It's alive! It's here! It's useless! The first message!

Keskustelua Lahden Otakuliitto Bakanoiden toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Bakanat/Aktiivit

Plati
Viesti:

It's alive! It's here! It's useless! The first message!

Viesti Kirjoittaja Plati » Su Loka 10, 2004 00:42

Mitähän me olemme odottaneet? Mikä meiltä puuttui? Foorumi.
On sanottu, että ensimmäinen viesti on tärkeä, joten tehdään siitä tärkeä. Tärkeää sanottavaa ei kyllä minulta löydy, mutta ainahan se on kiva kirjoittaa ensimmäinen viesti, vaikka siitä vihat päälle saisikin.

Itse Bakanoista saa joku korkea-arvoisempi henkilö kertoa, minä vain yritän tehdä tästä ensimmäisestä viestistä mukavan ja samalla myöskin ärsyttävän. Toivoen tietenkin, että tätä ei poisteta. Sinänsä se on harmi viedä tämä ihana neitsyys, mutta jonkun se on tehtävä ja tunsin tarpeen tehdä sen. Ja tämä tässä on tämmöistä kivaa paskan jauhamista, mutta ensimmäinen viesti pitää olla pitkä! Se on kirjoittamaton sääntö.

Mieleni tekisi keskustella vaikka sukkien väristä, mutta miksipä sen tehdä kun siinä ei ole mitään järkeä? Sinänsä sukat ovat kyllä tärkeitä, muutenhan varpaamme palelelisivat talvella ja myöskin mahdollisesti Suomen kesällä. Sehän on tunnetusti niin lämmin ja hyvä ilmainen. Varsinkin tämä viime kesä. Ja myöskin, ilman sukkia kenkämme haisisivat vielä enemmän luultavasti, mutta mistäpä sitä koskaan tietäisi. Tosin, ilman sukkia ei olisi vähemmän pestävää, jossa taas säästyisi aikaa ja vaivaa. Se sukista sitten. Ja seuraavaan aiheeseen.

Kyllä se ensimmäinen viesti on tärkeä, joten sanomani on....

I WIN!!

Ezkoz

Viesti Kirjoittaja Ezkoz » Ke Loka 13, 2004 14:18

Kyllä kyllä, foorumit meiltä tosiaan vielä puuttuivatkin. Oli ilo kuulla, että sekin asia saatiin viimein järjestykseen. Valtavat kiitokset Kyuulle ja suomen animeunionille kaikesta teknisestä tuesta mitä olemme saaneet.

Vielä tällä hetkellä vanhat sivut löytyvät osoitteetsta http://bakanat.animeunioni.org. Ja KYLLÄ, uudet ovat tekeillä, älkää valittako. Ilmoittelen sitten lisää, kun tämäkin projekti etenee..

... Jatkakaa...
Parempi syötetty lammas,
kuin kilo mämmiä saappaassa.

CheZ

Viesti Kirjoittaja CheZ » Ke Loka 13, 2004 15:18

Jee! Foorumit on aina kivoja... Voi höpöttää kaikkee turhaa 8)
Yes. I'm with stupid.

Spiralmind
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spiralmind » To Loka 14, 2004 02:30

hoplaa \o/

:shock:

Hienoa että on tämä foorumi auennut.

Eipä muuta.

Sorsamon

Viesti Kirjoittaja Sorsamon » Pe Loka 15, 2004 08:56

Kuinka hienoa. Olemme siis vihdoin saaneet foorumin. Hämmästyttävää vain on, että tälle foorumille on luotu ihan erillinen osio?

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Pe Loka 15, 2004 09:10

Sorsamon kirjoitti:Hämmästyttävää vain on, että tälle foorumille on luotu ihan erillinen osio?
Ei oikeastaan, osio "Muut suomalaiset animeyhdistykset ja -yhteisöt" on kyllä jo aikaisemminkin ollut olemassa, se on vain ollut viime aikoina tyhjillään.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Plati
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plati » Pe Loka 15, 2004 09:38

Nii, nyt vasta on ollut syytä tehdä täytettä. Kyllä se Lahti on hyvä paikka. Me osataan. Jos ei muuta, niin ainakin teinimme osaavat juoda viikonloppuna kaikkea paskaa.
Juuri eilenkin joku 15v tuli esittelee kaverilleen tulitikkuaskia täynnä ruohoa.. "Kato mitä mulla on... Haista..".. Oli vähän.. "Ei helvetti." olo.. Se siitä sitten. Tervetuloa Lahteen.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Loka 15, 2004 16:57

