Onko sarjaa, josta pidät vaikket haluaisi?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Onko sarjaa, jonka fanittamista häpeät?

Ei ole.
193
40%
Kyllä, on olemassa yksi sarja.
120
25%
Kyllä, on olemassa muutama sarja.
114
23%
Minä häpeän olemassaoloanikin.
60
12%

Ääniä yhteensä: 487

Doragon

Viesti Kirjoittaja Doragon » Ke Marras 15, 2006 17:56

Sailor Moon, ja ehdottomasti ruotsidubbauksella. :oops:

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » To Marras 16, 2006 11:33

..InuYasha on vastaukseni..*cough*

jtn

Viesti Kirjoittaja jtn » To Marras 16, 2006 11:37

Henkilökohtaisesti en ymmärrä miten voin pitää Ken Akamatsun Negimasta. Haaremi-shonenmättö-komedia jonka päähenkilö on 10 vuotias poika, jonka ympärillä pyörii 31 enempi tai vähempi pihkassa olevaa 14-vuotiasta teinityttöä.

Kaiken järjen mukaan minun tulisi kiertää sarja kaukaa, mutta silti olen hankkinut sitä tasaisin väliajoin ja lukenut jokaisen osan silmät kiiluen. Love Hinasta en sentään pidä, luojan kiitos. :-)
- Jussi Nikander

Jade-san

Viesti Kirjoittaja Jade-san » Pe Marras 17, 2006 13:55

Doragon kirjoitti:Sailor Moon, ja ehdottomasti ruotsidubbauksella. :oops:
Sama täällä. Huh! Sisko nauraa, kun katon ruotsidubbi-moonia. Juonikaan (tai niin sanottu juoni) ei ole siitä parhaasta päästä ja se koko sarja on suunnattu minua nuoremmille... En haluaisi, mutta en voi sille mitään! :lol:
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

Pavez
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pavez » La Marras 18, 2006 01:55

Voi jumalauta, aloitin Love Hinan katsomisen. Olen tosin hirveässä flunssassa, joten syytän sitä...

Vasta 3 jaksoa takana, joten ehkä ehdin vielä pelastua.

*edit*

10 jaksoa mennyt ja olen onnistunut saamaan itseni vihaamaan sekä sarjaa, että itseäni.

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Su Marras 19, 2006 16:06

Nytpä tuli vastaan sellainen sarja, jota ei kaiken järjen mukaan voi kuin vihata. Tosin koukussa olen. En voi taaskaan käsittää mikä tässä viehättää, kauhealla innolla odotan jo seuraavaa jaksoa. Jokin on pahasti pielessä kun sarjassa on muun muassa:
1. Heikko kiusattu pelkuripäähenkilö, joka yrittää tulla vahvemmaksi
2. Järkyttävän kamala ääninäyttely
3. Perverssi supervahva Patu
4. Tyhmä yltiövahva ö-kuppinen blondi, jonka persoona muuttuu kun hän suuttuu(myös ylläri ylläri transfer student päähenkilön luokalla)
5. Ilkeä suippokorvainen nörtti, joka on heikko kuin mikä, mutta roikkuu vahvojen seurassa
6. Rakennus/dojo, jossa saman katon alla asuu kasa järjettömän vahvoja hulluja
7. Yksi niistä on superkliseinen katana-kunoichi, jolla on tietysti myös ö-kupit.
Tähän päälle vielä hiukan koulu-komediaa, fanserviceä ja todella hitaat OP ja ED, niin se soppa on siinä. Sarjahan on tietysti lokakuun alkupuolella alkanut Shijou Saikyou no Deshi Kenichi eli lyhyesti Kenichi.
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

Lunaria

Viesti Kirjoittaja Lunaria » Ma Marras 20, 2006 10:59

No, en tiedä häpeänkö varsinaisesti enää, mutta olin kyllä aika yllättynyt että vaikka ennen olin kaikin keinoin vastaan Tokyo Mew Mew:tä niin nyt kun luin siitä pari ekaa osaa niin täytyy sanoa, että pidän siitä. Vaikka onhan se kyllä melko lällyä välillä ja ei kyllä kuitenkaan suosikkieni joukkoon pääse, mutta ihan hyvä manga mielestäni silti :D Anime menee kyllä jo aika pahasti yli tässä kimmellys ja ihkutus touhussa (nimenomaan muodonmuutosten ja hyökkäysten kohdalla), mutta olen sitäkin nyt kattonu aina yhen jakson kerrallaan (muuten se söpöily tulisi minulta jo varmaan korvista ulos). Mutta silti olen iloinen että kokeilin sarjaa ja mikäs siinä jos siitä pitää...eikös se ole vain hyvä juttu? :D
~~Kuka antaisi minulle siivet....?~~

