Jovin Nuorisokeskuksen tilojen vuokrauksesta

Keskustelua Lahden Otakuliitto Bakanoiden toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Bakanat/Aktiivit

NiuNiu
Viesti:

Jovin Nuorisokeskuksen tilojen vuokrauksesta

Viesti Kirjoittaja NiuNiu » La Marras 27, 2004 19:12

Olen tällä viikolla lähettänyt Joutjärven Nuorisokeskukselle (Tenavakatu 13) sähköpostia, jossa esittelin ryhmämme, kerroin toiminnastamme ja kyselin mahdollisia tilojen varauksia käyttöömme mm. All/Late Nightereita ja saunailtaa varten. Vuokrakustannuksista on myös kysytty. Odottelen nyt yhteydenottoa Jovin suunnalta (eilen minulle oli tosin soitettu tuntemattomasta numerosta, kun olin teatterilla, eli ehkä kysymyksiimme vastataan nopeammin kuin luulen). Ilmoittelen lisää asiasta Yoohan tai Sorsamonin kautta teille, jos olen ehtinyt kotiutua Savoon vastauksen saapuessa. Heillä on tiedossaan myös Yoohan (organisaattorimme) yhteystiedot, jos he jostain syystä eivät minua tavoita.

Jos joku ei vielä ole asiasta tietoinen, Jovilla on mm. mahdollisuus pyörittää VHS- ja DVD-elokuvia valkokankaalle liikuntasalissa. "Olohuoneesta" löytyvät pleikkari, muutama telkkari, kaksi biljardipöytää, muutama muu pöytäpeli (kuten pingis) ja läjä lautapelejä. Taka-osista löytyy viihtyisä takkahuone ja muistaakseni sen yhteydessä on myöskin sauna. Jovilla on myös pieni kahvila.
Embrace the total dork in yourself - life is too short to be cool!
NiuNiu Deviantart
NiuNiu Fanfiction.net

Palaa sivulle “Lahden Otakuliitto Bakanat”