mangan lukeminen

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Milloin luen uusimman pokkarini?

Heti!Heti!Waah!^^
275
66%
Katson ensin pari jaksoa animea...sitten syön..ja sitten..
29
7%
Ei minulla ole mikään kiire, onhan ne 5 muutakin vielä lukematta..
84
20%
Joku muu (tarkenna viestissäsi)
29
7%

Ääniä yhteensä: 417

Kaisa

Viesti Kirjoittaja Kaisa » To Huhti 17, 2008 19:57

Ei minulla ole kauhea kiire, mutta ei yleensä lukemattomanakaan edellisiä. Saattaa olla että luen illalla ennenkuin menen nukkumaan tai sitten luen vasta seuraavana päivänä.

Mucca

Re: mangan lukeminen

Viesti Kirjoittaja Mucca » Ma Syys 08, 2008 15:48

Aloitan lukemisen jo matkalla ^^
Luen kaupassa pari sivua sieltä täältä, kotimatkalla ehkä yhden sivun ja sitten kotona loppuun. En kuulu porukkaan, jotka kasaavat ostoskoriin tuntemattomat sarjat ja katuvat myöhemmin, että ovat ostaneet jotain soopaa, otan aina selvää sarjasta.

Jos ostan useamman pokkarin kerralla, luen ensin vähiten kiinnostavan sarjan osan. "Säästetään hyvät myöhemmälle"-tyyliin. ^-^
Manga&Anime

neo-shaman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja neo-shaman » Ma Syys 08, 2008 20:58

Ostan mangaa harvoin, mutta jos ostan luen ne yleensä parin päivän kuluessa. Lainatessani kavereilta/kirjastosta otan yleensä niin ison erän, että joidenkin lukemisessa kestää 3 päivästä viikkoon. Mutta useimmiten... mahdollisimman nopeasti!

Kakure

Viesti Kirjoittaja Kakure » To Syys 11, 2008 23:08

Kotona aikaa ollessa rupeaa sivut kääntyilemään kuuman juotavan kera. Joskus ehkäpä säästän pokkarin tai parin johonkin eventtiin matkalukemiseksi, harvoin tosin malttaa. Mangan lukeminen on liiankin antoisaa ettei malta olla lukematta :wink:
"Come over here stalker, let's have a little chat"

Ticca

Viesti Kirjoittaja Ticca » Pe Syys 12, 2008 17:04

Yleensä luen jo kaupasta poistuessani... :D Tai siis ensiksi selaillaan pokkari läpi ja kun pääsen johonkin istumaan alkaa kunnon lukeminen.

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Ma Loka 06, 2008 19:23

HETIHETI, ellei ole jotain tähdellistä tekemistä (coneissa ei mene heti johonkin nurkkaan istumaan, vaan kaivaa pokkarin sitten kun istuskelee jossain rennosti ja ajan kanssa). Eihän nyt mitään nannaa iltaan voi jättää. ((8
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Ma Loka 06, 2008 19:29

jos ostan pokkarin jostain muualta kuin kotipaikkakunnalta, niin luen sitä matkalla.
jos ostan kotipaikkakunnalta, niin piilotan sen kaappiin ja annan sen olla siellä jonkin aikaa. joskus se on kaapissa muutaman tunnin ja joskus viikkoja. sitten kun tulee se oikea fiilis juuri sen mangan lukemiseen, otan sen kaapista, luen sen ja asetan sen sitten kirjahyllyyn.
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Kitayama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kitayama » Ma Loka 06, 2008 22:07

Yleensä jo ennen kuin heti. Suomenkieliset tulee luettua samana iltana teepöydässä, jos englanninkielistä haalin niin se tulee luettua jo junamatkalla kotiin. :D Välillä se on minusta todella ärsyttävää ettei minulla ole tuon enempää itsehillintää, mutta minkäs teet. Jos jotain hyvää tarttuu matkaan, olisi synti vastustaa sitä.
今は涙に濡れたままで
深い祈りのように

Fantasmic|

Viesti Kirjoittaja Fantasmic| » Ti Loka 07, 2008 09:04

minä olen sinänsä omituinen otus... yleensä, kun lähden asuntolaan takaisin, kun tuun viikonlopulta, ostan uusimman pokkarin jostain mangasta, joko fantsusta tai (lol) ärrältä(hirviöprinsessa hime, ainoo suomitekstein oleva manga, jota luen. hyväkin ollut tähän asti.) Joko, bussissa aloitan lukemaan tätä, tai sitten jään vain kuuntelemaan musiikkia. Kun pääsen kämpille, avaan koneen ja katon kait jonkun keskenjääneen animen osan(jos on ulkoinenkiintolevy mukana) jonka jälkeen laitan jonkun pelin päälle ja samalla kun tämä lataa, alan lukemaan ostamaani pokkaria. Jos se on mielenkiintoinen tai muutenvain, vie mukanaan, luen tämän rauhassa loppuun ensin, jonka jälkeen luen ehkä jopa toisenkin kerran sen.

usein ollut näin : D Tälle ei voi vain mitään.
Pieni animehöperö vain (:
pieni foorumiroolipeli
Pieni foorumiroolipeli, joka tarvistee aktiivisia ropettajia, käyttäjiä ja myös uusia ideoita..

