Huomattavat otakut

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Tunnistetaanko sinut?

Äänestys päättyi La Loka 29, 2005 14:13

Kyllä, erotun väenjoukosta!
9
9%
Kyllä, jos katsoo yksityiskohtia.
22
22%
Näytän ihan tavalliselta, mutta silloin tällöin.
37
38%
En halua näkyä mitenkään erityisesti.
26
27%
Jotakin muuta, selvennä viestissä.
4
4%

Ääniä yhteensä: 98

Myron

Re: Huomattavat otakut

Viesti Kirjoittaja Myron » Ti Maalis 31, 2009 22:12

Minun tietääkseni pukeutumisestani ei voi päätellä, että pidän animesta ja mangasta. Soittoäänenä kännykässäni on animetunnari, mutta sitä ei kovin monet kuule, kun kännykkä on koulussa äänettömällä. Jostakin kumman syystä tuntuu kuitenkin, että otsaani olisi leimattu sanat: "Minä katson animea!" sillä yhdellä inhottavalla ihmisellä on tapana toisinaan huudella minulle: "Animee!!" erittäin halveksivalla äänellä.

Haluaisin kyllä omistaa hirmuisen määrän pieniä kännykkäkoruja lempisarjoistani. Ei se minua haittaa, vaikka minusta huomaisikin, että pidän animesta. :-)

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Su Huhti 12, 2009 14:58

Ne jotka tunnistaa, tunnistaa ainakin koulussa jo siitä, että laukussani on viimeisen kahden vuoden ajan roikkunut uskollisesti Furuban Ayame-pehmoleluni (alkujaan luultiin pitkään Inuyashaksi), jonka ostin muinoin Lappeenrannan Fantsusta, aika pian sen avaamisaikojen jälkeen. Mutta sitten muuten... Ei minua varmaan muuten oikein voi eritellä, mitä nyt höpötän peleistä ja mangasarjoista aika kuuluvastikin jos satun innostunut olemaan. Ja kännykässäni roikkuu Sasuke-kännykkäkoru (en kyllä tykkää Sasukesta... kapselikoneestahan tuo putkahti), minulla on käytössä Hello Kitty-penaali ja kantelen joskus mukanani muitakin Hello Kitty-rojuja, esim. laukkuja. Huoneestani sen sitten jo huomaa kunnolla: seinällä jättimäinen Sailor Moon-juliste näkyvimmällä paikalla, Fushigi Yuugi-juliste, kirjahylly notkuu mangasta ja nurkissa lojuu neljä muovipussillista mangaa, mitkä eivät sitten ole mahtuneet muuallekaan. Ai niin, ikkunassa riippuu Azumanga Daioh-pehmolelukokoelmani ^^' Eli meille kotiin vaan, jos haluatte tietää, harrastanko mangaa. Niin ja mangatyyliä minä myös piirtelen...
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

Kizuna

Viesti Kirjoittaja Kizuna » Pe Joulu 03, 2010 20:43

Ei minusta oikein huomaa, kaikki luulevat lähinnä perusfruideksi mustien pillifarkkujen, isojen huppareiden ja tupsupipojen kanssa. Japanista kiinnostuneeksi minut tunnistaa ainoastaan huoneestani. Olen suunnattoman ärsyyntynyt noista "otakuista" jotka hyppelevät perusernuvaatteissa (= pinnit, kissankorvat, vekkihameet, kauluspaidat), kuuntelevat Gazea ja Diruja ja ihkuttavat Narutoa ja jotain yaoisarjoja. Real otakus, be happy you're not one of them...
Viimeksi muokannut Kizuna, Su Joulu 19, 2010 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Married to Sudou Maasa.

Gintoki

Viesti Kirjoittaja Gintoki » La Joulu 04, 2010 14:35

Mula on kyl pari pinssiä, mut en (kai) muuten näytä kauheen nörtiltä. Mun huone sitten taas...
Terveellisen fanituksen rajat ylittänyt OtakuOlento