Heishi

Viesti Kirjoittaja Heishi » Ti Joulu 19, 2006 23:26

Esim. Video girl Ai ja Chobits ~
En tykkää siitä että naiset on niissä kohteita, jotain esineitä ja hilluvat joissain alushousuissa eivätkä tavallaan tajua sitä itse. Jotain tämmöistä nyt kuitenkin, ja silti luen molempia.

Sitten joskus Tokyo Mew mewiä luin, ja inhosin, mutta tajusin ettei ole mitään järkeä lukea sitä, jos inhoan sitä, ja niinpä lopetin. Juoni ja kaikki oli vaan niin persiillään siinä ettei sitä jaksanut, pelkkää ihkutusta ja kliseitä koko sarja.

Dreamline

Viesti Kirjoittaja Dreamline » Ke Joulu 20, 2006 16:39

En oikeastaan fanita tokyo mew mewiä, muttaaaah...

-mangafan-

Viesti Kirjoittaja -mangafan- » Ke Joulu 20, 2006 18:42

Samurai Champloo...
En tahtoisi pitää siitä sarjasta koska alku oli jo sen verran räp-henkistä... (En suoranaisesti vihaa räppiä tai ole vastaan mutta ylenkatson hieman silti sen genren..)
Mutta sarja on onnistunut kun se välillä on tyhmä ja välillä hauska ja valillä jotain hienoa!
Kunpa voisin inhota sitä...
Ostaisin lehdet: W.I.T.C.H. osa 89 ja Villivarsa 9/ 2000. Kunto oltava hyvä! Laitathan yv:llä! Ilmoitus edelleen voimassa!

^elina

Viesti Kirjoittaja ^elina » To Joulu 21, 2006 15:58

no pokemon olis varmaa yks näist :oops:

Dreamline

Viesti Kirjoittaja Dreamline » To Joulu 28, 2006 19:54

elina^ kirjoitti:no pokemon olis varmaa yks näist :oops:
Eihän pokemonissa ole mitään häpeämistä! :x

Luova Hullu

Viesti Kirjoittaja Luova Hullu » Su Touko 06, 2007 20:38

No tavallaan pokemon on sellainen. Kukaan meidän luokalta esim ei tiedä että fanitan pokemonia, kun en kehtaa sanoa. Vaikka nyt on kyllä poke-into hieman laantumassa, kun ei sarja kiinnosta, kukaan ei pelaa pokekorteilla kanssani ja videopelit siirtyvät nintendo DS:älle, mitä minä EN aio ostaa viimeisillä säästöilläni. (hyvä niin? kukkaroni huokaisee helpotuksesta)
~AmadareDreamer~ kirjoitti:
elina^ kirjoitti:no pokemon olis varmaa yks näist :oops:
Eihän pokemonissa ole mitään häpeämistä! :x
Ei kai nyt sinäänsä, muttakun kaikki tuntemani vihaavat pikachua (itseasiassa, minä myös XD) ja muutenkin se vain on jotenkin noloa. Pokemonista olen kuullut sanottavan tälläistä: "Sarja joka hurmasi kaikki 4-10 vuotiaat", ja kaikki tuntemani pitävät sitä kakaroiden suosikkina.

Fletcher

Viesti Kirjoittaja Fletcher » Ma Touko 07, 2007 22:00

Koko lähipiiri dissaa Narutoa akateemikon raivolla, ja minä en vain kehtaa tunnustaa että... :oops:
ab6421's General Laws of Anime Relativity, 11th Law. Law of Inherent Combustibility.

Everything explodes. Everything.

Sulkasiipi

Viesti Kirjoittaja Sulkasiipi » Ma Touko 07, 2007 22:19

One Piecen piirrostyyli yököttää minua ja voisin polttaa kasan pokkareita vain sen typerän piirrustustyylin takia, mutta juoni on hauska, joten minkäs teet ;__;
Reina Tanaka <3

Blogini: http://rosaland.wordpress.com

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”