mangan lukeminen
Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit
mangan lukeminen
Eli, kun ostat kaupasta mangan ja kun saavut kotiin, ryntäätkö lukemaan sitä vai pistätkö kaappiin lojumaan myöhemmäksi?
Minun on ainakin pakko päästä heti lukemaan, jos on joku tosi hyvä sarja kysessä..^^
moderaattorin muokkaama: joku muu -optio lisätty. -Kyuu
Minun on ainakin pakko päästä heti lukemaan, jos on joku tosi hyvä sarja kysessä..^^
moderaattorin muokkaama: joku muu -optio lisätty. -Kyuu
Heti. En suurin piirtein ole edes ovesta vielä mennyt kun jo luen. Välttämättä ei tule otettua kenkiäkään tai takkia pois sitä ennen.
Tietysti tosiaan hiukan vaikuttaa myös mikä manga on kyseessä.
Tietysti tosiaan hiukan vaikuttaa myös mikä manga on kyseessä.
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.
|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.
|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|
Sillä silmänräpäyksellä kun saan sen irti kääreistä tai ainakin viimeistään kun aikaa irtoaa siihen. Yleensä ilta 9-12 välissä pääsee lueskelemaan.
Viimeksi muokannut Teukku, Su Marras 05, 2006 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mä ostan maknat usein esim. kymmenen satseissa ja luen niitä sitten kuluvina päivinä. Tosin on semmoisia tapauksia kuten GTO, jota on nyt 20 hyllyssä ja viisi ensimmäistä luettuna. On tullut osteltua (ko se o niin hyvä sarja) mutta lukeminen ei ole vielä onnistunut.
Samaten ostelen aina välillä semmoisia sarjoja, joita olen lukenut Muulla tavalla (kröhöh) enkä ole sitten noita ostamiani paperiversioita jaksanut uudelleen koluta.

Samaten ostelen aina välillä semmoisia sarjoja, joita olen lukenut Muulla tavalla (kröhöh) enkä ole sitten noita ostamiani paperiversioita jaksanut uudelleen koluta.
Ern.. 347 mangan kokoelmastani olen lukenut.. Öh.. 1/3 osaa? Suomimangaa en enää edes lue. Kunhan keräilen (etenkin pitkien sarjojen kohdalla). Yksiosaiset mangat luen melkeinpä heti, mutta pidempien sarjojen kohdalla tuntuu olevan niin, että kerään sarjan ensin loppuun ja sitten vasta luen (onhan se inhottavaa, kun jää toisiksi viimeinen osa cliffhangeriin, eikä kirjahyllystä löydy enää jatkoa).
Sitten jos on niin, että olen nähnyt animena ja pitänyt, niin saatan kerätä sarjan manganakin, mutta en lue. Selailen vain. Järjetöntä rahan haaskausta? Kyllä..
Sitten jos on niin, että olen nähnyt animena ja pitänyt, niin saatan kerätä sarjan manganakin, mutta en lue. Selailen vain. Järjetöntä rahan haaskausta? Kyllä..
Kyllä Laurelin tilanne tuntuu tutulta. Toista sataa itselläkin jota ei ole vielä kerennyt lukemaan, eikä edes jutella montako katsomatonta DVD:tä löytyy. Sitten kun on sopiva aika, olotila tai pakko, menee parhaimmillaan semmoset 10-20 päivässä, yleisin lukutahti on 3-5 putkeen.
Harvemmin luetaan heti kun ostetaan, vaan odotellaan sopivaa hetkeä. Sitten luetaan ensin pari sellaista minkä lukemista on himoinnut putkeen ja perään sitten rauhoittavina joko jotain keskitasoista vähän lisää tai uusia säkätettyjä.
Mutta ei missään nimessä illalla, tai ei saa nukuttua aikoihin.
Harvemmin luetaan heti kun ostetaan, vaan odotellaan sopivaa hetkeä. Sitten luetaan ensin pari sellaista minkä lukemista on himoinnut putkeen ja perään sitten rauhoittavina joko jotain keskitasoista vähän lisää tai uusia säkätettyjä.
Mutta ei missään nimessä illalla, tai ei saa nukuttua aikoihin.
Luen niin pian kuin suinkin mahdollista, eli heti. Aloitan jo kotimatkalla, luen kävellessänikin ja seuraavaksi löydänkin itseni jostain puskasta tai että olen kääntynyt oikealle väärässä kohdassa tai sitten en ole kääntynyt ollenkaan... Kotona sitten luen pokkarin ensin pariin kertaan, joskus useamminkin, riippuu ihan siitä, onko äiti käskemässä tekemään jotakin ihan muuta... Vastasin sii heti.