Jos joku turmelee mangasi, sinä...

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

hyökkäät karjuen pokkarin pahoinpitelijän kurkkuun
210
26%
vaadit häntä maksamaan pokkarin hinnan sinulle, jolla ostat uuden pilalle menneen tilalle
342
42%
katsot häntä tyynen rauhallisesti ja otat pokkarin pois häneltä
107
13%
purskahdat itkuun ja tempaat rakkaan aarteesi takaisin itsellesi
53
7%
joku muu reagointi-tapa, mikä?
98
12%

Ääniä yhteensä: 810

Miaka

Viesti Kirjoittaja Miaka » Ma Kesä 26, 2006 13:42

Elikkäs, elikkäs; Ihan uteliaisuudesta tein tämän gallupin (joka on myös ensimmäiseni), sillä tässä pari päivää sitten itseni kohdalle tuli tämä tilanne. Eräs minulle niin rakas ihminen otti käteensä yhden manga-pokkareistani ja kiusatakseen minua, alkoi sitä leikillään taitella, kohtalokkain seurauksin - pokkarille nimittäin. Hyväthän jäljet siitä jäi ja kiitokseksi teostaan tämä henkilö sai päälleen pitkävihaisuuteni.

Siis, jos joku turmelee mangasi, miten sinä reagoit ja millaista palautetta saat reagoinnistasi? Anteeksi jos tästä aiheen perustelusta tuli liian lyhyt.
Ensin raiskataan ja sitten kysytään "muuten, mennäänkö jätskille?"

JereTHEend

Viesti Kirjoittaja JereTHEend » Ma Kesä 26, 2006 13:46

ei minulla ole kuin vanhoja dragon balleja, mutta en kyllä kestä jos kaverini pahoinpitelisi...

Kaveri on samanlainen, ei hitto kun ei edes anna lukea kirjojaan, väittää että menevät "kuosiin" kun luen...

Hikari-chan

Viesti Kirjoittaja Hikari-chan » Ma Kesä 26, 2006 14:00

Vaadin häntä ostamaan uuden!Grr!Se on kyllä tooooosi inhottavaa,ärsyttävää ,ei kiva kun joku turmelee pokkarin :evil:
Kerrankin lainasin Ranma pokkarin 5 yhdelle ystävälleni,niin kun hän antoi sen takas,hän antoi sen tosi tosi varovasti minulle ja juoksi täyttä vauhtia pois minusta.
Ja kun aloin itse lukemaan sitä niin.....SIINÄ OLI JOTAIN IHME KASTIKETTA!!!!!!!

immolatus_dead

Viesti Kirjoittaja immolatus_dead » Ma Kesä 26, 2006 14:05

Eipä ole kuin 1 kerta jotain ilkeetä käynyt kun oli kaverilla lainassa, saadessani sen takasin koira oli syönyt siitä kulman, eli se oli todellisen paskana. Mutta reaktio oli hyvin rauhallinen, ja sanoin siihen vain "nyyh, mun rakas manga... mun elämä on raunioina, mutta sellasta sattuu" ja pistin sen reppuun, en viitsinyt mitän rahaa ruveta siitä vaatimaan tai mitään. (tosin enpä ole enää mangojani hänelle lainannut :P)

Mutta jos joku rupeisi vieressäni mangojani turmelemaan, kyllä se ninja käsi nappaisi pikku mangan ilkimykseltä välähdyksessä pois, ja evil eye iskisi varoittavasti perässä!
Viimeksi muokannut immolatus_dead, Ma Kesä 26, 2006 14:08. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Katsotut animet.
Menossa mukana:
KUMA the bear maker.

Jade-san

Viesti Kirjoittaja Jade-san » Ma Kesä 26, 2006 14:06

Heh! Tässä reagointini:

1. Mykistyn tyypin röyhkeydestä, KUINKA tuo tyyppi kehtaa!

2. Alan kiroilla hillittömästi tajutessani mitä on tapahtunut.

3. Tässä vaiheessa turmelijan on juostava henkensä edestä!!!

4. Jahdattuani roistoa pari tuntia karjun naama punaisena kaikenmaailman korvauksista ja oikeuteen haastamisista puoli tuntia.

