Kierrätysketju - yleinen

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

Inuyasha

Viesti Kirjoittaja Inuyasha » Ma Tammi 16, 2006 18:32

Kiitokset informaatiosta! Äitini kai odotti suurempaa summaa *naurua*, kun kerroin hänelle niin ilme pehmeni :D Kuulostaa kivalta.

Vegetto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vegetto » Ti Tammi 17, 2006 11:34

Einherjar kirjoitti:Semmosta Fantsussa kuulin myyjältä, että manga-kokoelma tulee tässä lähiaikoina kasvamaan huomattavasti.
Kuulemma ihan hyllyjä ollaan hommaamassa :shock:
Itse kävin Joensuussa 14.1.2006 ja kävin fantussa. Viime käynnistä olikin jo aikaa... Huomasin heti, että kokonainen hylly oli uhrattu tilasta mangalle :roll: ja vielkäin nuo Warhammerit olivat kaupan suurin tilan viejä. Hinnat olivat ehkä liian suuret (jotkut mangoista reilusti yli 20€) ja kauppias oli aika...omituinen... :lol:
Tulipahan mieleen, että taitaa kauppias enemmän itse käyttää kaupan tuotteita, kuin niitä ostetaan (ei pahalla), mutta ihan hyvä kun aikuisetkin harrastavat tälläisiä. Btw oliko fantussa Jotkuja klo: 10-12 aikaan?
Aika turha viesti, mutta oli pakko lähettää.
知恵者一人馬鹿万人
http://inhaenua.deviantart.com/

Rianka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka » Ti Tammi 17, 2006 13:44

Kuten AM:n sanoi, jäsenmaksu päätetään joka vuosi erikseen ja tänä vuonna maksu todennäköisesti nousee, koska ajattelimme järjestää tänä vuonna enemmän hupia, joka tietenkin maksaa rahaa. Ja ehkä tänä vuonna myös saisimme sponsoreita. Mutta siitä keskustelemme lisää tällä viikolla hallituksen kokouksessa.

[/off]
Vegetto kirjoitti: Btw oliko fantussa Jotkuja klo: 10-12 aikaan?
Aika turha viesti, mutta oli pakko lähettää.
Myönnän olleeni fantsussa lauantain 14.1 klo:12-13.00 aikoihin. x_X' En tiedä kuitenkaan olenko sama ihminen, jota tarkoitat.
[/off]
Jotkut osaa, Jotkut taas ei

Cosmic
Viesti:

Kavereita?

Viesti Kirjoittaja Cosmic » La Huhti 08, 2006 11:36

Siis olen muutanut Läheltä Kajaani nyt tänne joensuuhun ja tarkalleen sijaintini on tällä hetkellä rantakylässä. Kaipaisiin jotain todella ihanaa ihmistä, joka tutustuttaisi minua vähän paikoihin ja jonka kanssa voisi muutenkin viettää aikaa... Siis please joku ihana ihminen pistä mailia asiil_86@hotmail.com
"The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return" (Nat King Cole)
"If you want to be loved,then love..."

PunkkuH
Viesti:

Uusia kavereita haikailen, MYÖS!

Viesti Kirjoittaja PunkkuH » To Heinä 20, 2006 23:22

Täällä on myös yksi ihminen vailla uusia kavereita Joensuu/Outokumpu seudulta ^^ Olen muuttamassa täältä etelästä Outokumpuun ja Joensuu on lähin isoin kaupunki josta toivoisin saavani uusia kavereita jotka olisivat kiinnostuneita aika lailla samoista asioista, piirtäminen, cosplay, animet ja manga, eläimet .. jne :) Olen tyttö jos kukaan ihmettelee ^^ Viimein voisin osallistua myös johonkin Otaku-toimintaan koska olen kotoisin niin pieneltä paikkakunnalta ettei siellä ole mitään yhdistyksiä :(
Viimeksi muokannut PunkkuH, To Tammi 10, 2008 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Da zo to~~

yaci
Viesti:

Joensuuhun anime tapahtumaa..?

Viesti Kirjoittaja yaci » Ti Elo 15, 2006 16:04

Elikkäs haluaisin kysyä että onko Joensuuhun tulossa anime tapahtumaa ja jos olisi tulossa niin milloin se lainen olisi ? (onko suunnitteilla?) Itselläni on ainakin hankaluuksia päästä anime tapahtumoihin kun ei kyytejä tahdo aina löytä niin kauvas ja se on harmi. Olen ainakin kuullut että tälläisiä toiveita voisi esittää paikkakunnan animeyhdistyksille :wink:

Willa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Willa » Ti Elo 15, 2006 16:08

Sanotaan näin, että mikään ei ole mahdotonta ;)
(ainakaan sitten, kun saadaan lotossa päävoitto otettuamme kimppaloton jostain pienestä peräkylän kioskista.)

