Onko sinusta tullut iloisempi?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Noh? Oletko ollut iloisempi?

Olen! Ihan itsekin huomaa!
222
43%
Saatan ollakin, en ole vain itse huomannut.
142
27%
Enpä usko.
75
14%
Päinvastoin, surullisempi ;__;
15
3%
Olen harrastanut niin kauan etten tiedä...
59
11%
Joku muu vastaus
9
2%

Ääniä yhteensä: 522

ChEn-kun

Re: Onko sinusta tullut iloisempi?

Viesti Kirjoittaja ChEn-kun » To Elo 21, 2008 19:54

Varmaan joo kyllä. XD Nyt öö.. vuosi tai kaksi luettua mangaa/katottuanimea ja vuosi kuunneltua jrockia/poppiamitälie ja sitä myötä nettiytynyt ja saanut nettikamuja.^^ En muista kyllä mitä tein aikasemmin.. x''D Olin kotona jossai nurkassa tai lähellä asuvan kaverinkanssa. :''D Varmaan. Olin myös aika hiljainen ja näin mutta nyt olen aika.. energinen 8D Paitsi että täysin nolife kun korvessa asuu mutta ylpeä siitä. XD Otakuksi on huono kehua.

chiuchan

Viesti Kirjoittaja chiuchan » Pe Tammi 02, 2009 01:06

On. Manga ja anime nyt vain ovat sellaisia piristysruiskeita, joiden parissa voi viettää montakin tuntia. Coneissakin on aina niin mukava tunnelma, että väkisinkin sieltä tulee naama virneessä kotiin. Hauskaa tämä on, ja hyvä vaan^^
''I see you like sweets.''
''Yes, do you?''
''No, I can't stand them!''
''...what? I don't wanna be rude, but I think you should go away!''

Kaneli

Viesti Kirjoittaja Kaneli » Pe Tammi 02, 2009 01:28

Pallero kirjoitti:no miten nyt sanoisi, kun hirveät wareryöpyt animea vyöryivät sisään, niin tässä sitten sohvalla möllötän ja tuijotan telkkaa aamusta iltaan.
Katselen pelkkiä huumorisarjoja, ja huumorintaju on "karaistunut" niin että kaikki ei enään naurata.
Mulla on käyny päinvastoin, kaikki pistää nykyään naurattamaan jostain syystä, ihan kuin oisin aina vähän huppelissa puppelissa HAHA...

NANI?
En ole minkään sanomani takana, mielipiteeni vaihtelee noin viikottain.

Zirdante

Viesti Kirjoittaja Zirdante » Pe Tammi 02, 2009 03:32

En sanoisi iloisempi, mutta aina välillä voi ottaa oppia eri hahmojen luonteista. Jos jokin ottaa päähän, voi ajatella "miten Akari tähän suhtautuisi" jne.

Rändöm

Viesti Kirjoittaja Rändöm » Pe Tammi 02, 2009 11:39

"Olen harrastanut niin kauan etten tiedä..." En ole kyllä nyt niin kovin kauaa harrastanut, mutta tuo ehkä eniten jotenkin vain kuvaa sitä...? Suurin osa seuraamistani sarjoista ovat hauskoja, mutta jos vastaan sattuu joku surullinen, niin enhän minä nyt tavlllista iloisemmaksi tule. Niin ja jos nyt satun kaupasta saamaan uuden srajakuvan (en tiedä miksi käytän mangasta sanaa srajakuva...) Niino len minä silloin yleensä vähän iloisempi~

Engaru

Viesti Kirjoittaja Engaru » La Tammi 03, 2009 15:22

Kyllä se mangan lueskelu tiettyä iloisuutta aiheuttaa, mutta eipä paljoa sen jälkeen, kun pokkarin on laskenut kädestään. Tai siis kyllähän minä pikkusiskoni kanssa toistelen todella paljon hyviä sitaatteja ja hauskoja kohtia pokkareista tai animejaksoista, mutta siihen se todennäköisesti jääkin.
Mutta, mutta : kohteliaampi olen kuin ennen japani-harrastustani. (En valita :D )
One day I will set this right!

Jalkaninja

Re:

Viesti Kirjoittaja Jalkaninja » Ma Tammi 12, 2009 22:56

Olen harrastanut niin kauan etten tiedä...

