Kamala ihana yaoi

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Iskeekö yaoi?

Kyllä! ^^
427
52%
Ei sitten yhtään >_<
166
20%
Yhdentekevää.
223
27%

Ääniä yhteensä: 816

Yozora
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora » To Loka 09, 2003 01:51

Minä tykkään! :D

Itse olen lähinnä fanfiction tyyppi. Kaikki välillä PG - NC-17 menee, kunhan vain kirjoitustaito on kohdallaan. Itsekin on jotain pientä tullut väsäiltyä, mutta ei niistä sen enempää. Niin, ja tietenkin olen melko tarkka fandomin kohdalla. FFX ja PotC iskee kaikkein parhaiten.

Toki myös yaoi fan art on ihanaa. *halii Jecht/Auron -kuviaan* ^^

Ja RPS...voi luoja, RPS! *putoaa tuolilta* :D~~
Unfit to be a Gundam Meister.

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ma Loka 13, 2003 11:57

Kyllä se yaoi on minun mielestäni ihan jees. :D Oon nähny jotain todella upeita yaoi fan arteja netissä, joita kelpaa ihastella. :shock:

Poikarakkaus on täysin luonnollinen asia. (^-^)
Puputossuinen zombie

leonichan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leonichan » Ma Loka 13, 2003 14:46

Long live king yaoi! Minulta nyt ei kyllä löydy kuin yksi Suikoden II yaoi doujinshi, eikä Norton lapsenvahti päästä nettiin kahtomaan mitään (pitää joku päivä yrittää räpeltää sitä vähän avomielisemmäksi) mutta kyllä sitä pärjää... jotenkuten kituuttaa. En sitten kuitenkaan ihan niistä limaisimmista jutuista (siis että joka paikka pursuaa... sitä ja tätä) niin nauti kuin sellaisista kauniista, rauhallisista kuvista. Minuun ei myöskään iske kovin Duo juoksemassa pantsut päässään :P Olisi varmaan ihan positiivista jos netistä löytyisi vielä käännöksiä noihin japanin kielisiin doujinsheihin niin ei tarvitsisi ihmetellä niin kovasti kaikkea mahdollista ilmeilyä ja elettä ja muuta. Ne on joskus ihan ihmeellisiä :D
leonichan - Saradan... joku. Se kuka saa nakittaa muut tekemään kaikkea <3

"The Boy's High School Love Situation is Comparatively Often"

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ma Loka 13, 2003 16:35

leonichan kirjoitti:Olisi varmaan ihan positiivista jos netistä löytyisi vielä käännöksiä noihin japanin kielisiin doujinsheihin niin ei tarvitsisi ihmetellä niin kovasti kaikkea mahdollista ilmeilyä ja elettä ja muuta. Ne on joskus ihan ihmeellisiä :D
Toisaalta, näissä on tietty elämys kun ei tiedä ihan tarkalleen mitä tapahtuu. Mielikuvitus saa ihan oman osansa siitä. Doujinsheja itselläkin aika pino jemmassa, kovin harvaan käännöksiä.

Kiintoisaa kyllä nähdä kauanko Gundam Wing ja Final Fantasy VII pitävät pohjia noissa doujinshien määrässä, näistä näin yleisesti ainakin on saatavilla suurimpia volyymeja. Prince of Tennis on kovassa nousussa ja syystä, muutamat söpöt semmoiset ovat ihan pelottavan söpöjä vaikka itse sanonkin. Ja itse siis sanon.

Yesa

Viesti Kirjoittaja Yesa » Ma Loka 13, 2003 17:34

No mitä itse tiedän sivustoja jotka kääntävät yaoi ja shounen-ai mangaa, niin mieleen tulee ensimmäisenä Game over or continue... Useilta muiltakin sivustoilta olen saanut keräiltyä käännöksiä, mutta ne sivustot ovat nykyään joko lopettaneet tai sitten sivuston download-systeemi on muuttunut sellaiseksi ettei enää joko jaksa tai osaa vaivautua sen kanssa säätämiseen.

