Japan Pop vai Animelehti?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Anime vai Japan Pop?

Japan Pop
76
26%
Anime
85
29%
Kummatkin
102
34%
Ei kumpikaan, prkl
34
11%

Ääniä yhteensä: 297

madu
Viesti:

Re: Japan Pop vai Animelehti?

Viesti Kirjoittaja madu » La Syys 06, 2008 09:38

Otaku-lehti tosin on/oli olemassa erikseen fanzinen muodossa.

Shieva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shieva » La Syys 20, 2008 20:55

Kummatkin. Tilasin juuri molemmat (hyvien tarjousten sattuessa silmään), ja olen nyt jo kauan aikaa ostanut kumpiakin irtonumeroina. Jos nyt olisi pakko noista jompikumpi valita niin ehkä se pikkasen tuolle Japanpopin puolelle kallistuisi mm. ulkoasun, juttuaiheiden sekä *kröhöm* henkilökohtaisten syiden takia.

Zirdante

Viesti Kirjoittaja Zirdante » La Syys 20, 2008 22:19

Serkkuni tilaa anime lehteä. Luin hänen luonaan muutamat numerot ja ja jatkuvasti tuli 'ahaa' elämyksiä "olenhan nähnyt tämän jo muutama vuosi sitten".

Artikkelit/arvostelut olivat melko vanhoista sarjoista eikä uusista ole oikeastaan mitään infoa. Olihan siellä muutama ihan lukemisen arvoinen artikkeli, mutta kokonaisuudessaan ei tarjoa paljoa uutta tietoa.

Heillä saisi olla osio joka keskittyy uusimpiin julkaisuihin (Japanissa) ja kertoisi niistä lisätietoja.

Reno

Viesti Kirjoittaja Reno » Ti Syys 30, 2008 18:57

Molempia on tullut tilattua aivan alusta asti, tosin Japan Pop nyt oli sellainen että se tuli ilmaiseksi ja automaattisesti postilaatikkoon kun animelehden tilaaja jo olin. Olisittepa nähneet kummastukseni ekaa kertaa kun sain Japan popin käsiini. Lempi lehteni tällä hetkelle... Animelehti ei edes oikein nappaa =_=''' Tilaan sitä vain siksi koska olen liian laiska lopettaakseni.
Vaikka en mikään hirveän aktiivinen olekaan niin olen silti täällä C:

LadyNancy

Viesti Kirjoittaja LadyNancy » Ke Loka 01, 2008 21:55

Mies pisti tilaten tuon Anime lehden. Ihan tyytyväinen ollaan oltu, kun luetaan lähinnä suomennettuja sarjoja. Keikat ei kiinnosta ja niistä on molemmissa lehdissä niin en osaa sanoa kumpi on parempi. Aika samoja juttuja näkyy kummassakin olevan.
Vampyyrit <3

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » To Loka 02, 2008 23:24

JapanPop oli itselleni se valinta. Kun vanha toimitus lähti Animesta ja perusti JapanPopin, tunsin aiheelliseksi lukijana vaihtaa lehteä heidän mukanaan. Varsinkin kun Animen tyyli muuttui enemmän fanittamiseksi, kuin asialliseksi aiheen käsittelemiseksi. Oli siis muutenkin aiheellista vaihtaa lehteä.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

DaK

Viesti Kirjoittaja DaK » Ti Loka 14, 2008 14:48

Valitsen kummatkin. Pidän kyseisistä lehdistä paljon, ja luen ne moneen kertaan läpi. Lähempi tuttavuus kuitenkin minulla on Anime -lehden kanssa.

Pikku-Ed

Viesti Kirjoittaja Pikku-Ed » To Loka 30, 2008 23:07

Valitsin kummatkin. Tai ehkä luen enemmän Anime-lehteä mutta myös Japan-Poppia..... Yhtä hyviä molemmat
: D
Animecon: Burashi (OMA HAHMO)
IRC-Galleria nick: [BURASHI]

Heikai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Heikai » Ti Marras 18, 2008 01:43

