Huomattavat otakut

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Tunnistetaanko sinut?

Äänestys päättyi La Loka 29, 2005 14:13

Kyllä, erotun väenjoukosta!
9
9%
Kyllä, jos katsoo yksityiskohtia.
22
22%
Näytän ihan tavalliselta, mutta silloin tällöin.
37
38%
En halua näkyä mitenkään erityisesti.
26
27%
Jotakin muuta, selvennä viestissä.
4
4%

Ääniä yhteensä: 98

asdsdafgw

Viesti Kirjoittaja asdsdafgw » To Marras 03, 2005 14:39

-
Viimeksi muokannut asdsdafgw, Ti Heinä 20, 2010 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » To Marras 03, 2005 15:32

Sen verran voi varmaan arvata päältäpäin että siinäpä on nörttityttö jolla ei ole elämää, mutta mitenkään erityisesti en halua tuoda manga- tai muitakaan harrastuksiani esille vieraammille ihmisille, jos ei asia nyt muuten tule puheeksi.

Poikkeuksellisesti työkoneen taustakuvana oli vasta azumangaa ja kännykän taustana on bishi omaksi ilokseni, mutta siinä saa olla jo lähellä tai tarkkanäköinen että sen joku muu huomaa.

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » To Marras 03, 2005 19:46

ei ainakaa päältä päin huomaa, mutta jos olen merossa tai bussissa niin kyllä mangaa lueskelen (koulussa varsinkin!). niin! ja jos juttelen kavereiden / pikku veljeni kanssa (huom! myös otaku) niin ei sieltä suusta muuta tule kun "anime sitä anime tätä, manga sitä manga tota...furuba blah, blah, blah," niin että juu.

Zatoichi

Viesti Kirjoittaja Zatoichi » Pe Marras 04, 2005 19:56

Yorac kirjoitti:w00t saako blibbosta tsöpits paidan?! :O Vois yllättää luokkalaiset ja kaverit ja tutut jnejne ja laittaa vaikka ton Deathchainin paidan tilasta söpön Chobits paidan :P
...err...sori jos annoin semmoisen kuvan...eli se FMA-paita oli Bliposta, Chobits-paita tuli dvd-boksin mukana...Bliposta en kyllä oo Chobits-paitoja valitettavasti löytäny...gomennasai...(PS. Deathchain on aivan mahtava!!! Napalm Satan!!!)
In Satan we trust.

Anni-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anni-chan » Pe Marras 04, 2005 20:17

Näkyypi, miulla on aina mustat hiukset, päälläni animepaita jajaja... Jos huomaatte minut, nii älkää pelästykö. Olen ruma :D Vielä puuttuisi että otsassani luisi "olen otaku!". Mutta jos joku näkee minut ihan tavallisissakin vaatteissa kyllä minusta huomaa että olen otaku.

EDIT : Niinjoo se puuttui, että pölpötän koko ajan : "Anime sitä ja anime tätä ja blaa blaa lässyti lää" ja reagoin jo japaninkielellä. Jos olen väsynyt enkä tajua sitä, mitä minulle sanotaan, sanon vain "Soo ka" eli "Jaa". Tai jos joku kysyy minulta jotain, ennen sanoin : "Mitä? Juu..". Nyt sanon "Nani ka? Hai.. " Et jos kuulette kauheaa mölinää japaniksi, that's me :D

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Pe Marras 04, 2005 20:25

Tarkka katsoja(tai ihminen joka on lukenut lehtiä, esim hesaria, köhköh)näkee heti ettei tässä pienessä mielessä ole kaikki kohdallaan.

1. kaapista löytyy iso läjä roriittavaatteita, joita pidän vaihtoehtoisesti vekkihameen ja kauluspaidan kanssa (kyllä, en ole poika).
2. Selässäni roikkuu vaihtoehtoisesti koulutyttöreppu tai Mokona
3. Hatustani voi bongata DeGiKon tai sitten Chiyo-chanin, sarjasta Azumanga Daioh (kyllä, ne saparot ovat liikkuvassa muodossa)
4. Mp3 soittimeni on täynnä jos jonkinmoista j-musiikkia, tosin sielätä löytyy myös kotimaista ja ämöriikkalaista.
5. luen mangaa, mutta en yleensä muutenkuin junassa, matkalla Helsingistä kotiin....tytöt tykkää shoppailusta.
6. kesällä joksus pidän kissakorvia ja silloin tällöin voi bongata myös nukke sylissä kävelemässä maamme Pääkaupungissa.

jotta siinä.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

asdsdafgw

Viesti Kirjoittaja asdsdafgw » Ma Marras 07, 2005 13:32

Zatoichi kirjoitti:
Yorac kirjoitti:w00t saako blibbosta tsöpits paidan?! :O Vois yllättää luokkalaiset ja kaverit ja tutut jnejne ja laittaa vaikka ton Deathchainin paidan tilasta söpön Chobits paidan :P
...err...sori jos annoin semmoisen kuvan...eli se FMA-paita oli Bliposta, Chobits-paita tuli dvd-boksin mukana...Bliposta en kyllä oo Chobits-paitoja valitettavasti löytäny...gomennasai...(PS. Deathchain on aivan mahtava!!! Napalm Satan!!!)
YYY!! Tahdon pinkin Chi paidan! Se boostaisi miehistä olemustani :) mutta kaippa tuommoisen FMA paidankin voisi kelpuuttaa :P

(Ja deathchain on aivan mahtava ^^ "Fulfilled by the power of... PERKELE!")

