Onko sarjaa, josta pidät vaikket haluaisi?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Onko sarjaa, jonka fanittamista häpeät?

Ei ole.
193
40%
Kyllä, on olemassa yksi sarja.
120
25%
Kyllä, on olemassa muutama sarja.
114
23%
Minä häpeän olemassaoloanikin.
60
12%

Ääniä yhteensä: 487

suca

Viesti Kirjoittaja suca » Su Helmi 24, 2008 13:07

Nyyh nyt itkettää...Prince of tennis. Rakastan tuota typerää sarjaa ja sen hahmoja koko sydämmestäni vaikka siinä et tehdä muuta kuin pelata tennistä...ja toinen syrjähyppy on conan. Pääsin siitä onneksi eroon ^^ Hmm...muita ei taida edes olla...kai...

Liutti

Viesti Kirjoittaja Liutti » Su Helmi 24, 2008 13:55

Inuyasha. Massasarja jossa ei koskaan tapahdu mitään yllättävää, joka toistaa vain itseään, johon kulutan hirveästi rahaa... voi MIKSI, MIKSI kerään sitä silti. Siihen jää jotenkin koukkuun, varsinkin, kun kaverini on ihan rakastunut sarjaan. Nyt olen kyllä tainnut vähän päästä eroon... pelkään kuitenkin, että en taaskaan voi olla ostamatta uusinta pokkaria. Pitää tuhlata äkkiä kaikki rahat muihin mangoihin, etten Jaskaa saa ostettua.... o__o Tai sit luen kaverin pokkarit.

Yoshiko

Viesti Kirjoittaja Yoshiko » Su Helmi 24, 2008 18:46

Liutti kirjoitti:Inuyasha. Massasarja jossa ei koskaan tapahdu mitään yllättävää, joka toistaa vain itseään, johon kulutan hirveästi rahaa... voi MIKSI, MIKSI kerään sitä silti. Siihen jää jotenkin koukkuun, varsinkin, kun kaverini on ihan rakastunut sarjaan. Nyt olen kyllä tainnut vähän päästä eroon... pelkään kuitenkin, että en taaskaan voi olla ostamatta uusinta pokkaria. Pitää tuhlata äkkiä kaikki rahat muihin mangoihin, etten Jaskaa saa ostettua.... o__o Tai sit luen kaverin pokkarit.
Oii.. Minulle on käynyt nyt aii ivan samalla tavalla. Voih..

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » La Maalis 01, 2008 15:46

Joo. Niitä on niin useita että hävettää. Rahaa menee täysin turhiin sarjoihin, mutta jotenkin vain haksahdan lukemaan niitä lisää ja lisää... Esimerkkinä The Dreaming ja Bizenghast. Tylsiä sarjoja molemmat, mutta en vain pääse niistä eroon. En tiedä onko se sitä "pitämistä", mutta kai minun niistä täytyy vähän pitää kun jaksan lukea...

*Huokaus*

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » La Maalis 01, 2008 19:09

Ojamajo Doremi. Pikkutyttönoitia, jotka muunmuassa laulavat ja leipovat. Aivan, kyseessä on lastensarja. Minulta niitä elettyjä vuosia löytyy 18, jossa ylimääräistä ikää tuon katsomiseen nähden on vähintäänkin se 8 vuotta.

Muita häpeäpilkkuja katsomisissani ovat muunmuassa sarjat kuten Konjiki no Gash Bell ja Ichigo 100%. Edellämainittu lapsille suunnattua peppuhuumorilla väritettyä demonitappelua, jälkimmäinen haaremipervoilua. Mikä ihme näissä sarjoissa minua vetää, sitä en ymmärrä, mutta aina tulee hakeuduttua niiden pariin.
となり の おたくさん でござる。

Saradada

Viesti Kirjoittaja Saradada » Ma Huhti 14, 2008 23:00

Yoshiko kirjoitti:
Liutti kirjoitti:Inuyasha. Massasarja jossa ei koskaan tapahdu mitään yllättävää, joka toistaa vain itseään, johon kulutan hirveästi rahaa... voi MIKSI, MIKSI kerään sitä silti. Siihen jää jotenkin koukkuun, varsinkin, kun kaverini on ihan rakastunut sarjaan. Nyt olen kyllä tainnut vähän päästä eroon... pelkään kuitenkin, että en taaskaan voi olla ostamatta uusinta pokkaria. Pitää tuhlata äkkiä kaikki rahat muihin mangoihin, etten Jaskaa saa ostettua.... o__o Tai sit luen kaverin pokkarit.
Oii.. Minulle on käynyt nyt aii ivan samalla tavalla. Voih..
Liityn kerhoon, minulle on käynyt täsmälleen samalla tavalla.