Ja juu, toiveita saa ja pitää esittää. Seura arvostaa toiveita^^.

Rianka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka » Ke Elo 16, 2006 09:14

Kuten Willa sanoi, mikään ei ole mahdotonta. ^__^ Mutta kuitenkin conin säätäminen on sellainen urakka, että siihen menee kuukausitolkulla aikaa ja kymmenittäin hermoromahduksen saavia järkkäreitä, joten sellaista tuskin kovin nopeasti joensuuhun saadaan.

Jotkut järjestää tunnetusti yhteiskyyteja tapahtumiin, eli jos kiinnostaa, niin kannattaa ilmoittaa kiinnostuksensa lähtöön täällä foorumilla tai sitten jotkujen omalla irc-kanavalla. Animeconin autot ovat valitettavasti jo täynnä, mutta seuraavaan tapahtumaan (elikkäs Traconiin) ei ole vielä suunniteltu kyytejä. Kannattaa osallistua kimppakyyteihin, kustannukset nimittäin puolittuvat ja rahaa säästää tuntuvasti.

Pluie

Taidegalleria Jotkujen iltaan?

Viesti Kirjoittaja Pluie » Pe Loka 20, 2006 20:05

Tuli hetken villi ajatus siitä että voisiko joskus Jotkuissa pitää jonkun illan ns. taidegallerian johon voisivat Jotku-otukset tuoda näytilleen omia töherryksiään? Kiinnostaisi nähdä millaisia aarteita ihmisiltä löytyisi. Tämän voisi pitää vaikka peli-illassa niin olisi jotain vaihtelua.
Tälläinen ehdotus tuli vaan mieleen.

Willa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Willa » Pe Loka 20, 2006 20:38

Tai mahdollisesti pistää se esittely pystyyn vaikkapa naitterin ajaksi, jolloin olisi ehkä myös mahdollista myydä printtejä töistään ;) (tai tilata tekijältä, jos ei sillä hetkellä ole printtejä töistä mukana)

Hyvä idea^^. Katsotaan mitä keksitään tämän idean suhteen.

PikkuRotta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PikkuRotta » Pe Loka 20, 2006 22:22

Joo :D Saisiko sinne raahata villaotuksiakin? Minä kun olen ennemminkin tehnyt huovutusotuksia kuin piirtänyt :? Olisi tosiaankin mukava nähdä muiden töitä :) Joka kerta kun olen nähnyt jonkun piirtävän niin olen yrittänyt päästä näkemään mitä hän piirtää ja onko piirtäjällä lisää piirroksia näytettäväksi.

Liliel

Viesti Kirjoittaja Liliel » La Loka 21, 2006 17:54

Kuulostaa kivalta idealta. Minä ainakin olisin valmis printtailemaan töitäni ja tuomaan myös sitten ihan uniikkeja mukanani. Piirroslehtiö/-kansio kulkee jatkuvasti mukana.

Pluie

Viesti Kirjoittaja Pluie » La Loka 21, 2006 22:59

PikkuRotta kirjoitti:Joo :D Saisiko sinne raahata villaotuksiakin? Minä kun olen ennemminkin tehnyt huovutusotuksia kuin piirtänyt :?
Joo, tottakai villaotuksetkin olisi tervetulleita. Se kissabussi oli ylisöpö, ihastuin siihen täysin. ^^
Naitteri voisi tosissaan olla yksi vaihtoehto, sinne luultavemmin olisi tulossa enemmän porukkaa --> enemmän taidetta

Willa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Willa » Su Loka 22, 2006 11:18

Tai mikäli ihmiset eivät jaksa odottaa seuraavaan naitteriin, voidaan järjestää jotain ihan peli-illassa, jolloin näkeee hieman miten ihmisiä kiinnostaa/vähemmällä ihmisporukalla voi olla helpompaa aloittaa ;)

Lohku

Viesti Kirjoittaja Lohku » Su Loka 22, 2006 19:31

Minusta idea ei ole hyvä.... Vaan loistava. Tehkää ihmeessä. Toisena asiaan liittyvänä juttuna Impromanga tai muut yleiset taideprojektit olisi kiva saada taas pyörimään. Liekkö Miruka tai joku muu voi alkaa hoitamaan asiaa?
Clamp is true art - Lohku

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”