Huomattavat otakut

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Tunnistetaanko sinut?

Äänestys päättyi La Loka 29, 2005 14:13

Kyllä, erotun väenjoukosta!
9
9%
Kyllä, jos katsoo yksityiskohtia.
22
22%
Näytän ihan tavalliselta, mutta silloin tällöin.
37
38%
En halua näkyä mitenkään erityisesti.
26
27%
Jotakin muuta, selvennä viestissä.
4
4%

Ääniä yhteensä: 98

@Bay@

Viesti Kirjoittaja @Bay@ » La Huhti 07, 2007 14:21

Ei minua kyllä tunnista väkijoukosta.. En kulje pupunkorvat päässäni enkä raitasukat jalassani. Jossain reisitaskuhousuissa ja huppareissa minua ei varmaan tunnisteta mangafaniksi.. Kynäpenaalissa tosin on inuyasha-pinssi, joten siinä ainoa mistä voi tunnistaa, ellei kuuntele kun puhun välitunneilla. =D
wwii

nukkelapsi

Viesti Kirjoittaja nukkelapsi » La Joulu 15, 2007 20:51

Ei tunnista, ellen sitten ole juuri tullut Fantasiapeleista ja kanna läjää mangoja. Mutta kasvatan juuri "Reno-häntää", joten enköhän noin vuoden päästä ole jotenkin joukosta erottuva.

Kibaa

Viesti Kirjoittaja Kibaa » La Joulu 15, 2007 21:04

No laukustani ainakin huomaa, missä on kaikkea mahdollista anime/manga krääsää ja hakaneuloja. Eikä se haittaa jos jotkut lukiolaiset kyyläävät. Kyylätköön vaan! En ole tavallinen perusmassa vaan seuraan omaa persoonallista tyyliäni : D
touka koukan

Teh_Rei

Viesti Kirjoittaja Teh_Rei » La Joulu 15, 2007 21:42

Ne jotka tunnistaa, tunnistaa. Pukeutumistyylistäni sen verran, että aika "ernu"...
REILUKERHO - Hurray for YURI!

Mikarin
Chibi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikarin » La Joulu 15, 2007 21:43

Ulkomaailmassa josta olen joskus kuullut huhuja minut varmaan toinen animuihminen tunnistaisi Motteke Sailor Fuku-soittoäänestä ja Animeconin T-paidasta.
Twitter | MAL | Last.fm | Livejournal |

23:53:50 @Furinji> Heterot jos mitkä on seksuaalivähemmistö otakuissa | When the seagulls cry, there are no survivors.

Murokulho

Viesti Kirjoittaja Murokulho » La Joulu 15, 2007 21:44

-tarkastaa laukun- Eip. Pelkkä Bart- ja Che Guevara-pinssit siinä vaan on :) Luulin, että olisin jättänyt edes johonkin merkin siitä, mitä sarjoja tulee netistä seurattua. Mutta muuten minua ei tunnista kuin puheesta, piirrostuksista tai mahdollisesta kantamastani Fantasiapelit-kassistani.

Mikarin
Chibi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikarin » La Joulu 15, 2007 21:50

Murokulho kirjoitti:mahdollisesta kantamastani Fantasiapelit-kassistani.
Fantsusta saa paljon muutakin kuin mangaa, että enpä sanoisi siitä otakuihmistä tunnistettavan :|
Twitter | MAL | Last.fm | Livejournal |

23:53:50 @Furinji> Heterot jos mitkä on seksuaalivähemmistö otakuissa | When the seagulls cry, there are no survivors.

Murokulho

Viesti Kirjoittaja Murokulho » La Joulu 15, 2007 21:58

Paranoidfox kirjoitti:
Murokulho kirjoitti:mahdollisesta kantamastani Fantasiapelit-kassistani.
Fantsusta saa paljon muutakin kuin mangaa, että enpä sanoisi siitä otakuihmistä tunnistettavan :|
Niistä pusseista näkee läpi :D

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Su Joulu 16, 2007 09:38

Hmm... En nyt tiedä erottaako minut vai ei.. En ole mitenkään ernuimmista ernuin mutta en pukeudu ihan massan mukaankaan, joten ehkä jotkut animefanit saattavat tunnistaakkin, ehkä. Kyllä minut varmaan jotenkin tunnistaa, viimeistään huoneestani tai laukustani. Mutta kaikkein parhaiten minut tunnistaa välitunnilla sillon kun puhun. Ja silloin kun pääsen Fantasiapeleihin...
Viimeksi muokannut Meishin, Ti Maalis 31, 2009 06:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Su Joulu 16, 2007 15:36

Minulle ainakaan ei tule "tunnistettavasta otakusta" mieleen ernut, vaan Madarame. Toisaalta voi sitten kysyä miten erottaa animenörtin kaikista muista nörteistä. Ei välttämättä hirveän helposti.