-edit-
niin juu ja et antanut kuvaa että olisit ostanut chobits paidan blipposta :P Luin sen vaan huonosti ^^ Kun uudestaan katsastin niin selvisi

Shameeka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shameeka » Ti Helmi 07, 2006 22:09

Hoothoot kirjoitti: 1. kaapista löytyy iso läjä roriittavaatteita, joita pidän vaihtoehtoisesti vekkihameen ja kauluspaidan kanssa (kyllä, en ole poika).
Onko kuvasi muuten Hel looksissa? Jos se olet sinä niin todella söpö mekko. Ja aivan ubersöpö laukku.

Shinji-san

Viesti Kirjoittaja Shinji-san » To Helmi 09, 2006 12:59

Minusta ei näe päällepäin animefaniuttani (en pukeudu EVA-pilottien univormuun). Mutta olisihan joskus hauska repäistä...
When you feel depressed I only have to do... What? Get drunk? -Englanninopettaja David Hamer, Jyväskylän Lyseon lukio

Animefans!

Mairjo

Viesti Kirjoittaja Mairjo » La Helmi 11, 2006 20:04

Ei minusta kovin pitkälle näy että olen jonkunsortin otaku. On minulla kyllä sellainen Blipposta hommattu älyttömän ihana Nightmare before christmas-laukku, jossa on sekalainen kokoelma anime aiheisia pinnssejä.
On minulta kyllä kerran kysyty että mahdanko olla kiinnostunut animesta, joten ehkä se sitten riittää että edes laukusta näkee. ^^;

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » La Helmi 11, 2006 20:10

Hmm...no kun kerran yhdeltä kaveriltani kysyin että"oonko mä susta otaku?" niin se oli vähän aikaa hiljaa ja kysyi"mikäs se otaku on?" :D
Hehe että en sitten tiedä,olen ja en^^

asdsdafgw

Viesti Kirjoittaja asdsdafgw » La Helmi 11, 2006 21:31

Nekomusume kirjoitti:...On minulla kyllä sellainen Blipposta hommattu älyttömän ihana Nightmare before christmas-laukku...
Mitens se nyt sitten loppujenlopuksi liittyy otakuna näkymiseen? :?

Eikös se enemmän ole sitä "teinigootti" touhua?
(älkää nyt ottako itteenne pliide.)

Mairjo

Viesti Kirjoittaja Mairjo » Su Helmi 12, 2006 12:31

Yorac kirjoitti: Mitens se nyt sitten loppujenlopuksi liittyy otakuna näkymiseen? :?

Eikös se enemmän ole sitä "teinigootti" touhua?
(älkää nyt ottako itteenne pliide.)
Ei se varmaan mitenkään liitykkään. ^^' Olipahan vain perin tarpeeton toteamus. :roll: Ja kaitpa se jonkun sortin gootti touhua on. Enkä minä ainakaan ota tuosta mitenkään itseeni. :D

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Su Helmi 12, 2006 16:52

Shameeka kirjoitti:
Hoothoot kirjoitti: 1. kaapista löytyy iso läjä roriittavaatteita, joita pidän vaihtoehtoisesti vekkihameen ja kauluspaidan kanssa (kyllä, en ole poika).
Onko kuvasi muuten Hel looksissa? Jos se olet sinä niin todella söpö mekko. Ja aivan ubersöpö laukku.
oT: juu siellähän se. Laukku on Seppälän alesta. XD
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Lum

Viesti Kirjoittaja Lum » Ti Helmi 14, 2006 12:38

starscream kirjoitti:Sen verran voi varmaan arvata päältäpäin että siinäpä on nörttityttö jolla ei ole elämää, mutta mitenkään erityisesti en halua tuoda manga- tai muitakaan harrastuksiani esille vieraammille ihmisille, jos ei asia nyt muuten tule puheeksi.

Poikkeuksellisesti työkoneen taustakuvana oli vasta azumangaa ja kännykän taustana on bishi omaksi ilokseni, mutta siinä saa olla jo lähellä tai tarkkanäköinen että sen joku muu huomaa.
aikalailla samaa mulla.. en tod erotu enkä haluakaan.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”