Haluaisitko itseesi jonkin eläimen ominaisuuksia?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Haluaisin...

Kissan korvat ja ehkä hännänkin! =^_^=
116
24%
Linnun siivet...
97
20%
Koiran tai suden ominaisuuksia!
92
19%
Pupunkorvat :3
13
3%
Jonkin fantasiaeläimen ominaisuuksia ^^
74
15%
Jonkun muun, minkä?
55
11%
En haluaisi mitään! Tahdon olla ihminen.
46
9%

Ääniä yhteensä: 493

Eerikki

Viesti Kirjoittaja Eerikki » Ma Loka 15, 2007 21:06

Toisaalta, jos vois kokonaan olla joku eläin, ni olisin varmaa kissa. Laiska ja mukavuuden haluinen pieni pullero. Tai sitten lohikäärme tai iso lisko.
If something´s hard to do, it´s not worth it.

Bitten

Viesti Kirjoittaja Bitten » Ma Loka 15, 2007 21:24

Lentäminen olisi varmaan ihan leppoisaa. Linnun siivet siis ^^

Liliel

Viesti Kirjoittaja Liliel » La Marras 03, 2007 18:58

Kenties yhdistettynä kissaa ja sutta, eli jotain muuta. Siivetkin lienevät kivat mutta epäkäytännölliset, jollei niitä saisi esille aina silloin kun haluaisi. Mutta joo, korkeanpaikankammo ja lentäminen eivät kyllä kuulu yhteen.

Siis, kissan ja suden ominaisuuksista varmaan tarkempi kuulo ja näkö. Helpottaisi elämää suuresti. Varsinainen muuttuminen sudeksi tahi kissaksi voisi tuoda vaihtelua elämään.

YakkiSama

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » Su Marras 04, 2007 11:13

Minä tykkäisin koiran tai suden hännästä ja linnun siivistä :D Aika hauska yhdistelmä, mutta kuitenkin.
Olis ihanaa jos olis sellanen lämpönen ja pehmeä häntä. Ja sitten olis mukava lentää ja katsella maailmaa :3

Temari-San

Viesti Kirjoittaja Temari-San » Ke Marras 07, 2007 20:32

Hehe.

Tahtoisin gasellin/linnun/suden/tarueläin.

Juh.Se olisikin vasta kivaa!
"I call it... the giggolo beam!" - Kurz Weber

Jariten

Viesti Kirjoittaja Jariten » Su Marras 11, 2007 09:50

Oon aina halunnut lentää, joten kaiketi haluaisin linnun siivet... :roll:
modernia puhetta

Ucchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ucchan » Ma Marras 12, 2007 18:20

joku muu, nimittäin ketun korvat ja sellaisen tuuhean hännän jota voisi pitää kainalossa jollei siellä ole ketään~ :D
Mut sähän tiedät, kun miehet kokoontuu yhteen on aina pakko tappaa joku. - Mulan
Olen signature-virus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä oman allekirjoituksesi perään.

Boroboro

Viesti Kirjoittaja Boroboro » Ti Marras 13, 2007 22:22

Haluaisin riikinkukon pyrtsön ja puhvelin takajalat ja käsiini räpylät! <3 Ai niin ja siivet! sellaiset isot ja ruskeat! Joo, ehkä liikaa ominaisuuksia... mutta ne olisi kivoja... Ja suden aistit siihen vielä päälle... ^^ Namm~

Akarui

Viesti Kirjoittaja Akarui » La Marras 17, 2007 16:19

Mä haluaisin/aina olen Koiran tai suden ominaisuuksia. Susista ja koirista pidän paljon, ja niiden "erityiskyvyistä" pidän. Ihanaa olisi saada koiran/suden korvat ja hännän <3. Jos e iolisi saatavana koiran tai suden, ottaisin fantasiaeläimen, lohikäärmeen ominaisuuksia, sillä niistä pidän eniten fantasiaotuksista katsoen. <3
"If you hug somebody, somebody hug you too."

Murokulho

Viesti Kirjoittaja Murokulho » To Marras 22, 2007 20:26

Joidenkin eläinten kyvyt suhteessa niiden kokoon viehättää minua. Olisi mahtavaa pystyä loikkaamaan kymmenmetrisen pölkyn päälle vain vähän ponnistaen, tai juosta 60 km tuntinopeudella. Ja tietysti tarvittaessa osata puolustautua niin että jo pelkillä reflekseillä saisi kokonaiselta äijäjengiltä tajun kankaalle (olen liian laiska itsepuolustuskursseille :B )

^ayumi^

Viesti Kirjoittaja ^ayumi^ » To Marras 22, 2007 20:55

joku fantasia eläin vois olla ihan kiva.. en kyllä osaa nyt sanoa tarkkaan mikä ois se ykkös suosikki, mut joku fantasia eläin kuitenkin.. :D
I love and hate you, you love and hate me, this see-saw game that runs everyday and everynight, the weather forecast is wrong today again isn't it, I must be prepare for heavy rain and storms, little by little, I too become unwilling

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » To Marras 22, 2007 23:39

Gepardin ketteryyden sekä nopeuden, muurahaisen voimat, kilpikonnan pitkän iän, rotan yönäön ja sian.. ermn..

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » La Joulu 01, 2007 17:11

Vastasin fantasiaeläimen, koska lohikäärmeen siivet olisi aika kivat. Ja tulen hönkiminen ei olisi lainkaan hassumpaa sekään.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » La Joulu 29, 2007 13:53

Vastasin joku muu, vaikka vastaukseni onkin lähellä tuota ensimmäistä. En tahtoisi kissan korvia tahi häntää, tiikerin niiden olla pitäisi! :D Mutta semmoiset kissankeltaiset silmät ja pienet, terävät etuhampaat olisivat ihanat. Tiikeri on lempieläimeni (huomaa jo nimimerkistä n__n'). En itse ole kovin tiikerimäinen, mutta olisihan se ihanaa olla. Tahtoisin olla yhtä vahva ja kaunis.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

_hikaria

Viesti Kirjoittaja _hikaria » Ti Tammi 01, 2008 19:22

Olisihan se kivaa olla yksi päivä elämästään ,joku muukun ihminen.Varmasti olisin jonkinlainen fantasia eläinhahmo :)
Hajimare dake yume mite okiru

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”