Missä törmäsitte ensimmäisen kerran Anime-lehteen?

Anime-lehden virallinen keskustelualue. Keskustele tällä alueella Anime-lehdestä - sisällöstä, ehdotuksista ja muusta lehtiin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä H-Town Oy:n asiakaspalveluun. Yhteystiedot web-sivuilla http://www.animelehti.fi/

Valvojat: Tsubasa, Animeunionin Foorumiaktiivit

Èlewyn

Viesti Kirjoittaja Èlewyn » Ke Touko 02, 2007 19:25

Ensimmäinen animelehteni, jonka ostin, oli numero 2, jonka satuin taannoin näkemään ruokakaupassa ollessani. Tietysti sitä piti sitten mennä äidiltä kinuamaan ja siitä lähtien sitä onkin tullut osteltua aktiivisesti(tilaaja nykyään). Silloin harmittelin etten ollut jo ensimmäistä lehteä huomannut, joten se uupukin edelleen kokoelmastani(parin satunnaisen numeron kanssa)
En ollut tiennyt tästä muistaakseni aikaisemmin mitään kautta - kunhan vain satuin löytämään lehtihyllystä, netin kautta en ollut huomannut kyseisen lehden olemassaoloa.

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » Ke Touko 02, 2007 19:38

Taisi lähikaupassa olla. Otti vain pikaisesti silmään, en ehtinyt jäämään selaamaan. Kuitenkin tajusin mikä lehti kyseessä oli. Myöhemmin sitten ostin lehden itselleni toisen lähikaupan lehtipisteestä. Hyväksi todettu on.
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

hidiz

Viesti Kirjoittaja hidiz » Ke Touko 02, 2007 19:46

"Alkemistien matkassa mukana Anime-lehti! Uusin numero nyt kaupoissa!" jotenki noinhan se menee, mainos siinä fma:ssa..? sieltä se vasta pääs mieleen ja seuraavana päivänä heti menin ostamaan.
Mainoksen uhri :shock:
Incognito, sarjakuva narkomaani.

Kirsikkahomo

animelehti

Viesti Kirjoittaja Kirsikkahomo » Su Touko 06, 2007 21:06

ensin löysin animen ja mangan ja sitten kuulin kaverini tilaavan
animelehteä sain lukea tältä muutamia numeroita.
mutta pari kuukautta myöhemmin aloin itsekkin ostaa :D
en ole vielä tilaaja mutta aion joskus tilata

Seizer
Viesti:

Missä törmäsitte ensimmäisen kerran Anime-lehteen?

Viesti Kirjoittaja Seizer » Ma Touko 07, 2007 12:12

Joskus kauan kauan sitten, kun olin vaihteeksi valvonut koko yön ja aurinko alkoi jo sarastaa, laitoin TVn päälle ja katselin Huomenta Suomea.
Näin siellä yllättäen pari tuttua kasvoa, taisivat kuulua herroille Thomas Puha sekä Mauno Joukamaa.
Jotain he sepittivät animesta ja Jaapponin kulttuurista sun muuta, taisivat olla promosoimassa samalla Animelehden tulevaa ensimmäistä numeroa. Kehtasivat siellä näyttää NGEn openinginkin.
Sen haastattelun jälkeen typottelin erään osoitteen selaimeen ja löysin aika karut sivut josta hetkeä myöhemmin sain tilattua kyseisen vessapaperiläpyskän kotio, kun he päättivät alkaa lehteä jakamaan Kansalle.