Shieva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shieva » Ti Loka 07, 2008 18:52

Luen heti päästyäni kaupasta kotiin, ellen oo ostanu kahta samaan aikaan, jolloin niistä se vähemmän kiinnostava saattaa jäädä seuraavalle päivälle. Matkalla autossa en ole ikinä pystynyt lukemaan, kun tulee huono olo :S Ja jos äiti on mukana kaupassa, meen yleensä heti autoon lukemaan siks aikaa että se on saanu ostoksensa tehtyä :'D Yleensä luen kerralla kokonaan, joskus saattaa tulla jotain kiireellistä tekemistä (joihin yleensä liittyy äidin käsky), ja joutuu keskeyttämään lukemisen.

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » Ti Loka 07, 2008 19:11

Kyllä se niin menee että heti oston jälkeen on vain pakko lukea, jos on pidempi matka niin sitten autossa. Olen vain niin itsehillitön ihminen etten pysty siirtämään lukemista myöhemmäksi. Ja on kiva päästä sanomaan heti oma mielipiteensä uusimmasta numerosta muille. Ei myöskään ole yhtään lukematonta pokkaria hyllyssä ole tuosta samasta, itsehillittömästä syystä. Kerrankin minulla oli hyllyssäni Fruits Basket 1-6 ja 10 ja *köh* sen kympin menin lukemaan kun en jaksanut coniin saakka odottaa, että ne välistä puuttuvat olisin saanut itselleni. Hieman säälittävää(kö?).

Valkoinenhai

Viesti Kirjoittaja Valkoinenhai » To Loka 09, 2008 17:26

Itse olen erittäin malttamaton kun viimein jokin keräämäni pokkari saapuu sinne kaupan hyllylle. Pokkarin selaaminen alkaa jo välittömästi kaupassa, lähempi tutkailu heti ostamisen jälkeen. Usein pokkari on jo kuitenkin luettu kun pääsen kotiin.
Tätä pakonomaista vimmaa kuvaa hyvin myös eräskin sattuma. Oli keskiviikko ja NGE 11 oli tullut kauppojen hyllyille. Isäni oli luvannut ostavansa sen torstaina minulle, mutta malttamattomana menin sen vähävaraisena ostamaan, koska se pokkari oli yksinkertaisesti pakko saada ja lukea.
:-D
Ja onko perheenjäseniltäni mennyt hermot, kun joka kauppareissulla juoksen lehtihyllylle? On.
Entä silloin kun se pokkari viimein löytyy sieltä hyllystä ja alat lukea sitä keskellä kauppaa, vaikka pitäisi auttaa ostoksissa?
Kyllä vain, kovasti suuttuvat.
Mutta kestän sen hienon lukukokemuksen vuoksi!
Heh. Näinpä näin, pitäisi kai yrittää vähän hillitä itseäni. ^^'''
Jos jokin voi mennä pieleen, niin se menee pieleen. -Murphyn laki

Tulialkemisti

Viesti Kirjoittaja Tulialkemisti » Ma Marras 03, 2008 12:26

Alan lukea melkeinpä heti, kun pääsen ovesta sisään. Tai no, ensin kiskon kengät pois jalasta jne, sitten syöksyn omaan huoneeseen, pistän radion päälle ja heittäydyn tuoliin/sängylle ja alan lukemaan. En malta odottaa tuon kauempaa.
Can i have this dance?

candyholic

Viesti Kirjoittaja candyholic » Ma Marras 03, 2008 22:58

Melkeempä heti, riippuu tosin missä olen ja mikä manga kysessä. lähikaupassa käydessä kestää vallan mainiosti matkan ajan (polkupyörä ja manga ei taida olla ihan viisain yhdistelmä, varsinkaan mäessä...)
Jos olen jossain reissussa, niin luen yleensä heti matkalla (ellei edellinen sitten ole kesken)

Mutta kyllä nykyään itsehillintä on kasvanut mukavasti, mutta pitäisi vielä kasvattaa, varsinkin niiden kanssa, jotka olen ostanut edellisenä päivänä jonnekkin reissuun mukaan... itsehillitää itsehillintää kasvatetaan! :'''D

Mlaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mlaa » Ti Marras 04, 2008 23:13

Heti kiitos. Oiken ahmaisemalla menee ensimmäinen lukukerta. En malta olla kärsivällinen, kun uusin Ouran tai Petshop of Horrors polttelee laukussa. Siinä metro- ja bussimatkan aikana pääsee jo yli puolenvälin.
Jos menen siskoni kanssa ruokakauppaan ja huomaan uusimman OMG:n, niin siinä sitten möllötän pokkaria selaillen ja ostoskärryyn nojaten kunnes saan tönäisyn tai ärähdyksen... :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”