

Xemnas: Tuija
Xigbar: Maria
Xaldin: (Mahdollisesti Ilja)
Vexen: Pia
Lexaus:
Zexion: Terhi
Saïx: Henna L.
Axel: Reno
Demyx: Hanna
Luxord:
Marluxia: Enni
Larxena: Sanna
Roxas: Henna M.

Kingdom Hearts :muita hahmoja:
Sora: Nanu
Riku (mielellään 1 pelin Riku.) :
Kairi:
Namine: Sirkku

Osoitteita josta löytyy kuvia ja tietoa pelistä:
Suomeksi;

http://khfanit.net/
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kingdom_Hearts

Englanniksi;

http://na.square-enix.com/games/kingdomhearts/

Kuvia Kingdom Hearts 2 pelin hahmoista (englanniksi) :

http://www.creativeuncut.com/artkh2.html

Aseet on tällä hetkellä minun kontollani pääasiassa,mutta jos haluaa itse tehdä oman aseensa mulle vain viestii,samoin jos haluatte vaihtaa hahmoja tai tulee este muuten.

Huom! 4.10 Torstaina tuon Jotkuihin Kingdom Hearts 1 ja 2,jos haluatte pelata ja jos kaipaatte lisätietoa hahmoista tai (kuviakin voi kysellä) muusta tulkaa rohkeesti juttelee! Ja vaikka ette olisi ikinä pelanneet tai kuulleetkaan koko sarjasta voi tulla hyvin mukaan.
Other's lifes is sweet,but my life sucks...

Liliel

Viesti Kirjoittaja Liliel » Su Loka 07, 2007 11:03

Ihan niinkuin minä, joka nyt tekee Xemmyn vain sen takia kun sillä on kivat hiukset...

Xemmyn aseen taidan jättää ihan kokonaan pois kun panikoin sen valko-mustan asun kanssa. Ja muuten hei, löytyisikö parempia kuvia kun ne mitä lähetit silloin joskus? Tietty niidenkin pohjalta saan tehtyä mutta sivukuva olisi kiva...

o

Viesti Kirjoittaja o » Pe Tammi 18, 2008 11:42

Siis joo, olen tekemässä Xaldinin Nekoconiin, eli jos ryhmä tulee, voin olla mukana porukassa.

Ollaanko ne kaavut tekemässä porukalla, vai tyyliin jokainen omillaan?
Itse himoitsisin värkätä moisen tekonahasta, vaikka pitää katsoa miten rahat antaa myöten.

nuoska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nuoska » Pe Tammi 18, 2008 14:54

Örgelgörgel, jo Nekoconiin siis...
Mitään hajua onko coniin tulossa ryhmäcossikisaa tänä vuonna, nimittäin tällä koko porukallahan saataisiin jos jonkinmoisen kaunista esitystä aikaiseksi?

Itse olen siis tulossa Marluxiaksi, mutta saa nähdä joudunko luovuttamaan paikkani jollekulle toiselle halukkaalle, sillä Nekoconiin oli toisenlaisia suunnitelmia. Mutta mikäli nämä peruuntuvat, niin ei mitään hätää.

Ja tuosta puvusta ja matskuista... ite joudun vähintään pakostakin teetättämään oman kaapuni jollakulla, koska itse rehellisesti sanoen tiedän ompelusta suurinpiirtein yhtä paljon mitä kala tietää lentämisestä.

Mutta rahatilanne on tosiaan yksinasuvalla opiskelijalla aina kiven alla ellei alempana (varsinkin kun minkäännäköisiä tuloja tai apuja ei tipu mistään suunnasta ja kesätyöpalkka ei ole maailman parhaimmasta päästä) ja tiedän, että varsinkin jos porukka nyt päättää paljonpuhutusta tekonahasta asusteet vääntää, ei kaverialennuksillakaan kovin alhaisiin hintoihin kaivauduta.

Ja kuinka paljon Henna otat aseen teosta maksua, lienee asia erikseen? ^^;

Tähtitieteellisiin lukemiin matkaamme, hei, Matti kukkaroni vei. Olé.
hey I just met you and this is crazy but my face goes red and I IIIIIEEEEEEEYYAAAAAASSSSSSSUUUUUUUUUUU

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”