Itse olen nyt parin viikon aikana suunnitellut sairaassa mielessäni ihan omatekoista yaoi-mangaa omilla hahmoilla... Saa nähdä, tuleeko siitä mitään, ja jos tulee, niin millaista... :roll:

Katja

Viesti Kirjoittaja Katja » Ma Loka 13, 2003 21:00

Juh, paljon on tullut lueskeltua/katseltua shonen ai ja yaoi sarjoja jos jonkinlaisia sen jälkeen kun siinä vuosi sitten ystävät istuttivat Gravitationisa katsomaan, ja kukapa ei näistä näteistä pojista pitäisi ;)

hmm hmm.. ja tänään tuli tutustuttua siihen ehkä kaikista ensimmäiseen varsinaiseen shonen ai mangaan, Kaze to ki no utaan. Kaunis ja koskettava on ja piirustusjälki kaunista, vaikka seitsemänkymmentäluvun puolivälissä onkin tehty. Suosittelen ainakin tutustumaan.

Nyoo~ ja FF7 doujinsheissa on sitä jotain joka kestää vuodesta toiseen.. Vielä joku päivä pitää kyllä hankkia muutama nätti yksilö itsellekin ^^

Anacsu
Viesti:

Kyllä :3

Viesti Kirjoittaja Anacsu » Su Joulu 14, 2003 04:01

Yaoi on mukavaa katsottavaa ja luettavaa. Juoni kuitenkin pitää olla. Hyvä sellainen.

Shounen-ai iskee paremmin Å___Å
Viimeksi muokannut Anacsu, Ma Tammi 10, 2005 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wanna sell your soul?

Pierced

Ihanaaaa

Viesti Kirjoittaja Pierced » Su Joulu 14, 2003 17:32

Yaoi on aivan ihanaa... ^^ Gravitation rulettaa ja muutenkin yaoi on kaunista.Homot tasavertaisiksi! ^^
.:Words are very unnessesary,
they can only do harm.
Enjoy the silence:.

Anacsu
Viesti:

Re: Ihanaaaa

Viesti Kirjoittaja Anacsu » Su Joulu 14, 2003 17:41

Pierced kirjoitti:Yaoi on aivan ihanaa... ^^ Gravitation rulettaa ja muutenkin yaoi on kaunista.Homot tasavertaisiksi! ^^
Samaa mieltä ^.^!
Viimeksi muokannut Anacsu, Ma Tammi 10, 2005 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wanna sell your soul?

Pierced

Lisään keskusteluun...

Viesti Kirjoittaja Pierced » Ma Joulu 15, 2003 12:33

Tahdon toki lisätä vielä,että en ole nähnyt muuta kuin Gravitationin,mutta yaoi taidekin on ihanaa,jos sitä vaan ei ajattele liian pervosti.Homot on osa jokapäiväistä elämää ja siksi arvostan yaoia,koska siinä homot kuvataan tasavertaisina ja normaaleina,aivan kuten muidenkin ihmisten pitäisi homoihin suhtautua. ^^
they can only do harm.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Re: Lisään keskusteluun...

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ma Joulu 15, 2003 16:45

Pierced kirjoitti:Tahdon toki lisätä vielä,että en ole nähnyt muuta kuin Gravitationin,mutta yaoi taidekin on ihanaa,jos sitä vaan ei ajattele liian pervosti.Homot on osa jokapäiväistä elämää ja siksi arvostan yaoia,koska siinä homot kuvataan tasavertaisina ja normaaleina,aivan kuten muidenkin ihmisten pitäisi homoihin suhtautua. ^^
Gravitation on tuossa hyvä kyllä juu. Jotkut teokset ovat tässä kyllä vähän yliampuvia. Toisaalta, moni perusanime, vaikkei suoranaisia homosuhteita sisältäisikään, käyttää mukavan hauskoja ilmaisuja ja suhtautumisia asiaan.

