Jotkut esittäytyy

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

Liliel

Viesti Kirjoittaja Liliel » Ke Loka 04, 2006 17:19

Saanko minäkin esittäytyä?

Elikkäs tällä kertaa minut löytää täältä nimellä Liliel. Muualta voitte yrittää löytää nimillä LilyAngel tahi Itou Yuki. Usein miten väännökset nimestä LilyAngel ovat ahkerassa käytössä. Sillä varauksella että kaikki eivät ole minä. Mutta oikea nimi on Tuija, tosin muutamia muitakin nimiä löytyy... Kuunnelkaa vain ympäristöä.

Ennen Jotkuja elelin huoneessani (teen sitä vieläkin), mukava paikka. Tällä hetkellä pidän toimistoani täällä Hartolan korvessa mutta Joensuuhun eksytään harva se kuukausi. Voin olla 19 vuotta mutta henkinen ikä on kymmenen *naur*

Anime on kuulunut jo pienestä pitäen elämään ja sitten tuli tauko. Omituista, eikö? Mangaan tutustuin jo yläasteella. Sitten hieman harrastuksista, jotka ovat... Piirtäminen, lukeminen, kirjoittaminen, musiikki, online-pelit, cosplay. Foorumiaddiktoitunut persoona... D'espairsRay-addiktoinut ihminen mutta aimo kasa muitakin j-yhtyeitä löytyy suosikeista.

Mitähän muuta... Kysyä saa jos kiinnostaa. Tapoihini ei kuulu käydä ihmisten kimppuun jos kyselevät asioita.
Viimeksi muokannut Liliel, Ti Marras 27, 2007 16:59. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

ötökkä

Viesti Kirjoittaja ötökkä » Ke Loka 18, 2006 01:14

Ötökkä on saanut viimeinkin niskaperse-otteen itsestään ja raahautunut foorumeille. Tottelen nimeä Ötökkä (Bugi, bugimies, ötökkämies......) ja hyvänä päivänä myös ristimänimi Juho käy. Ikää on kertynyt liialliset 18 vuotta. Harrastuksiini kuuluu mm. lukuisten vapaatuntien vietto koululla (Norssi) sekä pelimusiikin fanitus.

Tämä friikkeily alkoi jokunen vuosi sitten ja en ole vielä päässyt kunnolla vauhtiin. Ostelen Conania ja jopa muutamia Suomessa julkaistuja anime DVD:tä.

Jotkujen toiminnassa minua näkee harvakseltaan, kun Karhumies ei ole potkimassa minua liikkeelle. Naittereissa olen pyörinyt dankeosastolla ja peli-iltoihin voisin tulla useamminkin, jos pomppimista voisi harrastaa silloinkin (*winkwink*).

_A_

Viesti Kirjoittaja _A_ » Ke Tammi 03, 2007 00:00

Ihmeellistä.
Vihdoinkin sain aikaiseksi kirjautua tänne.
Kaverit tietävät minut paremmin nimellä Folkee, mutta muuten netissä esiinnyn myös nimellä Anguish.

Luen mangan ohella paljon muitakin sarjakuvia ja kirjoja.
Pidän mystiikasta ja Stephen King on kirjailijana makuuni.
Silent hill on rakkautta. Samoin Castlevania.
Henkilökohtaisuuksiin en mene :P

Eipä tässä oikein muuta tällä erää, sormetkin ovat liian laiskat enää näpyttelemään näppäimistöä. Öitä ja huomenta.
Viimeksi muokannut _A_, Su Maalis 11, 2007 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
a.k.a Folkee

Morndulin

Viesti Kirjoittaja Morndulin » Ke Tammi 03, 2007 11:38

*järkyttynyt edelleenkin*

En ilmeisesti ole sitten saanut aikaiseksi tehdä tänne esittelyä. Elikkäs tunnetaan joko nickillä Morndulin (irkissä ja vähän muualla nimi on LadyDeath)

Luen lähinnä shounen-animea (DeathNote, Bleach jne.. myös yaoi miellyttää. Animessa suosikkeja on shounenmättö, kauhu, angst (tietyssä määrin) ja taasen se yaoi ja yuri.

Muuten tuleekin sitten luettua fantasia- ja kauhukirjallisuutta. Stephen King, Tolkien, Poe jne herrat ovat hyvin rakkaita.<3

Muuta? Nooh... harrastuksia on teatteri, piirtäminen, kirjoittaminen, cosplay.... ylenpalttinen sekoilu muutenkin.
Homoilla on hauskempaa.

DeviantArt

nuoska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nuoska » Ti Huhti 17, 2007 20:02

voi poistaa
Viimeksi muokannut nuoska, Pe Helmi 10, 2012 23:46. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
hey I just met you and this is crazy but my face goes red and I IIIIIEEEEEEEYYAAAAAASSSSSSSUUUUUUUUUUU

Kakusenai_namida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakusenai_namida » Ke Huhti 18, 2007 21:20

Saako täällä esittäytyä?