Valitsin Japan Pop. Japan Popissa on mielestäni paljon enemmän mielenkiintoisia juttuja, kuin Animelehdessä ja tuntuu siltä kuin Animelehden juttujen taso olisi kaikenlisäksi laskenutkin viimeaikoina. Sitten mielestäni hauska Narulla-sarja on siirtynyt Japan Poppiin (Japan Popissa näkee myös muita hauskoja sarjiksia), sekä Anime-lehden loistava Pakina (Tekno-Kekko) on myös siirtynyt Japan Poppiin ja tilalle on tullut jokin hemmetin rasittava Offisu Leidi, jonka huumori ei muhun iske sitten yhtään. Uusimmassa Japan Popissa oli mieluisana yllätyksenä Merzbowin albumin arvostelu, noisesta kun pidän. Lopuksi voisin mainita, että pidän enemmän Japan Popin nidonnasta kuin Anime-lehden (sivussa lukee lehden numero).
"Anybody who says "you can't whack off to anime" obviously has a defective brain"
- Harunobu Madarame (Genshiken)

Yotsuba

Viesti Kirjoittaja Yotsuba » La Marras 29, 2008 19:47

Molemmat! :D

Teruhisa

Viesti Kirjoittaja Teruhisa » Su Joulu 07, 2008 23:36

Irvistelen molemmille, mutta olen Anime-lehden tilaaja. Taisin lopettaa JapanPopin keräilyn, irtonumeroita siis ostellut useampia. En oikeastaan näe niillä mitään eroa, ehkä jotain oli aluksi havaittavissa, mutta sitten ne muuttuivat ikäänkuin saman sarjan lehdiksi. Vain se, että niitä tulee kaksi kappaletta kuussa. Vastasin 'ei kumpikaan, prkl' kun ei tosiaan liiemmin innosta. Niin, ja kuka keksi sen idioottimaisen Offisu Leidin?

aurea

Viesti Kirjoittaja aurea » Ma Joulu 08, 2008 00:06

Ei kumpikaan. Ei kummassakaan varsinaisesti vikaa, mitä olen selaillut, mutta eivät vaan tarjoa minulle mitään uutta. Kuitenkin pienillä muutoksilla saattaisin jommasta kummasta innostua (vinkki: Megami Magazine (hihhih?)).

chiuchan

Viesti Kirjoittaja chiuchan » Ke Joulu 10, 2008 14:56

Molemmat ovat hyviä, mutta ehkä kuitenkin Anime. Kun sehän oli ensin ja Japan Pop on mielestäni vähän sellainen wannabe-Anime. Kun eikös Anime menestynyt ihan hyvin jne.? Miksi sitten tehtiin toinen tuollainen lehti?
Älkääkä sitten Japan Popin toimittajat pahastuko. En missään nimessä tarkoita, että JP olisi huono lehti. Ihan yhtä hyvä se on, mutta olen aina sitä mieltä, että alkuperäinen on aina lähempänä sydäntäni. Tai jtn...

jtn

Viesti Kirjoittaja jtn » To Joulu 11, 2008 10:40

Chiu-chan kirjoitti:Molemmat ovat hyviä, mutta ehkä kuitenkin Anime. Kun sehän oli ensin ja Japan Pop on mielestäni vähän sellainen wannabe-Anime. Kun eikös Anime menestynyt ihan hyvin jne.? Miksi sitten tehtiin toinen tuollainen lehti?
Älkääkä sitten Japan Popin toimittajat pahastuko. En missään nimessä tarkoita, että JP olisi huono lehti. Ihan yhtä hyvä se on, mutta olen aina sitä mieltä, että alkuperäinen on aina lähempänä sydäntäni. Tai jtn...
Kiva tietää että olen lähellä ihmisten sydämiä. Ja älkää huoliko, en pidä puukkoa AINA mukanani. ;-)

Tässä yhteydessä haluan jälleen kerran muistuttaa, että Japan Popin toimituksen kovan ytimen muodostavat edelleenkin ne sen alkuperäisen Anime-lehden alkuperäisen toimituksen alkuperäiset jäsenet.
- Jussi Nikander

Hakkis

Viesti Kirjoittaja Hakkis » Ti Joulu 23, 2008 21:26

Japan-Pop tullut reippaan vuoden. Tyytyväinen olen ollut.

Mielenkiintoisia artikkeleita, hauskoja kolumneja, aiheita myös peleistä, kaikki tämä on mieleeni. Lehden uudistukset ovat myös onnistuneita.
Viimeksi muokannut Hakkis, La Syys 12, 2009 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”