It's alive! It's here! It's useless! The first message!

Keskustelua Lahden Otakuliitto Bakanoiden toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Bakanat/Aktiivit

Misha

Liittyminen

Viesti Kirjoittaja Misha » Ti Kesä 28, 2005 17:05

Kysymykseni on... Voiko tähän Otakuliittoon vielä liittyä ja mitä liittymiseen vaaditaan? Voiko myös ystäväni Nastolasta liittyä? :D

Ezkoz

Viesti Kirjoittaja Ezkoz » Ti Kesä 28, 2005 19:58

Vaustaus on: Voi, paikalle tulemisen. Voi.
Parempi syötetty lammas,
kuin kilo mämmiä saappaassa.

Deathgod
Viesti:

WOW

Viesti Kirjoittaja Deathgod » La Marras 05, 2005 01:52

Lahessa on oma anime yhteisö :shock:, oon asunnu jo 6 vuotta lahessa ja vasta tänään huomasin tän Otakuliitton :oops:... mistä vois saada lisä tietoo tästä liitosta???
"When a person has something precious to protect, that is when they truly become strong."

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Re: WOW

Viesti Kirjoittaja kyuu » La Marras 05, 2005 05:37

Deathgod kirjoitti:Lahessa on oma anime yhteisö :shock:, oon asunnu jo 6 vuotta lahessa ja vasta tänään huomasin tän Otakuliitton :oops:... mistä vois saada lisä tietoo tästä liitosta???
Tälleen ihan ulkopuolisena heitän väliin, että aika hyvin ainakin minun mielestä ainakin lukee heitin kotisivuilla.

http://bakanat.animeunioni.org/

Lienee hyvä idea ilmaantua johonkin heidän tapahtumaan.

Wakizashi

Viesti Kirjoittaja Wakizashi » Su Marras 06, 2005 16:26

Ollaan me sitä yritetty aika hyvin mainostaa ja mulla on tullu vähän semmonen olo että vasta tässä ihan viimeaikoina sana on vasta ruvennu kunnolla leviämään. Ihan vaan sivukommenttina, että onkos täällä paljonki flamettajia ja mikä on toleranssi sellaista kansanosaa kohtaan?

Wakizashi

Re: Liittyminen

Viesti Kirjoittaja Wakizashi » Su Marras 06, 2005 16:32

Misha kirjoitti:Kysymykseni on... Voiko tähän Otakuliittoon vielä liittyä ja mitä liittymiseen vaaditaan? Voiko myös ystäväni Nastolasta liittyä? :D
No siis pääsyhän on vapaa kaikille ja (itsekin olen nastolasta ja olen tässä ollut vouden jäsenenä :3) vaatimuksista sen verran että mukaan tarvitaan lähinnä hyvää mieltä ja innostusta aiheeseen =^_^= eli kannattaa tula ihan käymään vaikka tiistain kokouksessa ja jos sattuu menosta pitämään niin maksaa sen huiman 5e jäsenmaksun.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ma Marras 07, 2005 00:49

Wakizashi kirjoitti:Ollaan me sitä yritetty aika hyvin mainostaa ja mulla on tullu vähän semmonen olo että vasta tässä ihan viimeaikoina sana on vasta ruvennu kunnolla leviämään. Ihan vaan sivukommenttina, että onkos täällä paljonki flamettajia ja mikä on toleranssi sellaista kansanosaa kohtaan?
Oletan että tässä kohtaa "täällä" on siis nämä keskustelualueet, joten koitan sanoa jotain fiksua.

Foorumin säännöissä todetaan ihan yleisesti että päätön haukkuminen (=flametus) ja toki laissakin kielletyt herjaus ja kunnianloukkaus eivät tänne kuulu. Nämä yleiset, lähinnä maalaisjärjen sanomat pykälät vaikuttavat.

Käytännön tasolla, jokainen yhdistys saa melko vapaasti ylläpitää omaa foorumialuettaan niin kuin haluaa, säätää paikallisia lisäohjeita/sääntöjä/vihjeitä. Näinhän teilläkin on Venomi-täti kirjoitellut tuohon tämän alueen ylimpään viestiin.

Aika vähäistä on tuollainen väärinkäyttely ollut koko foorumienkin alueella. Toki kärkkäitä mielipiteitä nyt näkyy tuon tuosta, mutta ei niissä sinänsä mitään vikaa ole kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahden Otakuliitto Bakanat”