Luetko manwhaa?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Luetko manwhaa?

En, enkä aio (mokomaa wannabe mangaa)
43
10%
En, en ole vielä ehtinyt tai löytänyt kiinnostavaa nimikettä
108
24%
Kyllä, mutta keskityn enemmän mangaan
192
44%
Kyllä, luen yhtä paljon manwhaa kuin mangaakin
51
12%
Kyllä, pidän manwhasta enemmän kuin mangasta
7
2%
Mikä mawhna?
40
9%

Ääniä yhteensä: 441

Goodman

Viesti Kirjoittaja Goodman » Ma Syys 04, 2006 16:53

Darth Mauno kirjoitti:
Hatake Kakashi Sama kirjoitti:En lue... Ja en ymmärrä miksi tungette sitä anime-lehteen,
sinnehän kuuluu vaan Japanilainen Kulttuuri, ne jotka manhwaa IHQ:ttavat
niin lukekoot Manhwa lehteä...
Siinä missä kuin mikä tahansa muukin lehti, pyrkii Anime-lehti palvelemaan lukijoitaan ja juuri lukijat ovat manhwan käsittelemistä halunneet: http://au.aniki.fi/viewtopic.php?t=2314. Varsin varovaisestihan on manhwan suhteen vielä edetty, tähän mennessä on Anime-lehdessä kumminkin käsitelty vain suomenkielisiä manhwa-julkaisuja.
Ja toivon että jatkossakin pysyy vähäisenä...

Nimittäin Manhwa ei liity Animeen/Mangaan mitenkään.

Se olisi ihan sama kuin laittaisi perunoihin & mansikka hilloa
I like to move it

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ma Syys 04, 2006 22:38

Zaya kirjoitti:Tyydyin pelkkään mangaan vielä kesäkuuhun asti, kunnes nettisurffailu reissullani törmäsin sellaiseen IceKunionin nimikkeeseen kuin One thousand and one nights. Seuraavana päivänä marssin Fantsuun ja ostin kaksi ensimmäistä osaa. Aivan upeaa jälkeä ja mielenkiintoinen tarina. Olen aina pitänyt tuhannen ja yhden yön tarinoista ja kauniita poikia en ikinä pistä pahitteeksi, tai no harvoin.
Tänään tein lisää yllättäviä heräteostoksia ja ostin kolme ensimmäistä osaa Let Dai -nimistä manhwaa.
[Ei ehkä niinkään] yllättäen, juuri noihin kahteen manhwaan minäkin olen toistaiseksi eniten tykästynyt. Pitäisikin ostaa Let Dai 3...

Damsu

Viesti Kirjoittaja Damsu » To Syys 14, 2006 10:32

Les Bijoux oli hyvä. Huonoa vaan että se oli vain, öh, viisiosainen?
Ragnarökiä löytyy eka pokkari, siitä en oikeastaan tykännyt.
Sarjakuvahylly on silti enemmän mangapainotteinen.

JereTHEend

Viesti Kirjoittaja JereTHEend » To Syys 14, 2006 15:08

Vain yhtä nimikettä: Ragnarök:iä >_<

Zaya

Viesti Kirjoittaja Zaya » To Syys 14, 2006 16:37

Hatake Kakashi Sama kirjoitti:Nimittäin Manhwa ei liity Animeen/Mangaan mitenkään.

Öhöhö, onko todellakin näin? Kysynpä vaan. Minusta ne liittyvät ihan yhtä paljon toisiinsa kuin vohvelit ja kermavaahto. Korealaisethan ovat ottaneet paljon vaikutteita japanilaisilta. Ainoat erot näillä on lukusuunta ja valmistusmaa.

Jade-san

Viesti Kirjoittaja Jade-san » To Syys 14, 2006 17:04

En lue, sillä en oikein tiedä hyviä sarjoja. En oikeastaan edes usko, että pitäisin manwhasta (ainakaan kovin paljon).
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

Chise

Viesti Kirjoittaja Chise » Ti Syys 26, 2006 09:49

En eikä minulla mitään manhwaa vastaan ole, en ole vielä löytäny tarpeeksi kiinnostavaa sarjaa. Mutta ehkä vielä jonain päivänä. ^^
"Never fear, Plum is here!"

