Kommentteja kaivataan

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

Willa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Willa » Pe Tammi 28, 2005 16:09

Yrh...vaahtokarkkeja..Mie oon kyllä veden kannalla,halpaa ja varmasti alkoholitonta :wink:

Rianka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka » Pe Helmi 11, 2005 10:26

Ehdottaisin, että seuraavaan mangapiiriin hankkisimme jostain cd-soittimen, jolla voisimme mangan lukemisen ohessa kuunnella musiikkia. Jos joku joensuussa asuva haluaisi tuoda seuraaviin mangapiireihin oman soittimensa, se olisi hienoa! Kiitän. ^-^
Jotkut osaa, Jotkut taas ei

Niko-Kun

Viesti Kirjoittaja Niko-Kun » Pe Helmi 11, 2005 13:06

Kuten tuolla sähköisessä keskustelussa oli juttua, tuo "mangapiirin" voisi järjestää hieman paremmin. Mutta kun kukaan ei halunnut. Se oli vain häröilyä tällä kerralla. Ja pelejä pyydettiin myös, vaikka meillä on peli-iltakin erikseen. (Danke! Danke!) Mutta kaikkien pitäisi tyytyä siihen musiikkiin, mitä soitetaan (vaikka kuinka hirveää omasta mielestä olisi)..

Kuinka muuten olisi jos järjestäisimme jotkut vuorot musiikin tuomiselle.
FREEDOM IS SLAVERY
PEACE IS WAR
IGNORANCE IS STRENGTH

ANIKI IS WATCHING YOU.

Lohku

Viesti Kirjoittaja Lohku » Pe Helmi 11, 2005 16:15

Siellä oli jotain musiikkia. En mie vaan huomannut ^^;
Jos halukkaita tuojia on paljon niin kaiketi pitää järjestää. Jos ei niin sitten tyydytään siihen mitä on.
Clamp is true art - Lohku

Rumarko

Viesti Kirjoittaja Rumarko » To Huhti 21, 2005 22:07

Nopeeta katottuna näytti ehdotuksista puuttuvan ruokailta. Eli kaikki joukolla sushin tekoa opettelemaan (taitaa kaikki muut osaa jo paitti mä). Keskustan cittarissa näytti olevan kaikki aineksetkin mitä hommassa tarttee, paitti että tokyokanista saa tilattuu noin puolet halvemmalla. Illan voi päättää sitten juomapeliin ;)

Rianka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka » Pe Huhti 22, 2005 08:22

Tästä sushinteosta puhuttiinkin, mutta sitä ei ikinä toteutettu mystisestä syystä... :? En muista edes miksi. Jos haluatte tehdä sushia, voidaan tietenkin yrittää järjestää joku tila, minne voisitte mennä tekemään sushin joku ilta. Laitetaanpa mietintään. *kirjoittaa ohjelmalistaan lisäyksen*

Lohku

Viesti Kirjoittaja Lohku » Su Huhti 24, 2005 23:09

Allekirjoittaneen itämainen keittiö kirjassa oli jotain sushi ohjetta japanin alla... kala-allergikkona skippasi sen vaikka sushi joidenkin mielestä voi tehdä ilman kalaakin...
Clamp is true art - Lohku

o

Viesti Kirjoittaja o » La Joulu 03, 2005 17:47

.
Viimeksi muokannut o, Ke Maalis 07, 2018 22:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Rianka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka » La Joulu 03, 2005 18:32

draicon_ociard kirjoitti:tässäpä lisää ideaa JOTKUjen ohjelmaan, en tiedä onko mainittu täällä, mutta ainakin on kieputeltu keskusteluissa kauan.

Kunnon photoshootteja.

Tätä on suunniteltu ja alustavaksi aikatauluksi on mietitty photoshoottia paikassa X n.tammikuun puolivälissä. Kerromme lisää, kun jotkujen cosplaytakapirut saavat asian selvitettyä... :) Ilmoittelemme mahdollisimman pian, kun saamme tietoa asiasta.

Kakusenai_namida
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakusenai_namida » Su Joulu 04, 2005 17:50

No te ette minua varmaan tunne mutta minä olen Joensuusta enkä EDELLEEN ole kerennyt osallistua mihinkään... Juontipeli olisi kivaa mutta minä olen vasta 12... Ja missä näitä Jotkujen tilaisuuksia yleensä pidetään?
FABULOUS~

Willa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Willa » Su Joulu 04, 2005 18:15

Zakuro-chan kirjoitti:No te ette minua varmaan tunne mutta minä olen Joensuusta enkä EDELLEEN ole kerennyt osallistua mihinkään... Juontipeli olisi kivaa mutta minä olen vasta 12... Ja missä näitä Jotkujen tilaisuuksia yleensä pidetään?

Jotkut kokoontuvat vielä nyt Joensuun normaalikoulun lukiolla eli Norssilla joka torstai (Tulliportinkatu 1)

mm.tuolla:
http://forums.animeunioni.org/viewtopic.php?t=2716

ja Jotkujen sivuilla tarkempia tietoja.

AM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AM » La Joulu 17, 2005 23:33

Nyt kun vampyyriallnighteri on turvallisesti ohi. Voisi alkaa suunnitelemaan seuraava aihetta. Ajankohdaksi voisi sopia hyvin kevättalvi (maalis-huhtikuu). Aiheina on ollut tähän scifi ja vampyyrit, viime keväänä katsottiin kaikkea sekalaista actionpainoitteista (Jin-Roh, Gunsmith Cats OVAt, Now and Then, Here and There ja Lupin III).
Uutta aihetta ehdottelijat voisivat keksiä vaihteen vuoksi jotain aiemmin kokeilemetonta, kuten shoujo- tai fantasia-allnighteria.
Antti Myller - Joensuun Otakuiden rahastonhoitaja, tekniikka- ja jäsenvastaava - Kawaconin talousvastaava.
MyAnimelist, figut & last.fm.

iina

Viesti Kirjoittaja iina » Su Joulu 18, 2005 13:04

Sohjofantasiaa.. :D
Taikatyttöjä ja söpöilyä. Tosin sen rinnalle saattaisi olla ihan viisasta ottaa jotain muutakin, jospa vaikka ihan perinteisempää fantasiaa.

Jos vaan aikataulut sopii niin tulen taas vierailemaan ^^

~ Pessimisti näkee vaikeutta joka tehtävässä, optimisti näkee tehtävää joka vaikeudessa ~

rasla

Viesti Kirjoittaja rasla » Su Joulu 18, 2005 13:52

mie tukisin kyllä tuota fantsua kaikin voimin
se on hassu käsitys, että kofuja voisi muka syödä liikaa

pyopyo

Viesti Kirjoittaja pyopyo » Su Joulu 18, 2005 23:38

Fantasia kuulostaisi erinomaiselta idealta. <3
"Jos monta hommaa, jotka olisivat voineet mennä pieleen, ei olisi mennyt pieleen, niiden olisi ollut ehdottomasti parempi mennä pieleen."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”