Jotkut esittäytyy

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

Orago

Viesti Kirjoittaja Orago » To Syys 27, 2007 21:23

Hmm, mistäköhän tuota aloittaisi....
...no siis, olen ehkäpä nuorin JOTKUt jäsen mitä nyt tähän mennessä olen saanut tietooni.
Ulkönältäni olen semmoinen pätkä (käytän korkeita kenkiä) sekä aina melkein pipo päässä. Semmonen emokid, joka nauraa kun hevonen ja keksii tyhmiä juttuja, u know? 12-vuotta on tultu täyteltyä (näytän 9-vuotiaalta). Hehe, pahoihin tapoihini on tuijottaa ihmisiä huomaamattani. Voi sanoa, jos häiritsee, koska itse sitä en huomaa.

Rakastan piirtämistä, Kingdon Heartsia (on muuten yksi parhaimmista peleistä eikö?), eläimiä, musiikkia, animea ja tietenkin sitten mangaa. Japanilaiseen musiikkin en ole vielä kunnolla ehtinyt tutustua, mutta hiljaa hyvä tulee. Myös elokuvat
ovat pakkomielteeni sekä tietenkin kaikki muu ylimääräinen krääsä \o/

Jos näätte tämmösen tyypin niin tulkaa ihmeessä vaikka sanomaan terve, kun kovin ujo olen puhumaan tai edes puhumaan ihmisten kanssa. (anteeksi ihmiset, olette pelottavia)

//Muokkasin, kun tunsin itteni niin tyhmäks, kun olin kirjottanu kaikenmaailman kirjotusvirheitä jajajajaa...esittelin itteni tyhmästi. Gomen~
Viimeksi muokannut Orago, Pe Touko 16, 2008 22:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Firefly64
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Firefly64 » Pe Maalis 07, 2008 20:26

Joo elikkä Firefly64 olen ja oikealta nimeltä Eija ja ikä 21v.Animea ja mangaa harrastellut useamman vuoden mutta liityin JOTKUihin vasta vähän aika sitten. Tykkään animen ja mangan lisäksi j-popista, piirtämisestä, netissä ropettamisesta ja lukemisesta. Riesanani on 17-vuotias pikkuveli jonka kanssa asustelen rantakylässä pienessä kerrostalo kaksiossa. Cosplaysta olisi kiva kokeilla mutta käsityöt eivät ole vahvimpia puoliani. minut saattaa bongata tulevassa Allnighter illassa, jonne olisi tarkoitus ilmestyä.
Et voi muuttaa kohtaloasi, voit vain hyväksyä sen tai paeta ikuisesti.
I'm lord of the evil and I kill you.
http://firefly64.deviantart.com/

Silver_Angel

Esittelyni...

Viesti Kirjoittaja Silver_Angel » Ti Maalis 25, 2008 18:21

Buahahaha, ai äm sou iivul, ai sains mai inturuktion hiere, buhahahaha....

Okei, oikeesti en ole hullu ja toiseksi englantini ei ole noin surkea... Elikkäs muokkaan vähän tätä esittelyä~~ Olen 19 vuotias joensuulainen tyttö kaukaa karsikon peräkylästä (jos ette tiedä missä on karsikko, tsekatkaa Eniro 0100100:sta se todella auttaa asiaa O_O). Harrastuksiini kuuluu leffojen keräily(omistan surkeat 127 leffaa), mangan keräily, piirtely...etc etc. Jotain muuta itsestäni hmmm... osaan piirtää kohtuu hyvin ja taidettani siis voi käydä tsekkaamassa deviant artista nimellä silvara69.

Ystävien kanssa hengaan jos löytyy aikaa (ja jos heiltä löytyy aikaa), olen joskus säälittävä pikku matonen, joka kaivautuu toisten ihmisten luo, kun on sellanen fiilis et tarvii tukee. Mitäs sarjoja seurailen, noh.. kaikkien kivaksi yllätykseksi Axis powers Hetaliaaa!!!, suosikkis hahamojani ovat venäjä ja north.italy(alan kohta vaikuttaa italialta o-o''), mangaa mitä luen: Naruto, Bleach, Soul Eater, Mahou sensei Negima, Higurashi No Naku Koro Ni-Matsuribayashi(hitto miten pitkä nimi -_-'') ja Kurozakuro. Nuo kolme viimeisintä ovat aivan uutukaisia sarjoja...