Higurashi no Naku Koro ni

Minuahan ei yleensä kauhua saa sitten millään katsomaan (piru sinut periköön rakas Rimeseni joka herätti mielenkiintoni, vaikka sanoitkin ettei minun kannata katsoa), ja jos rehellisiä ollaan niin tämäkin sarja pelottaa minua. Siltikin, olen ihan koukussa. Kauhusta huolimatta juoni on hyvä, ja uteliaisuuttani tämä sarja on PAKKO katsoa loppuun (myös jatko-osa) sillä haluan saada vastauksen mahdollisimman moneen kysymykseeni. Joudun kyllä katsomaan tätä päiväsaikaan ja silloin kun muita on kotona, viime lauantaina kun katsoin vielä silloin kun ulkona alkoi olla pimeää ja nukuin valot päällä kun en uskaltanut sammuttaa niitä (ja silti pelotti).

Allekirjoittaen,
Puutarha Lapio teh Masokisti

chinor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja chinor » Ma Huhti 14, 2008 23:58

Aimeara kirjoitti:Muita häpeäpilkkuja katsomisissani ovat muunmuassa sarjat kuten Konjiki no Gash Bell ja Ichigo 100%. Edellämainittu lapsille suunnattua peppuhuumorilla väritettyä demonitappelua, jälkimmäinen haaremipervoilua. Mikä ihme näissä sarjoissa minua vetää, sitä en ymmärrä, mutta aina tulee hakeuduttua niiden pariin.
Itsekin tykkään Konjiki no Gash Bellistä todella paljon, enkä tiedä, mikä siinä on niin hyvää. Se vain on.
誰にも優しく愛に生きる人~ あにき~!! | ミカンせいじん | 「森の安藤」

Kaisa

Viesti Kirjoittaja Kaisa » To Huhti 17, 2008 19:59

Ei ole, en nää mitään syytä hävetä niitä :D

Oxu

Re: Onko sarjaa, josta pidät vaikket haluaisi?

Viesti Kirjoittaja Oxu » Ke Touko 21, 2008 18:44

Kyllä vain, tuli silloin pienempänä (olinko 12 vai 13v?) katsottua subilta innoissani knights of rayerthia ja sailor moonia. Nytkin tykkään toisinaan katsoa rakkaus sarjoja yön pimeinä tunteina peittoon kääriytyneenä ja nyyhkiä :oops: . Ja aina kun kaverini suosittelee, jotain Ecchi sarjaa ja näyttää sen ekan jakson olen aina " tää on ihan liian ecchi!"(esim chopits ja shuffle) , mutta silti on tultu katsottua loppuun asti. En tiedä mikä siinä on :| .

shounen

Viesti Kirjoittaja shounen » Pe Touko 23, 2008 08:39

Gravitation

Tuskin tätä täytyy edes perustella, moni muukin varmaa tuntee itse sisäisesti että sarjassa ei ole järkeä ja miksi luen tätä mutta jatkaa aina vaan ja aina pitää vetää vielä kerran koko sarja läpi. En tiedä on sarjassa ihan mukavaa huumoria, mutta tuntuu että se on ihan päähän ammuttu koko sarja ._.
:3

Temari-San

Re:

Viesti Kirjoittaja Temari-San » Ti Kesä 03, 2008 13:59

Hibine kirjoitti:No kyllä se on se Pokémon 8DDD
Ei sitä suurin äänin enää kuuluttele muille, jos sattuu kaivamaan vanhan game boy colorin ja kaikki ikivanhat Pokémon-pelit esiin. Jäisin näihin peleihin nimittäin vieläkin koukkuun, jos vaan aloittaisin pelaamisen taas alusta. Oijoi. En myöskään ole luopunut mistään Pokémon krääsästäni.. käreilykortit ja monta täpötäyttä tarravihkoa on yhä tallessa! Figujakin keräilin, nyt ne on taidettu vaan viskata pienemmille serkuille. Nelisen Pokémon vhs-leffaakin taitaa vielä löytyä : D
Että kyllä Pokémon animenakin maistuis aika ajoin. Ei näitä uusimpia tosin jaksais katsoa (kun ei tiedä niiden kaikkien ököjen nimiä edes), mutta sitä
vanhempaa settiä kylläkin.
Oivoi. Sama juttu. Kauhea kasa on mullakin pokemon kortteja, figuureita, pehmoleluja, viisi videota nauhotettu kyseistä sarjaa ja muutama leffa.
Äiti sanoo että kohta polttaa ne tavarat, mutta en luovu! T^T
"I call it... the giggolo beam!" - Kurz Weber

neo-shaman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja neo-shaman » La Kesä 07, 2008 20:02

Pidän, halusin tai en, Eerie Queeriestä. Se on surkeasti piirretty, hahmot ovat todella karkeita ja juoni on shaibaa, mutta silti suurinpiirtein kiljun lukiessani sitä.
Myös ajoittainen furuba-addiktioni nolottaa.. Enhän minä edes pidä shojo-sarjoista!
Vai pidänkö..?

boycott
Viesti:

Viesti Kirjoittaja boycott » Ma Kesä 23, 2008 14:24

Mm, tähän on nyt vähän vaikeampi vastata kuin aluksi luulin. Sanotaan nyt vaikka näin: kyllä, on sarja, josta pidän, vaikka en haluaisi, mutta en kuitenkaan häpeä sitä.
Sarja on Hunter x Hunter. Aivan mahtava sarja hahmojen ja piirtotyylin tähden. Ajatustasolla juoni kuitenkin tökkii: luulin (ja luulen edelleen), etten pidä näistä "haluan ninjaksi/hunteriksi/teräsmieheksi/yms." -genren animeista tai mangoista. Silti Hunterissa juoni kulkee täydellisesti enkä edes muista kyseenalaistaa kaikkia kliseitä ja naurettavuuksia.
I'm not breaking down
I'm breaking out
last chance to lose control

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ma Kesä 23, 2008 15:31

Tällähetkellä Inuyasha. En ymmärrä miksi jaksan kerätä pokkareita kun tarina ei juuri mihinkään liiku T-T mutta olen kovan luokan sesshomaru fani ja pitää lukea kaikki chapterit jossa hää on mukana ^^"
Toiseksi anime sarja nimeltä Wedding Peach. Menin sitten katsomaan sen loppuun asti. Hmm, meikäläiselläkin sitä ikää on melkein 19 vuotta. En tajua mikä siinäkin viehätti >.>

Luova Hullu

Re:

Viesti Kirjoittaja Luova Hullu » Ke Kesä 25, 2008 21:33

Voih, minäkin kuulun tähän lajiin. En siis häpeä Inuyasha-faniuttani lainkaan, ja omaan lämpimiä tunteita animea ja doujinshia kohtaan ihan mielellänikin, mutta...SE MANGA. En käsitä, miksi aina eksyn sille lehtihyllylle, missä Inuyashan uusin pokkari hyppää silmille. Ja aina se on ostettava. Ihan pakko, eikä siltä voi välttyä. Luen pokkarin alle puolessa tunnissa (vertailkaa että esim. Death Noteen voi mennä kolmekin tuntia...) eikä mikään oikeastaan saanut minua nauramaan/hymyilemään söpöydelle/jännittämään. Tiedän, miten sarja loppuu, ja tiedän myös sen, että seuraavat 20 pokkaria ovat täysin turhia eikä mitään tule tapahtumaan, mutta ei! Pakko ostaa. (...ja vaikka kannetkin ovat jo niin luotaantyöntäviä!)
http://iEevee.deviantart.com

Tracon 2013 (hope so) - Amanecer (oma hahmo)
Tracon 2014 (again, Hope So) - Inuyasha

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”