Eli. Olen Sara, 14, Joensuusta. Kaveri(t) kutsuu Sarzuwiiniksi. Mangasta ja animesta kiinnostuin vuonna 1999 tai 2000, vaikka olinkin aika nuori silloin. JOTKUihin ilmottauduin tämän vuoden alussa kaverini Even kanssa. Minusta ei ole mihinkään suoranaiseen ryhmätyöhön, eikä minulla yleensä ole rahaa mihinkään. Olen yleensä hiljainen, ellen ole tikkareiden vaikutuksen alaisena. Minut tavoittaa JOTKUjen ilta-aktiviteeteissa yleensä nurkasta, letit päässä tai ilman. Minulla ei sinänsä ole mitään genreä, josta pidän, katson sekalaista animea, mikä nyt sattuu iskemään. Cosplaysta olen kiinnostunut, mutta taitoa ei ole juuri mihinkään. Hauska tutustua, bear with me please. *kumarrus*
Viimeksi muokannut Kakusenai_namida, Su Touko 13, 2007 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FABULOUS~

Gaterre

Viesti Kirjoittaja Gaterre » Ke Touko 09, 2007 19:13

Saankohan kirjoittaa tänne vaikken (ainakaan vielä)kuulu Jotkuihin...
Noh, ainahan tämän saa poiskin.

Eli, olen hiljainen vuosimallia -88 oleva naispuolinen hyypiö joka tykkää hirveästi final fantasy-peleistä ja animesta. Ensimmäinen anime jota näin serkkuni luona oli Pita Ten ja kyseisen sarjan hahmot olivat niin suloisia että perehdyin animeen hieman enemmänkin.

Opiskelen joensuussa metallialalla toista vuotta. Asun virallisesti Lieksassa mutta asuntolassa kärvistelen vielä.
En omista yhtään animesta tykkäävää ihmistä joten olisi enemmän kuin kivaa saada joku samanhenkinen ystävä..ja ehkä jopa täältä Joensuusta.

Pidän erityisesti lohikäärmeistä, final fantasyistä, Red XIII:stä (minut tuntee useista paikoista hurjana Red XIII- fanina), animesta ja fantasiasta yleensä. Olen myös suuri PlayStation kuluttaja.

Animesuosikeita on mm.Tokyo mew mew, elfen lied...kaikenlaista. Varsinkin kissatytöistä pidän.
Laittakaa minut toki meselistallenne Gaterre@hotmail.com
Viimeksi muokannut Gaterre, Ke Loka 03, 2007 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sanae-chan

Viesti Kirjoittaja Sanae-chan » Ke Heinä 11, 2007 23:49

Ajattelin täällä nyt varoittaa itsestäni vaikka vielä en Jotkuihin kuulukaan :) Ensi kuussa muutan Joensuuhun opiskelemaan ja ajattelin Saradasta (imatran anime- ja mangaseurasta) hypätä sitten teiän riveihinne. Jos teillä on jo elokuussa ohjelmaa niin tavataan siellä -aikomukseni on heti muutettuani koittaa soluttautua Joensuulaiseen elämänmenoon 8)

Oon siis tällä hetkellä vielä 18-vuotias tyttö, animea ja mangaa on tullut vuosia seurattua, vaikka en olekaan ehkä otaku pahimmasta päästä ikinä ollut. En itse edes omista kuin muutaman mangan, olen sen verran kitsas. Tämän lisäks harrastelen lähinnä dataamista, ju-jutsua, lukemista ja lenkkeilyä. Hmmph enpä osaa kertoa mitään kiinnostavia faktoja itsestäni tähän hätään :) Ehkä tavataan ens kuussa!

yaci
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yaci » La Elo 11, 2007 22:26

Oho :o En ole tänne vielä mitään itsestäni kertonut joten tässäpä nyt:

Juuh olen Hanna ja 16 vuotta tulee nyt syyskuussa 8 päivä täyteen.
Asuskelen täällä kökössä Liperissä Ylämyllyllä.
Nyt syksyllä aloitan Joensuussa ammattikoulun ja käyn audiovisuaalista linjaa. En nyt muista millon animesta ja mangasta on innostus lähtenyt mutta varmaan Pokémonista,Digimonista ja Hopeanuolesta.

Kokoelma on sitten sitä myöten kasvanut että mangaa hyllyssä on nyt peräti 192 kpl ^^'' ja animea sitten jonkun verran päälle 45 DVD:tä.