Noh lopetan tähän ennen kuin tulee romaani~~
Viimeksi muokannut Silver_Angel, Su Kesä 21, 2009 23:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
GET GLOMPED!!! Or get a life...

Ykachi

Viesti Kirjoittaja Ykachi » Ti Maalis 25, 2008 22:39

Oookei... Kirjotampa tän nyt kokonaan uusiks. Kun tuli nyt toi avatar ja nimikin vaihdettuu... Kyllästyin olemaan pallo.. Ja sininen xD Juu elikkäs oikea nimeni on Marika Kyllönen, mutta ihmiset kutsuvat ykäksi (ja niin pitääkin). Ikäää on peräti...*laskee sormillaan* ...14 ½ vuotta (?). Kaaai tuo lasku toimitus pitää paikkaansa... Saan siis vielä pitkään odotella että täytän vuosia.
Jotkuissa olen ollut kait n. 3 vuotta? Ja minut tunnistaa silmälaseista, vähhhään punertavista hiuksista ja minulla on usein huppari. Olen osallistunut akatsuki ryhmään ja olin kakuzu! Syöminen oli ihanan helppoa ja kaikkee... Mutta mitä pienistä!^^
Mangasta ja animesta kiinnostuin kun sain kirjastosta conanin käsiini... (kyllä, conan oli esikois mangani) Muistan vielä senkin että se oli osa 5, en sitte ekalla osalla viittinyt alottaa. 8D Nooh en ole koskaan ollut ihan normaali.
Anime olen katosellut hyvin sekalaisesti. Välillä kun ei millää jaksaisi kattoa... Joskus taas sitä kattoo vähän väliä. x3 Riippuu tosi paljon mielen tilasta. :roll:
Manga makuni on erittäin laaja... se mitä jaksaa lukee riippuu kanssa todella paljon mielen tilasta. Hyllyssä on n. 300 mangaa... Ja lisää pitää saada!!! On iha liiaa vähän. TT-TT Harrastukseni pyörivät nykyään pelkästään animen ja mangan maailmassa, toisin sanoen cosplayn ja coneissä käymisen ympärillä.8D

Enempää en jaksa höpöttää itestäni, niin että jotkuissa nährään!
Viimeksi muokannut Ykachi, Ma Kesä 08, 2009 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kesä miehistää. \^-^/

Kaze87

Viesti Kirjoittaja Kaze87 » To Touko 01, 2008 17:31

Kaipa täälläkin voisi esittäytyä.

No, olen uusi tyyppi, muutin vasta Joensuuhun, ja 'vappumiitinki' oli eka tapahtuma jossa kävin.

Nimi on Antti Härkönen, ja ikää löytyy 21 vuotta.

Harrastuksia, hmm... no, pelaaminen (pc, yms. koneet), pienoismallit. Yms, ja... no, tietenkin anime ja manga jotka on olleet harrastuksena jo useamman vuoden.

Genreistä joita yleensä tulee katsottua/luettua, action, scifi, mecha.. ja vastaavat, vaihtelee aina välillä.

Mieki

Täältä tullaan!

Viesti Kirjoittaja Mieki » Ma Touko 26, 2008 17:56

Hei kaikki! *vilkuttaa kovasti*
Vaikka olenkin ollut jotkujen jäsen jo 1,5 vuotta, sain aikaiseksi rekisteröityä foorumille vasta nyt. Kärsikää...^^

Siis, Henna olen nimeltäni (se kolmas, vaaleat pitkät hiukset, jos muistatte), 17 wee. Kontiolahdelta kotoisin. Tällä hetkellä mukana tanssi-cosplay-hässäkässä Sailor Venuksen roolissa.
Harrastuksia jotkujen toiminnan ja omaehtoisen anime/manga/cosplay-häsellyksen lisäksi kansantanssia (ihan oikeasti!) kaksi kertaa viikkoon. Tykkää lisäksi laulaa ja piirustella, tosin kummankaan laadusta en mene takuuseen. Luen oikeita kirjojakin aina kun läksyjen välissä joudan (se on tämä lukion kirous).

Jotkuihin liityin silloin kun lukion aloitin, eli vuosi sitten syksyllä 2006. Siitä saan kiittää Bloody Queenia (Hennaa), joka oli soluttautunut tänne jo aiemmin. Häntä saan kiittää myös siitä, että ylipäätään löysin sellaisen jutun kuin manga. Jotkujen kokoontumisissa olen aika vakioasiakas.

