Kuinka kauan olet ollut kiinnostunut mangasta/animesta?
Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit
- Firefly64
- Viesti:
Taitaapi siitä olla useampikin vuosi, kun kiinnostus mangaan ja animeen alkoi. Ensimmäisen dragonball kirjan luettuani jäin koukkuun ja siitähän se sitten lähti. Nyt sitten lueskellaan kaikenlaisia sarjoja.
Et voi muuttaa kohtaloasi, voit vain hyväksyä sen tai paeta ikuisesti.
I'm lord of the evil and I kill you.
http://firefly64.deviantart.com/
I'm lord of the evil and I kill you.
http://firefly64.deviantart.com/
- Papppatunturi
- Viesti:
- ThunderBeer
Re: Kuinka kauan olet ollut kiinnostunut mangasta/animesta?
Kuulun 6-9 vuotta leiriin.
Onneksi olen olio. x3
Animesta olen ollut kunnolla kiinnostunut vasta muutaman kuukauden ajan, mutta Japanin kulttuurista, historiasta ja taistelulajeista jo vuosia.
Viimeksi muokannut xyakaix, Ma Kesä 09, 2008 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- neo-shaman
- Viesti:
Aktiivisesti mangaa on tullut luettua ehkä 4-5 vuotta. Pokemonia on tietenkin tullut fanitettua jo jostain 4vstä asti, mutta en laske sitä tähän 8D Nämä viimeiset 4 vuotta ovatkin olleet sitten intensiivisiä, ja mangaa tulee luettua monta pokkaria viikossa. Ehkä kahden viimevuoden aikana kuvaan on astunut myös japanilainen musiikki ja muu popkulttuuri.
Onhan sitä pokemonia ala-asteelta tullut katottua ja ala-asteen lopussa aloin keräämään dragonball-mangaa, viime vuonna sain viimeisen ostettua, sen jälkeen olen keräillyt muita mangoja vähän sieltä sun täältä, ehkä puoli vuotta sitten olen alkanut "vahtaamaan" animea oikein kirjaimellisesti.
- Guchuko-tan
Noin kymmenen kuukautta. Olenhan aiemminkin ollut kiinnostunut, mutta viime vuoden syksyllä aloitin ihan kunnolla. Ja lapsena tuli teeveestä vaikka kuinka paljon animea. Tao Tao ja Maailman ympäri 80 päivässä ja muita :0