Luetko manwhaa?

Tälle alueelle voit tehdä äänestyksiä, alueella toimivat muuten samat perussäännöt kuin Yleinen Keskustelu -alueella.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Luetko manwhaa?

En, enkä aio (mokomaa wannabe mangaa)
43
10%
En, en ole vielä ehtinyt tai löytänyt kiinnostavaa nimikettä
108
24%
Kyllä, mutta keskityn enemmän mangaan
192
44%
Kyllä, luen yhtä paljon manwhaa kuin mangaakin
51
12%
Kyllä, pidän manwhasta enemmän kuin mangasta
7
2%
Mikä mawhna?
40
9%

Ääniä yhteensä: 441

Pikku-Ed

Re: Luetko manwhaa?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Ed » To Loka 30, 2008 23:04

Itse en juuri ollenkaan Manhwaa lue, mutta kyllä joskus Dramaconin oon lukenut. Siinä minun Manhwaisuuteni.
Animecon: Burashi (OMA HAHMO)
IRC-Galleria nick: [BURASHI]

Chouko

Viesti Kirjoittaja Chouko » Pe Loka 31, 2008 16:36

Pikku-Ed kirjoitti:Itse en juuri ollenkaan Manhwaa lue, mutta kyllä joskus Dramaconin oon lukenut. Siinä minun Manhwaisuuteni.
Dramacon ei ole manhwaa, vaan ihan Jenkeissä tuotettu nimike.

Manhwaa löytyy hyllystä. Muutamaa sarjaa lueskelen, suosikkeina tällä hetkellä Totally Captivated, Goong ja 100% Perfect Girl.

Pikku-Ed

Viesti Kirjoittaja Pikku-Ed » La Marras 01, 2008 10:29

Chouko kirjoitti:
Pikku-Ed kirjoitti:Itse en juuri ollenkaan Manhwaa lue, mutta kyllä joskus Dramaconin oon lukenut. Siinä minun Manhwaisuuteni.
Dramacon ei ole manhwaa, vaan ihan Jenkeissä tuotettu nimike.

Manhwaa löytyy hyllystä. Muutamaa sarjaa lueskelen, suosikkeina tällä hetkellä Totally Captivated, Goong ja 100% Perfect Girl.
Oho, meni manhwa ja pseudo sekaisin ^^''
Animecon: Burashi (OMA HAHMO)
IRC-Galleria nick: [BURASHI]

Gilraen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gilraen » Ti Joulu 09, 2008 22:00

Luen manhwaa, enkä oikeastaan koskaan välitä, pitelenkö käsissäni manga- vai manhwapokkaria, vaikka onhan se piirrostyyli yleensä aina ihan erilainen. Sillä on minulle väliä, onko sarja länsimainen vai ei. Eli minulle menevät manga ja manhwa yhtä hyvin.
Omistan Ragnarökin kaikki kymmenen ilmestynyttä osaa sekä Modelin kaksi ensimmäistä osaa, ja tuota jälkimmäisen kolmannen kohdalla olen harkinnut jonkin aikaa, ostaako vai ei. On alkanut se piirrostyyli ärsyttää aika lailla kyseisessä sarjassa. Muuta manhwaa hyllyissäni ei tietääkseni ole.

chiuchan

Viesti Kirjoittaja chiuchan » Ke Joulu 10, 2008 14:41

Eipä ole tullut juuri luettua, kun ei löydy mitään kiinnostavaa. Voisihan sitä kuitenkin kokeilla...

Taiki

Viesti Kirjoittaja Taiki » Pe Joulu 26, 2008 20:08

Vielä en ole erityisen kiinnostavia nimikkeitä löytänyt, mutta on minulle samanhenkiset ihmiset suositelleet. Korealaiset draamatkin kiinnostavat melkeinpä enemmän kuin j-doramat, joten annan ajatusta sille että manhwoissa olisi kiinnostavia juonenkäänteitä. Kotimaan tarjontaan en missään nimessä tyydy, vaan etsiskelen ihan mieligenreni sarjoja.
Motto tonde miso?