Lempisarjoja on monta, mutta viimeaikaisia obsessioitani ovat olleet Fullmetal Alchemist, Inuyasha, D. Gray-Man, Fruits Basket ja Tsubasa Chronicle (näin joitakin mainitakseni). Lempihahmoja en rupea luettelemaan, viestistä vain tulisi ylipitkä.

DeviantArtista miut löytää nimellä WingsWanted (siitä vaan metsästämään, en mie pure...) ja muissa paikoissa nimillä Mieki tai MiePikkuinen.

Nährään! *vilkuttaa vähän lisää*

xyakaix

Re: Jotkut esittäytyy

Viesti Kirjoittaja xyakaix » To Heinä 17, 2008 16:17

Voisin itsekin esittäytyä:

Oikea nimi Rodion, 17-vuotias lukion opiskelija. Uusi Jotkujen jäsen, käynyt vain kahessa miitissä. Myöskään animea ei ole tullut toden teolla katsottua kuin muutaman kuukauden verran. Innostukseni lähti kaverin suosittelemasta School Rumblesta, joka kuuluukin mm. Shakugan no Shanan, Zero no Tsukaiman ja Clannadin kanssa suosikkeihini.

Muita harrastuksia ovat pääosin urheilu (juoksu, kiipeily, taistelulajit), lukeminen (fantasia ja feodaaliajan Japanista kertova kirjallisuus), pelaaminen ja musiikin kuuntelu (metallia, hardcorea ja anime musaa ^_^)

Miiteissä miut tunnistaa suht helposti. Pitkät hiukset ponnarilla ja musta laukku täynnä bändi kangasmerkkejä/pinssejä...

Yoroshiku onegaishimasu

Coman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Coman » To Loka 16, 2008 16:15

Hiya!
Tottelee nimeä Sini erittäin usein, voi myös haukkua Aariaksi tai nimellä Coman/Comanna, what ever you like it to be. Ikää tällä neidillä on paria kk vaille 20 wee. ja tulevaisuudessa miusta pitäs tulla muotoilija tuolta sirkkalasta.
Tässä vaiheessa vielä aika uusi Jotkujen toiminnassa, anime/manga fani jo seitsemmännettä vuotta (kiitos EH <3)
Cosplaytaustaa vain 2 hahmon verran mutta hinku enempään on suuri. :)
Kotoisin Ilomantsista jossa ei allekirjoittaneen harrastusmahdollisuuksia/elämäntapaa tukevaa toimintaa ollut juuri ollenkaan vaikka populaa pienen porukan edestä siihen olisi ollutkin.
Muita harrastuskia ovat (olleet) teatteri, puhallinorkesteri, erillaiset tekniikan ja roudarin hommat (vedetään avustava nuoli takaisin tuonne teatteriin) ja siinäpä ne olikin.
Ihquttaa Zack Fairia. PISTE. Omistaa PS2 pelejä, muttei konsolia (what an idiot I am)... vielä. :P
Musiikkimaku koostuu kaukoidän bändeistä (jaappani ja korea), ei osaa tämän päivän hittibiisejä ollenkaan muilla kielillä :D Eli tässä varmaan reilun vuoden päivät kuunneellu pelkkää j- ja k- poppia/rockia joten ei ihme. Ja tykkää hoilata mukana.
Omistaa vain 25-30 mangaa (aloitettu ostaminen 4 vuotta sitten) , koska on lähes koyhä rahaton opiskelija.
Tykkää piirtää :D (olipa ylläripylläri) eli löytyy deviantarista (kattookkee tuo allekirjotus :D)

Coman kiittää ka kuittaa.
. . . Voiko joku laittaa tän mikin päälle, kiitos?
moon tuollakin -> http://habahaba89.deviantart.com

sarvijaakko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarvijaakko » Ma Tammi 05, 2009 02:01

Yksi uudenvuoden lupauksistani oli, että esittelen itseni vihdoinkin täällä.. Jotenka siis:

Heis. Olen nuori lukiohinttari mönnimetsän suunnasta. Liityin jotkuihin vuoden 08 alussa mutta Jotkuja ja sen puuhia olen stalkannut jo kolme-neljä vuotta (tuntuu kuin vasta eilen olisin nähnyt teidät 2005 vuonna Karjalaisessa D:)
Ensimmäiset kohtaukseni animeen oli nähtyäni Hopeanuolta, MKR:rää, Sailor moonia ja Digimonia. Näitä nähtyäni rupesin myös tutustumaan itse Jaappanin maahan. Manga & Anime alkoi harrastuksena minulla joskus ala-asteen viimeisillä luokilla, jolloin astuin internetin ihmeelliseen maailmaan. Ensimmäinen manga ikinä oli joku hyvin sekavanoloinen pokkari, jonka toveri japanista lähetti ollessani 4 luokalla.