Jotkuihin liityin pikkujoulujen yhteydessä vuonna 2006. Luonteeni riippuu aina ihan siitä missä porukassa olen joskus olen äänekäs ja kaikkea huumori juttua pukkaa tai sitten olen hiljainen ja omissa oloissani oleva tyyppi,mutta tutustun mielelläni aina uusin tyyppeihin :wink:
Suosikki anime ja mangasarjoihini kuuluu mm. Naruto(Shippuuden),Detective conan,Ouran High school host club ja Prince of tennis.
Netissä liikuskelen nimimerkeillä yaci ja yaci-chan.

Noh tuli se nyt sitten tehtyä O.o

Bloody Queen

Esittely

Viesti Kirjoittaja Bloody Queen » Ti Elo 14, 2007 17:56

Ok.

Elikkäs nimeni on Henna tai Hene tai Henu,miten sen haluaakin sanoa.
Olen 17 vuotias ja Jotkuihin liityin suurin piirtein vuos sitten.
Opiskelen nyt toista vuotta Otsolan ammattikoulussa Käsityöartesaaniksi.

Mitäs muuta....
Mangaan / Animeen kiinnostus heräsi 7.luokalla kun kaveri osti ekan mangansa,jota sitten lainasin ja naps. Jäin koukkuun.

Oon lisäks 101% Yaoi-fanityttö joten varokaa....

Lempimanga/anime on joko Yami no Matsuei tai Kyou Kara Maou,pidän myös Trinity Bloodista ja D.Graymanista.

Rakastan suklaata ja kofeiinitabletteja (ne pitää virkeenä tunneilla...),pleikkarin pelaamista ja käärmeitä.

Lempi pleikkapeli on tietysti Kingdom Hearts I/II.

Jos viitsitte niin minut löytää Deviantart:ista nimimerk. Darky666
Viimeksi muokannut Bloody Queen, Ma Syys 03, 2007 14:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Other's lifes is sweet,but my life sucks...

Petrir

NONIIN!

Viesti Kirjoittaja Petrir » Su Elo 19, 2007 01:17

Tervehdys!

Nimi on Petri Ryynänen ja vastottain (n. 3kk) sitten Mikkelistä muuttanut Joensuuhun ja
vielä on turistin leima otassa. hah

Ensimmäinen vastaan tullut anime oli Space Adventure Cobra, jonka pentuna löysin
jonkun kaupan alelaarista. Myöhemmin tuli ärrältä lainailtua Starzingeriä ja
Galaxy Express 999 vhssiä.

Kohtapuoliin täytän 26 ja nyttemmin on tullu katottua animea kohtuullisen hanakasti ja mangaa
luettua jonnin verran. Hyvistä vastaan tulleista anime sarjoista vois mainita semmoset nimikkeet kun
Monster, Gundam Seed + sen jatkoksi tehty Gundam Seed Destiny ja Great Teacher Onizuka.

Ensimmäinen luettu manga oli jokunen vuos sitten Animelehen arvostelun perusteella ostettu
Planetesin ykkösosa. Piakkoin piti hankkia loputkin osat, kun kerta oli niin hyvää settiä.

Aasialaiset leffatkin kelpaavat hyvin ja niitä on tullu katottua paljon. Vastottain katoin pari Kurosawan leffaa ja olivat sen verran hyviä että pitäneepi samaisen sällin ohjaamia leffoja kattoo vastaisuudessakin.

Joskus tulee kirjojakin luettua, erityisesti Dean Koontzin tuotantoa ja on sitä joskus tullu jokunen Terry Pratchettin kirjakin kahlattua läpi.

No siinäpä sitä tarinaa näin aluksi sitten olikin.

RuXifi

Viesti Kirjoittaja RuXifi » Pe Elo 31, 2007 20:03

No miäki ku ny kerran jaksoin rekisteröityä niin kerronpa täs älkajaisiks ittestäni.....

syntyny 93

olen ollut suhteellisen aktiivisesti mukana vuoden -06 pikkujouluist asti.

harrastan: mangaa ja animea (tietty) cosplayaamista,rumpujen soittoo(on kyllä jääny nyt soittaminen aika vähälle),piirtämistä ja larppaust.

Lempi mangoja on Naruto,Oh my goddes!,Yu-gi-oh!,jne,jne enkusks en paljoo muuta ku narutoo ( mut se johtuu lähinnä siitä että en saa aina olla kovin paljoo koneel : / ) Anime en enää katso juuri ollenkaan paitsi näitä mitä on esim anttilassa myynnissä....

Aloitin mangan lukemisen siloin joskus kun tokyo mew mew alkoi ( tykkään vähän kaiken laisista mangoista )
tiesin mangasta jo ennestään kun pikkusisko osti ranma½ ensimmäisen osan. Anime on ollut elämässä mukana aina tuokasta asti ( kuten varmaan useimmilla) muumit,pokemonit,HOPEANUOLI,jneet oli kova juttu...