Eli käsitteenä Huomenta Suomessa, fyysisesti kun eka läpyskä kolahti postiluukusta(kolahti koska se tuli ison kirjekuoren sisällä ellen aivan väärin muista).
Anything can happen, it depends on the people. -Seizer #anime.fin@chatsociety

Suni

Viesti Kirjoittaja Suni » Ma Touko 07, 2007 14:32

Ensimmäisen kerran kun aloitin tilaamaan animelehteä rupesin käymään animelehden sivulla.Tai sitten muistelisin että ennen kuin tilasin animelehteä kävin sielllä silloin tällöin.Heti kun aloin tilaamaan olen ruvennut useammin käymään siellä. :P
Lately, you don't even talk to me.

kuroigaze

Viesti Kirjoittaja kuroigaze » To Touko 10, 2007 21:21

Itte bongasin kolmos numeron sittarista ;D siitä lähin olen niitä ostellut sitte jonku ajan päästä aloin tilamaan :D
;D heheh

Tomzzan

Viesti Kirjoittaja Tomzzan » La Kesä 30, 2007 15:58

Tais olla kaverin luona huomasin anime lehden
Sayonara!

Tiikeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiikeri » La Kesä 30, 2007 18:48

Kävelin pahaa aavistamattomana citymarketissa ja yhtäkkiä huomasin lehtihyllyssä lehden jossa luki isolla ANIME. Tiesin heti että sen on minulle tarkoitettu ja ostin. Oli vielä ihan ykkös numero, eikä yhtään ole jäänyt välistä.
Älä tule paha sauma, tule hyvä sauma...

Haeym

Viesti Kirjoittaja Haeym » To Heinä 05, 2007 15:31

Hee, parhaan ystäväni sitä näin lukevan ja itsekkin sen sitten luin. Tässä juuri vähänaikaa sitten tilasinkin sen. ^^

Furry

Viesti Kirjoittaja Furry » Ti Heinä 24, 2007 13:28

Lähikaupassa. Ostin pari ja sitten tilasin.
<($_$)>

Nazukka

Viesti Kirjoittaja Nazukka » Ti Heinä 24, 2007 15:28

Kirputorilla, ostin kahdelle kaverilleni kummallekkin taisin kolme numeroa ostaa, halvalla kun sain. En mangaharrastuksen alkuvaiheessa ostanut itselleni anime lehteä, mutta näin numeron 17/2007 houkuttelevan kannen niin siitä lähtien olen irtonumeroita ostanut....:)
-Please tell me your new password. remember to spesify uppercase and lowercase, and i highly recommend that this time you mix in some numbers or characters!!
-I told you NO!!!
-You mean, no?

Vicious

Viesti Kirjoittaja Vicious » To Elo 23, 2007 19:30

Minä aloitin ostamaan Anime-lehteä irtonumeroina aika myöhään. Oli ehtinyt jo aika monta Anime-lehteä ilmestyä, mutta nehän voi tilata jostain nettikaupasta tai jostain - jos tietoni on väärää, niin joku asiasta tietoinen henkilö voi korjata. Olen ajatellut alkaa tilata Anime-lehteä, sillä irtonumeroita ostaessa huomaa, että lompakko alkaa tyhjentyä nopeasti. Tarkoitan siis sitä, että tilaaminen on halvempi keino.

R-Kioskilla tutustuin Anime-lehteen ensimmäistä kertaa.

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Pe Elo 24, 2007 04:23

Heti ensimmäisestä numerosta. Kaverini oli huomannut siellä sen ja sanoi minulle.

Absolutehe

Viesti Kirjoittaja Absolutehe » Pe Elo 24, 2007 17:07

Muistan sen kuin toissapäivän: Olin Ärrällä.
Ja sillon, hyllyssä oli lehti, joka komeili Anime-lehti nimikkeen alla.
Ja se kansi. En luultavasti tule koskaan unohtamaan ensikosketustani Anime-lehteen.
Silloin mietin: Vau, Anime!
Ja ensirakkauteni animeen syntyi.

Selailin lehteä, tein löydön, joka muutti kaikki käsitykseni japanilaisesta animesta. Sen jälkeen katselin joka kerta uuden ilmestyttyä lehden muita numeroita, joiden kannet eivät päässeet iskemään yhtä lujaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime-lehti”