mangan lukeminen

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Milloin luen uusimman pokkarini?

Heti!Heti!Waah!^^
275
66%
Katson ensin pari jaksoa animea...sitten syön..ja sitten..
29
7%
Ei minulla ole mikään kiire, onhan ne 5 muutakin vielä lukematta..
84
20%
Joku muu (tarkenna viestissäsi)
29
7%

Ääniä yhteensä: 417

palkki

Viesti Kirjoittaja palkki » To Elo 09, 2007 10:34

Heti ne tulee yleensä luettua, jos ei sitten ole jotain ihan ylen tärkeää tekemistä, joka on pakko hoitaa välittömästi. Joskus jos on muutama edellinen jäänyt lukematta (mikä on hyvin harvinaista), lukaisen ne pikaisesti ensin tai selaan läpi, että pääsen mahdollisimman nopeasti uusimman kimppuun.
Tai jos en muista, mitä edellisessä pokkarissa tapahtui, lukaisen sen pikaisesti läpi, jotta muistaisin sitten paremmin.

Tousai

Viesti Kirjoittaja Tousai » Pe Elo 10, 2007 03:08

HETI! ne pitää lukea heti kun on pässyt kaupasta ulos ja lukea bussissa loppuun (sitten otetaan torkut) kun illalla ollaan kotona (pienoisten kiertoteiden kautta) luetaan se toisen ja kolmannen kerran. Sanokaa minua hulluksi jos haluatte mutta ei se ole minun vikani että minun on pakko lukea pokkarit 3-4 kertaa läpi PUTKEEN!!! :shock:

Murokulho

Viesti Kirjoittaja Murokulho » Pe Joulu 28, 2007 13:51

Riippuu. Joskus kokonaisia hirmu pinoja tulee luettua parissa tunnissa, toisinaan yksittäiset pokkarit jää sinne tänne unohdettuina lojumaan. Esimerkkinä vaikka tuo Angel Sanctuaryn 13. volkka joka tuli ostettua kuukausi sitten. Vieläkään en ole lukenut siitä sivuakaan.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » La Tammi 05, 2008 14:20

Riippuu vähän, mikä pokkari on kyseessä. Esim. nuo Narutot kyllä vain notkuvat tuolla hyllyssäni, ehtii ne lukea joskus muulloinkin kunnolla läpi, kun aikaa liikenee enemmän. Sama juttu FMAllakin.
Varsinkin jos olen katsonut jotain sarjaa jo animena, niin sitten mangaa voi lukea hitaammassa tahdissa, koska tietää, mitä tulee tapahtumaan. Ei ole enää sellanen jännitys päällä.

On taas tietenkin niitä sarjoja, jotka täytyy päästä lukemaan heti. Esim. kerran jäin koulustakin pois, kun tiesin silloisen uusimman Lovelessin kolahtavan postilaatikkoon juuri sinä päivänä. Oli siis pakko päästä lukemaan tuo kyseinen pokkari ihan HETI! Sitten ihan kädet täristen innostuksesta ahmin pokkarin läpi kahteen kertaan samaisena päivä, jottei vain mitään jäisi huomaamatta xDD

Chou

Viesti Kirjoittaja Chou » La Tammi 05, 2008 22:36

Itse luen heti. En jaksa odottaa mitä pokkari sisältää. Jos en lue sitä suunnilleen heti ja se lojuu kaapissa, niin tulee sellainen kiusaantunut tunne, että pitää lukea! :D

Bitten

Viesti Kirjoittaja Bitten » Su Tammi 06, 2008 00:04

Aika pianhan sen oston jälkeen ne tulee luettua. Yleensä muutama päivä pitää odotella, että sopiva aikarako löytyy, mutta aina ne tulee luettua. En minä niin hirveästi ostele, että niitä jäisi jonoon luettaviksi, ainakaan kovin paljon.

Mielestäni aika omituinen se tapa, että ostaa jotain, joka jää lopulta lukematta, vaikka itse tietäisi, että niin siinä kuitenkin käy. Tätä eräs ystäväni harrastaa, ostelee mm. mangaa, jota on jo lukenut. Kaikenmoisia on immeisiä. -_-

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Su Tammi 06, 2008 04:42

Luen mangani aikalailla hetimiten ostamisen jälkeen. Joskus tulee tehtyä poikkeuksia. Esim säästelenkö mangaa johonkin tiettyyn tilanteeseen luettavaksi jne.

annikka

Viesti Kirjoittaja annikka » Su Tammi 06, 2008 18:18

Luen kotona omassa rauhassa, saattaa kulua viikkojakin ennen kuin luen jonkun hankintani.
Anteeksi, en vain ymmärrä kaikkia ihmisiä... Mutta pahimpien alennusmyyntien aikaan törmäsin täydessä vaatekaupassa tyttöön, joka luki mangaa seisoen kaikkien keskellä julkisella paikalla. Eikö siitä saisi paremmin nautittua jos lukisi jossain rauhallisemmassa paikassa? Kukin omalla tavallaan.
aka pottums.
myanimelist || last.fm

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » Ti Maalis 25, 2008 20:07

No heti tieteskin <3 On pakko nähdä miten tarina jatkuu (viimeks Azumanga) ja nähdä miten huumori olisi kehittynyt tms =)

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » Ti Maalis 25, 2008 21:11

Joku muu.

Se riippuu yleensä mielentilasta, mutta aika nopeasti luen niitä. Itselläni ei ole koskaan 5 pokkaria lukemattomana, ellen ole tehnyt mitään megaostoksia!
Pyrin kuitenkin lukemaan siis pokkarini mahdollisimman nopeasti, sillä aina jännitän mitä tapahtuu etcetc, mutta sille ei ole mikään kiirekkään.
Muff'n~

Fullmoon_

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » Ti Maalis 25, 2008 21:23

Heti! Kyllähän se riippuu vähän sarjastakin, mutta ainakin samana päivänä on tullut luettua sinä päivänä ostetut mangat. :D

Firefly64
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Firefly64 » Ke Maalis 26, 2008 08:37

Heti kaupasta päästyä, on tullut luettua uusin manga. Eihän sitä aina malta odotella saadakseen selville miten tarina jatkuu, varsinkin jos on kyse hyvästä sarjasta.
Et voi muuttaa kohtaloasi, voit vain hyväksyä sen tai paeta ikuisesti.
I'm lord of the evil and I kill you.
http://firefly64.deviantart.com/

bakteeri

Viesti Kirjoittaja bakteeri » Ke Maalis 26, 2008 10:28

Tuli ostettua vähän reilummin mangaa Fantasiapeleistä ja tällä hetkellä on 17 pokkaria lukematta... En pidä kiirettä, hyvää kannattaa säästää. Mutta suomimangat pyrin lukemaan aika pian ostamisen jälkeen.

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Ke Maalis 26, 2008 10:39

Minä pyrin lukemaan mahdollisimman pian ostamisen jälkeen, mutta joskus vähän venyy. Suomimangat yleensä luen kaikkein nopeiten, enkkumangoissa saattaa kestää kun luen niitä hitaammin että ehtisin tajutakin mitä niissä tapahtuu.

MissClaws

Viesti Kirjoittaja MissClaws » Ke Maalis 26, 2008 16:59

Yleensä luen sen heti samana iltana kun olen sen ostanut. Joten yleensä saatan vähän töllöttää telvisiota, syödä, tehdä läksyt, ja sitten luen mangani^^
私達は一緒に坐ってもいい 今度はそして永久に。

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”