Jade-san

Viesti Kirjoittaja Jade-san » To Joulu 09, 2010 20:58

Ei tunnisteta - tietääkseni. Erotun massasta lähinnä tyllihameideni vuoksi, mutta pelkästään niiden perusteella minut voi tunkea niin moneen eri muuhun kategoriaan, että epäilen kenenkään ulkomuotoni pohjalta olevan kykenevä päättelemään harrastukseni. Ei minulla olisi mitään sitä vastaankaan, että minut tunnistettaisiin; Japanin ihkuttaminen on itse asiassa yksi vähemmän epäilyttävimmistä harrastuksistani, mutta siitä älkäämme puhuko (<- yrittää olla väsynyttä huumoria). Ottakaamme vertailukohdaksi koulumme kaksi muuta (minun tuntemaani) otakua: tyttö lukee mangaa koulun käytävillä, pukeutuu (juuri näihin fleimattuihin) kissankorvaisiin huppareihin ja on koristellut laukkunsa anime- ja manga-aiheisilla pinsseillä. Pojasta puolestaan voi kiinnostuksen Japania kohtaan päätellä pukeutumisesta (vaikka oikeastaan vihaan sen perusteella tapahtuvaa luokittelua, blah). Heistä siis näkee tämän harrastuksen paljon selvemmin kuin minusta, joten uskallan väittää olevani suhteellisen näkymätön asian suhteen. Ja kun kerran huoneista on puhe: huoneenikaan ei pahemmin ilmianna minua, kun mangat ja animet ynnä muut sekalaiset sälät tulee säilytettyä vähän syrjemmällä. No, ainakaan kukaan ei pääse väittämään minun huutelevan harrastuksestani koko maailmalle in the most irritating way.
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » To Joulu 09, 2010 21:51

Jade-san kirjoitti:Ottakaamme vertailukohdaksi koulumme kaksi muuta (minun tuntemaani) otakua: tyttö lukee mangaa koulun käytävillä, pukeutuu (juuri näihin fleimattuihin) kissankorvaisiin huppareihin ja on koristellut laukkunsa anime- ja manga-aiheisilla pinsseillä. Pojasta puolestaan voi kiinnostuksen Japania kohtaan päätellä pukeutumisesta (vaikka oikeastaan vihaan sen perusteella tapahtuvaa luokittelua, blah).
Ulkonäköhän sinäänsä on ihan sama vaikka pukeutuisi mangapokkareiden sivuihin ( hope no body going to try it... ), Jos muuten kuitenkin osaa käyttäytyä. Ja lukee ihmiset spider maniakin koulun käytävillä, sama se mangaa siellä on lukea.
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

Jade-san

Viesti Kirjoittaja Jade-san » To Joulu 09, 2010 22:33

mijummi kirjoitti:ihan sama vaikka pukeutuisi mangapokkareiden sivuihin ( hope no body going to try it... )
Oh no, busted! Sait selville ensi viikon asuni! Silkasta kohteliaisuudesta aion tosin esittää, etten lukenut viimeistä huomiotasi. Äkillinen sokeuskohtaus, en tiedä mitä sanoit. Kumma juttu.
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

MieliKuVitusta

Viesti Kirjoittaja MieliKuVitusta » Ma Joulu 13, 2010 08:28

Ei huomaa. Tai no, tämäkin taitaa riippua katsojasta koska joidenkin mielestä punk-henkinen pukeutumistyyli luetaan ernuksi. Mulle ei tätä ole sanottu, mutta kuunnellesani toisten leimaamista olen näin päätellyt. Muillahan kuin ernuilla ei voi olla värikkäitä vaatteita tai niittejä.
Mutta tekeväthän myös maiharit ihmisestä skinin ja maastohousut lesbon.

Sitä kyllä osaan ihmetellä, että vaikka omistan tyttömäisen pitkän kissankorvilla varustetun kangastakin se ei oo kenenkään silmään ernu.:roll:

EpikFeil

Viesti Kirjoittaja EpikFeil » Ma Joulu 13, 2010 17:28

Sitä kyllä osaan ihmetellä, että vaikka omistan tyttömäisen pitkän kissankorvilla varustetun kangastakin se ei oo kenenkään silmään ernu
Ole onnellinen. (:

Joskus tuppasin pukeutua oikein yyberernusti. Tosin se oli enemmänkin ernua sanan todellisessa merkityksessä. Tai siis voin sanoa, että erotuin jopa ernumassasta. Sittemmin tajusin, että näytin superpeelolta ja rupesin metallistiksi... (liittyy toki aiheeseen).
Nykyään näytän lähinnä tyylitajuttomalta superrandomilta nörtiltä, josta voi päätellä ainoastaan sen, että dataan 24/7.

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Ti Joulu 14, 2010 23:19

Itse asiassa en tiedä olenko mitenkään otakun näköinen, ehkä enemmän rockhenkisempi. Tai no se riippuu päivästä. Joskus minulla oli hirveä fetissi näyttää joltain j-ernulta, mutta nykyisin se on jäänyt pois. Pukeudun sellaisiin vaatteisiin, joissa tunnen olevani oma itseni, enkä mitään muuta. Puhetyylistäni voi kuulla hieman japsivaikutteita, mutta ei oikein muuten.