Chiyoko

Viesti Kirjoittaja Chiyoko » Ke Loka 11, 2006 20:54

Todellakin. Ennen en olisi edes suvainnut manhwa sanaa seurassani, mutta nykyään... ^^ Vaikkakin hyllystä löytyy enemmän mangaa kuin manwaa,
(vielä) mutta eipäs se mitään.

Howler

Viesti Kirjoittaja Howler » To Loka 12, 2006 08:50

En, en ole vielä ehtinyt tai löytänyt kiinnostavaa nimikettä

Tästä vaihtoehdosta puuttuu vielä: En ole edes etsinyt :D
Mutten sulje vaihtoehtoa kokonaan poiskaan, joten en voi laittaa ylintä vaihtoehtoa

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » To Loka 12, 2006 11:18

Se ja sama, onko se mangaa vai manhwaa. Jos se on hyvä, eli sitä jaksaa lukea, niin sitten kyllä luen. Ei nykyään enää tule kauheasti edes mietittyä onko kädessä oleva pokkari mangaa vai manhwaa.
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

Kaisa

Viesti Kirjoittaja Kaisa » La Huhti 19, 2008 16:46

Luen yhtäpaljon kuin mangaa, mutta en ole vielä löytänyt itselleni sopivaa.. Pari on kyllä tiedossa, mutta en ole vielä löytänyt.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » La Huhti 19, 2008 20:37

Täytyy vastata: "Kyllä, mutta keskityn enemmän mangaan"

Muutaman mukavan löydön olen tehnyt, pari kokeillut ja tykännyt. Mutten kuitenkaan varsinaisesti aloittanut keräämään mitään sarjaa omaan kirjahyllyyni asti. Minulla on vain sellainen tunne, että hyvää manhwaa on vaikea löytää :''D Jasiishei, voi hyvinkin olla, ettei tuo pidä paikkaansa. Olen ehkä vain laiska etsimään ja huono löytämään itseäni miellyttävää manhwasarjaa.

Maveric

Viesti Kirjoittaja Maveric » La Huhti 19, 2008 23:00

Jaa, en ole vielä vastannut? Noh, äänestin vaihtoehtoa "Kyllä, mutta keskityn enemmän mangaan". Ragnarökiä olen lukenut osat 1-2,5-10 (omistan ekat kaksi, 5-10 lainattu kirjastoautosta). Lisäksi omistan yhden osan Phantomia, en ole saanut aikaiseksi ostaa lisää (lue: rahat eivät riitä).

Ei muuta.
I'm so friggin' lonely...
Tryin' to do a comeback!!
*hates winter sunlight*

neri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja neri » Ti Touko 13, 2008 21:49

Minulle ainakin on aivan sama onko lukemani Mangaa vai manhwaa. Itselläni on hyllyssä ainakin In Dream Worldit, hyvä sarja, toivoisin että siitä tulisi "anime"kin vai miksikä sitä kutsuttaisiin, tehdäänkö edes manhwasta animaatiota?

Olen myös lukenut kaverin Dragon Huntterit, ja Demon Diarya. In Dream World piti lukea kyllä kahteen otteeseen ennenkun tajusi ihan kaiken. Mielestäni hyviä sarjoja, pidän piirtotyylistäkin.

neri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja neri » Ti Touko 13, 2008 21:59

Zaya kirjoitti:
Hatake Kakashi Sama kirjoitti:Nimittäin Manhwa ei liity Animeen/Mangaan mitenkään.

Öhöhö, onko todellakin näin? Kysynpä vaan. Minusta ne liittyvät ihan yhtä paljon toisiinsa kuin vohvelit ja kermavaahto. Korealaisethan ovat ottaneet paljon vaikutteita japanilaisilta. Ainoat erot näillä on lukusuunta ja valmistusmaa.
vai olisko niin että anime ja manga on vohvelit ja kermavaahto ja manhwa on sitten se mansikkahillo? ^^ mun mielestä manga ja manhwa on aika lähellä toisiaan, piirtotyyli on samanlaista ja molemmat idästä päin.. ainakin molemmat eroaa yhtä paljon länsimaisista sarjakuvista..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”