Mio

Viesti Kirjoittaja Mio » Su Joulu 28, 2008 14:16

Ostin kirjakaupasta K2 Kill Me Kiss Me-manhwan ensimmäisen suomenkielisen osan, koska olin kiinnostunut. No, oli pokkari hauska. Keskityn kuitenkin enemmän mangaan. Jos löydän lisää kiinnostavia nimikkeitä, voisi niitä lukea. En ole muita suomenkielisiä manhwoja lukenut, mutta Ragnarök ei kiinnosta. Les Bijouxista en tiedä.

Anemita
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anemita » Su Joulu 28, 2008 17:41

Omistan itseasiassa aika paljon Manhwaa. Ruotsiksi.
K2, Snow Drop ja One. Yhteensä 28 kirjaa. Pidän manhwasta kyllä, mutta mun mielestä hahmot ovat manhwassa paljon... Pitempiä ja laihempia? xD En tiedä miksi.
Yleisesti ottaen kaunis piirtotyyli, jees.

Oops, unohdin...
Olen lukenut kyllä vähän Ragnarökiäkin, muttei kiinnostanut...

Konno

Viesti Kirjoittaja Konno » Ke Helmi 11, 2009 23:55

En ole vielä nähnyt yhtäkään manhwaa, jonka piirtojälki miellyttäisi edes alimmalla tasolla. Kun ainoa kokemus ihan lukemisesta tulee Ragnarökistä, en tiedä mistä etsiä. En kyllä näe mitään syytä miksei voisi jotain tosi mahtavaa tarinaa löytyä, mutta nyt kun on näitä kauniita mangoja rivissä odottamassa, en taida lähteä manwhasarjoja metsästelemään ennen kuin olen muutaman mielenkiintoisen sarjan saanut luettua. Suomen tarjonnasta en sano mitään.

DreamFeathers

Viesti Kirjoittaja DreamFeathers » Pe Helmi 27, 2009 12:44

täytyy sanoa, koko kokoelmastani, minulla on vain yksi manhwa sarja, mitä seuraan. Kaikki muut n30 eri sarjaa ovat mangaa.
Random insanity is always a good excuse...

Miriami

Viesti Kirjoittaja Miriami » Ti Maalis 03, 2009 22:37

Kun tilaan netistä, en tarkista mistään, onko kyseessä manga vai manwha. En ole erityisesti juuri mangan fani, vaan yaoin, joten sillä ei ole väliä kumpi on kyseessä.

Manwhat, jotka on tullut luettua, ovat luultavasti kuitenkin vain Let Dai, Les Bijouz ja Kill Me Kiss Me.

SAPULI-DONO
Internetin supersankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SAPULI-DONO » Pe Maalis 13, 2009 21:12

Oon joskus lukenu manhwaa luin sellasen ku shin angyo onshi kokonaan ja kurokamii luin jonku verra kans ^o^

mut paljo enemmä mangaa silti mut sitäki aika vähä ^__^;

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » Pe Touko 29, 2009 17:24

Manhwaa tulee kyllä jonkinverran luettua ja sitä on hyllyssäkin vähän (Devil's Bride esimerkiksi). Ja on manhwa ihan hyvää luettavaa, mutta manga on kyllä mielestäni parempaa ja seuraan sitä enemmän.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

pöllödemoni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pöllödemoni » Pe Touko 29, 2009 19:39

Luen Les Bijouxia ja K2:sta. Ihan kivoja molemmat, aika bishie-pitoisia :?
"En jaksa enää kävellä!"
"Ettekö jaksa enää kävellä?"

Adastra

Viesti Kirjoittaja Adastra » Ma Marras 02, 2009 15:37

Manhwaa tulee luettua ihan mielellään. Parhaimmillaan kuvitus on todella kaunista. Esimerkkeinä Alichino ja Sang-Sun Parkin sarjat, erityisesti Tarot cafe. Juonellisesti lempisarjani kyllä kallistuvat mangan puolelle.

Hyllystä löytyy Sang-Sun Parkia, Land of silver rainia, Devil's bridea, One thousand and one nightia, Modelia, ykkösvolat sarjoista Boy princess, Fantasy land, Kill me Kiss me ja Alichino sekä Under the glass moonin molemmat osat, joita en ole vielä saanut luettua. Prosentuaalisesti omistan manhwaa huomattavasti mangaa vähemmän. Näistäkin olisi tarkoitus myydä ainakin Modelit, K2 ja Fantasy land.
Rock and ride!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”