Itse omistan yhden Haruhi-teemaisen T-paidan ja autoni taustapeilistä roikkuu pienet Ilyasviel- ja Rin-pehmolelut ja takasivuikkunassa (© dynamiitti.com) suloiset Dango-karvanopat, että ehkä asialle omistautunut voi noista muutamista pikkudetaljeista laskea 2+2=4, mutta en ihmeemmin kadulla kulkiesssani erottaudu otakuksi.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Su Joulu 16, 2007 17:01

Njaa... Joskus pidän manga/anime-aiheisia paitoja (tosin minulla ei ole montaa), mutta yleensä se faniuden näyttäminen ulkoasussa jää pelkkiin pinsseihin. U__U Ja jos yrittäisin tälläytyä esim. lolita-vaatteisiin, näyttäisin pyntätyltä ja paksulta nukelta.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Ma Joulu 17, 2007 04:14

Minuun pätee tuo kakkos kohta. Eli en minä mitenkään erikoisesti muuten pukeudu, mutta koulurepustani roikkuu tämä ns otakun paljastin Killua-kortin muodossa. Lisäksi kännykkäni soittoäänenä saattaa joskus olla tuttuja anime- tai pelikappaleita ja saatan välillä lukea mangaa ihan kaupungilla kulkiessanikin. Välillä manga tai figuuri ostoksilla käydessäni kassin sisällöstä voi tietenkin päätellä jotain.

__

Viesti Kirjoittaja __ » Ma Joulu 17, 2007 08:26

Laukusta ja siihen kiinnitetyistä pinsseistä & riipuksista siinä voi minut animefaniksi tunnistaa.
Ilman laukkua taas ei päällepäin voisi sitä huomata.
Tosin jos asuntoni sisälle pääsee(vain harvat ja valitut) siitä riemu repeää... (sisustus tyyliin seinät ja katot täynnä julisteita, pöydät figuureita ja hyllyssä lähes pelkästään mangaa...)
Kiitos kämppäni erikoisen sisustuksen yhdistettynä spontaaniin siivottomuuteen saankin aika ajoin mielenkiintoisia katseita korjausmiehiltä jotka täällä joskus harvoin käyvät. :oops:

Sanun

Viesti Kirjoittaja Sanun » Su Joulu 23, 2007 14:06

Ei kait mitenkään erityisemmin, mutta koulussa saattaa useinkin vilahtaa jonkun animehahmon vaatekappale, jonka olen vienyt cosplaypuvultani, jos asuste suht normaali on. Ja sitten koulussa kaappini ylähyllyllä on aina mangaa tai animea, seinä on täynnä kuvia ja artikkeleista, käytän lolitavaikutteisia mekkoja, puhun kavereitten kanssa Japanista 24/7, ja kassini on täyttä Gloomy maskotteja yms.blippo krääsää.

Eli taitaa minut tunnistaa, jos tarkasti katsoo :wink:

Ja sitten kun huoneeseeni pääsee....ei voi erehtyä! :twisted:

EDIT// Nyt minut taitaakin huomata jo kaukaa, on sen verran tyyli muuttunut :--D Japanin alkeiskurssilla käynnin jälkeen olenkin alkanut tunkea satunnaisia sanoja lähes jokaiseen lauseeseeni :'D Viimeviikolla kirjoitin ruotsin kokeeseen: "Jag heter Sanna desu". :lol:
Viimeksi muokannut Sanun, Ti Helmi 19, 2008 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Everyone stays quiet and slowly goes mad

Yoshiko

Viesti Kirjoittaja Yoshiko » Su Joulu 23, 2007 19:15

Mjaa.. En tiedä, ajatteleeko seuraava vastaan tuleva ihminen, että olen ernu, vaiko että olen otaku. Osa vaatteistani on gootti/punk lolitaa muituttavia, ja osa ihan normaaleja. Sitten on tullut tavaksi sanoa "HAI!!!" ja hyräillä anime -sarjojen tunnareita.
Eräs ystäväni kyllä kysyi minulta muutama viikko sitten: " Ai, haluut säki olla semmonen ernu?" ;DD

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”