No olen harrastanut jo n. 5 vuotta. Olen ollut välillä masentunut mutta tuntuu kuin olisin paljon iloisempi viime conin jälkeen =).

annikka

Viesti Kirjoittaja annikka » Ti Tammi 13, 2009 18:45

Manga on ainakin parantanut kielitaitoa ja siitä pitänee olla iloinen. Stepperin hajottua liikakäytöstä anime auttoi pääsemään eroon liikuntariippuvuudestani, tosin nykyisin murehdin ettei animen katsomiselle ole enää tarpeeksi aikaa kun sitä ei voi yhdistää yhtä luontevasti muihin askareisiin...
Mutta inside-jokeille nauraminen tekee aina iloiseksi, kun ystävät eivät ole otakuja eivätkä tajua.
aka pottums.
myanimelist || last.fm

defia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja defia » Ke Tammi 14, 2009 17:59

Kind of, I guess.. Varsinkin kun pääsen no-lifettämään kavereiden kanssa koulussa ym. niin olen ihan todella iloinen, mutta ajoittain tietysti tulee yhtäkkisiä ahdistuksia, että mitä jos anime/manga onkin pahaksi ja miut aivopestään ymym. : D Mutta se nyt kuuluu käyttäytymiseeni muutenkin, ilmeisesti oletan että miun pitäisi olla viisas ihminen joka vain lukee läksyjä ja urheilee ^^,
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

Natis

Viesti Kirjoittaja Natis » Pe Tammi 16, 2009 23:51

Kyllä uskoisin että olen nykyään iloisempi vaikka tunnetilojani ei yleensä edes huomaa ulospäin.
Kun lukee Englannin kielistä mangaa kielitaito parantuu josta saa taas olla iloinen.

Kameko

Viesti Kirjoittaja Kameko » La Tammi 24, 2009 20:07

Olen tullut iloisemmaksi ja hymyilen enemmän kuin joskus ennen, mutta en pysty sanomaan onko sillä mitään tekemistä mangan yms. japanilaisen populaarikulttuurin kanssa. Se on kertakaikkiaan mahdotonta, kyseessä voi ihan yhtä hyvin olla teiniangstivuosien loppuminen tai muuten vain yleisen positiivisen elämänasenteen löytäminen, toisaalta japanilaisella populaarikulttuurilla on ehkä oma vaikutuksensa

:lol:
"This duel is one-on-one. No aiding hands."
"Yes. That's why it was mouth only."

iidv

Viesti Kirjoittaja iidv » La Elo 15, 2009 17:50

Olen tullut paljon iloisemmaksi~ Ennen minulla ei ollut oikein mitään, mitä fanittaa ja muuta sellaista, nytpä on ^^ Ystäviä ei kyllä kiinnosta ja siksi olen melkein aina yksin :( Mutta onhan minulla muutama OIKEIN, OIKEIN ihana ystävä! He tietävät kyllä, että tarkoitan heitä, kun vain lukevat viestini : D Mutta minuapa ei haittaa, vaikka minulla ei ole paljoa ystäviä :twisted: Ainakin minulla on itseni xD
KÖYHÄÄ

Jagdpanther

Viesti Kirjoittaja Jagdpanther » La Elo 15, 2009 20:15

Saatanpa ollakin, nimittäin olen tullut jokseenkin iloisemmaksi, mutta jokseenkin sitten, kun ajattelee sitä, että joku päivä ei saatakaan enää katsoa animea tai lukea mangaa. :cry: En oikein osaa selittää sitä.
Nähdyt sarjat

フィンランド人 悪魔

Memorial

Viesti Kirjoittaja Memorial » La Elo 15, 2009 21:43

ON!
Meidän pikku koulu keskellä metsää nii ei sielä oikee muut
fanitakkaa japania-mangaa-animee niin nyt minulla on minun juttu:)
olen iloinen etten ole joku perus anna abreu fani :D

IiduW x3 kirjoitti:Olen tullut paljon iloisemmaksi~ Ennen minulla ei ollut oikein mitään, mitä fanittaa ja muuta sellaista, nytpä on ^^ Ystäviä ei kyllä kiinnosta ja siksi olen melkein aina yksin :( Mutta onhan minulla muutama OIKEIN, OIKEIN ihana ystävä! He tietävät kyllä, että tarkoitan heitä, kun vain lukevat viestini : D Mutta minuapa ei haittaa, vaikka minulla ei ole paljoa ystäviä :twisted: Ainakin minulla on itseni xD

nam nam n_n
IHANAA ETTÄ MEILLÄ ON TOISEMME <3___<3 :D
Viimeksi muokannut Hoothoot, La Elo 15, 2009 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Tuplapostaus yhdistetty! Muista, että viestejä pystyy muokkaamaan vielä lähetyksen jälkeen. Ole myös ystävällinen ja kiinnitä huomoita isoihin alkukirjaimiin ja pisteisiin.
Hello hello 8D
Kattokaa toki mun blogi: http://iinunblogi.blogspot.com/

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » Ke Syys 02, 2009 22:26

Lähinnä surullisemmaksi, kun hieman masentaa jotkut sarjojen käänteet. Erityisesti, kun suosikkihahmoillani on tapana kuolla. Mutta on tähän surullisuuteenkin muitakin syitä...

Osittain taas olen tullut iloisemmaksi, kun on joku mukava harrastus ja piristää aina, jutella jonkun kanssa tuntitolkulla jostain hyvästä sarjasta ja miten hahmo Y on niin upea ja ihana. Ja on muutama uusi kaverikin tullut tämän harrastuksen kautta ja olen löytänyt täältä lähistöltä kivoja tyyppejä, joita on mukava välillä mennä tapaamaan.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”