Animen ja mangan ohella 'harrastuksiini' kuuluu syöminen, nukkuminen, dataus, musiikin kuuntelu, House-televisio sarjan katselu ja lahnaaminen. Takana on monta urheilullisempaa harrastusta jalkapallosta han moo do'hon, mutta iänmyötä sitä on tullut laiskistunut.. Nykyisin jaksan hädintuskin kävellä jääkaapille ja takaisin.

Nykyään luen enemmän mangaa kuin tuijotan animea ja mangaa tuleekin luettua hyvin, hyvin paljon.

Siinäpä jonkinmoinen esittely minusta. En osaa tarkalleen kertoa millainen ihminen olen, mutta eiköhän se kaikille selviä viimeistään kun ovat minut nähneet. ^^

Aaltomies

Viesti Kirjoittaja Aaltomies » Ti Kesä 09, 2009 23:06

Kuikka. Kuikka Juha. Nyt voitte tuon nimen unohtaa.

1988 mallinen fossiili, jonka innostus lähti joskus muinaiselta 1990-luvun vaihteessa Luolapoika Raista, Balatakista ja Star Zingeristä. Jotakuissa tullut käytyä joidenkin kuukausien aikana, pääasiassa kiitos kuuluu "Isoveli" Nikulle.
Kiinnostuksiin kuuluu kaikki se mustavalkoisen, stereotypisen otakun harrasteet aina ylenpaltisesta ankkojen ruokinnasta ylenpalttiseen valittamiseen rahojen ja ruuan vähyydestä.

Eniten ehkä paikallinen erikoisuus on kiinnostus tokusatsuun, eli Super Sentaihin (GoRanger, AbaRanger etc), Henshin Heroes (Kamen Rider) ja Metal Heroes (Gavan, Shaider etc) genreihin.
Tunnistatte nopeasti pienestä parrasta, laseista ja joko ruskeaska harrihatusta tai harmaakuvioisesta pienestä lieralista ja puheista josta ette ota selvää sitten millään.
明日はどうちた

Babu

Viesti Kirjoittaja Babu » To Kesä 11, 2009 13:40

Hei. Oon Tapio Törrönen. Veikkaan, että moni tuntee minut ainakin nimeltä(Varsinkin Pelisjoenkoululaiset). Ikää löytyy 16 vuotta.

Harrastelen sarjakuvia, pelailua, keräilen vanhoja pelikoneita, ropettamista, larppaamista ynnä muuta sellaista nörttiä. Lempi mangat ja animet on Yu-Gi-Oh!, Pokémon(1 kausi), Digimon(Kaudet 1 ja 02) ja Cowboy Bebop.
Godzilla on myös lähellä sydäntä.

Joo eipä tässä muuta.

Mese osoite on tapiooo(ät)hotmail.com jos jotakuta kiinnostaa.
"According to some guy who won a Nobel Prize, we could feed 4 billion people if we went all organic. This sounds great except maybe to the 2.5 billion people who would be left without anything to eat".

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » Su Kesä 21, 2009 12:06

Aaltomies kirjoitti:1988 mallinen fossiili
Fossiilia vielä nähnytkään :wink:

tsuriga
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tsuriga » Ma Kesä 29, 2009 03:10

Tsuri — (Setä) Mitron vasen käsi ja allnaittereiden itsejulistautunut vakiokunniavieras. Onnistunut välttelemään jäsenyyttä sitten JAOI:n (Joensuun AnimeOtakuImmeiset) perustamisen, paitsi vuonna 2007.

Flarona

Viesti Kirjoittaja Flarona » Ke Heinä 01, 2009 12:44

Kas. Esittäytyminen viipyi, koska luulin esittäytyneeni jo lähes vuosi sitten, kun selvisi että muutan tänne.