Plati kirjoitti:Nii, nyt vasta on ollut syytä tehdä täytettä. Kyllä se Lahti on hyvä paikka.
Termihän on "Lahti on mesta paikka"

Mutta joka tapauksessa, tämän alueen tyhjiö on pitkälti selitetty sillä että tässä aiemmin olleet foorumit (cosplay, kamy, jinsei, tsukiai) ovat päätyneet/joutuneet Animeunionin jäseniksi ja sen kautta siirtyneet ravintoketjussa ylöspäin.
Kyuu Eturautti - IRC:Kyuu @ irc.b2irc.net
Puheenjohtaja - Säätöyhteisö B2 ry
Varapuheenjohtaja - Tampere Kuplii ry
Valokuvaaja/roudari - Cosplay Finland Tour

Sorsamon

Viesti Kirjoittaja Sorsamon » Su Loka 17, 2004 10:20

Hoh? Minulla on ollut semmoinen käsitys, että kuuluisimme jo Animeunioniin?

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Loka 17, 2004 16:56

Sorsamon kirjoitti:Hoh? Minulla on ollut semmoinen käsitys, että kuuluisimme jo Animeunioniin?
RTFM, ystävä hyvä. Animeunioni kyllä tukee uusiakin yhdistyksiä heti alusta, silloin yleensä eniten apua tarvitaan.

Yleensä yhdistys ehtii vanheta vuoden-pari ennen kuin varsinaisesti hakee mukaan unionin toimintaan. Ja tiedänmuistan varsin hyvin että sinäkin olet saanut kerran-pari erään postituslistan arkiston viestin, jossa kerrotaan miten hommaan pääsee mukaan.

Älkää murehtiko siitä tässä vaiheessa. Kiirettä teillä ei ole.
Kyuu Eturautti - IRC:Kyuu @ irc.b2irc.net
Puheenjohtaja - Säätöyhteisö B2 ry
Varapuheenjohtaja - Tampere Kuplii ry
Valokuvaaja/roudari - Cosplay Finland Tour

Jakoavain
Turun keisari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jakoavain » Ma Loka 18, 2004 22:09

zOMG IT'S A FORUM! *fapfapfap*

Eh, joo, minäkin löysin tänne, hienoa että saatiin foorumi. ...jotain kehittävää tähän..

Plati
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plati » Pe Loka 22, 2004 10:36

No hienoa, että löysit tänne ja annoit itsestäsi hyvän vaikutelman. Mutta sä voisit kyllä löytää ties sinne kokouksiiki välillä. Vai mitä oot mieltä?

foxmanic

Viesti Kirjoittaja foxmanic » Pe Loka 22, 2004 20:01

Heh. Pitää munkin saada suuri suuni avata... =3
Eli Bakanoitten ansiosta mulla on joka kuukausi pari päivää enemmän elämää. Muulloin istun hiljaa huoneessani kuunnellen musiikkia ja mietin pitäisikö mennä välillä ulos... Eli kaikkien lahden lähiseuduilla (ja lahdessa tietysti myös) pitäisi liittyä Bakanoihin; Siitä saa sisältöä elämään! Nähdään kokouksissa!
En ole hullu. Olen taiteilija. (tai niin ainakin yritän ihmisille uskotella)

Aimi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimi » Ma Huhti 04, 2005 12:56

Olen hakemassa Lahteen opiskelemaan ja melko varmasti sinne varmasti muutakin jos vain pääsen. Olisi mukavaa tietää miten tälläiseen ihanaan yhdistykseen voisi liittyä? Maksaako liittyminen mitään? Miten vaikeaa/helppoa juuri Lahteen muuttaneen on kokoukseen löytää? Mitä asioita kokouksissa (esim.) käsitellään?

Lumilintu

Viesti Kirjoittaja Lumilintu » Ma Touko 23, 2005 11:41

Niin pitää nyt itsekin vielä kysellä teidän kokousten tarkkaa aikaa, kun noilla sivuilla on päivitykset hieman vanhoja... Onko kokoukset siis silloin tiistaisin ja klo 17.00? Ite oon asunu Lahdessa jo pian vuoden ja nyt oon alkanu vasta tajuamaan että hei, Bakanoihin vois vaikka liittyä... Pitkät piuhat! Joo, ois kiva tulla käymään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahden Otakuliitto Bakanat”