Ei sinänsä, ei mielestäni suomessa ole sellaista ongelmaa asiaan suhtautumisessa, mutta jossain ameriikan maalla olisi yksi jos toisensataakin asiaa opittavana. Jos presidentti itse kaikessa kansan rakastamassa viisaudessaankin toteaa homot tuhoisaksi ilmiöksi perheelle ja rakkaudelle, sanoisin että on tullut väärät piirretyt katseltua.

Tulkinta: Gravitation ja muutama muu valittu pala pakolliseksi kouluihin.

Makoto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Makoto » Ma Joulu 15, 2003 17:09

kyuu kirjoitti: Tulkinta: Gravitation ja muutama muu valittu pala pakolliseksi kouluihin.
kyllä juuri näin ^.^ Kerrankin jotain hyödyllistä.
Cut off a wolf's head and it still has the power to bite.

Izzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Izzy » Ti Joulu 16, 2003 13:47

Kyllä yaoille!

Sen verran, että tämäkin on nähnyt aivan ehdottomia taideteoksia netissä komeista pojuista. Itse toimintakuvat eivät sitten nappaakaan... ei edes suukottelu. Ähä .. silloin tällöin ovat opettajatkin silmät pyöreinä saaneet minut kiinni kuvien ihastelusta tunnilla... :oops: Mikä ainakin yhdessä tapauksessa johti siihen, että ope hiippaili säännöllisesti selkäni takana kurkkimassa. :mrgreen: (äh, hymiöpommitusta)

Pierced

Viesti Kirjoittaja Pierced » Ti Joulu 16, 2003 15:38

kyuu kirjoitti:
Pierced kirjoitti: Ei sinänsä, ei mielestäni suomessa ole sellaista ongelmaa asiaan suhtautumisessa, mutta jossain ameriikan maalla olisi yksi jos toisensataakin asiaa opittavana. Jos presidentti itse kaikessa kansan rakastamassa viisaudessaankin toteaa homot tuhoisaksi ilmiöksi perheelle ja rakkaudelle, sanoisin että on tullut väärät piirretyt katseltua.
Olen samaa mieltä,Suomessahan me ihmiset olemme suvaistevaisempia,mutta kyllä sitä ongelman poikasta on täälläkin päin.Homokammoisuus on yleistä,valitettavasti.Ehkä me ihmiset joskus tajuamme tasavertaisuuden kauneuden. *hope so*
they can only do harm.

LäderLappen

Viesti Kirjoittaja LäderLappen » Ti Joulu 30, 2003 20:13

[/quote]Suomessahan me ihmiset olemme suvaistevaisempia,mutta kyllä sitä ongelman poikasta on täälläkin päin.Homokammoisuus on yleistä,valitettavasti.Ehkä me ihmiset joskus tajuamme tasavertaisuuden kauneuden.[/quote]

Niin...Näinhän se on,valitettavast.

Monet veljeni ikäiset (13) ja nuoremmat pitävät kaikkia homoja sellaisina neiteinä tai että homous on vaaleanpunaisia vaatteita, kireitä housuja,pedofiilejä ym. Minkäs teet...
Aika harva aikuinen tosin enään on homoja vastaan.Hyvä niin.Nuoremmilla se taitaa se ongelma olla.

Välillä se häiritsee pahasti, kun katson vaikka Gravia, niin takaa kuuluu pikkuveljen ärsyttävä ääni "Hyi helevetti! Pistä tuo pois! Ei kukaan halua tollast kattoa! " No minäpäs haluan.Ei kai siinä mitään pahaa ole? :wink:
Ei sitä tarvitse katsoa jos ei halua.Itse kun suurin piirtein rakastan yaoia ja shounen-aita.Veli-kullan on paras tottua siihen :D

[muoks:] uups...Meni tuo lainaus vähän huonosti... :D
Viimeksi muokannut LäderLappen, Ke Joulu 31, 2003 23:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”