Eli moi, olen Johanna eli se ripari-ikäiseltä näyttävä yliopisto-opiskelija, joka on ollut satunnaisesti mukana häppeningeissänne viime syksystä lähtien. Ikäarviot riippuvat kyllä myös vaatetuksestani, mielialastani ja unenpuutteen määrästä, mutta älkää silti nuoremmatkaan säikkykö. Harvemmin edes huomaan muutaman (tai viiden) vuoden ikäeroa jutellessani jonkun kanssa. Älkää myöskään loukkaantuko, jos en muista vielä viidennelläkään kerralla nimiänne. Se ei missään nimessä tarkoita sitä, ettenkö muistaisi teitä. Ainoastaan nimenne unohtuvat helposti, koska yhdistän ihmiset yleensä johonkin muuhun juttuun kuten "se Oonan näköinen, hymyilevä tyttö". Saatan myös menettää kykyni tunnistaa teidät, jos värjäätte tai leikkaatte hiuksenne.

Ennen tätä harrastuksiini on kuulunut muun muassa Enid Blytonin kirjojen lukeminen, muidenkin kirjailijoiden nuorisoetsiväkirjojen lukeminen, kuoro, pianonsoitto, NTK:n kirjojen lukeminen, fantasiakirjojen lukeminen ja scifi-kirjojen lukeminen sekä HTML-kielen opettelun harkitseminen. Luetut klassikot ovat harvassa, mutta silti olen pitänyt lukemastani. TV:stä olen seurannut suunnilleen kaikkia lastenohjelmia mitä kolmelta peruskanavalta tuli kun olin pieni, viikonloppuaamujen Xenaa, Zorroa, Smallvilleä ynnä muuta, taitoluistelua, rytmistä voimistelua ja formuloita, monia klo 20 - 22:n ohjelmia, Kauniita ja rohkeita, vähän vanhempana myös Sohvaa (nuortenohjelmat klo 16 - 17) ja vielä vanhempana joitain klo 22 - 01:n ohjelmia. Sijainnin takia kaikki näkemäni ohjelmat olivat ykköseltä, kakkoselta tai kolmoselta. Kuten arvata saattaa, tietokone/anime syrjäytti suurimman osan noista sarjoista. Pitämäni genret ovat yhä samat.

Muut harrastukseni ovat laulaminen a.k.a. kämppisten ja muiden naapureiden häiritseminen, erittäin satunnainen runoilu ja piirtäminen ja syksystä lähtien myös iaido. Koulusta sanon sen verran, että olisin päässyt Joensuun Normaalikouluun lukioon jos olisin pyrkinyt, ja hyväksymiskirjeitä tuli vajaa vuosi sitten LTY:stä, neljä Joensuun yliopistosta ja kaksi muualta. Pelasin varman päälle enkä osannut päättää, mitä tekisin. Päätin sitten tulla opiskelemaan yleistä kielitiedettä. (Jotkujen olemassaolo, Fantasiapelit ja täällä asuva veli auttoivat myös päättämään.)

Aloitin japanin itseopiskelun noin neljä ja puoli vuotta sitten, ja nyt osaan sitä tarpeeksi hyvin lukeakseni suhteellisen selvästi printattua/kirjoitettua kieltä sanakirjan kanssa. Murteita en oikein tajua, ja puhutusta kielestä menee paljon ohi (riippuu sanastostakin). Otan vastaan randomeja käännöshommia (en ole koskaan opiskellut sitä enkä ole hyvä siinä) tai voin pähkäillä jotain kieleen tai kieliin liittyvää kanssanne.

Anteeksi jos olen hiljaa tai puhun liikaa kun olen seurassanne. Yleensä en vain puhu, jos en keksi mitään mitä tahtoisin sanoa, ja toisinaan taas jään selittämään siitä, mistä kulloinkin olen innostunut. Ensimmäiseen löytyy kyllä roppakaupalla poikkeuksia, eli joskus en sano mitään, vaikka olisi jotain sanottavaakin. Muistutan liikaa avatariani.

Pyydän anteeksi, että jouduitte rullaamaan näin pitkän pätkän alaspäin. Tuli yllättävän turha viesti. Pidän kirjoittamisesta... ._.'
A, nandemo nai.

Leonhart
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Leonhart » To Elo 13, 2009 12:06

Tervehdys!

Nyt muutettuani pysyvästi Joensuuhun ajattelin, että tällainen pienen savolaiskylän lähes ainoa cosplayaaja tarvitsee suuressa maailmassa jonkinlaisen yhteisön, johon kuulua. Niinpä tänä aamuna päätin ilmoittautua JOTKUT Ry:n jäseneksi!

Eli siis ihan alusta aloittaen: (Tämän esittelyn pääaiheena on Otakun ominaisuuteni, Yleisen Kakkubuffetin puolella olen jo "Esittele itsesi" -ketjussa pitkän henkilökohtaisen esittelyn kirjoittanut, kiinnostuneet pääsevät lukemaan sitä tästä.