MieliKuVitusta

Viesti Kirjoittaja MieliKuVitusta » Pe Joulu 17, 2010 08:53

EpikFeil kirjoitti: Ole onnellinen. (:

Joskus tuppasin pukeutua oikein yyberernusti. Tosin se oli enemmänkin ernua sanan todellisessa merkityksessä. Tai siis voin sanoa, että erotuin jopa ernumassasta. Sittemmin tajusin, että näytin superpeelolta ja rupesin metallistiksi... (liittyy toki aiheeseen).
Nykyään näytän lähinnä tyylitajuttomalta superrandomilta nörtiltä, josta voi päätellä ainoastaan sen, että dataan 24/7.
Olen erittäin onnellinen. :D
Kun alan tarkemmin miettimään en oikeestaan oo ikinä pukeutunu ernusti. Mitä nyt ala-asteella oli pari Pokémon-paitaa (käyttäisin vieläkin jos mahtuis 8) ). Pahimpina ernuaikoinani olin *köh*pissis*köh* Luoja, että nolottaa mitä vaatteita käytin! :cry:

Nykyään näytän... oudolta. Hitto, en edes tiedä miksikä sitä kutsuisi. :lol: Joku punk-hevari-cyber-metalli-neiti?

pakke

Viesti Kirjoittaja pakke » Su Tammi 16, 2011 23:29

Nojaah, oma erottautumiseni riippuu vähän millä vaateilla pukeudun. Miulla on vielkin kädessä viime Desuconin ranneke, mutta käytän oikeestaan aina kauluspaitoja jotka aina välillä sen tykkäävät piiloittaa. Mutta siitä tarkkaavaiset ihmiset miut voi bongata. Sitten aina sillointällöin tulee kuljettua Azunyan paidassa, josta erottaa hyvinkin miun animefaniuteni. Soittoäänenä tykkään pitää J-poppia tai vaikka pururin ringtonea, mutta pitkään aikaan on ollut pelkkä nokiatune koska en ole jaksanut hommata uusia soittoääniä..

Eli en siis pahemmin välttämättä erotu, kun en missään kissankorvissa pompi, mutta kyllä miusta voi tajuta että olen tälläinen animuhörhö.

Super-taro

Viesti Kirjoittaja Super-taro » La Tammi 29, 2011 00:50

no joo, eiköhän sen huomaa. laukuista joihin on kiinnitetty pinssejä, ja välillä räväkämmästä pukeutumisesta. Olen oikeastaan pukeutumisen suhteen kameleontti C: Yleensä aika emo, joskus räväkämpi visual-kei. Kännykässä, jossa roikkuu paaaljon söpöjä pikku örkkejä, soi animebiisit ja J-rock/pop. Huone, jonka seinät on päällystetty animejulisteilla ja tietokone jonka ruudulla on jatkuvasti muuttuva animetaustakuva. Kirjahylly, joka on täynnä kaikenmaailman mangaa :mrgreen:

Yotsu

Viesti Kirjoittaja Yotsu » Su Tammi 30, 2011 15:17

eihän minua kauheasti erota... laukusta roikkuu muutama anigurumihöskää ja kännykässä soittoääni huutaa Pastaaa!!! mutta muuten näytän ihan normifriikiltä jolla ei oo aikaa harjata hiuksia xDD
...
miksemme trolleja uskoisi, koska ne kusipääthän tietävät kaikesta kaiken,
huomatkaa vesiputouksen lailla valuva sarkasmi.
...

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Tammi 30, 2011 16:39

No en minä kyllä näytä miltään otakulta, mutta kuulostan jos asia otetaan esille :/ Laukussani on kyllä pari kuvaa ja pinssiä: ichigo ilman paitaa, venäjä vodka-pullo kädessä ja hikaru ja kaoru pinssi. Huoneeni taas näytää ihan normi otakun huoneelta : Julisteita on: Kuroshitsuji, ouran high school host club, vampire knight ja yksi narutoxsasuke juliste, jota en ole jaksanut ottaa pois, sillä se sopii hyvin seinälleni, vaikka en narutosta enää tykkääkkään... Aukinainen kappi, joka on täynnä mangaa ja animea ja kaappi on juuri siksi nimenomaan auki että kaikki näkisivät mangani :3 ja se taitaa muutenkin olla huoneen paras puoli...
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”