mangan lukeminen

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Milloin luen uusimman pokkarini?

Heti!Heti!Waah!^^
275
66%
Katson ensin pari jaksoa animea...sitten syön..ja sitten..
29
7%
Ei minulla ole mikään kiire, onhan ne 5 muutakin vielä lukematta..
84
20%
Joku muu (tarkenna viestissäsi)
29
7%

Ääniä yhteensä: 417

-Dist

Re: mangan lukeminen

Viesti Kirjoittaja -Dist » Ke Marras 05, 2008 16:33

Iltasella yleensä luetaan, jotta rentoudutaan ja untakin sais. Eihän niissä mikään kiire ole. Animet sen sijaan tulee välittömästi katsottua kun lataus valmistuu. N. 3kk sitten tilasin Tsubasa pokkarit 1-9 ja vieläkin 6 lukematta D:..

Tosin jotenkin tylsistyin Tsubasaan jostain syystä, vaikka animesta pidinkin. Muut sarjat menevät aika nopeasti, vaikka ei tuota mangaa kyllä edes hirveästi ole. School Rumblet taisi mennä aika hetivälittömästi kun ne saapuivat.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

chiuchan

Viesti Kirjoittaja chiuchan » To Joulu 25, 2008 15:00

En yleensä ihan heti. Tai no, riippuu mikä manga on kyseessä ja kuinka jännittävään kohtaan viime pokkarissa oltiin jääty. Naruton uusimman osan luen yleensä ihan heti, koska se jää lähes poikkeuksetta oikein hyperjännittävään kohtaan (esim. osa 11). Mutta yleensä jätän aina iltalukemiseksi jne.

Taiki

Viesti Kirjoittaja Taiki » Pe Joulu 26, 2008 19:22

Ei minulla ole mikään kiire, onhan ne 5 muutakin vielä lukematta..
Tuo on ihan täydellinen kuvaus minusta silloin kun vielä ostin noita pokkareita. Tosin joidenkin volien kanssa törmäilin lyhtypylväisiin kun oli ihan pakko päästä lukemaan ihanhetinyt. :´D
Motto tonde miso?

Sun Summer

Viesti Kirjoittaja Sun Summer » Ma Joulu 29, 2008 18:34

Itse luen mangani vasta sitten, kun aikaa riittää ja saan olla rauhassa jossain. Yleensä luen mangaa vessassa, ennen nukkumaan menoa ja joskus lojun vain sohvalla, kun luen mangaa. Eli luen mangani, kun minulla on siihen oikeasti aikaa. Eli en heti ala sitä lukemaan kiiressä, etten ehdi mitenkään nauttia siitä kunnolla.
Pannukakku on litteä, maapallo pyöreä, pannukakun reunalta tippuu, mutta maapallon reunalta ei.

Rändöm

Viesti Kirjoittaja Rändöm » Ma Joulu 29, 2008 23:12

Viimeisen vaihtoehdon klikkasin. :3 Riippuu siis ihan mangasta. Inuyashan luen yleensä automatkalla kaupasta kotiin, ja Naruton ehkä samana päivänä, viimeistään sinä yönä. Ranman saatan jättää ehkä pariksi päiväksi tai viikoksi lojumana, ja luen, kun ei ole muuta tekemistä. Mutta jos pitää lukea joku KKJ, niin niin.... Luen sitä piiitkään ja hartaasti (se juoni... Se on jotenkin välillä vaikeaa ymmärrettävää näin yksinkertaiselle olennolle... @3@) Muttah... Useimmiten ainakin viikon sisällä luen~

Natis

Viesti Kirjoittaja Natis » Ma Joulu 29, 2008 23:34

Eipä tuossa mitään kiirettä ole. Kun olen ostanut mangan niin en ala yleensä heti lukemaan ja hyllyssä on useampi vielä lukematon manga joita lueskelen silloin kun on rauha lukea ja aikaa riittää.
Vessa on hyvä paikka lukea kun eipä silloin kukaan tule häiritsemään :lol:

LadyNancy

Viesti Kirjoittaja LadyNancy » Ti Joulu 30, 2008 02:13

Itse olen hamstraaja luonne. :D
välillä luen 2 pokkaria putkeen jostakin sarjasta, välillä luen ostopäivänä, joskus kuukauden päästä.
Ja kun kuitenkin on niitä luettavia omasta takaa niin ne kaupassa olevat tulee vähänkuin luku jonoon. :D
Eli luen sen sitten jonkun pokkarin kanssa samalla kertaa. Joskus kun on koko sarja niin luen varmaan sitten kokonaan ilman muiden sarjojen tuomia katkoja.
jos seuraa 8 sarjaa ja kaikista lukee sen yks pokkari kerralla niin menee sekasin, ainakin minä.
En osaa keskittyä lukemiseen hälinässä, haluan nauttia siitä että saa ihan omassa rauhassa syventyä siihen maailmaan.
Olen ehkä joidenkin mielestä hidas lukemaan mutta itselleni tämä käy hyvin. :)
Vampyyrit <3

kaitouhaosama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kaitouhaosama » Ke Maalis 25, 2009 22:02

Sama juttu :lol: Ei mitään rajaa, minun kaltaselle maltamattomalle ihmisille on lähes kidutusta että Conan alkoi ilmestyä nyt aina 2kuukauden välein....kuka jaksaa odottaa niin kauan :cry:
''Show me Something Interesting'' Sai

-Kairi-

Viesti Kirjoittaja -Kairi- » Su Kesä 14, 2009 23:51

No yleensä luen ne heti, mutta kesän alkuna aloitan sarjat alusta. Luen eka ne mitkä on jo loppu ja sitten tulee niitä jatkuvia ja luen sitten siinä niitä mitkä on ehtinyt tulla kun olen lukenut niitä kokonaisuudessaan loppuneita sarjoja. Nyt täytyy kyllä aina aloittaa ennen kesää, kun sarjoja on kertynyt paljon :D

Jos en ole lukemassa muita sarjoja luen ilmestyvät heti! :lol:
Kagome: "Inuyasha, sit boy!"

Jagdpanther

Viesti Kirjoittaja Jagdpanther » Ma Kesä 15, 2009 15:12

Eipä ole mikään kiire, kun veli ostaa mangoja ja luen itse niitä sitten joskus kun hoksaa. :P
Nähdyt sarjat

フィンランド人 悪魔

Engaru

Viesti Kirjoittaja Engaru » La Heinä 18, 2009 13:22

Ihan heti. Kotimatkalla aloitan ja kotona luen loppuun.
One day I will set this right!

Rändöm

Viesti Kirjoittaja Rändöm » Su Heinä 19, 2009 11:57

Mmh, no riippuu vähän sarjasta ja mitä muuta olen ostanut. On minulla kohta vuoden ollut hyllysä parikin mangaa joiden lukemista en ole jaksanut aloittaa, kun ostin niin monta pokkaria kerralla... Mmh, tänään voisi lukea... Kai -w-
Mutta joskus taas luen heti ostettuani sen, useimmiten siinä käy niin.

iidv

Viesti Kirjoittaja iidv » To Syys 03, 2009 19:19

Yleensä luen sen heti, varsinkin jos edellinen osa on jäänyt jännään kohtaan! Mutta joskus vaan se lukeminen jää... Nytkin minulla on ainakin kolme pokkaria lukematta >:3
KÖYHÄÄ

Tounis

Viesti Kirjoittaja Tounis » To Syys 03, 2009 23:32

Tänään yllätin itseni, ja ryntäsin innolla lukemaan Karinia! Veikkasin sen olevan hyvää kamaa ja olihan julkasua jo odoteltukin.

Sensijaan lainasin One piece 1-10 ja niihin käsiksipääseminen tuntuu lähinnä haasteelta ja velvoitteelta.. Silti kaikki manga, mihin käteni lasken, on tullut luettua.
mal | blog | band || [23:17] <+Tutka> Aniki - paikka jossa Touniskin näyttää fiksulta

Yo^^oY

Viesti Kirjoittaja Yo^^oY » Ma Joulu 10, 2012 02:20

En pidä kiirettä. Luen sitten kun kerkiän. Ihan ku ei olis aikaa, muuta ei olekkaan :roll: Aloittaminen o aina hankalaa, mutta sitten ku pääsee vauhtiin nii saatan lukea pari kolme pokkaria putkeen :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”