5. Lopulta tyydyn vain läimäyttämään hyypiötä ja ostamaan uuden mangan. (Tai yrittämään korjata vanhaa, riippuen taloudellisesta tilanteesta...) :)
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ma Kesä 26, 2006 14:36

Luultavasti nousisin tuolille ja purisin nilkasta. Eniten traumoja varmaan aiheuttaisi, jos joku kurja menisi ja aivastaisi rakkaan mangan väliin. *murrrrrh*
Puputossuinen zombie

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » Ma Kesä 26, 2006 15:03

Naah, eipä noita mein pokkareita vielä suuremmin edes ole pahoinpidelty, johtuu siitä että aina kun annan lainaan niin suoraan latelen säännöt, että ei anneta koiralle, ei syödä samaan aikaan kun luetaan eikä rytistellä. Hyvinhän tuo porukka uskoo, johtuu varmaan siitä että kaikilla kavereilla on mangaa, ja minäkin heiltä sitten lainaan.
Jos joskus sattuisi käymään niin että joku pokkari olisi rytyssä, kuuntelisin ensin pitkät anteeksipyyntölitaniat henkilöltä ja antaisin anteeksi. Ei se sitä tahallaan meinannut kuitenkaan. Kaikkeahan sitä sattuu ja tapahtuu.
Ja sitä paitsi, paria pientä ruttua tai tahraa ei nyt voi sanoa pokkarin pilaamiseksi, eikä siitä voi velvoittaa toista ostamaan kokonaan uutta tilalle. Joku suhteellisuudentaju pitää olla ;) Siinä vaiheessa kun sisällöstä ei saa selvää ja sivut lentelee irtonaisina niin voidaan puhua tuhoamisesta.
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

May-chan

Viesti Kirjoittaja May-chan » Ma Kesä 26, 2006 16:26

Jos joku kehtaa turmella pokkarini niin.. Ensin alan pillittää ja sanon: "Tää oli just se mun suosikki.." kunnes pilaaja heltyy ja ostaa minulle uuden korvaukseksi. Takuulla toimii. Tai sitten vain yksinkertaisesti hyökkään pilaajan kimppuun ja syön hänen toisen kätensä ja vaadin ostamaan uuden. Takuulla toimii.

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » Ma Kesä 26, 2006 16:33

TAPAN SEN! :twisted: No ei mutta kyllä tulee hänelle turpaan jos turmeleesen,oli vahinko tai ei,joten ei paranne turmella minun mangojani! :lol:

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Ma Kesä 26, 2006 16:46

Otan pokkarin/sen jäänteet(toivottavasti ei tule tätä vastaan) turvaan ja mietin asiaa tarkemmin, kunhan olen tyyntynyt täydellisesti. En kyllä todellakaan räjähtäisi tms, mutta luultavasti voisi tuossa tilanteessa hieman käväistä mielessä asia jos toinenkin...
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

Etoile89

Viesti Kirjoittaja Etoile89 » Ma Kesä 26, 2006 17:04

Riippuu kuka tärvelijänä sattuu toimimaan. Siskolleni yleensä räyhään siitä, mitä hän teki ja käsken korvaamaan sen jotenkin. Muiut laittaisin luultavasti ikuiseen lainauskieltoon.

JereTHEend

Viesti Kirjoittaja JereTHEend » Ma Kesä 26, 2006 17:17

auts, en minä ny tiiä, vau, torelliset otakut!

En itte varmaan ku repisin takas, tai jotai, DB kirjat jotka omistan ei muutenkaan löyry kaupan hyllyltä.

Nemuska

Viesti Kirjoittaja Nemuska » Ma Kesä 26, 2006 18:48

Riippuisi nyt ihan siitä, miten pahaa vahinkoa on saatu aikaan...

Taittumisista ehkä ärähtäisin ja huomauttaisin että ei näin. Irti revenneet sivut tai muuten hajonneet mangat pyytäisin korvaamaan. Vahinkoja sattuu, kuten nyt koiran välipalaksi joutuminen. En minä rupeaisi meuhkaamaan, oli kyseessä kuka tahansa.
Paitsi tietenkin jos vahinko on tahallaan aiheutettua.

Siskoa aina varoittelen taittamasta kansia, hänellä kun on aika ronski lukuote ^^
Saiyuki - Mushishi - Soul Eater - Star Ocean - One Piece - Evangelion <3

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Ma Kesä 26, 2006 18:53

kun lainaan eräälle kaverilleni mangaa, varoitan aina "ei sitten taitella sivuja!". sillä on sellainen paha tapa... :roll:

pahemman vahingon sattuessa puraisen nilkkaan.
Pörrölonkero.

Alpha Omega

Viesti Kirjoittaja Alpha Omega » Ma Kesä 26, 2006 21:33

Riippuu vahingon laadusta ja siitä, kuka on sen aiheuttanut.
Todennäköisesti vain muutama ärräpää lentäisi + mahdollinen lainauskielto. Tahallaan aiheutetun vahingon sattuessa pyydän nätisti (lue: kiristämällä ja uhkaamalla) korvaamaan ko. mangan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”