Luonne...se riippuu vähän millainen päivä on..mutta yleensä tykkään jutella ja huumorintajuakin on.Uusiin ihmisiin on aina mukava tutustua ;3

Lempi hahmoja on mm. Kiba Inuzuka,Alphonse Elric sekä Sesshomaru... on niitä paljon enemmänkin mutta tässä nämä tärkeimmät

mut tässäpä tätä ens alkuun NÄKYILLÄÄN ;3
Viimeksi muokannut RuXifi, Su Kesä 22, 2008 08:58. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

irve

Viesti Kirjoittaja irve » La Syys 01, 2007 13:26

Yay, minäkin tässä nyt esittäydyn, kun kerran viimeinkin tänne kirjauduin.

Olen siis pieni, suuri 13-vuotias pulla Kontiolahdelta, olen siis selvää junioria Jotkuissa. Olen myöskin suhteellisen uusi jäsen, ensimmäisen kerran kävin tuossa viime viikolla itseäni näyttämässä, kun kaveri sai minut sinne viimeinkin raahattua ^^

Ensimmäisiä animekokemuksia ovat varmaan olleet Muumit, Pokémon, Digimon ynnä muut silloin joskus alkuaikoina televisiosta näkyneet sarjat.
Muuten sitten manga-anime harrastus astui paremmin elämääni viidennellä luokalla, kun S-marketin sarjishyllyltä sieppasin itselleni randomluettavaa (Tokyo Miu mau). Siitä lähtien olen sitten pokkareita ostellut. Nykyään lueskelen vähän mitä sattuu, K2:sta, Ouran high school host clubia, One pieceä, Fushigi yuugia plus paria muuta randomisarjaa. Ja katselen (tai siis katselin, kone on päättänyt jumittaa ilkeästi, enkä ole päässyt katsomaan mitään) mm.Narutoa, Ourania, Lovelessia... :>

Luonteeltani olen ainakin näitten tutumpien ihmisten kanssa melko villi ja miulla on kieroutunut huumori. Mutta muuten sitten, tuntemattomien ihmisten kanssa saatan olla ihan vain hiljaa ja kököttää yksin nurkassa, eli olen siis siinä kohden ehkä melko ujo ja sulkeutunut. Tai no en tiedä o.O mutta että saa kyllä tulla sitten juttelemaan ;3
Harrastelen animen ja mangan lisäksi piirtämistä, pianonsoittoa ja yleistä hillumista.

Tässä nyt vähän minusta, tulen sitten kummittelemaan varmaan seuraavaana torstaina :twisted:
''Siis vaikka tuo nyt käyttäytyy tuolla tavalla, se ei ole mikään sellanen, sä tiedät kyllä mitä mä tarkoitan...''

suca

Viesti Kirjoittaja suca » Pe Syys 21, 2007 19:11

Päätin nyt kun vihdoin jaksoin tulla ja kirjoittaa tänne (eikä siinä mennyt kuin vain vuosi). Eli olen 13 ja nimi on suca tai sinä minut tunnetaan JOTKUissa (siis ne jotka tuntee) olen niitä joita kutsutaan chibeiksi tai en tiedä montako kutsutaan mutta tiedän yhden itseni lisäksi. Lyytyin JOTKUihin vuosi sitten ja olin mukana sailor moon projektissa. Luen kaikkea maasta taivaaseen ja yritän epätoivoisesti sivistää itseäni. Minua näkyy JOTKUjen animeilloissa mutta en uskalla tulla enää peli-iltoihin (koska kirsi on pelottava) olen sosiaalinen joten tulkaa hölisemään pienelle ihmiselle nurkassa. Ai niin ja harrastan kaiken ohessa piirtämistä :D

Henu-kun

Viesti Kirjoittaja Henu-kun » Ma Syys 24, 2007 18:25

yep.. voisinhan minäkin vihoin ja viimein esittäytyä. Eli, Henna-Riikka on nimi, ja Henu on pakollinen kutsumanimi. *evil* Olen jäsenvastaavana ja hoidan työtäni erinomaisesti, *köh köh* mut yritän parhaani ainakin. Minulla on huono muisti, enkä tunnista yleensäkkään uusia vanhoista. ^^'' Saatan hillua ja nauraa päättömästi ympäri jotkujen tiloja, se saattaa näyttää aika pelottavalta mutta uskokaa, kyl mä aina asian edessä rauhotun. Eli aina kun tulee kysyttävää, tulet vain vetämään tukasta tai hihasta, mistä ikinä kiinni saat. ^^ manga ja anime kiinnostus opn varmaan lähtenyt sieltä digimon ja pokemon ajoilta...ei tarkkaa tietoa. :D
"Let's play together, itsumo."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”