mangan lukeminen

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Milloin luen uusimman pokkarini?

Heti!Heti!Waah!^^
275
66%
Katson ensin pari jaksoa animea...sitten syön..ja sitten..
29
7%
Ei minulla ole mikään kiire, onhan ne 5 muutakin vielä lukematta..
84
20%
Joku muu (tarkenna viestissäsi)
29
7%

Ääniä yhteensä: 417

Kioko_

mangan lukeminen

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ti Syys 26, 2006 09:07

Eli, kun ostat kaupasta mangan ja kun saavut kotiin, ryntäätkö lukemaan sitä vai pistätkö kaappiin lojumaan myöhemmäksi?
Minun on ainakin pakko päästä heti lukemaan, jos on joku tosi hyvä sarja kysessä..^^

moderaattorin muokkaama: joku muu -optio lisätty. -Kyuu

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Ti Syys 26, 2006 09:23

Heti. En suurin piirtein ole edes ovesta vielä mennyt kun jo luen. Välttämättä ei tule otettua kenkiäkään tai takkia pois sitä ennen.
Tietysti tosiaan hiukan vaikuttaa myös mikä manga on kyseessä.
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

Chise

Viesti Kirjoittaja Chise » Ti Syys 26, 2006 09:43

Heti! Alotan jo kotimatkalla lukemaan ja kotiin päästyäni jatkan lukemista. Paitsi jos mulla on kaveri mukana, silloin vasta kotiin päästyäni aloitan lukemaan. ^^
"Never fear, Plum is here!"

murokeksi

Viesti Kirjoittaja murokeksi » Ti Syys 26, 2006 10:40

Jep heti, kun on alpa kädessä... Siskoni kuuluu niihin omituisiin palleroihin, että menee kuukausi kaksi ennen kuin on se uusin luettu(kun ne muutama edellinenkin on lukematta).. Olisi ihanaa, jos samaan pystyisin. Pitäisi varmasti alkaa harjoitella tuota itsehillintää.

Merryl

Viesti Kirjoittaja Merryl » Ti Syys 26, 2006 14:58

Ei minulla ole mikään kiire, onhan ne noin parikymmentä muutakin vielä lukematta...

Teukku

Viesti Kirjoittaja Teukku » Ti Syys 26, 2006 15:10

Sillä silmänräpäyksellä kun saan sen irti kääreistä tai ainakin viimeistään kun aikaa irtoaa siihen. Yleensä ilta 9-12 välissä pääsee lueskelemaan.
Viimeksi muokannut Teukku, Su Marras 05, 2006 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nauha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauha » Ti Syys 26, 2006 15:11

Minulla tuo käy yleensä niin että ostosreissun kotimatkalla on tullut jo luettua ainakin yksi niistä ostoksista, loppuja yritän säästellä (joskin nekin yleensä lojuvat kirjahyllyssä luettuina jo pari tuntia ostoksen jälkeen :p).

Howler

Viesti Kirjoittaja Howler » Ti Syys 26, 2006 15:15

Tuossa ei ole vaihtoehtoa : Kun vain pääsen kotiin ostettuani pokkarin. :D

Mutta hetihän se luetaan kun sen saa, kotona oman huoneen omassa sängyssä pitkällään

wice

Viesti Kirjoittaja wice » Ti Syys 26, 2006 15:53

Mä ostan maknat usein esim. kymmenen satseissa ja luen niitä sitten kuluvina päivinä. Tosin on semmoisia tapauksia kuten GTO, jota on nyt 20 hyllyssä ja viisi ensimmäistä luettuna. On tullut osteltua (ko se o niin hyvä sarja) mutta lukeminen ei ole vielä onnistunut. :lol:

Samaten ostelen aina välillä semmoisia sarjoja, joita olen lukenut Muulla tavalla (kröhöh) enkä ole sitten noita ostamiani paperiversioita jaksanut uudelleen koluta.

Kirara

Viesti Kirjoittaja Kirara » Ti Syys 26, 2006 16:12

Oikeastaan heti. No ei nyt ihan pitää ensin saada rahaa siihen. Eli oikeastaan vasta parin viikon. Eli heti kun saan sen käsiini. :)

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Ti Syys 26, 2006 17:51

Ern.. 347 mangan kokoelmastani olen lukenut.. Öh.. 1/3 osaa? Suomimangaa en enää edes lue. Kunhan keräilen (etenkin pitkien sarjojen kohdalla). Yksiosaiset mangat luen melkeinpä heti, mutta pidempien sarjojen kohdalla tuntuu olevan niin, että kerään sarjan ensin loppuun ja sitten vasta luen (onhan se inhottavaa, kun jää toisiksi viimeinen osa cliffhangeriin, eikä kirjahyllystä löydy enää jatkoa).

Sitten jos on niin, että olen nähnyt animena ja pitänyt, niin saatan kerätä sarjan manganakin, mutta en lue. Selailen vain. Järjetöntä rahan haaskausta? Kyllä..

blue_wolf

Viesti Kirjoittaja blue_wolf » Ti Syys 26, 2006 17:55

Kerro Laurel, että tuo äskeinen oli vitsi.

Kun sitä kerta jotain nappaa mukaansa, niin kyllä se tulee luettuakin heti kun vain kotia pääsee, mitäs sitä turhia venyttelemään.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ti Syys 26, 2006 18:13

Kyllä Laurelin tilanne tuntuu tutulta. Toista sataa itselläkin jota ei ole vielä kerennyt lukemaan, eikä edes jutella montako katsomatonta DVD:tä löytyy. Sitten kun on sopiva aika, olotila tai pakko, menee parhaimmillaan semmoset 10-20 päivässä, yleisin lukutahti on 3-5 putkeen.

Harvemmin luetaan heti kun ostetaan, vaan odotellaan sopivaa hetkeä. Sitten luetaan ensin pari sellaista minkä lukemista on himoinnut putkeen ja perään sitten rauhoittavina joko jotain keskitasoista vähän lisää tai uusia säkätettyjä.

Mutta ei missään nimessä illalla, tai ei saa nukuttua aikoihin.

Yoosei

Viesti Kirjoittaja Yoosei » Ti Syys 26, 2006 18:37

Luen niin pian kuin suinkin mahdollista, eli heti. Aloitan jo kotimatkalla, luen kävellessänikin ja seuraavaksi löydänkin itseni jostain puskasta tai että olen kääntynyt oikealle väärässä kohdassa tai sitten en ole kääntynyt ollenkaan... Kotona sitten luen pokkarin ensin pariin kertaan, joskus useamminkin, riippuu ihan siitä, onko äiti käskemässä tekemään jotakin ihan muuta... Vastasin sii heti.

Jade-san

Viesti Kirjoittaja Jade-san » Ti Syys 26, 2006 18:48

Malttamattomana ihmisenä luen pokkarit aina heti! Lukeminen alkaa melkein jo kaupan kassalla. Mikähän siinäkin on etten voi odottaa edes viittä minuuttia? :roll:
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”