Nimi on Urho Heinonen, ja jotkut JOTKUT saattavat minut jopa tunnistaakin. Naamakirjasta minut löytää ihan omalla nimelläni, IHQ-Galtsussakin olen nimimerkillä [Squall]. Kotisivujeni osoite on signaturessani.
Ikää on kertynyt tähän mennessä 21 vuotta (yay, hyvä 88-syntyneet!) ja kokemusta vähän kaikesta mahdollisesta. Aloitan syyskuun ensimmäisenä päivänä opiskelun yliopistossa pääaineenani englannin kieli ja kääntäminen, mutta saa nyt nähdä, minkälaisille poluille elämä minua vielä kiskoo. Sydämessäni tahtoisin kaikista eniten opiskella kirjastoalaa *huokaus*.

Muutin tosiaan elokuun alusta Joensuun Kanervalaan (teelle ja leivonnaisille olette tervetulleita kunhan muistatte ilmoittaa hyvissä ajoin etukäteen!)

Otakuna en kuulu valtavirtaan. Mangaa ja animea luen ja katselen, mutta harvemmin käytän millään muotoa rahojani kyseisten mediamuotojen hankkimiseen, lainaan siis kavereilta ja *köh*Internet*köh*.
En muista, milloin aloin mangaan tutustumaan, useita vuosia siitä on, aloitin DNAngelilla sekä Narutolla, Fruits Basketin pari ekaa mangapokkaria vilahti siinä sivussa myös. Nykyään Fullmetal Alchemist, Hellsing, Devil May Cry ja Naruto/Naruto: Shippūden ovat animeista ne, joiden kanssa vietän aikaani.
Mikään aktiivinen animeotaku en siis ole, mutta...

Peliotaku on termi, jolla voi luonnehtia olemustani paljon paremmin. Pelaan useita tunteja päivässä niin japanilaisia, eurooppalaisia kuin amerikkalaisiakin pelejä (on joukossa tainnut vilahtaa Australiankin tuotantoa) mutta eritoten sydäntäni lähellä ovat eeppiset seikkailupelit, etenkin JRPG-roolipelisarjat, joista mainittakoon Final Fantasy (universumin ykkönen) sekä The Legend of Zelda ja Golden Sun. Devil May Cry -sarja on pelattu pahki ja puhki yhä uudestaan ja uudestaan, samoin Kingdom Heartsit, Drakengardit jne.

Ja tämä peliotakun ominaisuus näkyy erityisesti siinä toisessa Japaniin liittyvässä harrastuksessani eli cosplayssa.
Olen siis kotikyläni Joroisten harvalukuisten cosplay-harrastajien aktiivisimpia tekijöitä, ellen sitten se kaikkein aktiivisin. Aloitin touhun vuonna 2007 Jyväskylän animeconissa ja sen jälkeen olen osallistunut lukuisiin cosplay-pukukilpailuihin ja vieläpä suureksi ilokseni oikein mainiolla menestyksellä! :mrgreen:
Omista luomuksistani ehdottomat suosikkipukuni ovat olleet Squall Leonhart (Animecon V&VI, Nekocon 2008, Shirocon 2009) sekä Dante (BakaCon 2009, Desucon 2009, Animecon VII).

Jaa miksikö liityin JOTKUT-yhdistyksen riveihin?
Kuten jo aiemmin mainitsin, pikkukylän kasvattina minulla ei ole juuri lainkaan kokemusta Japanifaniyhteisöissä pyörimisestä ja haluaisinkin päästä toimintaan vähän paremmin sisälle. Huomasin, että Joen Yö -tapahtumassa on JOTKUT:lla ständi, mitä todennäköisimmin hengailen silloin siis siellä! Yritän olla mahdollisimman aktiivinen jäsen, (mitään vastuullista tehtävää minun on turha kuvitellakaan suorittavani) mutta se ei onnistu ilman teidän muiden Joensuun Otakujen apua!

Auttakaa siis perähikiän poikaa, olkaa ystävä, niin minäkin olen ystävä teille! :D
Visual Gay's FFFight Champion 2009
Visual Gay's FFFight Champion 2010
Kotisivuni: Renzokuken Cosplay
Cosplay.com-profiilini: Cosplay.com

I don't want to write just to have some critics analysing my work.
-I just want to tell people stories.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”