Tanssia~

JOTKUT - Joensuun Otakut on Pohjois-Karjalassa toimiva yhdistys, joka toimii Japanilaisen animaation ja sarjakuvan harrastajien kohtauspaikkana.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Jotkut / Aktiivit

Gahika

Tanssia~

Viesti Kirjoittaja Gahika » La Marras 27, 2010 00:04

Heij hyvä herrasväki~

Katsottuani erään musikaalin,
Kuroshitsuji musical: The most beautiful death in the world,
olen halunnut koota ryhmän, jonka suuri tavoite yksinkertaisuudessaan olisi oppia yksi kyseisen musikaalin tansseista, toisen kappaleen, "Soul Reaper Dispatch Society" shinigami tanssi~
http://www.youtube.com/watch?v=j-bejR4P ... re=related

Siksi tämän tänne Jotkujen sivuille laitan, sillä itse asun Joensuussa ja toivoisin ihmisten asuvan jossain lähistöllä, että pääsisimme mahdollisesti harjoittelemaankin useammin kuin kerran vuodessa~

Eli niin, Tanssiin tarvittaisiin ainakin:
Grell Sutcliffe: Eräs Kaverini on lupautunut jo tähän
William T Spears: Tarkoitus olisi itse tanssia Willienä
Erick Slingby: Mahdollisesti Inami-sama tältä foorumilta tulossa
Alan Humphries:
Ronald Knox: Liliel tältä foorumilta ^^
Ja sitten vielä vähintään kuusi nimeltämainitsematonta shinigamia, jotta tanssista tulisi hyvän näköinen...
(Kuvat shinigameista: http://a3.twimg.com/profile_background_ ... covers.jpg Vasemmalta oikealle: Ronald, Erick Alan, Grelle ja William)
Muilla kuin viidellä nimetyllä shinigamilla olisi yllään vain kokomusta puku, valkoinen kauluspaita ja musta kravatti~

Tarkoitus ei siis olisi itse tuota laulaa, vaan musiikki tulisi levyltä, ja kohdat vain näyteltäisiin niin hyvin, että näyttäisi, että me itse sen laulamme.
Osaa koreografiasta olisi välttämätöntä hiukan muokata... Esim. porraskohtaukset, ihmisten paikat, penkit jne. Niin paljon riippuu ympäristöstä..

Olen kaavaillut, että sitten saisimme tämän jossain conissa myös esittääkkin, ei nyt tietenkään omana ohjelmanumerona, mutta vain pienenä esityksenä~

Minkäänlaista tanssikokemusta en vaadi, mutta kunhan et nyt aivan siitä rytmitajuttomimmasta päästä olisi, niin olet aina tervetullut~

~Tanssijoita kaivaten, Gahika~ :mrgreen:

Palaa sivulle “Jotkut - Joensuun Otakut”